Kijk TS, iemand die het met je eens isquote:Op maandag 7 januari 2013 00:30 schreef heiden6 het volgende:
Als hij een beetje ballen heeft is hij gewoon eerlijk tegen zijn vrouw. Maar dat is verder niet jouw zaak.
Die kloondetector is niet meer zo anno 2013quote:Op maandag 7 januari 2013 00:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik geloof best dat zulke verhalen voorkomen maar ik durf te wedden dat de kloondetector aan alle kanten uit zal slaan bij TS.
Maar dat is heiden.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kijk TS, iemand die het met je eens is![]()
![]()
Achjoh, sommige verhalen zijn troll en overduidelijk maar dit kan best waar zijn. Ik zie niet in waarom niet. Gebeurt zoveel.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Omdat wij al veeeeel langer op FOK! zitten.
quote:Op maandag 7 januari 2013 00:31 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die kloondetector is niet meer zo anno 2013
Had laatst een kloon aangemaakt waarbij ik de vraag van een FA kreeg van wie ik dan wel een kloon was, omdat de detector teveel IP adressen gaf
FTW mobiel internet!![]()
Owh, wat zegt dat dan?? Ik ken hem nietquote:
dan is toch al duidelijk dat jij hem ook nooit exclusief voor jezelf zult hebben?quote:Op zondag 6 januari 2013 23:01 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Hij heeft voor zijn trouwen al aan zijn vrouw kenbaar gemaakt dat hij het liefst met twee vrouwen zou willen leven, dus ze wist al enigszins hoe hij in elkaar steekt...
Of misschien gaat z'n vrouw wel bij hem weg als TS het vertelt, en dan heeft TS die vreemdganger voor zichzelf (for the time being).quote:Op maandag 7 januari 2013 00:32 schreef Ziba het volgende:
[..]
Achjoh, sommige verhalen zijn troll en overduidelijk maar dit kan best waar zijn. Ik zie niet in waarom niet. Gebeurt zoveel.
Dus Evie. Als ik jou was zou ik hem maar vergeten en achter je laten want hij is niet echt respectvol en netjes. Jij ook niet echt trouwens, maarja. Bovendien is het vooral heel erg lullig voor zijn vrouw dus misschien zou je het aan zijn vrouw kunnen vertellen zodat ze weet waar ze aan toe is met zo'n nare man. En houd bewijzen achter de hand zodat je ook echt daadwerkelijk kan laten zien dat hij vreemd gaat. Maar misschien is dat wel gemeen voor haar en blabla, ik denk toch wel dat ze het hoort te weten. Wie zou dat nou niet willen weten? Ook al ben je ziek, je wordt gewoon keihard bedonderd.
Laat ik zeggen dat hij behoorlijk getekend is door het leven.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, wat zegt dat dan?? Ik ken hem niet
Als ik TS zo lees wil haar vriendje zijn vrouw NIET kwijtquote:Op maandag 7 januari 2013 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of misschien gaat z'n vrouw wel bij hem weg als TS het vertelt, en dan heeft TS die vreemdganger voor zichzelf (for the time being).
heiden6 ja, en die is polyamoureus maar hecht wel heel veel waarde aan eerlijkheid!quote:
Sterker nog: hij wil ze beiden niet kwijt.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als ik TS zo lees wil haar vriendje zijn vrouw NIET kwijt
OK, maar zou hij dan juist niet wat méér inlevingsgevoel moeten hebben??quote:Op maandag 7 januari 2013 00:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Laat ik zeggen dat hij behoorlijk getekend is door het leven.
Maar haar probleem is het niet?? Terwijl zij die vrouw regelmatig ziet en dus ook voorliegt?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:34 schreef heiden6 het volgende:
[..]
heiden6 ja, en die is polyamoureus maar hecht wel heel veel waarde aan eerlijkheid!
Ik vind ook dat hij het aan haar moet vertellen. Maar gezien het feit dat hij dat absoluut niet wil en ik het zelf niet ga doen, gaat dat niet gebeuren.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:32 schreef Ziba het volgende:
[..]
Achjoh, sommige verhalen zijn troll en overduidelijk maar dit kan best waar zijn. Ik zie niet in waarom niet. Gebeurt zoveel.
Dus Evie. Als ik jou was zou ik hem maar vergeten en achter je laten want hij is niet echt respectvol en netjes. Jij ook niet echt trouwens, maarja. Bovendien is het vooral heel erg lullig voor zijn vrouw dus misschien zou je het aan zijn vrouw kunnen vertellen zodat ze weet waar ze aan toe is met zo'n nare man. En houd bewijzen achter de hand zodat je ook echt daadwerkelijk kan laten zien dat hij vreemd gaat. Maar misschien is dat wel gemeen voor haar en blabla, ik denk toch wel dat ze het hoort te weten. Wie zou dat nou niet willen weten? Ook al ben je ziek, je wordt gewoon keihard bedonderd.
Pardon?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:34 schreef Lienekien het volgende:
gen dat hij behoorlijk getekend is door het leven
Eensquote:Op maandag 7 januari 2013 00:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Sterker nog: hij wil ze beiden niet kwijt.
Dat zou ik niet willen en niet laten gebeuren, als ik TS was.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar haar probleem is het niet?? Terwijl zij die vrouw regelmatig ziet en dus ook voorliegt?
Ja, dat zou wel mooi zijn. Het kan ook zo'n vrouw zijn die alsnog bij hem blijft. Heel treurig dan, maarja. Jammer dat mensen zoiets doen. Het gaat echt kwetsend zijn voor zo'n bedrogen vrouw als iemand je zo voorliegt.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of misschien gaat z'n vrouw wel bij hem weg als TS het vertelt, en dan heeft TS die vreemdganger voor zichzelf (for the time being).
Jij leeft in een sprookjeswereld..quote:Op maandag 7 januari 2013 00:35 schreef Evi888 het volgende:
[..]
Ik vind ook dat hij het aan haar moet vertellen. Maar gezien het feit dat hij dat absoluut niet wil en ik het zelf niet ga doen, gaat dat niet gebeuren.
Ook al zou deze relatie eindigen, dan zou ik alles nog steeds geheim houden. Hij heeft mij zijn vertrouwen gegeven en ik de mijne aan hem.
Loslaten van iemand waar je veel van houdt is heel moeilijk. Ondanks alle shit die het met zich meebrengt.
Maar waarom steun je TS dan wel?quote:Op maandag 7 januari 2013 00:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat zou ik niet willen en niet laten gebeuren.
En dan vraag ik me vooral af waarom.... koude uitsluiting, ziek, geen inkomen.quote:Op maandag 7 januari 2013 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als ik TS zo lees wil haar vriendje zijn vrouw NIET kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |