Volgens mij was een minderheid van de bevolking in Amerika voor afscheiding.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:43 schreef sp3c het volgende:
tijdens de Amerikaanse revolutie was er ook niet echt sprake van revolutie maar seperatisme en het werd gedragen door pak hem beet 80% van de bevolking op het Amerikaanse continent
andersom juistquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:46 schreef Monidique het volgende:
[..]
Volgens mij was een minderheid van de bevolking in Amerika voor afscheiding.
Wat?quote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:16 schreef sp3c het volgende:
ow en Bush Jr. in hetzelfde rijtje plaatsen als Assad en Ghadaffi
Mua, als je het grappig vind dat een miljoen+ mensen dood zijn als gevolg van zijn beslissingen dan is dat maar zo.quote:
Roosevelt had er wel meer op zijn geweten, maakt hem nog niet vergelijkbaar met figuren als Saddamquote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:22 schreef rakotto het volgende:
[..]
Mua, als je het grappig vind dat een miljoen+ mensen dood zijn als gevolg van zijn beslissingen dan is dat maar zo.
Andere stijlen, zelfde resultaten.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 20:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
Roosevelt had er wel meer op zijn geweten, maakt hem nog niet vergelijkbaar met figuren als Saddam
Figuren als JaJammerJan of mr_jack huilen krokodillentranen omdat het sowieso een Westers complot is, of schuimbekkend idolaat van Assad zijn. Een proces zou sowieso een "westerse farce zijn", wellicht nog "zionistisch complot" waarbij deze misdadigers (Assad en Khadafi) altijd de benadeelde held blijven in hun wereldvisie. In een keiharde oorlog worden deze lui afgemaakt, zoals de Roemenen Ceaucescu gelijk middels een vuurpeloton naar het hiernamaals hebben geholpen.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:27 schreef sp3c het volgende:
JaJammerJan die die figuren graag in de rechtzaal ziet ...
Bedankt voor de uitleg. Ik had in ieder geval gelezen dat de FSA samen met Koerden enkele dorpen in Noord-Aleppo had bevrijd. Bericht stamt uit juli dus ik weet het ook niet goed meer. Het zou hier ook kunnen gaan om Koerdische FSA hoewel er daar niet zoveel van zijn.quote:Samenwerken om Assad's regeringsleger aan te vallen heb ik nog nergens gelezen...de Koerden hebben natuurlijk ook een stilzwijgende overeenkomst met hem in acht te houden wat het niet-aanvallen betreft. En die gaan ze niet verbreken, zeker niet zolang het nog niet duidelijk is of Assad wel echt helemaal verdreven gaat worden.
schoothondjes van assadquote:Op zondag 20 januari 2013 21:49 schreef stagevraag het volgende:
Woow, Ik vind opeens veel filmpjes over vechten tussen koerden en de anderen.
Op liveleak en youtube staat er heel veel als je op datum sorteert.
Heb niet alles bekeken maar dit zijn er een paar.
Dit vond ik wel een vet filmpje, marcheren enzo
quote:Moscow begins evacuation of Russians from Syria
Government says two planes will fly to Beirut to bring home more than 100 Russians
The Russian government has said it is sending two planes to Lebanon to evacuate Russians from Syria, the first such effort since the uprising against Bashar al-Assad began in March 2011.
The emergency situations ministry said two of its planes would fly to Beirut on Tuesday to bring home more than 100 Russians.
The announcement appears to reflect Moscow's increasing doubts about Assad's ability to cling to power and growing concerns about the safety of its citizens. Russia's foreign ministry has said it has contingency plans in place to evacuate thousands of Russians from Syria.
Russia has been the main ally of Assad since the start of the conflict, using its veto power at the United Nations security council to shield the Syrian president from sanctions.
On Monday the secretary general of the Arab League, Nabil Elaraby, said the mission of the international envoy tasked with resolving Syria's crisis had yielded not even a "flicker of hope".
Addressing the opening session of a two-day Arab economic summit in Saudi Arabia, Elaraby proposed that the gathered heads of state call for an immediate meeting of the UN security council to adopt a resolution demanding a ceasefire in Syria and a monitoring force to ensure compliance.
Algeria's Lakhdar Brahimi took up the post of international envoy on Syria late last summer but has made no headway in resolving the conflict.
Haha, schaam je dat je dit zegt jongeman. Hiermee bewijs je dat je er niks over weet.quote:Op maandag 21 januari 2013 21:44 schreef rakotto het volgende:
Zonde dat de Koerden meteen een stukje land willen. Ze zijn geen haar beter dan de Salafisten die uit het buiten en het binnenland komen. Al Nusra heten ze toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |