Nou, gefeliciteerd dan. Je blijft zijn 'sletje' totdat hij je inruilt voor een jonger exemplaar.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:55 schreef Evi888 het volgende:
Zijn vrouw gaat niet dood (ja ooit wel natuurlijk) maar ze zal op een dag niets meer kunnen en aan het bed gekluisterd zijn.
In dat geval zal je heel je leven stiekem moeten doen, jouw keuze of je dat wilt.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:55 schreef Evi888 het volgende:
Zijn vrouw gaat niet dood (ja ooit wel natuurlijk) maar ze zal op een dag niets meer kunnen en aan het bed gekluisterd zijn.
Alleen dit al: hoe hóu je het vol? Kun je nog wel érgens gewoon spontaan jezelf zijn?quote:Inmiddels zijn we zo ver dat hij meer tijd bij mij spendeert dan thuis, ik in zijn huis woon (hij heeft meerdere huizen), we een gezamenlijk bedrijf hebben opgericht, de financiën samen delen en samen grote aankopen hebben gedaan. Zijn vrouw kent mij inmiddels ook goed. Zij denkt dat wij slechts collega's en vrienden zijn. Na zes weken stelde hij me al voor aan zijn familie (als collega en vriend dus) en we zien elkaar iedere dag.
Mag je wel over klagen want het hoort er niet bij, tenminste niet in een normale relatie.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:58 schreef Evi888 het volgende:
Het is idd enorm vermoeiend om steeds op te moeten letten, maar dat hoort erbij dus mag ik niet over klagen vind ik.
Hij heeft voor zijn trouwen al aan zijn vrouw kenbaar gemaakt dat hij het liefst met twee vrouwen zou willen leven, dus ze wist al enigszins hoe hij in elkaar steekt...quote:Op zondag 6 januari 2013 22:59 schreef CruellaDeVil het volgende:
Van je chronisch zieke vrouw verwachten dat je buiten de deur mag neuken en als ze nee zegt maar gewoon vreemdgaan...![]()
Gefeliciteerd, je hebt jezelf afhankelijk gemaakt van een walgelijk persoon.
Wist ze toen ook dat hij niet te vertrouwen en overspelig is?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:01 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Hij heeft voor zijn trouwen al aan zijn vrouw kenbaar gemaakt dat hij het liefst met twee vrouwen zou willen leven, dus ze wist al enigszins hoe hij in elkaar steekt...
Jij was daar bij? En als ze zich daar zo bewust van is, waarom moet het dan verborgen worden gehouden tot zij dusdanig ziek is dat ze amper nog kan protesteren?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:01 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Hij heeft voor zijn trouwen al aan zijn vrouw kenbaar gemaakt dat hij het liefst met twee vrouwen zou willen leven, dus ze wist al enigszins hoe hij in elkaar steekt...
Dit jaquote:Op zondag 6 januari 2013 23:03 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Jij was daar bij? En als ze zich daar zo bewust van is, waarom moet het dan verborgen worden gehouden tot zij dusdanig ziek is dat ze amper nog kan protesteren?
Dat vind ik dus ook dubieus...maar ze is ontzettend jaloers heb ik gemerkt, dus misschien is hij bang dat ze bij hem weggaat?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:03 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Jij was daar bij? En als ze zich daar zo bewust van is, waarom moet het dan verborgen worden gehouden tot zij dusdanig ziek is dat ze amper nog kan protesteren?
Hoe ziek is ze dan?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:04 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook dubieus...maar ze is ontzettend jaloers heb ik gemerkt, dus misschien is hij bang dat ze bij hem weggaat?
Ja joh, ze is vast niet afhankelijk van hem.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:04 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook dubieus...maar ze is ontzettend jaloers heb ik gemerkt, dus misschien is hij bang dat ze bij hem weggaat?
Zij is chronisch ziek en in plaats van haar te steunen waar mogelijk gaat hij vreemd omdat hij zo nodig regelmatig moet neuken. Elke vorm van wantrouwen, elke twijfel, is niet meer dan terecht! Word wakker!quote:Op zondag 6 januari 2013 23:04 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Dat wel, ze heeft geen baan en geen inkomen....en kan ook nooit meer werken.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja joh, ze is vast niet afhankelijk van hem.
Klinkt als een leuke ventquote:Op zondag 6 januari 2013 23:06 schreef Evi888 het volgende:
maar hij is het type dat zich van niemand wat aantrekt.
Duh.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:08 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Dat wel, ze heeft geen baan en geen inkomen....en kan ook nooit meer werken.
Dan ben je dus niet zo 1, 2, 3 wegquote:Op zondag 6 januari 2013 23:08 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Dat wel, ze heeft geen baan en geen inkomen....en kan ook nooit meer werken.
Hij is een klootzak en jij bent een kutwijf. Jullie passen dus prima bij elkaar. Het is alleen mensonterend tegenover zijn vrouw, maar dat is natuurlijk bijzaak voor jou.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:06 schreef Evi888 het volgende:
Ik praat zijn gedrag overigens niet goed hoor, ik vind het ook een enorme klootzak dat hij vreemdgaat (en dat weet hij) maar hij is het type dat zich van niemand wat aantrekt.
Ze heeft een auto immuunziekte en is nu al regelmatig afhankelijk van een rolstoel.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan ben je dus niet zo 1, 2, 3 weg
Hoe ziek is ze dan?
Wat heeft ze?
Ja, een auto immuunziekte. Dat zijn er zoveel!quote:Op zondag 6 januari 2013 23:10 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Ze heeft een auto immuunziekte en is nu al regelmatig afhankelijk van een rolstoel.
Wat ben jij een ontzettend naïef kippetje.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:09 schreef Evi888 het volgende:
Nog even voor de duidelijkheid, onze relatie draait niet om de sex....we doen het misschien 1 x per 2 weken terwijl we elkaar wel elke dag zien. Dus het gaat hem niet alleen om het "neuken".
Dacht ik ook gelijk aan. Walgelijk.quote:
Dan heeft ie vast nog een derde.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:09 schreef Evi888 het volgende:
Nog even voor de duidelijkheid, onze relatie draait niet om de sex....we doen het misschien 1 x per 2 weken terwijl we elkaar wel elke dag zien. Dus het gaat hem niet alleen om het "neuken".
en wat maakt jou een minder enorme klootzak? Ik ken je niet hoor, maar op basis van wat je vertelt ben jij net zo goed een klootzak. Ik vind trouwens dat je best wel zijn gedrag goed praat en een met je vinger naar zijn chronisch zieke vrouw wijst. Omdat je in het klassieke getrouwde mannen riedeltje bent getrapt, het is zogenaamd de schuld van zijn vrouw.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:06 schreef Evi888 het volgende:
Ik praat zijn gedrag overigens niet goed hoor, ik vind het ook een enorme klootzak dat hij vreemdgaat (en dat weet hij) maar hij is het type dat zich van niemand wat aantrekt.
Niet geheel onterecht he.. Hoe dúrft ze, jaloers zijn!quote:Op zondag 6 januari 2013 23:04 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Echt hè!quote:Op zondag 6 januari 2013 23:13 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
en wat maakt jou een minder enorme klootzak? Ik ken je niet hoor, maar op basis van wat je vertelt ben jij net zo goed een klootzak. Ik vind trouwens dat je best wel zijn gedrag goed praat en een met je vinger naar zijn chronisch zieke vrouw wijst. Omdat je in het klassieke getrouwde mannen riedeltje bent getrapt, het is zogenaamd de schuld van zijn vrouw.
Types zoals jij die daar in trappen en er later niks van snappen heb ik nooit begrepen. Je voelt je helemaal niet schuldig, je weet dat zijn vrouw dit niet wil en zegt zelf dat je het niet erg vind om hem te delen. Zowel jij als hij zijn walgelijk bezig, je schaamt je niet eens om die vrouw met regelmaat te zien. Walgelijk. Hij zal waarschijnlijk nooit voor jou kiezen en een bedrijf zal een man er niet van weerhouden om naast jou gewoon met nog een ander vreemd te gaan hoor. Je maakt je teveel illusies denk ik. Dat huis is trouwens gewoon van hem, hij kan je daar ook gewoon uit zetten als er een nieuw mokkel in moet.
Noem het maar gratis als je een huis ter beschikking steltquote:Op zondag 6 januari 2013 23:16 schreef Skippy_ball het volgende:
Een gratis hoer.
Een klootzak van een vent.
Een naïeve (huidige) vrouw.
Één a twee keer per week seks weinig vinden voor vreemd gaan.
Nee, gaat goed met je. Keuze wat ik zou doen lijkt me duidelijk. Dit is het weggooien van je levensjaren. Doodzonde!
Nee, zo werkt het niet. Jij doet er aan mee dus is het ook jóuw verantwoordelijkheid.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:16 schreef Evi888 het volgende:[...]
En zoals ik al zei voel ik me wel schuldig naar haar toe, maar vind ik het zijn verantwoordelijkheid.....hij is getrouwd en niet ik. [...]
Staat sws op naam van de zaak, dus die zal ze uiteindelijk zelf betalen :pquote:Op zondag 6 januari 2013 23:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Noem het maar gratis als je een huis ter beschikking stelt
- hoe oud is TS eig?
Wat zou het ontzettend prachtig zijn als die ene 'echte' collega van hem die jij weleens hebt ontmoet gewoon een andere minares zou blijken te zijn.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:16 schreef Evi888 het volgende:
Ik ben me ervan bewust dat hij het mij ook aan kan doen ja....zo naief ben ik nou ook weer niet!
En zoals ik al zei voel ik me wel schuldig naar haar toe, maar vind ik het zijn verantwoordelijkheid.....hij is getrouwd en niet ik. Toch vind ik het kut om haar te zien en spreken en te denken: ik doe het met jouw man. Hij voelt zich ook schuldig naar haar toe, maar minder dan ik.
Ja maar ze is ziek. En jaloers! Dus hij kan niet openlijk rondneuken! Dus zo erg is het allemaal niet!quote:Op zondag 6 januari 2013 23:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het niet. Jij doet er aan mee dus is het ook jóuw verantwoordelijkheid.
Ik snap dit niet, deze hele situatie. Jullie zijn gewoon continu mensen aan het voorliegen. Ik snap er gewoon niets van, zo buitenissig dit.
Hoezo? Dit had jij 4 jaar geleden ook kunnen zijnquote:
Hoe is het om zo goed als zonder geweten te leven?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:20 schreef Evi888 het volgende:
Het huis is zijn prive eigendom. TS is halverwege de dertig. Hij heeft geen andere collega's behalve ik. Anything else?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even OP quote, gezien het backfire gehalte![]()
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:22 schreef NotGuilty het volgende:
Zie ondertitel TSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even OP quote, gezien het backfire gehalte
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:09 schreef Evi888 het volgende:
Jij bent anders ook een flinke trut dat je vreemd gaat met hem. Natuurlijk is het zijn verantwoordelijkheid dat hij vreemd gaat, maar jij weet dat hij een vrouw heeft. Zou je respect voor moeten hebben en met rust moeten laten.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:16 schreef Evi888 het volgende:
Ik ben me ervan bewust dat hij het mij ook aan kan doen ja....zo naief ben ik nou ook weer niet!
En zoals ik al zei voel ik me wel schuldig naar haar toe, maar vind ik het zijn verantwoordelijkheid.....hij is getrouwd en niet ik. Toch vind ik het kut om haar te zien en spreken en te denken: ik doe het met jouw man. Hij voelt zich ook schuldig naar haar toe, maar minder dan ik.
Dat is door je uithoudingsvermogen wat gaat opspelen, niet jouw geweten.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:23 schreef Evi888 het volgende:
Wie zegt dat ik geen geweten heb? Ik twijfel niet voor niets om hier mee door te gaan he.
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:23 schreef Evi888 het volgende:
Wie zegt dat ik geen geweten heb? Ik twijfel niet voor niets om hier mee door te gaan he.
Echt mens, hoe leef jij met jezelf?!quote:Op zondag 6 januari 2013 23:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat is door je uithoudingsvermogen wat gaat opspelen, niet jouw geweten.
Stop hier mee...quote:Op zondag 6 januari 2013 23:23 schreef Evi888 het volgende:
Als je dit al een jaar doet, zal je geweten niet al te veel voorstellen.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:23 schreef Evi888 het volgende:
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:22 schreef NotGuilty het volgende:
Ga je gang, ik wist vantevoren dat er nasty commentaar zou komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even OP quote, gezien het backfire gehalte
Sterker nog, ik woon samen met een getrouwde man. Maar ik ben niet zijn dirty little secret. De hele wereld weet dat wij bij elkaar horen.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoezo? Dit had jij 4 jaar geleden ook kunnen zijn
Maar kom op, wees nou eerlijk. Het is toch ook misselijkmakend hoe die vent bezig is!quote:Op zondag 6 januari 2013 23:24 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Ga je gang, ik wist vantevoren dat er nasty commentaar zou komen.
Ik kots niet van haar hoor, vind alleen dat ze niet slim bezig is geweest door zich binnen een jaar al zo met hem te verwevenquote:Op zondag 6 januari 2013 23:27 schreef CruellaDeVil het volgende:
Samenvatting: wij moeten van jou kotsen en jij blijft volhouden dat hij eigenlijk de enige schuldige is. Wat wil je nou van ons? Sympathie of advies hoe verder te gaan met dit door en door zieke schouwspel ga je hier niet krijgen, daarvoor moet je op zoek naar walgelijke secreten zoals jij.
Dat is wel gevaarlijk he, voor je het weet gaat die er met hem vandoorquote:Op zondag 6 januari 2013 23:27 schreef CruellaDeVil het volgende:
Samenvatting: wij moeten van jou kotsen en jij blijft volhouden dat hij eigenlijk de enige schuldige is. Wat wil je nou van ons? Sympathie of advies hoe verder te gaan met dit door en door zieke schouwspel ga je hier niet krijgen, daarvoor moet je op zoek naar walgelijke secreten zoals jij.
Ach, hij is toch polyamoreus en doet het niet enkel voor geile neuqsexx en TS moet die overweldigende liefde die hij voor voelt al delen met een ander, dus een derde kan er toch prima bij?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is wel gevaarlijk he, voor je het weet gaat die er met hem vandoor
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:29 schreef Goodluck_Charm het volgende:
En het feit dat jij je smoel in haar huis durft te laten zien en pretenderen dat je een goede vriendin bent vind ik het nog 10 x walgelijker maken dan als zij niet eens van jouw bestaan wist. Achterbaks loeder.
Denk dat hier weinig vrouwen zijn die een zieke vrouw zo kunnen voorliegen.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:30 schreef Evi888 het volgende:
Zeik me af zoveel je wil. Ik weet heus wel wat er fout zit in deze hele situatie.
Ik ben op zoek naar iemand die in hetzelfde schuitje zit of zat en die zijn/haar ervaring wil delen.
Dat zeg je verkeerd. Je zoekt iemand die met je mee praat. Die je gelijk geeft. Iemand die ja knikt als jij wat zegt..quote:Op zondag 6 januari 2013 23:30 schreef Evi888 het volgende:
Zeik me af zoveel je wil. Ik weet heus wel wat er fout zit in deze hele situatie.
Ik ben op zoek naar iemand die in hetzelfde schuitje zit of zat en die zijn/haar ervaring wil delen.
Ik vind je situatie anders redelijk uniek en verwacht niet dat er op FOK! veel mensen in hetzelfde schuitje zittenquote:Op zondag 6 januari 2013 23:30 schreef Evi888 het volgende:
Het is geen nasty commentaar, je komt alleen heel naïef / careless over. Je zegt wel dat je je schuldig voelt maar spreekt dat ontiegelijk tegen. Volgens jou is alles de schuld van zijn zieke vrouw en niks is jouw verantwoordelijkheid.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:24 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Ga je gang, ik wist vantevoren dat er nasty commentaar zou komen.
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:31 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Denk dat hier weinig vrouwen zijn die een zieke vrouw zo kunnen voorliegen.
Al wás er op FOK! zo'n vrouw, alsof die speciaal voor TS haar account in de prullenbak gaat gooien! Want dat diegene zie vervolgens niet meer zou hoeven laten zien op dit forum lijkt mij duidelijk.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vind je situatie anders redelijk uniek en verwacht niet dat er op FOK! veel mensen in hetzelfde schuitje zitten
Zoals gezegd, ik woon samen met een getrouwde man, net als jij. Dus hetzelfde schuitje.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:30 schreef Evi888 het volgende:
Oeh, oprecht, really? Zeg eens, begon je niet licht te ontbranden toen je het typte?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:36 schreef Evi888 het volgende:
Er zijn heus wel mensen op fok die in een minnar/minnares situatie zitten of hebben gezeten.
Nogmaals ik ben me bewust van mijn eigen fouten, en die van hem. Oprechte liefde maakt blind enzo.
Er zijn inderdaad genoeg mensen die iets hebben (gehad) met een getrouwde man/vrouw. Maar dan is de echtgenoot meestal niet ernstig ziek ...quote:Op zondag 6 januari 2013 23:36 schreef Evi888 het volgende:
Er zijn heus wel mensen op fok die in een minnar/minnares situatie zitten of hebben gezeten.
Nogmaals ik ben me bewust van mijn eigen fouten, en die van hem. Oprechte liefde maakt blind enzo.
Nou zeg, hij houdt écht van haar! Dat heeft hij immer helemaal zelf gezegd en wat voor reden zou hij in vredesnaam kunnen hebben om te liegen?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:33 schreef NotGuilty het volgende:
Het probleem is dat jij dit schaamteloos doet en ook nog echt denkt dat je heel wat hebt bereikt met hem. Zolang een man je overal als "een vriendin" of "een collega" voorstelt en je alleen in het geheim "samen" kunt zijn, ben je gewoon zijn slet, zelfs scharrel is een te groot woord voor de situatie waar jij in zit. Kan je het wel nasty commentaar vinden maar zo is dat gewoon.
Begrijp je nou echt niet dat het feit dat hij zijn chronisch zieke vrouw met jou bedriegt, jij je ook voordoet als vriendin naar haar toe én dit allemaal eigenlijk niet echt jouw verantwoordelijkheid vindt dit geheel nog véél walgelijker maakt dan vreemdgaan sowieso al is?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:36 schreef Evi888 het volgende:
Wat kom je eigenlijk doen?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:36 schreef Evi888 het volgende:
Hoe oprecht is zijn liefde voor haar als hij haar leven kapot maakt? En hij zuigt jou mee!quote:Op zondag 6 januari 2013 23:36 schreef Evi888 het volgende:
Oóóh, dat is het! Wij snappen je gewoon niet omdat we nooit oprecht verliefd zijn geweest en zouden precies hetzelfde doen in jouw situatie!quote:
Al gedaan, paar maanden geleden. Relatie verbroken. Hij heeft er alles aan gedaan om mij terug te krijgen. Behalve bij haar weggaan dus. En dat heb ik nooit van hem gevraagd en zal ik ook nooit van hem vragen.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:39 schreef Limburg82 het volgende:
Misschien moet je hem eens vertellen dat je er serieus over denkt, deze 'relatie' te verbreken.
Gewoon, om eens te zien hoe hij dan reageert.
Want zo veel houdt hij van je, wat zal je geglunderd hebben!quote:Op zondag 6 januari 2013 23:42 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Al gedaan, paar maanden geleden. Relatie verbroken. Hij heeft er alles aan gedaan om mij terug te krijgen. Behalve bij haar weggaan dus. En dat heb ik nooit van hem gevraagd en zal ik ook nooit van hem vragen.
Oja, wat dom van mij, het ging om echte liefde en het is de schuld van zijn vrouw want ze wist dit voordat ze trouwde !! Moest ze maar niet zo ziek zijn en niet zo jaloers doen! Het is niet erg dat ts daar kind aan huis is want zij is niet met die vrouw getrouwd! Heel logisch allemaal.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:37 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Nou zeg, hij houdt écht van haar! Dat heeft hij immer helemaal zelf gezegd en wat voor reden zou hij in vredesnaam kunnen hebben om te liegen?
Ik zat al in de branche, hij wilde graag hetzelfde werk doen. Hij vroeg mijn hulp met het opstarten van een eigen bedrijf en heeft me uiteindelijk de helft van de aandelen gegeven. Op zijn uitdrukkelijke verzoek, niet het mijne. Zo geschiedde.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:43 schreef Leandra het volgende:
En hoe oud is de vreemdganger in kwestie en waarom is hij out of the blue een bedrijf met TS begonnen?
Wat deed hij voor die tijd om inkomen te verwerven?
Je geeft geen antwoord op de vragenquote:Op zondag 6 januari 2013 23:44 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Ik zat al in de branche, hij wilde graag hetzelfde werk doen. Hij vroeg mijn hulp met het opstarten van een eigen bedrijf en heeft me uiteindelijk de helft van de aandelen gegeven. Op zijn uitdrukkelijke verzoek, niet het mijne. Zo geschiedde.
Oh, dus hij heeft voor je betaald?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:44 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Ik zat al in de branche, hij wilde graag hetzelfde werk doen. Hij vroeg mijn hulp met het opstarten van een eigen bedrijf en heeft me uiteindelijk de helft van de aandelen gegeven. Op zijn uitdrukkelijke verzoek, niet het mijne. Zo geschiedde.
DUH! Je vormt immers een zeer groot gevaar wanneer jullie geen 'relatie' meer hebben. Persoonlijk én professioneel. Je hoeft je mond maar open te trekken en hij is geruïneerd. Daarnaast zit hij dan natuurlijk zonder minnares en net zo'n feeks als jij vinden zal hem niet zo snel lukken.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:42 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Al gedaan, paar maanden geleden. Relatie verbroken. Hij heeft er alles aan gedaan om mij terug te krijgen. Behalve bij haar weggaan dus. En dat heb ik nooit van hem gevraagd en zal ik ook nooit van hem vragen.
En wat deed hij voor die tijd waarmee hij zo vermogend werd dat hij zo een bedrijf kon opstarten?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:44 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Bossen rode rozen, champagne, weekend Las Vegas?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:42 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Vergeet de leeftijd niet he? Vroeg je net ook...quote:Op zondag 6 januari 2013 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat deed hij voor die tijd waarmee hij zo vermogend werd dat hij zo een bedrijf kon opstarten?
En een vers bedrijf met aandelen? Wow.... een BV?
Ja, ik verwacht dat TS daar zo nog antwoord op geeft....quote:Op zondag 6 januari 2013 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vergeet de leeftijd niet he? Vroeg je net ook...
Hij eind dertig. Hij is niet vermogend. Wel een bv samen ja.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vergeet de leeftijd niet he? Vroeg je net ook...
Hij heeft meerdere huizen?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:49 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Hij eind dertig. Hij is niet vermogend. Wel een bv samen ja.
Dat zou humor zijn, en dat hij helemaal niets meer heeft als zij hem eruit schoptquote:Op zondag 6 januari 2013 23:49 schreef missbehavin het volgende:
Ms komt het kapitaal wel van die arme vrouw...
Hij is niet vermogen, maar heeft wel meerdere huizen? Weet zijn vrouw überhaupt van het tweede huis af?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:49 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dat iedereen hier een keuze heeft gehad, behalve die vrouw. Wie zegt dat die vrouw door zo een vent verzorgd wil worden? Ik zou er niks meer van willen weten en gewoon naar mijn familie gaan, zonder die vent. Dat TS gewoon in dat huis met die vrouw aan tafel zit maakt het gewoon echt te walgelijk.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:44 schreef zarGon het volgende:
Ach, TS is blij, ze heeft de liefde van haar leven. De man is blij dat-ie ergens nog aan de liefde komt en krijgt daarmee de energie om voor zijn zieke vrouw te zorgen en zijn vrouw is blij dat er voor haar gezorgd wordt en dat haar man klaar staat voor haar.
Wie heeft die ¤ 18.000 of ¤ 45.000 dan opgehoest?? Want je had het over aandelen he?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:49 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Hij heeft meerdere huizen waar zij allemaal van af weet, maar zijn geen eigendom van haar. Wie zegt dat ik er gratis woon? Ik betaal gewoon huur hoor.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:50 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Hij is niet vermogen, maar heeft wel meerdere huizen? Weet zijn vrouw überhaupt van het tweede huis af?
Ze zijn getrouwd. Ze zijn dus óók eigendom van haar.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:51 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Hij heeft meerdere huizen waar zij allemaal van af weet, maar zijn geen eigendom van haar. Wie zegt dat ik er gratis woon? Ik betaal gewoon huur hoor.
Maar hij is niet vermogend? Heeft meerdere huizen en kan zo ¤ 18.000 voor een BV ophoesten, waarbij hij jou dan weer de helft van de aandelen a ¤ 9000 schenkt?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:51 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Hij heeft meerdere huizen waar zij allemaal van af weet, maar zijn geen eigendom van haar. Wie zegt dat ik er gratis woon? Ik betaal gewoon huur hoor.
Maar ze zijn wel eigendom van hem?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:51 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Nope. Huwelijkse voorwaarden, koude uitsluiting.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:52 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ze zijn getrouwd. Ze zijn dus óók eigendom van haar.
Hoeft niet he? Huwelijkse voorwaarden enzoquote:Op zondag 6 januari 2013 23:52 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ze zijn getrouwd. Ze zijn dus óók eigendom van haar.
Ach, in de hel hoef je vast geen huur te betalenquote:Op zondag 6 januari 2013 23:51 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Zij zijn getrouwd, hoe weet jij wie de eigenaar van die woning(en) is?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:51 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Oeh, weet de belastingdienst daar al van?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar hij is niet vermogend? Heeft meerdere huizen en kan zo ¤ 18.000 voor een BV ophoesten, waarbij hij jou dan weer de helft van de aandelen a ¤ 9000 schenkt?
Al die bankbiljetten branden anders wel lekker.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:53 schreef missbehavin het volgende:
Ach, in de hel hoef je vast geen huur te betalen
Hij heeft zijn geld belegd in vastgoed en verhuurt de woningen.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:53 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Dit ja. Ik begin steeds minder van dit verhaal te geloven
Ze heeft zich toch al zo verhun leven in gewerkt dat ze vast alle papieren heeft gezien johquote:Op zondag 6 januari 2013 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zij zijn getrouwd, hoe weet jij wie de eigenaar van die woning(en) is?
Maar is niet vermogendquote:Op zondag 6 januari 2013 23:54 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn geld belegd in vastgoed en verhuurt de woningen.
Nah, zal wel een notariële akte van zijn..quote:Op zondag 6 januari 2013 23:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, weet de belastingdienst daar al van?
Die mag je vast niet meenemen.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Al die bankbiljetten branden anders wel lekker.
Hoezo ben je vermogend als je een paar huizen hebt. Zit een dikke hypotheek op hoor, bovendien is er verder geen noemenswaardig spaargeld.quote:
Op de zaak.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op de zaak? Of in het huis waar jij woont?
Trutje, hoe denk je MEERDERE huizen te kunnen financieren met een hypotheek als je GEEN eigen geld hebt???quote:Op zondag 6 januari 2013 23:56 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Hoezo ben je vermogend als je een paar huizen hebt. Zit een dikke hypotheek op hoor, bovendien is er verder geen noemenswaardig spaargeld.
Hij was manager in een sportzaak, niks bijzonders dus.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:57 schreef Leandra het volgende:
Maar, wat deed hij (behalve huizen verhuren) voordat hij die BV met jou begon?
Ik wil ook zo'n hypotheek!quote:Op zondag 6 januari 2013 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Trutje, hoe denk je MEERDERE huizen te kunnen financieren met een hypotheek als je GEEN eigen geld hebt???
Heeft ze idd ook nog niet gezegd.. En wat nou die branche is waar zij al in zat en hij niet ook niet..quote:Op zondag 6 januari 2013 23:57 schreef Leandra het volgende:
Maar, wat deed hij (behalve huizen verhuren) voordat hij die BV met jou begon?
Maar waarom? Want woningverhuur zal niet jullie core business zijn.... dat was immers een nieuw soort bedrijf voor hem.quote:
Hij betaalt de hypotheek van de huurinkomsten en van het geld wat wij nu samen verdienen.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Trutje, hoe denk je MEERDERE huizen te kunnen financieren met een hypotheek als je GEEN eigen geld hebt???
Hij krijgt echt NIET meerdere hypotheken op meerdere huizen zonder eigen vermogen..quote:Op zondag 6 januari 2013 23:59 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Hij betaalt de hypotheek van de huurinkomsten en van het geld wat wij nu samen verdienen.
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:58 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Hij was manager in een sportzaak, niks bijzonders dus.
Welke bank verstrekt er zoveel hypotheken dan, met zo'n regulier baantje en inkomen?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:58 schreef Evi888 het volgende:
Dus hij is, terwijl hij diverse panden met torenhoge hypotheken had, die momenteel wellicht zelfs onderwater staan, en er geen noemenswaardig spaargeld was, uit loondienst gegaan en samen met jou een BV begonnen....quote:Op zondag 6 januari 2013 23:58 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Fantasie Bank nummer 17quote:Op maandag 7 januari 2013 00:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Welke bank verstrekt er zoveel hypotheken dan, met zo'n regulier baantje en inkomen?
En schenkt haar de helft van de aandelen!quote:Op maandag 7 januari 2013 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus hij is, terwijl hij diverse panden met torenhoge hypotheken had, die momenteel wellicht zelfs onderwater staan, en er geen noemenswaardig spaargeld was, uit loondienst gegaan en samen met jou een BV begonnen....
Ja, dat jij dat niet snapt zegquote:Op maandag 7 januari 2013 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus hij is, terwijl hij diverse panden met torenhoge hypotheken had, die momenteel wellicht zelfs onderwater staan, en er geen noemenswaardig spaargeld was, uit loondienst gegaan en samen met jou een BV begonnen....
En hoe ging dat dan voor hij huurinkomsten had? Want toen kon hij die extra hypotheek van zijn management salarisje natuurlijk niet echt betalen..quote:Op zondag 6 januari 2013 23:59 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Hij betaalt de hypotheek van de huurinkomsten en van het geld wat wij nu samen verdienen.
Preciesquote:Op maandag 7 januari 2013 00:01 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En schenkt haar de helft van de aandelen!
Daarom heeft hij TS er nu bij; die kan omzet voor hem draaien zodat hij z'n hypotheken kan betalen en niet-werkende zieke vrouw kan onderhoudenquote:Op maandag 7 januari 2013 00:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
En jij denkt dat je daar 2 hypotheken mee kunt betalen EN een niet werkende zieke vrouw kunt ondersteunen?
Het doet ertoe omdat wat jij vertelt simpelweg niet mogelijk is en jij dus net zo goed bedonderd wordt. Het verschil is alleen dat jij het KEIHARD verdient.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:00 schreef Evi888 het volgende:
Wat doet het ertoe wat voor werk hij doet of deed? Hij kon en kan z'n rekeningen betalen.
Back on topic zou ik zeggen.
Hij heeft de panden gekocht in verhuurde staat dus met aantoonbare huurinkomsten. Bovendien heeft hij wat eigen geld ingelegd als extra zekerheid voor de bank. Het is niet zo moeilijk als jullie denken.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
En hoe ging dat dan voor hij huurinkomsten had? Want toen kon hij die extra hypotheek van zijn management salarisje natuurlijk niet echt betalen..
Nee, maar hij had nog wél ff ¤ 18.000 vrij om een BV op te richten en haar voor ¤ 9000 aan aandelen te schenkenquote:Op maandag 7 januari 2013 00:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
En hoe ging dat dan voor hij huurinkomsten had? Want toen kon hij die extra hypotheek van zijn management salarisje natuurlijk niet echt betalen..
Vertel. Op welke manier bedoel je?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:03 schreef Seven. het volgende:
Als dit verhaal echt is, dan zit TS echt zwaar in de shit.
quote:
quote:Op maandag 7 januari 2013 00:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Straks heeft ie TS in een zwaar-illegale constructie neergepoot.
Waarom zou je anders de helft van de aandelen weggeven aan een naief wijf?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:03 schreef Boca_Raton het volgende:
En net beweerde je nog dat hij geen eigen vermogen cq. spaargeld had?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:03 schreef Evi888 het volgende:
Hij heeft de panden gekocht in verhuurde staat dus met aantoonbare huurinkomsten. Bovendien heeft hij wat eigen geld ingelegd als extra zekerheid voor de bank. Het is niet zo moeilijk als jullie denken.
Ja, ik had net al gegoogled op BV-scam.... maar ik kan zo even niets vinden, het zal best mogelijk zijn trouwens, zeker als TS aandeelhouder in de BV is.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Right.. En welk eigen geld? Hij was toch niet vermogend? En hoeveel mensen hier kunnen zelfstandig (alleen) meerdere huizen gefinancierd krijgen? En hoe kom jij in één van die huizen? Koop breekt geen huur???quote:Op maandag 7 januari 2013 00:03 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Hij heeft de panden gekocht in verhuurde staat dus met aantoonbare huurinkomsten. Bovendien heeft hij wat eigen geld ingelegd als extra zekerheid voor de bank. Het is niet zo moeilijk als jullie denken.
Nu niet meer nee. En 18k is heus niet zoveel geld.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:04 schreef Techno het volgende:
[..]
En net beweerde je nog dat hij geen eigen vermogen cq. spaargeld had?
Je bent expert in álle rechtsgebieden?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:05 schreef Evi888 het volgende:
Er is niets illegaals aan de hele constructie. Ben jurist...dus weet echt wel hoe alles in elkaar zit.
quote:Op maandag 7 januari 2013 00:03 schreef Leandra het volgende:
Hij betaalt die hypotheken dus onder andere van de huur die TS betaalt.... hmmz, hij pakt het best slim aan om z'n inkomsten te vergroten.
Dat kan niet, want hij heeft ze zgn verhuurd gekocht.. Hoe komt zij er dan ineens zo makkelijk in??quote:Op maandag 7 januari 2013 00:03 schreef Leandra het volgende:
Hij betaalt die hypotheken dus onder andere van de huur die TS betaalt.... hmmz, hij pakt het best slim aan om z'n inkomsten te vergroten.
Weet je ook hoe je geld witwast?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:05 schreef Evi888 het volgende:
Er is niets illegaals aan de hele constructie. Ben jurist...dus weet echt wel hoe alles in elkaar zit.
Huurder ging eruit, ik had woonruimte nodig. 1 + 1 = 2quote:Op maandag 7 januari 2013 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Dat kan niet, want hij heeft ze zgn verhuurd gekocht.. Hoe komt zij er dan ineens zo makkelijk in??
Nee hoor, wij hebben dat ook en kunnen dat gewoon missen.. Maakt ons niks uit als de BV failliet gaat en we dat geld kwijt zijn...quote:Op maandag 7 januari 2013 00:05 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Nu niet meer nee. En 18k is heus niet zoveel geld.
Mijn hemel, je bent jurist, midden 30 en je stort jezelf in zo'n kansloze situatiequote:Op maandag 7 januari 2013 00:05 schreef Evi888 het volgende:
Inderdaad. Met 18k kom je niet ver. Laat staan dat je daarmee garant kunt staan voor meerdere hypotheken.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:05 schreef Evi888 het volgende:
Nu niet meer nee. En 18k is heus niet zoveel geld.
HEEL toevallig.. Beetje TE toevallig als je het mij vraagt...quote:Op maandag 7 januari 2013 00:07 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Huurder ging eruit, ik had woonruimte nodig. 1 + 1 = 2
Je hebt toch nog een paar huizen met een onderwaterhypotheek, geeft allemaal niksquote:Op maandag 7 januari 2013 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, wij hebben dat ook en kunnen dat gewoon missen.. Maakt ons niks uit als de BV failliet gaat en we dat geld kwijt zijn...
Nee, die ¤ 18.000 was slechts ter oprichting van de BV, én ¤ 9000 daarvan is naar TS gegaan.. Omdat haar vriendje dat zooo graag wou... Dat geld van die hypotheken komt van eldersquote:Op maandag 7 januari 2013 00:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Inderdaad. Met 18k kom je niet ver. Laat staan dat je daarmee garant kunt staan voor meerdere hypotheken.
Precies, want OG is écht booming business nu zoals je zegtquote:Op maandag 7 januari 2013 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt toch nog een paar huizen met een onderwaterhypotheek, geeft allemaal niks
Dan betaalt de parenclub BV natuurlijk ook huur aan de vastgoedbeheermij van de vreemdganger....quote:Op maandag 7 januari 2013 00:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Misschien hebben ze samen wel een parenclub.
Niets mis met 18 en een normale 18-jarige zou dit ook niet doen.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn hemel, je bent jurist, midden 30 en je stort jezelf in zo'n kansloze situatie![]()
Je gedraagt je als een naïeve 18-jarige met een IQ waarmee je de havo niet eens kunt halen.
Hij is getrouwd met koude uitsluiting, maar heeft TS uit de goedheid van zijn hart de helft van zijn bedrijf gegeven.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, die ¤ 18.000 was slechts ter oprichting van de BV, én ¤ 9000 daarvan is naar TS gegaan.. Omdat haar vriendje dat zooo graag wou... Dat geld van die hypotheken komt van elders
Klopt ook niet idd!quote:Op maandag 7 januari 2013 00:10 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Hij is getrouwd met koude uitsluiting, maar heeft TS uit de goedheid van zijn hart de helft van zijn bedrijf gegeven.
Je verhalen over de onvermogendheid van je vriendje kloppen gewoon niet..quote:Op maandag 7 januari 2013 00:10 schreef Evi888 het volgende:
Ik snap niet waarom de bv nu ineens een hoofdrol speelt in dit topic.
Zoals ik zei, hij had eigen geld, hiermee huizen aangekocht plus een hypotheek, hij heeft huurinkomsten uit die panden en zo betaalt hij z'n rekeningen. Nu geen noemenswaardig spaargeld meer. Er is niks illegaals aan??
Ja, als dat geen echte liefde isquote:Op maandag 7 januari 2013 00:10 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Hij is getrouwd met koude uitsluiting, maar heeft TS uit de goedheid van zijn hart de helft van zijn bedrijf gegeven.
Ja, want zo is hij, als er sprake is van "ware en oprechte liefde"quote:Op maandag 7 januari 2013 00:10 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Er zit enkel een rammelend luchtje aan. Volgende keer je verhaal beter uitdenken.quote:
Die koude uitsluiting is er niet omdat hij zijn vrouw niets gunt, maar omdat zij schulden heeft uit een vorige relatie.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:10 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Die kerel waarmee jij krikt, is niet te vertrouwen. Dan is de link met jouw uiterst vage verhalen en illegaliteit snel gelegd.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:10 schreef Evi888 het volgende:
Zoals ik zei, hij had eigen geld, hiermee huizen aangekocht plus een hypotheek, hij heeft huurinkomsten uit die panden en zo betaalt hij z'n rekeningen. Nu geen noemenswaardig spaargeld meer. Er is niks illegaals aan??
Ze begrijpt er in al haar 'onvermogen' niets van.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je verhalen over de onvermogendheid van je vriendje kloppen gewoon niet..
Om zichzelf niet bij die schulden te betrekken is geen koude uitsluiting nodig.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:12 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Die koude uitsluiting is er niet omdat hij zijn vrouw niets gunt, maar omdat zij schulden heeft uit een vorige relatie.
Ik heb naast de bv ook gewoon een fulltime baan hoor, hij onderhoudt mij niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, als dat geen echte liefde is![]()
En dat met zulke omzetten dat binnen een paar maanden al 2 huishoudens van kunnen leven....
quote:Op maandag 7 januari 2013 00:10 schreef Evi888 het volgende:
Dikke hypotheek suggereert iets anders dan behoorlijke hoeveelheid eigen geld plus hypotheek.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:56 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Hoezo ben je vermogend als je een paar huizen hebt. Zit een dikke hypotheek op hoor, bovendien is er verder geen noemenswaardig spaargeld.
Right... Ik vind je steeds minder geloofwaardigquote:Op maandag 7 januari 2013 00:12 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Die koude uitsluiting is er niet omdat hij zijn vrouw niets gunt, maar omdat zij schulden heeft uit een vorige relatie.
Kun je nou echt niet een leuke vent vinden die niet zo naar met handen en voeten gebonden is? Slimme meid, goede baan...quote:Op maandag 7 januari 2013 00:14 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Ik heb naast de bv ook gewoon een fulltime baan hoor, hij onderhoudt mij niet.
Nogal jaquote:Op maandag 7 januari 2013 00:15 schreef Boca_Raton het volgende:
TS, leuk, we hebben weer even goed gelachen.
Wie zegt dat??quote:Op maandag 7 januari 2013 00:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kun je nou echt niet een leuke vent vinden die niet zo naar met handen en voeten gebonden is? Slimme meid, goede baan...
Gezien het rammelende verhaal dat ze hier neergooit acht ik dat laatste niet erg waarschijnlijk.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:15 schreef Lienekien het volgende:
Kun je nou echt niet een leuke vent vinden die niet zo naar met handen en voeten gebonden is? Slimme meid, goede baan...
Raap me op!quote:Op maandag 7 januari 2013 00:16 schreef Evi888 het volgende:
Ik vind het vermakelijk dat jullie denken dat ik alles verzonnen heb, maar sadly but true, er is geen woord van gelogen. Ik geef alleen niet alle details weg, mijn goed recht dacht ik zo.
Terug naar de oorspronkelijke vraag. Doorgaan met een relatie met een getrouwde man of niet?
Die vraag is al tientallen keren beantwoord.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:16 schreef Evi888 het volgende:
Terug naar de oorspronkelijke vraag. Doorgaan met een relatie met een getrouwde man of niet?
Dat je de vraag je strot nog uit krijgt, werkelijkquote:Op maandag 7 januari 2013 00:16 schreef Evi888 het volgende:
Ik vind het vermakelijk dat jullie denken dat ik alles verzonnen heb, maar sadly but true, er is geen woord van gelogen. Ik geef alleen niet alle details weg, mijn goed recht dacht ik zo.
Ja, is dat nog steeds de vraag?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:16 schreef Evi888 het volgende:
Ben ik het mee eens. Waarom moet het nou weer gaan over geld enzo? Daar vraagt TS toch niet om?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie zegt dat??
Ben zat achterlijke juristen tegen gekomen... Rechters zelfs..
En dat je een bepaalde studie hebt afgerond wil nog niet zeggen dat je een topbaan hebt
Heerlijk onderkoeldquote:Op maandag 7 januari 2013 00:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, is dat nog steeds de vraag?
Wat is de tussenstand? Geef ons maar even een mooie tussentijdse samenvatting van de belangrijkste punten.
Wat vind je er zelf van?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:16 schreef Evi888 het volgende:
Ze gaat heus niet vertellen dat ze achter de kassa zit.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie zegt dat??
Ben zat achterlijke juristen tegen gekomen... Rechters zelfs..
En dat je een bepaalde studie hebt afgerond wil nog niet zeggen dat je een topbaan hebt
"Vooral doorgaan!" Om maar even een Bekende Nederlander te citeren.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:16 schreef Evi888 het volgende:
Doorgaan met een relatie met een getrouwde man of niet?
quote:Op maandag 7 januari 2013 00:19 schreef Techno het volgende:
[..]
"Vooral doorgaan!" Om maar even een Bekende Nederlander te citeren.
Ook weer waarquote:Op maandag 7 januari 2013 00:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze gaat heus niet vertellen dat ze achter de kassa zit.
quote:Op maandag 7 januari 2013 00:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, is dat nog steeds de vraag?
Wat is de tussenstand? Geef ons maar even een mooie tussentijdse samenvatting van de belangrijkste punten.
Moet je eens zien wat voor omzet je dan draait.... daar kun je wel 2 hypotheken en een zieke vrouw van onderhoudenquote:Op maandag 7 januari 2013 00:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze gaat heus niet vertellen dat ze achter de kassa zit.
Er is vooralsnog helemaal niets 'ontmaskerd'. Jullie vinden het dom, zij blijkbaar niet omdat zij die man vertrouwd. En dan is het maar per definitie een trol?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:20 schreef Seven. het volgende:
Het begon zo goed, TS! Juicy OP, het tijdstip, paar rake bimbo opmerkingen. Maar toen beweerde je dat je jurist bent en dat hij *poef* met het grootste gemak ter wereld een paar huizen kocht en jou mede-eigenaar maakte van zijn bedrijf, terwijl hij zijn vrouw bedondert en duidelijk geen cent gunt.
Nu denk ik dat je een puistenrukker bent die wel weet wat een TS is, die wel weet wanneer dergelijke topics te openen en die aandringt om terug te keren naar het originele onderwerp.
Goed vermaak, maar wegens snelle ontmaskering toch niet geslaagd.
Ons antwoord heb je al dunkt me...quote:Op maandag 7 januari 2013 00:21 schreef Evi888 het volgende:
Erg grappig.
De vraag is dus, doorgaan met deze relatie die in mijn ogen van twee kanten oprechte liefde is maar met een hoop nare bijzaken, of deze man opgeven en met lege handen achterblijven?
Jij bent dan toch de nare bijzaak?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:21 schreef Evi888 het volgende:
Erg grappig.
De vraag is dus, doorgaan met deze relatie die in mijn ogen van twee kanten oprechte liefde is maar met een hoop nare bijzaken, of deze man opgeven en met lege handen achterblijven?
Geloof je dit verhaal echt nog?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:22 schreef Ziba het volgende:
[..]
Er is vooralsnog helemaal niets 'ontmaskerd'. Jullie vinden het dom, zij blijkbaar niet omdat zij die man vertrouwd. En dan is het maar per definitie een trol?
quote:Op maandag 7 januari 2013 00:21 schreef Evi888 het volgende:
Erg grappig.
quote:Op maandag 7 januari 2013 00:20 schreef Seven. het volgende:
en die aandringt om terug te keren naar het originele onderwerp.
Goed vermaak, maar wegens snelle ontmaskering toch niet geslaagd.
Ik zie het trol gedeelte ook nog niet echt hoor. Alleen een aantal details die meer vragen oproepen dan antwoorden en daarom beter achterwege hadden kunnen blijvenquote:
Lege handen? Misschien win je je eigenwaarde terug. Lijkt me een groot goed!quote:Op maandag 7 januari 2013 00:21 schreef Evi888 het volgende:
Erg grappig.
Het financiele gedeelte van het verhaal is sowieso trolling bullshit.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:24 schreef Adolecens het volgende:
Ik zie het trol gedeelte ook nog niet echt hoor. Alleen een aantal details die meer vragen oproepen dan antwoorden en daarom beter achterwege hadden kunnen blijven
Het zaakje stinkt aan alle kanten en is volkomen ongeloofwaardig..quote:Op maandag 7 januari 2013 00:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zie het trol gedeelte ook nog niet echt hoor. Alleen een aantal details die meer vragen oproepen dan antwoorden en daarom beter achterwege hadden kunnen blijven
Dit vooral....quote:Op maandag 7 januari 2013 00:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent dan toch de nare bijzaak?
DAT bedoel ik jaquote:Op maandag 7 januari 2013 00:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Het financiele gedeelte van het verhaal is sowieso trolling bullshit.
enquote:ts zal branden in de hel!@#
hmmm.quote:hopen dat zijn vrouw snel komt te overlijden door haar ziekte zodat haar al dat leed bespaard zal blijven.
Tijdstip, postgeschiedenis en het feit dat het TS te heet onder zijn voeten wordt als het over juridische details gaat.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik denk dat daar idd wat details missen jaquote:Op maandag 7 januari 2013 00:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Het financiele gedeelte van het verhaal is sowieso trolling bullshit.
Welke ziekte heeft ze?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:28 schreef Evi888 het volgende:
Ik ben zeker geen vriendinnen met zijn vrouw. Ik ken haar wel en zij mij, en ik kom bij hen over de vloer. Ik ga niet met haar koffieleuten ofzo.
Was ze maar een "nare bijzaak", het lijkt er meer op dat de arme chronisch zieke vrouw van de overspelige vriend van TS dat isquote:
Ik weet van zo'n situatie waar de bedrogen vrouw het idd behoorlijk definitief heeft aangepakt, het buitenechtelijke vriendinnetje is niet meer.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:25 schreef formerjellybean het volgende:
waarom blijft crimes of passion in mijn hoofd rond spoken ??![]()
Ik heb namelijk niet het idee als je al zo met zijn vrouw contact heb gemaakt en voordoet als haar vriendin dat je de relatie los kan laten
Ik geloof best dat zulke verhalen voorkomen maar ik durf te wedden dat de kloondetector aan alle kanten uit zal slaan bij TS.quote:
Lijkt me logisch, vind het vreemder dat anderen er nog wél enig geloof aan hechten..quote:
Kijk TS, iemand die het met je eens isquote:Op maandag 7 januari 2013 00:30 schreef heiden6 het volgende:
Als hij een beetje ballen heeft is hij gewoon eerlijk tegen zijn vrouw. Maar dat is verder niet jouw zaak.
Die kloondetector is niet meer zo anno 2013quote:Op maandag 7 januari 2013 00:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik geloof best dat zulke verhalen voorkomen maar ik durf te wedden dat de kloondetector aan alle kanten uit zal slaan bij TS.
Maar dat is heiden.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kijk TS, iemand die het met je eens is![]()
![]()
Achjoh, sommige verhalen zijn troll en overduidelijk maar dit kan best waar zijn. Ik zie niet in waarom niet. Gebeurt zoveel.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Omdat wij al veeeeel langer op FOK! zitten.
quote:Op maandag 7 januari 2013 00:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die kloondetector is niet meer zo anno 2013
Had laatst een kloon aangemaakt waarbij ik de vraag van een FA kreeg van wie ik dan wel een kloon was, omdat de detector teveel IP adressen gaf
FTW mobiel internet!![]()
Owh, wat zegt dat dan?? Ik ken hem nietquote:
dan is toch al duidelijk dat jij hem ook nooit exclusief voor jezelf zult hebben?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:01 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Of misschien gaat z'n vrouw wel bij hem weg als TS het vertelt, en dan heeft TS die vreemdganger voor zichzelf (for the time being).quote:Op maandag 7 januari 2013 00:32 schreef Ziba het volgende:
[..]
Achjoh, sommige verhalen zijn troll en overduidelijk maar dit kan best waar zijn. Ik zie niet in waarom niet. Gebeurt zoveel.
Dus Evie. Als ik jou was zou ik hem maar vergeten en achter je laten want hij is niet echt respectvol en netjes. Jij ook niet echt trouwens, maarja. Bovendien is het vooral heel erg lullig voor zijn vrouw dus misschien zou je het aan zijn vrouw kunnen vertellen zodat ze weet waar ze aan toe is met zo'n nare man. En houd bewijzen achter de hand zodat je ook echt daadwerkelijk kan laten zien dat hij vreemd gaat. Maar misschien is dat wel gemeen voor haar en blabla, ik denk toch wel dat ze het hoort te weten. Wie zou dat nou niet willen weten? Ook al ben je ziek, je wordt gewoon keihard bedonderd.
Laat ik zeggen dat hij behoorlijk getekend is door het leven.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, wat zegt dat dan?? Ik ken hem niet
Als ik TS zo lees wil haar vriendje zijn vrouw NIET kwijtquote:Op maandag 7 januari 2013 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of misschien gaat z'n vrouw wel bij hem weg als TS het vertelt, en dan heeft TS die vreemdganger voor zichzelf (for the time being).
heiden6 ja, en die is polyamoureus maar hecht wel heel veel waarde aan eerlijkheid!quote:
Sterker nog: hij wil ze beiden niet kwijt.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als ik TS zo lees wil haar vriendje zijn vrouw NIET kwijt
OK, maar zou hij dan juist niet wat méér inlevingsgevoel moeten hebben??quote:Op maandag 7 januari 2013 00:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat hij behoorlijk getekend is door het leven.
Maar haar probleem is het niet?? Terwijl zij die vrouw regelmatig ziet en dus ook voorliegt?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:34 schreef heiden6 het volgende:
[..]
heiden6 ja, en die is polyamoureus maar hecht wel heel veel waarde aan eerlijkheid!
Ik vind ook dat hij het aan haar moet vertellen. Maar gezien het feit dat hij dat absoluut niet wil en ik het zelf niet ga doen, gaat dat niet gebeuren.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:32 schreef Ziba het volgende:
[..]
Achjoh, sommige verhalen zijn troll en overduidelijk maar dit kan best waar zijn. Ik zie niet in waarom niet. Gebeurt zoveel.
Dus Evie. Als ik jou was zou ik hem maar vergeten en achter je laten want hij is niet echt respectvol en netjes. Jij ook niet echt trouwens, maarja. Bovendien is het vooral heel erg lullig voor zijn vrouw dus misschien zou je het aan zijn vrouw kunnen vertellen zodat ze weet waar ze aan toe is met zo'n nare man. En houd bewijzen achter de hand zodat je ook echt daadwerkelijk kan laten zien dat hij vreemd gaat. Maar misschien is dat wel gemeen voor haar en blabla, ik denk toch wel dat ze het hoort te weten. Wie zou dat nou niet willen weten? Ook al ben je ziek, je wordt gewoon keihard bedonderd.
Pardon?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:34 schreef Lienekien het volgende:
gen dat hij behoorlijk getekend is door het leven
Eensquote:Op maandag 7 januari 2013 00:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Sterker nog: hij wil ze beiden niet kwijt.
Dat zou ik niet willen en niet laten gebeuren, als ik TS was.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar haar probleem is het niet?? Terwijl zij die vrouw regelmatig ziet en dus ook voorliegt?
Ja, dat zou wel mooi zijn. Het kan ook zo'n vrouw zijn die alsnog bij hem blijft. Heel treurig dan, maarja. Jammer dat mensen zoiets doen. Het gaat echt kwetsend zijn voor zo'n bedrogen vrouw als iemand je zo voorliegt.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of misschien gaat z'n vrouw wel bij hem weg als TS het vertelt, en dan heeft TS die vreemdganger voor zichzelf (for the time being).
Jij leeft in een sprookjeswereld..quote:Op maandag 7 januari 2013 00:35 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Ik vind ook dat hij het aan haar moet vertellen. Maar gezien het feit dat hij dat absoluut niet wil en ik het zelf niet ga doen, gaat dat niet gebeuren.
Ook al zou deze relatie eindigen, dan zou ik alles nog steeds geheim houden. Hij heeft mij zijn vertrouwen gegeven en ik de mijne aan hem.
Loslaten van iemand waar je veel van houdt is heel moeilijk. Ondanks alle shit die het met zich meebrengt.
Maar waarom steun je TS dan wel?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat zou ik niet willen en niet laten gebeuren.
En dan vraag ik me vooral af waarom.... koude uitsluiting, ziek, geen inkomen.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als ik TS zo lees wil haar vriendje zijn vrouw NIET kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |