Nee hoor, wij hebben dat ook en kunnen dat gewoon missen.. Maakt ons niks uit als de BV failliet gaat en we dat geld kwijt zijn...quote:Op maandag 7 januari 2013 00:05 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Nu niet meer nee. En 18k is heus niet zoveel geld.
Mijn hemel, je bent jurist, midden 30 en je stort jezelf in zo'n kansloze situatiequote:Op maandag 7 januari 2013 00:05 schreef Evi888 het volgende:
Er is niets illegaals aan de hele constructie. Ben jurist...dus weet echt wel hoe alles in elkaar zit.
Inderdaad. Met 18k kom je niet ver. Laat staan dat je daarmee garant kunt staan voor meerdere hypotheken.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:05 schreef Evi888 het volgende:
Nu niet meer nee. En 18k is heus niet zoveel geld.
HEEL toevallig.. Beetje TE toevallig als je het mij vraagt...quote:Op maandag 7 januari 2013 00:07 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Huurder ging eruit, ik had woonruimte nodig. 1 + 1 = 2
Je hebt toch nog een paar huizen met een onderwaterhypotheek, geeft allemaal niksquote:Op maandag 7 januari 2013 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, wij hebben dat ook en kunnen dat gewoon missen.. Maakt ons niks uit als de BV failliet gaat en we dat geld kwijt zijn...
Nee, die ¤ 18.000 was slechts ter oprichting van de BV, én ¤ 9000 daarvan is naar TS gegaan.. Omdat haar vriendje dat zooo graag wou... Dat geld van die hypotheken komt van eldersquote:Op maandag 7 januari 2013 00:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Inderdaad. Met 18k kom je niet ver. Laat staan dat je daarmee garant kunt staan voor meerdere hypotheken.
Precies, want OG is écht booming business nu zoals je zegtquote:Op maandag 7 januari 2013 00:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt toch nog een paar huizen met een onderwaterhypotheek, geeft allemaal niks
Dan betaalt de parenclub BV natuurlijk ook huur aan de vastgoedbeheermij van de vreemdganger....quote:Op maandag 7 januari 2013 00:08 schreef Boca_Raton het volgende:
Misschien hebben ze samen wel een parenclub.
Niets mis met 18 en een normale 18-jarige zou dit ook niet doen.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn hemel, je bent jurist, midden 30 en je stort jezelf in zo'n kansloze situatie![]()
Je gedraagt je als een naïeve 18-jarige met een IQ waarmee je de havo niet eens kunt halen.
Hij is getrouwd met koude uitsluiting, maar heeft TS uit de goedheid van zijn hart de helft van zijn bedrijf gegeven.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, die ¤ 18.000 was slechts ter oprichting van de BV, én ¤ 9000 daarvan is naar TS gegaan.. Omdat haar vriendje dat zooo graag wou... Dat geld van die hypotheken komt van elders
Klopt ook niet idd!quote:Op maandag 7 januari 2013 00:10 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Hij is getrouwd met koude uitsluiting, maar heeft TS uit de goedheid van zijn hart de helft van zijn bedrijf gegeven.
Je verhalen over de onvermogendheid van je vriendje kloppen gewoon niet..quote:Op maandag 7 januari 2013 00:10 schreef Evi888 het volgende:
Ik snap niet waarom de bv nu ineens een hoofdrol speelt in dit topic.
Zoals ik zei, hij had eigen geld, hiermee huizen aangekocht plus een hypotheek, hij heeft huurinkomsten uit die panden en zo betaalt hij z'n rekeningen. Nu geen noemenswaardig spaargeld meer. Er is niks illegaals aan??
Ja, als dat geen echte liefde isquote:Op maandag 7 januari 2013 00:10 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Hij is getrouwd met koude uitsluiting, maar heeft TS uit de goedheid van zijn hart de helft van zijn bedrijf gegeven.
Ja, want zo is hij, als er sprake is van "ware en oprechte liefde"quote:Op maandag 7 januari 2013 00:10 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Er zit enkel een rammelend luchtje aan. Volgende keer je verhaal beter uitdenken.quote:
Die koude uitsluiting is er niet omdat hij zijn vrouw niets gunt, maar omdat zij schulden heeft uit een vorige relatie.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:10 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Die kerel waarmee jij krikt, is niet te vertrouwen. Dan is de link met jouw uiterst vage verhalen en illegaliteit snel gelegd.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:10 schreef Evi888 het volgende:
Zoals ik zei, hij had eigen geld, hiermee huizen aangekocht plus een hypotheek, hij heeft huurinkomsten uit die panden en zo betaalt hij z'n rekeningen. Nu geen noemenswaardig spaargeld meer. Er is niks illegaals aan??
Ze begrijpt er in al haar 'onvermogen' niets van.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je verhalen over de onvermogendheid van je vriendje kloppen gewoon niet..
Om zichzelf niet bij die schulden te betrekken is geen koude uitsluiting nodig.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:12 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Die koude uitsluiting is er niet omdat hij zijn vrouw niets gunt, maar omdat zij schulden heeft uit een vorige relatie.
Ik heb naast de bv ook gewoon een fulltime baan hoor, hij onderhoudt mij niet.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, als dat geen echte liefde is![]()
En dat met zulke omzetten dat binnen een paar maanden al 2 huishoudens van kunnen leven....
quote:Op maandag 7 januari 2013 00:10 schreef Evi888 het volgende:
Dikke hypotheek suggereert iets anders dan behoorlijke hoeveelheid eigen geld plus hypotheek.quote:Op zondag 6 januari 2013 23:56 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Hoezo ben je vermogend als je een paar huizen hebt. Zit een dikke hypotheek op hoor, bovendien is er verder geen noemenswaardig spaargeld.
Right... Ik vind je steeds minder geloofwaardigquote:Op maandag 7 januari 2013 00:12 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Die koude uitsluiting is er niet omdat hij zijn vrouw niets gunt, maar omdat zij schulden heeft uit een vorige relatie.
Kun je nou echt niet een leuke vent vinden die niet zo naar met handen en voeten gebonden is? Slimme meid, goede baan...quote:Op maandag 7 januari 2013 00:14 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Ik heb naast de bv ook gewoon een fulltime baan hoor, hij onderhoudt mij niet.
Nogal jaquote:Op maandag 7 januari 2013 00:15 schreef Boca_Raton het volgende:
TS, leuk, we hebben weer even goed gelachen.
Wie zegt dat??quote:Op maandag 7 januari 2013 00:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kun je nou echt niet een leuke vent vinden die niet zo naar met handen en voeten gebonden is? Slimme meid, goede baan...
Gezien het rammelende verhaal dat ze hier neergooit acht ik dat laatste niet erg waarschijnlijk.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:15 schreef Lienekien het volgende:
Kun je nou echt niet een leuke vent vinden die niet zo naar met handen en voeten gebonden is? Slimme meid, goede baan...
Raap me op!quote:Op maandag 7 januari 2013 00:16 schreef Evi888 het volgende:
Ik vind het vermakelijk dat jullie denken dat ik alles verzonnen heb, maar sadly but true, er is geen woord van gelogen. Ik geef alleen niet alle details weg, mijn goed recht dacht ik zo.
Terug naar de oorspronkelijke vraag. Doorgaan met een relatie met een getrouwde man of niet?
Die vraag is al tientallen keren beantwoord.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:16 schreef Evi888 het volgende:
Terug naar de oorspronkelijke vraag. Doorgaan met een relatie met een getrouwde man of niet?
Dat je de vraag je strot nog uit krijgt, werkelijkquote:Op maandag 7 januari 2013 00:16 schreef Evi888 het volgende:
Ik vind het vermakelijk dat jullie denken dat ik alles verzonnen heb, maar sadly but true, er is geen woord van gelogen. Ik geef alleen niet alle details weg, mijn goed recht dacht ik zo.
Ja, is dat nog steeds de vraag?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:16 schreef Evi888 het volgende:
Ben ik het mee eens. Waarom moet het nou weer gaan over geld enzo? Daar vraagt TS toch niet om?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie zegt dat??
Ben zat achterlijke juristen tegen gekomen... Rechters zelfs..
En dat je een bepaalde studie hebt afgerond wil nog niet zeggen dat je een topbaan hebt
Heerlijk onderkoeldquote:Op maandag 7 januari 2013 00:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, is dat nog steeds de vraag?
Wat is de tussenstand? Geef ons maar even een mooie tussentijdse samenvatting van de belangrijkste punten.
Wat vind je er zelf van?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:16 schreef Evi888 het volgende:
Ze gaat heus niet vertellen dat ze achter de kassa zit.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie zegt dat??
Ben zat achterlijke juristen tegen gekomen... Rechters zelfs..
En dat je een bepaalde studie hebt afgerond wil nog niet zeggen dat je een topbaan hebt
"Vooral doorgaan!" Om maar even een Bekende Nederlander te citeren.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:16 schreef Evi888 het volgende:
Doorgaan met een relatie met een getrouwde man of niet?
quote:Op maandag 7 januari 2013 00:19 schreef Techno het volgende:
[..]
"Vooral doorgaan!" Om maar even een Bekende Nederlander te citeren.
Ook weer waarquote:Op maandag 7 januari 2013 00:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze gaat heus niet vertellen dat ze achter de kassa zit.
quote:Op maandag 7 januari 2013 00:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, is dat nog steeds de vraag?
Wat is de tussenstand? Geef ons maar even een mooie tussentijdse samenvatting van de belangrijkste punten.
Moet je eens zien wat voor omzet je dan draait.... daar kun je wel 2 hypotheken en een zieke vrouw van onderhoudenquote:Op maandag 7 januari 2013 00:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze gaat heus niet vertellen dat ze achter de kassa zit.
Er is vooralsnog helemaal niets 'ontmaskerd'. Jullie vinden het dom, zij blijkbaar niet omdat zij die man vertrouwd. En dan is het maar per definitie een trol?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:20 schreef Seven. het volgende:
Het begon zo goed, TS! Juicy OP, het tijdstip, paar rake bimbo opmerkingen. Maar toen beweerde je dat je jurist bent en dat hij *poef* met het grootste gemak ter wereld een paar huizen kocht en jou mede-eigenaar maakte van zijn bedrijf, terwijl hij zijn vrouw bedondert en duidelijk geen cent gunt.
Nu denk ik dat je een puistenrukker bent die wel weet wat een TS is, die wel weet wanneer dergelijke topics te openen en die aandringt om terug te keren naar het originele onderwerp.
Goed vermaak, maar wegens snelle ontmaskering toch niet geslaagd.
Ons antwoord heb je al dunkt me...quote:Op maandag 7 januari 2013 00:21 schreef Evi888 het volgende:
Erg grappig.
De vraag is dus, doorgaan met deze relatie die in mijn ogen van twee kanten oprechte liefde is maar met een hoop nare bijzaken, of deze man opgeven en met lege handen achterblijven?
Jij bent dan toch de nare bijzaak?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:21 schreef Evi888 het volgende:
Erg grappig.
De vraag is dus, doorgaan met deze relatie die in mijn ogen van twee kanten oprechte liefde is maar met een hoop nare bijzaken, of deze man opgeven en met lege handen achterblijven?
Geloof je dit verhaal echt nog?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:22 schreef Ziba het volgende:
[..]
Er is vooralsnog helemaal niets 'ontmaskerd'. Jullie vinden het dom, zij blijkbaar niet omdat zij die man vertrouwd. En dan is het maar per definitie een trol?
quote:Op maandag 7 januari 2013 00:21 schreef Evi888 het volgende:
Erg grappig.
quote:Op maandag 7 januari 2013 00:20 schreef Seven. het volgende:
en die aandringt om terug te keren naar het originele onderwerp.
Goed vermaak, maar wegens snelle ontmaskering toch niet geslaagd.
Ik zie het trol gedeelte ook nog niet echt hoor. Alleen een aantal details die meer vragen oproepen dan antwoorden en daarom beter achterwege hadden kunnen blijvenquote:
Lege handen? Misschien win je je eigenwaarde terug. Lijkt me een groot goed!quote:Op maandag 7 januari 2013 00:21 schreef Evi888 het volgende:
Erg grappig.
Het financiele gedeelte van het verhaal is sowieso trolling bullshit.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:24 schreef Adolecens het volgende:
Ik zie het trol gedeelte ook nog niet echt hoor. Alleen een aantal details die meer vragen oproepen dan antwoorden en daarom beter achterwege hadden kunnen blijven
Het zaakje stinkt aan alle kanten en is volkomen ongeloofwaardig..quote:Op maandag 7 januari 2013 00:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zie het trol gedeelte ook nog niet echt hoor. Alleen een aantal details die meer vragen oproepen dan antwoorden en daarom beter achterwege hadden kunnen blijven
Dit vooral....quote:Op maandag 7 januari 2013 00:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij bent dan toch de nare bijzaak?
DAT bedoel ik jaquote:Op maandag 7 januari 2013 00:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Het financiele gedeelte van het verhaal is sowieso trolling bullshit.
enquote:ts zal branden in de hel!@#
hmmm.quote:hopen dat zijn vrouw snel komt te overlijden door haar ziekte zodat haar al dat leed bespaard zal blijven.
Tijdstip, postgeschiedenis en het feit dat het TS te heet onder zijn voeten wordt als het over juridische details gaat.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik denk dat daar idd wat details missen jaquote:Op maandag 7 januari 2013 00:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Het financiele gedeelte van het verhaal is sowieso trolling bullshit.
Welke ziekte heeft ze?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:28 schreef Evi888 het volgende:
Ik ben zeker geen vriendinnen met zijn vrouw. Ik ken haar wel en zij mij, en ik kom bij hen over de vloer. Ik ga niet met haar koffieleuten ofzo.
Was ze maar een "nare bijzaak", het lijkt er meer op dat de arme chronisch zieke vrouw van de overspelige vriend van TS dat isquote:
Ik weet van zo'n situatie waar de bedrogen vrouw het idd behoorlijk definitief heeft aangepakt, het buitenechtelijke vriendinnetje is niet meer.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:25 schreef formerjellybean het volgende:
waarom blijft crimes of passion in mijn hoofd rond spoken ??![]()
Ik heb namelijk niet het idee als je al zo met zijn vrouw contact heb gemaakt en voordoet als haar vriendin dat je de relatie los kan laten
Ik geloof best dat zulke verhalen voorkomen maar ik durf te wedden dat de kloondetector aan alle kanten uit zal slaan bij TS.quote:
Lijkt me logisch, vind het vreemder dat anderen er nog wél enig geloof aan hechten..quote:
Kijk TS, iemand die het met je eens isquote:Op maandag 7 januari 2013 00:30 schreef heiden6 het volgende:
Als hij een beetje ballen heeft is hij gewoon eerlijk tegen zijn vrouw. Maar dat is verder niet jouw zaak.
Die kloondetector is niet meer zo anno 2013quote:Op maandag 7 januari 2013 00:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik geloof best dat zulke verhalen voorkomen maar ik durf te wedden dat de kloondetector aan alle kanten uit zal slaan bij TS.
Maar dat is heiden.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kijk TS, iemand die het met je eens is![]()
![]()
Achjoh, sommige verhalen zijn troll en overduidelijk maar dit kan best waar zijn. Ik zie niet in waarom niet. Gebeurt zoveel.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Omdat wij al veeeeel langer op FOK! zitten.
quote:Op maandag 7 januari 2013 00:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die kloondetector is niet meer zo anno 2013
Had laatst een kloon aangemaakt waarbij ik de vraag van een FA kreeg van wie ik dan wel een kloon was, omdat de detector teveel IP adressen gaf
FTW mobiel internet!![]()
Owh, wat zegt dat dan?? Ik ken hem nietquote:
dan is toch al duidelijk dat jij hem ook nooit exclusief voor jezelf zult hebben?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:01 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Hij heeft voor zijn trouwen al aan zijn vrouw kenbaar gemaakt dat hij het liefst met twee vrouwen zou willen leven, dus ze wist al enigszins hoe hij in elkaar steekt...
Of misschien gaat z'n vrouw wel bij hem weg als TS het vertelt, en dan heeft TS die vreemdganger voor zichzelf (for the time being).quote:Op maandag 7 januari 2013 00:32 schreef Ziba het volgende:
[..]
Achjoh, sommige verhalen zijn troll en overduidelijk maar dit kan best waar zijn. Ik zie niet in waarom niet. Gebeurt zoveel.
Dus Evie. Als ik jou was zou ik hem maar vergeten en achter je laten want hij is niet echt respectvol en netjes. Jij ook niet echt trouwens, maarja. Bovendien is het vooral heel erg lullig voor zijn vrouw dus misschien zou je het aan zijn vrouw kunnen vertellen zodat ze weet waar ze aan toe is met zo'n nare man. En houd bewijzen achter de hand zodat je ook echt daadwerkelijk kan laten zien dat hij vreemd gaat. Maar misschien is dat wel gemeen voor haar en blabla, ik denk toch wel dat ze het hoort te weten. Wie zou dat nou niet willen weten? Ook al ben je ziek, je wordt gewoon keihard bedonderd.
Laat ik zeggen dat hij behoorlijk getekend is door het leven.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, wat zegt dat dan?? Ik ken hem niet
Als ik TS zo lees wil haar vriendje zijn vrouw NIET kwijtquote:Op maandag 7 januari 2013 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of misschien gaat z'n vrouw wel bij hem weg als TS het vertelt, en dan heeft TS die vreemdganger voor zichzelf (for the time being).
heiden6 ja, en die is polyamoureus maar hecht wel heel veel waarde aan eerlijkheid!quote:
Sterker nog: hij wil ze beiden niet kwijt.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als ik TS zo lees wil haar vriendje zijn vrouw NIET kwijt
OK, maar zou hij dan juist niet wat méér inlevingsgevoel moeten hebben??quote:Op maandag 7 januari 2013 00:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat hij behoorlijk getekend is door het leven.
Maar haar probleem is het niet?? Terwijl zij die vrouw regelmatig ziet en dus ook voorliegt?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:34 schreef heiden6 het volgende:
[..]
heiden6 ja, en die is polyamoureus maar hecht wel heel veel waarde aan eerlijkheid!
Ik vind ook dat hij het aan haar moet vertellen. Maar gezien het feit dat hij dat absoluut niet wil en ik het zelf niet ga doen, gaat dat niet gebeuren.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:32 schreef Ziba het volgende:
[..]
Achjoh, sommige verhalen zijn troll en overduidelijk maar dit kan best waar zijn. Ik zie niet in waarom niet. Gebeurt zoveel.
Dus Evie. Als ik jou was zou ik hem maar vergeten en achter je laten want hij is niet echt respectvol en netjes. Jij ook niet echt trouwens, maarja. Bovendien is het vooral heel erg lullig voor zijn vrouw dus misschien zou je het aan zijn vrouw kunnen vertellen zodat ze weet waar ze aan toe is met zo'n nare man. En houd bewijzen achter de hand zodat je ook echt daadwerkelijk kan laten zien dat hij vreemd gaat. Maar misschien is dat wel gemeen voor haar en blabla, ik denk toch wel dat ze het hoort te weten. Wie zou dat nou niet willen weten? Ook al ben je ziek, je wordt gewoon keihard bedonderd.
Pardon?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:34 schreef Lienekien het volgende:
gen dat hij behoorlijk getekend is door het leven
Eensquote:Op maandag 7 januari 2013 00:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Sterker nog: hij wil ze beiden niet kwijt.
Dat zou ik niet willen en niet laten gebeuren, als ik TS was.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar haar probleem is het niet?? Terwijl zij die vrouw regelmatig ziet en dus ook voorliegt?
Ja, dat zou wel mooi zijn. Het kan ook zo'n vrouw zijn die alsnog bij hem blijft. Heel treurig dan, maarja. Jammer dat mensen zoiets doen. Het gaat echt kwetsend zijn voor zo'n bedrogen vrouw als iemand je zo voorliegt.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of misschien gaat z'n vrouw wel bij hem weg als TS het vertelt, en dan heeft TS die vreemdganger voor zichzelf (for the time being).
Jij leeft in een sprookjeswereld..quote:Op maandag 7 januari 2013 00:35 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Ik vind ook dat hij het aan haar moet vertellen. Maar gezien het feit dat hij dat absoluut niet wil en ik het zelf niet ga doen, gaat dat niet gebeuren.
Ook al zou deze relatie eindigen, dan zou ik alles nog steeds geheim houden. Hij heeft mij zijn vertrouwen gegeven en ik de mijne aan hem.
Loslaten van iemand waar je veel van houdt is heel moeilijk. Ondanks alle shit die het met zich meebrengt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |