Maar kom op, wees nou eerlijk. Het is toch ook misselijkmakend hoe die vent bezig is!quote:Op zondag 6 januari 2013 23:24 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Ga je gang, ik wist vantevoren dat er nasty commentaar zou komen.
Ik kots niet van haar hoor, vind alleen dat ze niet slim bezig is geweest door zich binnen een jaar al zo met hem te verwevenquote:Op zondag 6 januari 2013 23:27 schreef CruellaDeVil het volgende:
Samenvatting: wij moeten van jou kotsen en jij blijft volhouden dat hij eigenlijk de enige schuldige is. Wat wil je nou van ons? Sympathie of advies hoe verder te gaan met dit door en door zieke schouwspel ga je hier niet krijgen, daarvoor moet je op zoek naar walgelijke secreten zoals jij.
Dat is wel gevaarlijk he, voor je het weet gaat die er met hem vandoorquote:Op zondag 6 januari 2013 23:27 schreef CruellaDeVil het volgende:
Samenvatting: wij moeten van jou kotsen en jij blijft volhouden dat hij eigenlijk de enige schuldige is. Wat wil je nou van ons? Sympathie of advies hoe verder te gaan met dit door en door zieke schouwspel ga je hier niet krijgen, daarvoor moet je op zoek naar walgelijke secreten zoals jij.
Ach, hij is toch polyamoreus en doet het niet enkel voor geile neuqsexx en TS moet die overweldigende liefde die hij voor voelt al delen met een ander, dus een derde kan er toch prima bij?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is wel gevaarlijk he, voor je het weet gaat die er met hem vandoor
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:29 schreef Goodluck_Charm het volgende:
En het feit dat jij je smoel in haar huis durft te laten zien en pretenderen dat je een goede vriendin bent vind ik het nog 10 x walgelijker maken dan als zij niet eens van jouw bestaan wist. Achterbaks loeder.
Denk dat hier weinig vrouwen zijn die een zieke vrouw zo kunnen voorliegen.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:30 schreef Evi888 het volgende:
Zeik me af zoveel je wil. Ik weet heus wel wat er fout zit in deze hele situatie.
Ik ben op zoek naar iemand die in hetzelfde schuitje zit of zat en die zijn/haar ervaring wil delen.
Dat zeg je verkeerd. Je zoekt iemand die met je mee praat. Die je gelijk geeft. Iemand die ja knikt als jij wat zegt..quote:Op zondag 6 januari 2013 23:30 schreef Evi888 het volgende:
Zeik me af zoveel je wil. Ik weet heus wel wat er fout zit in deze hele situatie.
Ik ben op zoek naar iemand die in hetzelfde schuitje zit of zat en die zijn/haar ervaring wil delen.
Ik vind je situatie anders redelijk uniek en verwacht niet dat er op FOK! veel mensen in hetzelfde schuitje zittenquote:Op zondag 6 januari 2013 23:30 schreef Evi888 het volgende:
Het is geen nasty commentaar, je komt alleen heel naïef / careless over. Je zegt wel dat je je schuldig voelt maar spreekt dat ontiegelijk tegen. Volgens jou is alles de schuld van zijn zieke vrouw en niks is jouw verantwoordelijkheid.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:24 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Ga je gang, ik wist vantevoren dat er nasty commentaar zou komen.
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:31 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Denk dat hier weinig vrouwen zijn die een zieke vrouw zo kunnen voorliegen.
Al wás er op FOK! zo'n vrouw, alsof die speciaal voor TS haar account in de prullenbak gaat gooien! Want dat diegene zie vervolgens niet meer zou hoeven laten zien op dit forum lijkt mij duidelijk.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vind je situatie anders redelijk uniek en verwacht niet dat er op FOK! veel mensen in hetzelfde schuitje zitten
Zoals gezegd, ik woon samen met een getrouwde man, net als jij. Dus hetzelfde schuitje.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:30 schreef Evi888 het volgende:
Oeh, oprecht, really? Zeg eens, begon je niet licht te ontbranden toen je het typte?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:36 schreef Evi888 het volgende:
Er zijn heus wel mensen op fok die in een minnar/minnares situatie zitten of hebben gezeten.
Nogmaals ik ben me bewust van mijn eigen fouten, en die van hem. Oprechte liefde maakt blind enzo.
Er zijn inderdaad genoeg mensen die iets hebben (gehad) met een getrouwde man/vrouw. Maar dan is de echtgenoot meestal niet ernstig ziek ...quote:Op zondag 6 januari 2013 23:36 schreef Evi888 het volgende:
Er zijn heus wel mensen op fok die in een minnar/minnares situatie zitten of hebben gezeten.
Nogmaals ik ben me bewust van mijn eigen fouten, en die van hem. Oprechte liefde maakt blind enzo.
Nou zeg, hij houdt écht van haar! Dat heeft hij immer helemaal zelf gezegd en wat voor reden zou hij in vredesnaam kunnen hebben om te liegen?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:33 schreef NotGuilty het volgende:
Het probleem is dat jij dit schaamteloos doet en ook nog echt denkt dat je heel wat hebt bereikt met hem. Zolang een man je overal als "een vriendin" of "een collega" voorstelt en je alleen in het geheim "samen" kunt zijn, ben je gewoon zijn slet, zelfs scharrel is een te groot woord voor de situatie waar jij in zit. Kan je het wel nasty commentaar vinden maar zo is dat gewoon.
Begrijp je nou echt niet dat het feit dat hij zijn chronisch zieke vrouw met jou bedriegt, jij je ook voordoet als vriendin naar haar toe én dit allemaal eigenlijk niet echt jouw verantwoordelijkheid vindt dit geheel nog véél walgelijker maakt dan vreemdgaan sowieso al is?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:36 schreef Evi888 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |