Staat sws op naam van de zaak, dus die zal ze uiteindelijk zelf betalen :pquote:Op zondag 6 januari 2013 23:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Noem het maar gratis als je een huis ter beschikking stelt
- hoe oud is TS eig?
Wat zou het ontzettend prachtig zijn als die ene 'echte' collega van hem die jij weleens hebt ontmoet gewoon een andere minares zou blijken te zijn.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:16 schreef Evi888 het volgende:
Ik ben me ervan bewust dat hij het mij ook aan kan doen ja....zo naief ben ik nou ook weer niet!
En zoals ik al zei voel ik me wel schuldig naar haar toe, maar vind ik het zijn verantwoordelijkheid.....hij is getrouwd en niet ik. Toch vind ik het kut om haar te zien en spreken en te denken: ik doe het met jouw man. Hij voelt zich ook schuldig naar haar toe, maar minder dan ik.
Ja maar ze is ziek. En jaloers! Dus hij kan niet openlijk rondneuken! Dus zo erg is het allemaal niet!quote:Op zondag 6 januari 2013 23:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het niet. Jij doet er aan mee dus is het ook jóuw verantwoordelijkheid.
Ik snap dit niet, deze hele situatie. Jullie zijn gewoon continu mensen aan het voorliegen. Ik snap er gewoon niets van, zo buitenissig dit.
Hoezo? Dit had jij 4 jaar geleden ook kunnen zijnquote:
Hoe is het om zo goed als zonder geweten te leven?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:20 schreef Evi888 het volgende:
Het huis is zijn prive eigendom. TS is halverwege de dertig. Hij heeft geen andere collega's behalve ik. Anything else?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even OP quote, gezien het backfire gehalte![]()
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:22 schreef NotGuilty het volgende:
Zie ondertitel TSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even OP quote, gezien het backfire gehalte
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:09 schreef Evi888 het volgende:
Nog even voor de duidelijkheid, onze relatie draait niet om de sex....we doen het misschien 1 x per 2 weken terwijl we elkaar wel elke dag zien. Dus het gaat hem niet alleen om het "neuken".
Jij bent anders ook een flinke trut dat je vreemd gaat met hem. Natuurlijk is het zijn verantwoordelijkheid dat hij vreemd gaat, maar jij weet dat hij een vrouw heeft. Zou je respect voor moeten hebben en met rust moeten laten.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:16 schreef Evi888 het volgende:
Ik ben me ervan bewust dat hij het mij ook aan kan doen ja....zo naief ben ik nou ook weer niet!
En zoals ik al zei voel ik me wel schuldig naar haar toe, maar vind ik het zijn verantwoordelijkheid.....hij is getrouwd en niet ik. Toch vind ik het kut om haar te zien en spreken en te denken: ik doe het met jouw man. Hij voelt zich ook schuldig naar haar toe, maar minder dan ik.
Dat is door je uithoudingsvermogen wat gaat opspelen, niet jouw geweten.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:23 schreef Evi888 het volgende:
Wie zegt dat ik geen geweten heb? Ik twijfel niet voor niets om hier mee door te gaan he.
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:23 schreef Evi888 het volgende:
Wie zegt dat ik geen geweten heb? Ik twijfel niet voor niets om hier mee door te gaan he.
Echt mens, hoe leef jij met jezelf?!quote:Op zondag 6 januari 2013 23:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat is door je uithoudingsvermogen wat gaat opspelen, niet jouw geweten.
Stop hier mee...quote:Op zondag 6 januari 2013 23:23 schreef Evi888 het volgende:
Als je dit al een jaar doet, zal je geweten niet al te veel voorstellen.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:23 schreef Evi888 het volgende:
quote:Op zondag 6 januari 2013 23:22 schreef NotGuilty het volgende:
Ga je gang, ik wist vantevoren dat er nasty commentaar zou komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even OP quote, gezien het backfire gehalte
Sterker nog, ik woon samen met een getrouwde man. Maar ik ben niet zijn dirty little secret. De hele wereld weet dat wij bij elkaar horen.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Hoezo? Dit had jij 4 jaar geleden ook kunnen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |