Wat kom je eigenlijk doen?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:36 schreef Evi888 het volgende:
Er zijn heus wel mensen op fok die in een minnar/minnares situatie zitten of hebben gezeten.
Nogmaals ik ben me bewust van mijn eigen fouten, en die van hem. Oprechte liefde maakt blind enzo.
Hoe oprecht is zijn liefde voor haar als hij haar leven kapot maakt? En hij zuigt jou mee!quote:Op zondag 6 januari 2013 23:36 schreef Evi888 het volgende:
Er zijn heus wel mensen op fok die in een minnar/minnares situatie zitten of hebben gezeten.
Nogmaals ik ben me bewust van mijn eigen fouten, en die van hem. Oprechte liefde maakt blind enzo.
Oóóh, dat is het! Wij snappen je gewoon niet omdat we nooit oprecht verliefd zijn geweest en zouden precies hetzelfde doen in jouw situatie!quote:
Al gedaan, paar maanden geleden. Relatie verbroken. Hij heeft er alles aan gedaan om mij terug te krijgen. Behalve bij haar weggaan dus. En dat heb ik nooit van hem gevraagd en zal ik ook nooit van hem vragen.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:39 schreef Limburg82 het volgende:
Misschien moet je hem eens vertellen dat je er serieus over denkt, deze 'relatie' te verbreken.
Gewoon, om eens te zien hoe hij dan reageert.
Want zo veel houdt hij van je, wat zal je geglunderd hebben!quote:Op zondag 6 januari 2013 23:42 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Al gedaan, paar maanden geleden. Relatie verbroken. Hij heeft er alles aan gedaan om mij terug te krijgen. Behalve bij haar weggaan dus. En dat heb ik nooit van hem gevraagd en zal ik ook nooit van hem vragen.
Oja, wat dom van mij, het ging om echte liefde en het is de schuld van zijn vrouw want ze wist dit voordat ze trouwde !! Moest ze maar niet zo ziek zijn en niet zo jaloers doen! Het is niet erg dat ts daar kind aan huis is want zij is niet met die vrouw getrouwd! Heel logisch allemaal.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:37 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Nou zeg, hij houdt écht van haar! Dat heeft hij immer helemaal zelf gezegd en wat voor reden zou hij in vredesnaam kunnen hebben om te liegen?
Ik zat al in de branche, hij wilde graag hetzelfde werk doen. Hij vroeg mijn hulp met het opstarten van een eigen bedrijf en heeft me uiteindelijk de helft van de aandelen gegeven. Op zijn uitdrukkelijke verzoek, niet het mijne. Zo geschiedde.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:43 schreef Leandra het volgende:
En hoe oud is de vreemdganger in kwestie en waarom is hij out of the blue een bedrijf met TS begonnen?
Wat deed hij voor die tijd om inkomen te verwerven?
Je geeft geen antwoord op de vragenquote:Op zondag 6 januari 2013 23:44 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Ik zat al in de branche, hij wilde graag hetzelfde werk doen. Hij vroeg mijn hulp met het opstarten van een eigen bedrijf en heeft me uiteindelijk de helft van de aandelen gegeven. Op zijn uitdrukkelijke verzoek, niet het mijne. Zo geschiedde.
Oh, dus hij heeft voor je betaald?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:44 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Ik zat al in de branche, hij wilde graag hetzelfde werk doen. Hij vroeg mijn hulp met het opstarten van een eigen bedrijf en heeft me uiteindelijk de helft van de aandelen gegeven. Op zijn uitdrukkelijke verzoek, niet het mijne. Zo geschiedde.
DUH! Je vormt immers een zeer groot gevaar wanneer jullie geen 'relatie' meer hebben. Persoonlijk én professioneel. Je hoeft je mond maar open te trekken en hij is geruïneerd. Daarnaast zit hij dan natuurlijk zonder minnares en net zo'n feeks als jij vinden zal hem niet zo snel lukken.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:42 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Al gedaan, paar maanden geleden. Relatie verbroken. Hij heeft er alles aan gedaan om mij terug te krijgen. Behalve bij haar weggaan dus. En dat heb ik nooit van hem gevraagd en zal ik ook nooit van hem vragen.
En wat deed hij voor die tijd waarmee hij zo vermogend werd dat hij zo een bedrijf kon opstarten?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:44 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Bossen rode rozen, champagne, weekend Las Vegas?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:42 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Vergeet de leeftijd niet he? Vroeg je net ook...quote:Op zondag 6 januari 2013 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wat deed hij voor die tijd waarmee hij zo vermogend werd dat hij zo een bedrijf kon opstarten?
En een vers bedrijf met aandelen? Wow.... een BV?
Ja, ik verwacht dat TS daar zo nog antwoord op geeft....quote:Op zondag 6 januari 2013 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vergeet de leeftijd niet he? Vroeg je net ook...
Hij eind dertig. Hij is niet vermogend. Wel een bv samen ja.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vergeet de leeftijd niet he? Vroeg je net ook...
Hij heeft meerdere huizen?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:49 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Hij eind dertig. Hij is niet vermogend. Wel een bv samen ja.
Dat zou humor zijn, en dat hij helemaal niets meer heeft als zij hem eruit schoptquote:Op zondag 6 januari 2013 23:49 schreef missbehavin het volgende:
Ms komt het kapitaal wel van die arme vrouw...
Hij is niet vermogen, maar heeft wel meerdere huizen? Weet zijn vrouw überhaupt van het tweede huis af?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:49 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Je vergeet alleen dat iedereen hier een keuze heeft gehad, behalve die vrouw. Wie zegt dat die vrouw door zo een vent verzorgd wil worden? Ik zou er niks meer van willen weten en gewoon naar mijn familie gaan, zonder die vent. Dat TS gewoon in dat huis met die vrouw aan tafel zit maakt het gewoon echt te walgelijk.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:44 schreef zarGon het volgende:
Ach, TS is blij, ze heeft de liefde van haar leven. De man is blij dat-ie ergens nog aan de liefde komt en krijgt daarmee de energie om voor zijn zieke vrouw te zorgen en zijn vrouw is blij dat er voor haar gezorgd wordt en dat haar man klaar staat voor haar.
Wie heeft die ¤ 18.000 of ¤ 45.000 dan opgehoest?? Want je had het over aandelen he?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:49 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Hij heeft meerdere huizen waar zij allemaal van af weet, maar zijn geen eigendom van haar. Wie zegt dat ik er gratis woon? Ik betaal gewoon huur hoor.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:50 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Hij is niet vermogen, maar heeft wel meerdere huizen? Weet zijn vrouw überhaupt van het tweede huis af?
Ze zijn getrouwd. Ze zijn dus óók eigendom van haar.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:51 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Hij heeft meerdere huizen waar zij allemaal van af weet, maar zijn geen eigendom van haar. Wie zegt dat ik er gratis woon? Ik betaal gewoon huur hoor.
Maar hij is niet vermogend? Heeft meerdere huizen en kan zo ¤ 18.000 voor een BV ophoesten, waarbij hij jou dan weer de helft van de aandelen a ¤ 9000 schenkt?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:51 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Hij heeft meerdere huizen waar zij allemaal van af weet, maar zijn geen eigendom van haar. Wie zegt dat ik er gratis woon? Ik betaal gewoon huur hoor.
Maar ze zijn wel eigendom van hem?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:51 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Nope. Huwelijkse voorwaarden, koude uitsluiting.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:52 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ze zijn getrouwd. Ze zijn dus óók eigendom van haar.
Hoeft niet he? Huwelijkse voorwaarden enzoquote:Op zondag 6 januari 2013 23:52 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Ze zijn getrouwd. Ze zijn dus óók eigendom van haar.
Ach, in de hel hoef je vast geen huur te betalenquote:Op zondag 6 januari 2013 23:51 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Zij zijn getrouwd, hoe weet jij wie de eigenaar van die woning(en) is?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:51 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Oeh, weet de belastingdienst daar al van?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar hij is niet vermogend? Heeft meerdere huizen en kan zo ¤ 18.000 voor een BV ophoesten, waarbij hij jou dan weer de helft van de aandelen a ¤ 9000 schenkt?
Al die bankbiljetten branden anders wel lekker.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:53 schreef missbehavin het volgende:
Ach, in de hel hoef je vast geen huur te betalen
Hij heeft zijn geld belegd in vastgoed en verhuurt de woningen.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:53 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Dit ja. Ik begin steeds minder van dit verhaal te geloven
Ze heeft zich toch al zo verhun leven in gewerkt dat ze vast alle papieren heeft gezien johquote:Op zondag 6 januari 2013 23:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zij zijn getrouwd, hoe weet jij wie de eigenaar van die woning(en) is?
Maar is niet vermogendquote:Op zondag 6 januari 2013 23:54 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Hij heeft zijn geld belegd in vastgoed en verhuurt de woningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |