Jonkies kunnen nog wel wat van oudjes lerenquote:
Jij draait toch ook al ff mee?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jonkies kunnen nog wel wat van oudjes leren
Zeker zo'n FOK! oldbie als jij bent
Op internet zeker, en op FOK! ook maar mijn oude user ligt al heel veel jaren in de klikoquote:
Mijn start username op Fok zit ook in de kliko. Na die password reset actie was ik al een paar providers verder, derhalve weinig e-mail...quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Op internet zeker, en op FOK! ook maar mijn oude user ligt al heel veel jaren in de kliko
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mijn start username op Fok zit ook in de kliko. Na die password reset actie was ik al een paar providers verder, derhalve weinig e-mail...
quote:Op zondag 6 januari 2013 00:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
*zich niet aangesproken door de TT voelt*
quote:
Whut, post na 0000 gehad. Of bedoel je gister?quote:Op zondag 6 januari 2013 00:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
leuke brief gehad trouwens vandaag
quote:Op zondag 6 januari 2013 00:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whut, post na 0000 gehad. Of bedoel je gister?
Vertel dan over de leuke briefquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 januari 2013 00:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Van de CDSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Van de CDSDaar zijn veel verschillende meningen over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NWS / Militairen 5% armer in het nieuwe jaar door ''loonstrookversimpeling''
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Gezien!quote:Op zondag 6 januari 2013 01:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar zijn veel verschillende meningen over.NWS / Militairen 5% armer in het nieuwe jaar door ''loonstrookversimpeling''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 januari 2013 01:02 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Gezien!Nog ja. Ik ben benieuwd wat ze daar mee gaan doen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Hier ook zaterdag.quote:Op zondag 6 januari 2013 00:53 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
leuke brief gehad trouwens vandaag
Dit account is van net na de crash, mijn eerste account is van voor de crash.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..], jij was van net na de grote crash toch?
Toen ik weer wilde FOK!en was ik ook al van tig providers geswitched, dus een password resetten had ook geen zin meer
Voor de verandering.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:36 schreef Vortix het volgende:
Moet hem nog lezen, maar komt neer op 'we gaan er fors op achteruit' toch?
Jup, 5% netto als het goed is.quote:Op zondag 6 januari 2013 12:36 schreef Vortix het volgende:
Moet hem nog lezen, maar komt neer op 'we gaan er fors op achteruit' toch?
Is nog eens een keer wat anders dan de mededeling dat je een paar sokken hebt besteldquote:Op zondag 6 januari 2013 20:21 schreef hoogvlieger het volgende:
Dacht ook: ah wat leuk, weer brief van de baas. Blijkt het idd de CDS brief te zijn....
Gevolgd door de mededeling dat die voorlopig niet leverbaar zijn.quote:Op zondag 6 januari 2013 22:29 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Is nog eens een keer wat anders dan de mededeling dat je een paar sokken hebt besteld
* MaryMouse zoekt naar haar zak met kwartjesquote:
Van de CDSHet viel mij op dat de hij afsloot met voornaam ipv rang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net alsof ik mij liever laat naaien door iemand die net doet alsof ie met me geknikkerd heeft.
quote:Op maandag 7 januari 2013 03:33 schreef Cobra4 het volgende:
From the BBC - Read by John Cleese.
ANNOUNCEMENT
The English are feeling the pinch in relation to recent terrorist threats and have therefore raised their security level from "Miffed" to "Peeved."
Soon, though, security levels may be raised yet again to "Irritated" or even "A Bit Cross." The English have not been "A Bit Cross" since the blitz in 1940 when tea supplies nearly ran out. Terrorists have been re-categorized from "Tiresome" to "A Bloody Nuisance." The last time the British issued a "Bloody Nuisance" warning level was in 1588, when threatened by the Spanish Armada.
The Scots have raised their threat level from "Pissed Off" to "Let's get the Bastards." They don't have any other levels. This is the reason they have been used on the front line of the British army for the last 300 years.
The French government announced yesterday that it has raised its terror alert level from "Run" to "Hide." The only two higher levels in France are "Collaborate" and "Surrender." The rise was precipitated by a recent fire that destroyed France's white flag factory, effectively paralyzing the country's military capability.
Italy has increased the alert level from "Shout Loudly and Excitedly" to "Elaborate Military Posturing." Two more levels remain: "Ineffective Combat Operations" and "Change Sides."
The Germans have increased their alert state from "Disdainful Arrogance" to "Dress in Uniform and Sing Marching Songs." They also have two higher levels: "Invade a Neighbor" and "Lose."
Belgians, on the other hand, are all on holiday as usual; the only threat they are worried about is NATO pulling out of Brussels.
The Spanish are all excited to see their new submarines ready to deploy. These beautifully designed subs have glass bottoms so the new Spanish navy can get a really good look at the old Spanish navy.
Australia, meanwhile, has raised its security level from "No worries" to "She'll be alright, Mate." Three more escalation levels remain: "Crikey,!" "I think we'll need to cancel the barbie this weekend" and "The barbie is cancelled." So far no situation has ever warranted use of the final escalation level.
quote:Op maandag 7 januari 2013 03:33 schreef Cobra4 het volgende:
From the BBC - Read by John Cleese.
ANNOUNCEMENT
The French government announced yesterday that it has raised its terror alert level from "Run" to "Hide." The only two higher levels in France are "Collaborate" and "Surrender." The rise was precipitated by a recent fire that destroyed France's white flag factory, effectively paralyzing the country's military capability.
quote:
rara politiepet, je mag één keer raden.quote:Op maandag 7 januari 2013 13:43 schreef VMSDKR het volgende:
Ik reed net over de A29 van Zwolle richting Groningen, kom ik tussen Assen en Groningen een militaire colonne tegen van ~ 25 voertuigen en politiebegeleiding. Mooi man.
Ik vroeg me alleen af waar die heen zouden gaan, De Marne?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |