Enerzijds vind ik die herkenbaarheid van die oude nummers daardoor wel wat hebben, maar tegelijk kun je dat ook wel op andere, meer creatieve manieren voor elkaar krijgen. Brownie mag volgend seizoen van mij dus ook wel wat anders uit the big brown bag toveren.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:30 schreef ElizabethR het volgende:
CC wat vind je van mijn stelling dat ik Brownie's format aardig zat aan het worden ben? Hij doet elke keer hetzelfde, refreintje met de originele melodie erin plakken, en dat zing meneer zelf. Ik zou erg graag in een volgend seizoen, als dat er komt, eens iets nieuws willen horen.,
Aanvaard.. No worriesquote:Op donderdag 8 januari 2015 01:48 schreef tong80 het volgende:
Mooi programma.Excuses voor mijn topic.
Eén van de leukste afleveringen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:48 schreef Karina het volgende:
Schakel net in, hopelijk gaat Brownie Dutch nog zingen, die vind ik altijd zo leuk.
Deze is ook mooi.quote:
Inderdaad mooie weergave op zijn manier, raakt de essentie goed.quote:
Kende hem niet. Sympathieke gast. Intelligent en muzikaal.quote:
Ja, vind ik ook.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:48 schreef Karina het volgende:
Schakel net in, hopelijk gaat Brownie Dutch nog zingen, die vind ik altijd zo leuk.
Leuk hoor. En net met stiekem met je gedanst was hij ook weer top.quote:
quote:Op woensdag 1 april 2015 22:32 schreef Karina het volgende:
Leuk hoor. En net met stiekem met je gedanst was hij ook weer top.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |