abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121194230
Een kleine 2 jaar geleden was er een feestje bij mij thuis.
Hartstikke gezellig, er kwam ook een goede vriendin van mij langs, naja.. op een gegeven moment werd er een of ander shotjes spel gespeelt (ik heb geen idee wat het allemaal inhoud, ik drink niet) En na 6 shotjes tequila en 3 shotjes El Picu lag ze redelijk onder de tafel.

"Ik ga helemaal bad, wauw, alles draait" riep ze een paar keer.
Toen heb ik d`r samen met een maat van me naar boven gedragen, heeft ze flink lopen overgeven, ben de hele tijd bij d`r gebleven (Vond d`r énorm leuk, en nogsteeds wel een beetje eigenlijk)

Naja, uiteindelijk was ze weer helemaal opgelapt zijn we naar buiten gegaan, en op een gegeven moment zei ze, ik moet pissen. " Braddie zou jij misschien even een stukje mee willen lopen tot waar het lichtje is? " Ik dat doen.. Vervolgens zegt ze "Braddie, ik hou van je ik kan je wel zoenen "(Ik vond haar toen super leuk...) dus ik zeg " Ohja?.. doe dan?! "(Op plagende toon) en vervolgens hebben we flink gezoend.

Naja, achteraf is ze héééél boos op me geworden en had ik haar nóóit mogen zoenen, en ze had me eigenlijk een karatetrap in m`n ballen willen geven, en ze vond dat ik zoiets nooit had mogen doen, en dat ik misbruik er van gemaakt had... iédereen wist het ondertussen ook al van haar kant dat ik haar gezoend had, en ze deed net alsof ik haar had geneukt in plaats van gezoent..

Nja, komt er op neer... nu 2 jaar later denk ik er af en toe nogsteeds aan terug en voel ik me er nogsteeds bést wel klote om.. Maarja, hoe ga ik er het beste mee om?

En ja, we hebben in de 2 jaar tijd er al een aantal keer samen over gepraat, en we hebben ook wel weer zo nu en dan contact.
pi_121194294
Je maakt je druk om zoenen ? WTF!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_121194359
Fuck die ho, zij had niet zoveel moeten zuipen. Je had haar die avond ook gewoon moeten neuken.
Wie dit leest is een lezer van dit.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 16:14:33 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121194393
Jij maakt graag drama uit niks.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_121194395
Is dat de enige keer in je leven geweest dat je hebt gezoend?
pi_121194397
Chicks en alcohol. Dat is nooit een goede combinatie. Of ze worden irritant of ze worden geil en hebben achteraf spijt.
:]
  zaterdag 5 januari 2013 @ 16:15:55 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121194439
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Is dat de enige keer in je leven geweest dat je hebt gezoend?
Gezien de diepe indruk die het heeft achtergelaten, gok ik op 'ja'.
pi_121194446
dacht dat je haar gepaald had dus wou al met een _O_ reageren. Maar geen idee. Zie je haar nog?
pi_121194510
TS:

pi_121194524
Naar aanleiding van je post historie zou ik je vriendelijk willen adviseren professionele hulp te zoeken voor je problemen.
Geen dank.
This sentimental motherfucker just cost us money.
pi_121194525
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Gezien de diepe indruk die het heeft achtergelaten, gok ik op 'ja'.
Nee, het laat zo`n diepe indruk op mij achter omdat ze er toen zo`n achterlijk groot probleem van maakte.
pi_121194546
Mooi is dat, vrouwen die mannen overal de schuld van geven maar nul komma nul eigen verantwoordelijkheid willen dragen.

De zogenaamde emancipatie. :')
pi_121194563
Ja jammer voor haar dan had ze maar niet zo moeten zuipen.
Als je haar daadwerkelijk gepaald had zou het een ander verhaal zijn. Dat doe je niet als gentleman zijnde
-XOXO-
pi_121194567
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:11 schreef Joene het volgende:
Je maakt je druk om zoenen ? WTF!
Ik niet, paar keer daarna ook nog gewoon vrolijk m`n gang gegaan op feestjes met een vriendin van me die mij leuk vond toen :)

Dat mens zélf maakt er een probleem vna.
pi_121194598
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:19 schreef datismijnmening het volgende:
Als je haar daadwerkelijk gepaald had zou het een ander verhaal zijn. Dat doe je niet als gentleman zijnde
Nee, oké ik zat wel fout natuurlijk want ze was dronken... maar goed, op dat moment had ik zoiets van. het is nu of nooit.
pi_121194608
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:18 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Mooi is dat, vrouwen die mannen overal de schuld van geven maar nul komma nul eigen verantwoordelijkheid willen dragen.

De zogenaamde emancipatie. :')
Vrouwen die je dan uitlopen te dagen (Dronken of niet) en als je dan zoent of iets is het opeens jouw schuld.
pi_121194666
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:20 schreef Braddie het volgende:

[..]

Vrouwen die je dan uitlopen te dagen (Dronken of niet) en als je dan zoent of iets is het opeens jouw schuld.
Ja precies, dat jij als man sowieso de schuldige bent.

Stel een man raakt dronken en gaat daardoor vreemd met (eventueel een even dronken) meisje.
Dan is hij opeens een klootzak. (en terecht - eigen verantwoordelijkheid immers)

Maar andersom ligt het sowieso aan de man.
Kijk dan denk ik echt van : vrouwen.. :')
  zaterdag 5 januari 2013 @ 16:22:13 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121194679
quote:
0s.gif [b]Op zaterdag 5 januari 2013 16:18 schreef Braddie het volgende:[/b

Nee, het laat zo`n diepe indruk op mij achter omdat ze er toen zo`n achterlijk groot probleem van maakte.
En twee jaar na dato maak jij er nog steeds groot drama van. Wie is nu het grootste jankwijf?
pi_121194688
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:19 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik niet, paar keer daarna ook nog gewoon vrolijk m`n gang gegaan op feestjes met een vriendin van me die mij leuk vond toen :)

Desondanks blijft het wel in je hoofd spoken. En maak je er ook nog eens een topic over. Dus om nou te doen alsof het je niets kan schelen is een beetje raar.
pi_121194736
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

En twee jaar na dato maak jij er nog steeds groot drama van. Wie is nu het grootste jankwijf?
Geloof me, ik maak er geen groot drama van.. maar ik zit er nog wel mee.. puur omdat ze zelf ook niet weet wat ze wilt.

De laatste keer dat we samen uitgingen (half jaartje terug) zat ze het ene moment steeds aan me, en het andere moment zat ze me énorm arrogant aan te kijken en constant om me heen te lopen/te negeren.. terwijl ze dáárna weer normaal deed.
pi_121194749
quote:

[..]

jij kennelijk ook als je er na 2 jaar nog topic over opent
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 16:25:12 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121194792
Je bent zowel voor je zgn vrienden als vriendinnen een lachertje. Of een enorme troll.
pi_121194797
quote:
3s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:24 schreef Joene het volgende:

[..]

jij kennelijk ook als je er na 2 jaar nog topic over opent
Nee, geen probleem meer, het spookt alleen heel soms nog in m`n hoofd rond omdat het een héle goede vriendin betrof waar ik bijna wat mee had.. en dat werd verpest door 1 zoen. Omdat ze dat niet vond kunnen en iedereen van haar vrienden (En zelfs een paar van mijn oude vrienden) tegen mij op ging stoken.

Ik zou haar dronken hebben gevoerd, en het helemaal hebben uitgedacht en zo..
pi_121194811
klap die bitch, heeft ze wat te zeiken
pi_121194865
quote:

[..]

Nee, oké ik zat wel fout natuurlijk want ze was dronken... maar goed, op dat moment had ik zoiets van. het is nu of nooit.
Aan de ene kant wel, aan de andere kant is het aan haar om ervoor te zorgen dat ze niet dusdanig dronken wordt dat ze dit soort dingen doet. En zoenen vind ik nogal onschuldig dus ik zou je er verder niet druk over maken
-XOXO-
  zaterdag 5 januari 2013 @ 16:27:18 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121194867
Ja joh, jullie stonden op het punt wat te krijgen. En toen zoende je haar en hitte the shit the fan.
pi_121194896
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:25 schreef Braddie het volgende:

[..]

Nee, geen probleem meer, het spookt alleen heel soms nog in m`n hoofd rond omdat het een héle goede vriendin betrof waar ik bijna wat mee had.. en dat werd verpest door 1 zoen. Omdat ze dat niet vond kunnen en iedereen van haar vrienden (En zelfs een paar van mijn oude vrienden) tegen mij op ging stoken.

Ik zou haar dronken hebben gevoerd, en het helemaal hebben uitgedacht en zo..
Als je er 'bijna wat mee had' kan ik me niet voorstellen dat dat verpest zou zijn door die zoen.
Vind je haar nog steeds leuk? Want anders begrijp ik niet dat dit je nog zo hoog zit.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_121194944
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:27 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Als je er 'bijna wat mee had' kan ik me niet voorstellen dat dat verpest zou zijn door die zoen.
Vind je haar nog steeds leuk? Want anders begrijp ik niet dat dit je nog zo hoog zit.
ja, ik vind haar nog steeds leuk, niet meer zo overdreven als 2 jaar terug, maar elke keer als ik haar zie dan eh.. ja, voel ik zéker nog de spreekwoordelijke "vlinders"
pi_121194976
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:27 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Aan de ene kant wel, aan de andere kant is het aan haar om ervoor te zorgen dat ze niet dusdanig dronken wordt dat ze dit soort dingen doet. En zoenen vind ik nogal onschuldig dus ik zou je er verder niet druk over maken
Precies.. Zoenen is ook onschuldig, aan de andere kant, ze zat wel tegen een andere vriend van me "Ooh Lars ik wil je nu echt hard neuken, je bent zo geil " en dat dan 4x in 1 minuut....
pi_121195100
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:29 schreef Braddie het volgende:

[..]

Precies.. Zoenen is ook onschuldig, aan de andere kant, ze zat wel tegen een andere vriend van me "Ooh Lars ik wil je nu echt hard neuken, je bent zo geil " en dat dan 4x in 1 minuut....
Leuken naam :P
-XOXO-
pi_121195122
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:33 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Leuken naam :P
:P
pi_121195211
Ze kan gewoon niet met alcohol omgaan en zou zelf eens verantwoordelijkheid moeten nemen voor haar eigen gedrag. Uit jou verhaal maak ik zelfs op dat zij jou zoende, nadat jij zei "doe dan?"?

Hoe oud waren jullie eigenlijk toen dit gebeurde?
En toen je het hier naderhand met haar over had, wat zei ze toen?
Ik doe mijn best.
pi_121195244
first class world problems hier
pi_121195357
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:36 schreef Woutjeh het volgende:
Ze kan gewoon niet met alcohol omgaan en zou zelf eens verantwoordelijkheid moeten nemen voor haar eigen gedrag. Uit jou verhaal maak ik zelfs op dat zij jou zoende, nadat jij zei "doe dan?"?

Hoe oud waren jullie eigenlijk toen dit gebeurde?
En toen je het hier naderhand met haar over had, wat zei ze toen?
Toen ik dit zei zoende ze me inderdaad, en het was geen lullig dronken kusje :')
Ik was 18 de meid in kwestie 16.

Achteraf zei ze dat ze het gewoon totaal niet vond kunnen, énorm respectloos en ze vond het gewoon een naaistreek, het voelde alsof ik haar express had dronken gevoerd om daar misbruik van te maken.. En ze zei dat ze de volgende keer dat ik zoiets zou proberen waarschijnlijk een paar trappen zou verkopen, en dat ze het jammer vond dat ze me niet direct een kungfu trap in m`n ballen had verkocht.
pi_121195562
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:41 schreef Braddie het volgende:

[..]

Toen ik dit zei zoende ze me inderdaad, en het was geen lullig dronken kusje :')

Achteraf zei ze dat ze het gewoon totaal niet vond kunnen, énorm respectloos en ze vond het gewoon een naaistreek, het voelde alsof ik haar express had dronken gevoerd om daar misbruik van te maken.. En ze zei dat ze de volgende keer dat ik zoiets zou proberen waarschijnlijk een paar trappen zou verkopen, en dat ze het jammer vond dat ze me niet direct een kungfu trap in m`n ballen had verkocht.
Je moet die bitch ff zeggen: kom hier ik wil wat in je oor fluisteren. En dan snoeihard met je vlakke hand haar trommelvlies aan diggelen slaan.

Wat een ongelooflijk kutwijf, het is puur haar schuld en jij moet afstand nemen want je kunt wel zeggen dat je er geen probs meer mee hebt maar dat heb je wel anders open je er geen topic over.

Gewoon even goed in haar kut schoppen.
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_121195610
Gast het is 2 jaar geleden waar maak je je druk om. :')
  zaterdag 5 januari 2013 @ 16:48:36 #37
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_121195630
Ik had hem er gewoon in gehangen. :')
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_121195631
quote:

[..]

Ze schaamt zich dat ze zich zo lam heeft gedronken, heeft spijt dat ze hiermee jullie vriendschap op het spel heeft gezet en als typische puber draait ze de rollen om en probeert jou de schuld in de schoenen te schuiven.
Dat, of het is gewoon een dom kind (sorry). :P
Ik doe mijn best.
pi_121195656
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:47 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Je moet die bitch ff zeggen: kom hier ik wil wat in je oor fluisteren. En dan snoeihard met je vlakke hand haar trommelvlies aan diggelen slaan.

Wat een ongelooflijk kutwijf, het is puur haar schuld en jij moet afstand nemen want je kunt wel zeggen dat je er geen probs meer mee hebt maar dat heb je wel anders open je er geen topic over.

Gewoon even goed in haar kut schoppen.
Ik ben totaal geen agressief persoon, en zéker niet tegen meiden..
Het is ook écht een kutwijf nu ik dit allemaal zo terug lees... Naja, de laatste keer dat ik haar sprak is 7 maanden geleden, dus wat dat betreft kan ik het net zo goed tot een halt roepen.
pi_121195693
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:48 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Ze schaamt zich dat ze zich zo lam heeft gedronken, heeft spijt dat ze hiermee jullie vriendschap op het spel heeft gezet en als typische puber draait ze de rollen om en probeert jou de schuld in de schoenen te schuiven.
Dat, of het is gewoon een dom kind (sorry). :P
Dom is ze niet, naja.. niet echt, en naja.. ik heb geen idee verder, we praten er niet meer over in ieder geval.

Laatste keer dat we elkaar spraken was bij het uitgaan van 7 maanden terug, sindsdien niet meer eigenlijk.
pi_121195823
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:50 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dom is ze niet, naja.. niet echt, en naja.. ik heb geen idee verder, we praten er niet meer over in ieder geval.

Laatste keer dat we elkaar spraken was bij het uitgaan van 7 maanden terug, sindsdien niet meer eigenlijk.
Gast. Je hebt haar dus in Mei ofzo kort gesproken voor het laast met het uitgaan, en je zit nog steeds met een situatie in je maag die van nog vééél eerder stamt.. Is nu toch niks meer aan te veranderen en het is jouw schuld niet, who cares man..

Ik denk dat je gewoon niet genoeg te doen hebt en dat je je daarom met dit soort futiliteiten bezig gaat houden.
pi_121195858
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:53 schreef Hamast het volgende:

[..]

Gast. Je hebt haar dus in Mei ofzo kort gesproken voor het laast met het uitgaan, en je zit nog steeds met een situatie in je maag die van nog vééél eerder stamt.. Is nu toch niks meer aan te veranderen en het is jouw schuld niet, who cares man..

Ik denk dat je gewoon niet genoeg te doen hebt en dat je je daarom met dit soort futiliteiten bezig gaat houden.
Hoe kom ik van dat waardeloze gevoel af?... gewoon zorgen dat ik haar niet meer ga spreken/zien? (Waar ik éigenlijk al mee bezig ben)
pi_121195942
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:54 schreef Braddie het volgende:

[..]

Hoe kom ik van dat waardeloze gevoel af?... gewoon zorgen dat ik haar niet meer ga spreken/zien? (Waar ik éigenlijk al mee bezig ben)
Uhm, gewoon niet meer aan denken gast. En al helemaal geen topics er over openen dan blijf je aan de gang natuurlijk.

Als ik alle domme dingen / kutmomenten van de afgelopen 2 jaar me nog zou aantrekken zou ik 's nachts niet kunnen slapen man.

Kijk wat vaker op dumpert.nl en 9gag.com en neem niet alles zo fucking serieus, laat mensen gewoon lekker gaan. Trek je niet zo veel aan van wat andere mensen denken/zeggen/doen. Zij heeft heus de laatste 2 jaar niet gedacht "god wat is het toch ook een ongelooflijke lul" nee zij was er wss na een week al klaar mee. Je ziet echt spoken dude.
pi_121195973
Terechte klacht hoor, Braddie.
Het is haar eigen verantwoordelijkheid, ze moet niet zo zeiken, verder was het maar een zoentjeeeeeeeee
Maar jijzelf moet natuurlijk ook niet zo zeuren.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_121195986
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:54 schreef Braddie het volgende:

[..]

Door een vriendin te zoeken.

Dat klinkt stom, maar zodra je een leuke meid tegenkomt zet je de vorige meestal vanzelf wel uit je hoofd. :P
Ik doe mijn best.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 16:59:35 #46
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121196039
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:50 schreef Braddie het volgende:
:')
Waar gaat dit over.
pi_121196048
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:57 schreef Hamast het volgende:

[..]

Uhm, gewoon niet meer aan denken gast. En al helemaal geen topics er over openen dan blijf je aan de gang natuurlijk.

Als ik alle domme dingen / kutmomenten van de afgelopen 2 jaar me nog zou aantrekken zou ik 's nachts niet kunnen slapen man.

Kijk wat vaker op dumpert.nl en 9gag.com en neem niet alles zo fucking serieus, laat mensen gewoon lekker gaan. Trek je niet zo veel aan van wat andere mensen denken/zeggen/doen. Zij heeft heus de laatste 2 jaar niet gedacht "god wat is het toch ook een ongelooflijke lul" nee zij was er wss na een week al klaar mee. Je ziet echt spoken dude.
Nee ok, dan weet ik dat..
pi_121196076
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:58 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Door een vriendin te zoeken.

Dat klinkt stom, maar zodra je een leuke meid tegenkomt zet je de vorige meestal vanzelf wel uit je hoofd. :P
zoeken werkt niet :P
Nee maar ik snap je best wel, toen ik met meid bezig was vorig jaar dacht ik niet aan d`r, dus inprincipe zit het vólgens mij gewoon tussen de oren.
pi_121196094

Dat gevoel krijg ik erbij.. :{

Laat dat mens wat eigen verantwoordelijkheid kennen en jij moet niet piepen dat je iemand boos hebt gemaakt die diep in dr kop met je wilde zoenen. Alleen trots zijn.. Klaar.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_121196104
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:59 schreef Braddie het volgende:

[..]

Nee ok, dan weet ik dat..
Ja en nu je dat weet handel er dan ook naar, man the fuck up en maak je niet zo'n zorgen om niks.
pi_121196245
Ja, als ik dit hele topic zo doorlees inclusief m`n eigen dingen, nu achteraf...Denk ik, wtf stel ik me eigenlijk aan, ik moet niet zo zeiken, en doorgaan met m`n leven.
pi_121196286
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:05 schreef Braddie het volgende:
Ja, als ik dit hele topic zo doorlees inclusief m`n eigen dingen, nu achteraf...Denk ik, wtf stel ik me eigenlijk aan, ik moet niet zo zeiken, en doorgaan met m`n leven.
Liedje voor je om vrolijk te worden:
pi_121196436
quote:
:D Ik vind dat zo`n heerlijk vaag figuur :D
pi_121196504
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:11 schreef Braddie het volgende:

[..]

:D Ik vind dat zo`n heerlijk vaag figuur :D
Ja zo triest haha. :')

Maar zoek een keer een uitlaatklep man. Koop bijvoorbeeld een paar mooie speakers en knal dit door je bass :+

pi_121196513
wat een zeikwijf, had ze maar niet zoveel moeten drinken om vervolgens te roepen dat ze van je houdt.

geen aandacht meer aan besteden.
pi_121196569
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:13 schreef Hamast het volgende:

[..]

Ja zo triest haha. :')

Maar zoek een keer een uitlaatklep man. Koop bijvoorbeeld een paar mooie speakers en knal dit door je bass :+

Muziek is m`n uitlaat klep, alleen maak ik nog iets te weinig gebruik van m`n piano :')
Speakers heb ik ook wel waar ik flink wat vermogen uithaal, ik zal hem ff draaien
pi_121196595
quote:
19s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:13 schreef dawg het volgende:
wat een zeikwijf, had ze maar niet zoveel moeten drinken om vervolgens te roepen dat ze van je houdt.

geen aandacht meer aan besteden.
Ben het volledig met je eens.
pi_121196877
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:15 schreef Braddie het volgende:

[..]

Muziek is m`n uitlaat klep, alleen maak ik nog iets te weinig gebruik van m`n piano :')
Speakers heb ik ook wel waar ik flink wat vermogen uithaal, ik zal hem ff draaien
Als dank voor dit wereldkundige advies kun je die piano altijd aan mij verpatsen natuurlijk. :Y
Ik doe mijn best.
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2013 @ 17:23:03 #59
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_121196949
Stonk ze erg uit haar bek door het overgeven ?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 5 januari 2013 @ 17:23:03 #60
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_121196950
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:15 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ben het volledig met je eens.
Wat lul je dan dat je spijt hebt?
The love you take is equal to the love you make.
pi_121196964
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:21 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Als dank voor dit wereldkundige advies kun je die piano altijd aan mij verpatsen natuurlijk. :Y
Nah :') Weet trouwens niet waarom ik het een piano noem :D Het is een simpel Casio CTK6000 keyboard, gebruik hem eigenlijk alleen om een piano klank mee aan te sturen, dat verwarde me :D
pi_121196989
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:23 schreef just me het volgende:
Stonk ze erg uit haar bek door het overgeven ?
:') Niet op gelet
pi_121197007
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat lul je dan dat je spijt hebt?
Omdat ik even het hele topic weer had doorgelezen, en er achter kwam dat het eigenlijk gewoon bullshit is dat ik me er zo druk om maak :')
  zaterdag 5 januari 2013 @ 17:24:47 #64
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_121197036
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:24 schreef Braddie het volgende:

[..]

Omdat ik even het hele topic weer had doorgelezen, en er achter kwam dat het eigenlijk gewoon bullshit is dat ik me er zo druk om maak :')
Slotje.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 17:25:04 #65
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_121197053
quote:

[..]

En je vindt haar nog steeds leuk??? Ik snap dat niet. Het mens kan niet tegen alcohol en jij krijgt de schuld van haar dronken escapades.
pi_121197078
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Slotje.
Wacht even, ik wil nog ff dat keyboard binnenhalen. :D
Ik doe mijn best.
pi_121197091
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:25 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Wacht even, ik wil nog ff dat keyboard binnenhalen. :D
Binnenhalen? :D
pi_121197104
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:25 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

En je vindt haar nog steeds leuk??? Ik snap dat niet. Het mens kan niet tegen alcohol en jij krijgt de schuld van haar dronken escapades.
Zoek maar eens een 16-jarige die tegen alcohol kan, dan valt 2/3e direct af. :')
Ik doe mijn best.
pi_121197120
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:25 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ja.. ze heeft gewoon iets ... kan het ook niet uitleggen. Het is de laatste paar maanden wel weggeebt maar het is er nog een beetje helaas.
pi_121197165
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:26 schreef Braddie het volgende:

[..]

Binnenhalen? :D
Ik zit maar te kutten joh'. :P
Hoewel ik wel overweeg om er een te kopen. Bevalt zo'n keyboard een beetje?
Ik doe mijn best.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 17:28:24 #71
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_121197198
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:26 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Zoek maar eens een 16-jarige die tegen alcohol kan, dan valt 2/3e direct af. :')
Ik geloof je graag. Maar wat ik niet begrijp is dat zo iemand zich zó voor schut kan zetten. En iets zegt me dat dat héél regelmatig gebeurt met alcohol op.
pi_121197216
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:27 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Ik zit maar te kutten joh'. :P
Hoewel ik wel overweeg om er een te kopen. Bevalt zo'n keyboard een beetje?
Ja, is wel een fijn keyboardje, best goede geluiden, zéker voor een Casio zijn de Piano en Rhodes klanken heel goed, Ritmes zijn bagger.. zoals altijd hebben ze élk ritme hergebruikt :') Het toetsenbord is niet van super kwaliteit en ik persoonlijk mis aftertouch.

Maar je krijgt er een 16 sporen sequencer voor terug, USB aansluiting, en een prachtig SD card slot :D
pi_121197370
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:28 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ik geloof je graag. Maar wat ik niet begrijp is dat zo iemand zich zó voor schut kan zetten. En iets zegt me dat dat héél regelmatig gebeurt met alcohol op.
Klopt.

Ik denk eigenlijk dat de meeste mensen die regelmatig gaan stappen zichzelf wel eens voor lul hebben gezet. Alleen heb je dan mensen die daar van leren, hun excuses aanbieden (indien nodig) en zorgen dat het geen 2e keer gebeurd. En je hebt mensen die er geen barst van leren en de eerstvolgende keer zichzelf gewoon weer opnieuw voor lul zetten.

Iets zegt me dat de dame in kwestie in de 2e categorie valt, gezien haar woede uitbarsting.
Wat ze eigenlijk had moeten doen is haar excuses aanbieden aan TS dat ze met zijn gevoelens speelt.
Ik doe mijn best.
pi_121197508
de enige fout is vermoedelijk dat je afgewacht hebt totdat _zij_ het initiatief nam (en ook dat enkel als ze dronken was)

Wat mensen dronken doen is vaak eigenlijk ook best iets dat ze anders ook kunnen doen, enkel onder andere omstandigheden ..

en de fout die veel jongens maken die in een soort van 'friendzone' terechtkomen is dat ze zich laf én passief opstellen naar een meisje toe.
wél leuk doen, maar nooit eens gewoon het initiatief nemen en teveel 'afwachten' tot het meisje wat det... die meestal daar geen zin in heeft (traditionele rollenmoddellen zijn vreemd genoeg vooral bij meisjes érg hardnekkig).

Ook het afwachten tot zij, in een dronken bui gaat zoenen is gewoonweg een beetje laf en tezeer afwachtend om 'romantisch' te zijn...
verder geen slecht iets, enkel is het nu niet bepald een goede manier een meisje te versieren, haar in een dronken bui over te halen om jou te gaan zoenen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  zaterdag 5 januari 2013 @ 17:34:59 #75
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_121197518
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:31 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Klopt.

Ik denk eigenlijk dat de meeste mensen die regelmatig gaan stappen zichzelf wel eens voor lul hebben gezet. Alleen heb je dan mensen die daar van leren, hun excuses aanbieden (indien nodig) en zorgen dat het geen 2e keer gebeurd. En je hebt mensen die er geen barst van leren en de eerstvolgende keer zichzelf gewoon weer opnieuw voor lul zetten.

Iets zegt me dat de dame in kwestie in de 2e categorie valt, gezien haar woede uitbarsting.
Wat ze eigenlijk had moeten doen is haar excuses aanbieden aan TS dat ze met zijn gevoelens speelt.
Helemaal eens.

Werkelijk, weinig dingen zijn zó onvrouwelijk als dronken zijn, en al helemáál als het nog meisjes zijn.
pi_121197828
Toch wel treurig dat je iemand op zo'n moment zoent, wetend dat ze het nuchter nooit zal doen.
pi_121197906
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:42 schreef Zucht93 het volgende:
Toch wel treurig dat je iemand op zo'n moment zoent, wetend dat ze het nuchter nooit zal doen.
Dat moest ik later ook lezen toen ik bij iemand achter de computer ging zitten en ik een FB gesprek open zag staan waar het dood leuk werd nabesproken :')
pi_121198355
quote:
Wat een bullshit. Hij pakt de kans die hem aangereikt wordt. Dat mens moet niet dronken zijn. Klaar.
En ja, als je dronken bent doe je domme dingen, maar daar hoor je van te leren. En als je dan met iemand gaat zoenen, tsja ok kan gebeuren. En als je dat niet had gewild moet je gewoon leven met wat je hebt gedaan. Gewoon door de volgende keer wat beter op te passen met drank.

En kansen pakken hoort bij het leven, voor hetzelfde geldt was het wel wat geworden..

Tevens, hoe moet hij weten dat zij dat normaal nooit zou doen? Misschien waren dit wel haar werkelijke gevoelens :).
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_121198797
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:09 schreef Braddie het volgende:
Een kleine 2 jaar geleden was er een feestje bij mij thuis.
Hartstikke gezellig, er kwam ook een goede vriendin van mij langs, naja.. op een gegeven moment werd er een of ander shotjes spel gespeelt (ik heb geen idee wat het allemaal inhoud, ik drink niet) En na 6 shotjes tequila en 3 shotjes El Picu lag ze redelijk onder de tafel.
Je drinkt niet, maar weet gelukkig nog precies wat zij twee jaar geleden dronk. Ik hecht net zo veel waarde aan dit topic als aan al je vorige topics. :)
I intend to live forever, or die trying.
pi_121199463
_O_ Braddie ne regrette rien
pi_121199569
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:05 schreef dwerg het volgende:

[..]

Je drinkt niet, maar weet gelukkig nog precies wat zij twee jaar geleden dronk. Ik hecht net zo veel waarde aan dit topic als aan al je vorige topics. :)
W.T.F Dat weet ik nog puur omdat genoeg van mijn oude vrienden (zie ze nu gelukkig niet meer) constant vertelde (Zelfs tot vorige maand) wat we nou allemaal hadden gehaald voor dat feestje.
Vandaar.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 18:27:05 #82
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121199571
Hehe meiden zoenen nadat ze hebben gekotst en meelopen als ze zeggen te gaan pissen :D

Je leven is niet saai in ieder geval man :P
we dan
pi_121199789
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Hehe meiden zoenen nadat ze hebben gekotst en meelopen als ze zeggen te gaan pissen :D

Je leven is niet saai in ieder geval man :P
:D :D Verder heb ik een saai leven :D :D
pi_121202609
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:17 schreef Smack10 het volgende:
TS:

[ afbeelding ]
_O_
  zaterdag 5 januari 2013 @ 22:12:35 #85
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121209198
Ik word doodmoe van je
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 5 januari 2013 @ 22:22:16 #86
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121209582
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:12 schreef Re het volgende:
Ik word doodmoe van je
Dat wordt dus een topic over twee jaar ...
pi_121218717
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

pi_121218724
quote:
Ik word doodmoe van je
Jammerrrrr, iedereen heeft issues. right?
pi_121224605
Weer een braddie topic :')
  zondag 6 januari 2013 @ 14:54:52 #90
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_121229340
Gewoon een gat in je muur slaan.. helpt, raak je de frustratie kwijt :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  zondag 6 januari 2013 @ 19:55:03 #91
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_121238742
Maak je er niet druk om. Zoende ze terug dan wilde zij het op dat moment ook. Schaamte of achteraf dat kan altijd maar zet je er maar overheen. Het betekent verder niets.

[ Bericht 0% gewijzigd door Loodje op 06-01-2013 20:00:18 ]
Be dance |Be real| Be You
pi_121239001
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:55 schreef Loodje het volgende:
Maak je er niet druk om. Zoende ze terug dan wilde zij het op dat moment ook. Schaamte of achteraf dat kan altijd maar zet je er maar overheen. Het betekend verder niets.
Thanks, naja.. ik denk er al niet meer aan, probeer d`r ook te weren, is al van m`n Facebook aan en zo
  zondag 6 januari 2013 @ 20:01:32 #93
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_121239119
- - > Onz
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
  PR en moderator zondag 6 januari 2013 @ 20:03:58 #94
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_121239259
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:23 schreef Braddie het volgende:

[..]

Geloof me, ik maak er geen groot drama van.. maar ik zit er nog wel mee.. puur omdat ze zelf ook niet weet wat ze wilt.

De laatste keer dat we samen uitgingen (half jaartje terug) zat ze het ene moment steeds aan me, en het andere moment zat ze me énorm arrogant aan te kijken en constant om me heen te lopen/te negeren.. terwijl ze dáárna weer normaal deed.
Psycho bitch, die moet je niet willen.
Fuck the EBU.
pi_121246872
quote:
2s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:03 schreef Moira. het volgende:

[..]

Psycho bitch, die moet je niet willen.
Maybe you`re right.. Nevermind that bitch..
Ze is ook al van Facebook af, en uit m`n telefoon en dergelijke.. uitgaan doe ik trouwens ook niet meer, dus ik kan d`r alleen nog maar tegen het lijf lopen op m`n werk, waar ze héél soms komt, en ook zangles volgt, maar daar ben ik alleen vrijdag even 15minuten, dus dat lijkt me eigenlijk ook niet van de orde...

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2013 22:43:14 ]
pi_121246899
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:01 schreef Skippy_ball het volgende:
- - > Onz
pi_121247783
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

_O-.
pi_121250866
quote:
Ik word doodmoe van je
+1
pi_121250889
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 22:49 schreef Oognip het volgende:

[..]

+1
Jammer.. dit is R&P hier komen wel meer mensen met problemen, toch?...
pi_121251456
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 22:50 schreef Braddie het volgende:

[..]

Jammer.. dit is R&P hier komen wel meer mensen met problemen, toch?...
Jij opent elke dag wel een nieuw topic. Begint vervelend te worden. Zeker topics over een onbenulligheid van 2 jaar geleden :')
pi_121251507
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 22:59 schreef Oognip het volgende:

[..]

Jij opent elke dag wel een nieuw topic. Begint vervelend te worden. Zeker topics over een onbenulligheid van 2 jaar geleden :')
Ja ok... maar op dat moment kwam het weer even naar boven en het zat me weer een beetje dwars... maar nu door dit topic (grotendeels) heb ik er volledig afstand van genomen :)
pi_121251550
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 23:00 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja ok... maar op dat moment kwam het weer even naar boven en het zat me weer een beetje dwars... maar nu door dit topic (grotendeels) heb ik er volledig afstand van genomen :)
Fijn zo.
pi_121264824
heb je al aan je moeder gevraagd of ze mij wil knippen?
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_121264857
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:14 schreef Thezappa het volgende:
heb je al aan je moeder gevraagd of ze mij wil knippen?
pi_121264875
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:16 schreef Braddie het volgende:

[..]

neem aan dat dit een nee is..

scheelt doekoe jwz..
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_121264919
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:19 schreef datismijnmening het volgende:
Bullshit, als ze hem zou vragen haar te neuken en hij doet dit. Was het zeker geen ander verhaal. Ze doet het dan 100% zelf..
  maandag 7 januari 2013 @ 12:23:26 #107
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_121265037
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:18 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Bullshit, als ze hem zou vragen haar te neuken en hij doet dit. Was het zeker geen ander verhaal. Ze doet het dan 100% zelf..
Alsof je helemaal geen (morele) verantwoordelijkheid hebt voor de acties van dronken vrienden/vriendinnen. Je laat iemand ook niet dronken in een auto stappen, hoop ik. Een beetje op elkaar letten is wel zo sociaal.

Voor mij zou het veel uitmaken of degene die 'misbruik maakt van de situatie' 1. een vriend en 2. zelf nuchter is. Als 1 en/of 2 niet het geval is, zou ik het diegene niet kwalijk nemen. Maar als het een goede vriend betreft die zelf helemaal bewust is van de situatie, zou ik behoorlijk pissig zijn.
...as always
pi_121265884
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:23 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Alsof je helemaal geen (morele) verantwoordelijkheid hebt voor de acties van dronken vrienden/vriendinnen. Je laat iemand ook niet dronken in een auto stappen, hoop ik. Een beetje op elkaar letten is wel zo sociaal.

Voor mij zou het veel uitmaken of degene die 'misbruik maakt van de situatie' 1. een vriend en 2. zelf nuchter is. Als 1 en/of 2 niet het geval is, zou ik het diegene niet kwalijk nemen. Maar als het een goede vriend betreft die zelf helemaal bewust is van de situatie, zou ik behoorlijk pissig zijn.
1 ik was nuchter, 2 ik was énorm verliefd op haar dus had mezelf op dát moment even niet meer in de hand.

Als je dan pissig bent, begrijp ik best, maar dit was niet pissig, dit was gewoon echt tot op het extreme.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2013 12:55:07 ]
pi_121265925
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:18 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Dát vind ik dan weer wel... een zoentje, come on.. waar praten we eigenlijk over? Als ik haar nou echt had geneukt en ze was dan zo boos geworden, ja .. begrijp ik best, logisch zelfs, maar dit... KOM OP.
pi_121266084
quote:
Dit moet een grap zijn toch?
pi_121266177
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:23 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Moet je maar niet teveel drinken en het zelf aanbieden ;)
  maandag 7 januari 2013 @ 13:20:04 #112
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_121266672
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:04 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Moet je maar niet teveel drinken en het zelf aanbieden ;)
Stel dat jij het in een dronken bui een keer met een man wil proberen, en een vriend van je die homo is maakt daar gebruik van...zou jij het hem dan niet eens een beetje kwalijk nemen? ;)
...as always
pi_121266895
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:20 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Stel dat jij het in een dronken bui een keer met een man wil proberen, en een vriend van je die homo is maakt daar gebruik van...zou jij het hem dan niet eens een beetje kwalijk nemen? ;)
Dit zou niet voorkomen.. En zowel, dan is het mijn eigen stomme rotschuld :). Behalve als ik echt geraped word ofzo als ik buiten bewustzijn lig. Maar zoals ik al zei, not going to happen.
  maandag 7 januari 2013 @ 13:31:57 #114
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_121267067
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:27 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Dit zou niet voorkomen.. En zowel, dan is het mijn eigen stomme rotschuld :). Behalve als ik echt geraped word ofzo als ik buiten bewustzijn lig. Maar zoals ik al zei, not going to happen.
Ik vind iig een groot verschil tussen een onbekende, die niet weet dat je daar in nuchtere toestand absoluut geen zin in hebt, of het in elk geval minder kan schelen, en een goede vriend, waarvan je toch mag hopen dat hij de vriendschap meer waard vindt dan een kusje waarvan hij weet dat je er achteraf van walgt. Maargoed, meningen verschillen. :)
...as always
  maandag 7 januari 2013 @ 13:33:54 #115
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121267135
Je weet
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:09 schreef Braddie het volgende:

en vervolgens hebben we flink gezoend.

Laat Peter R dit maar niet lezen, die tilt nogal zwaar aan date-rape :o

Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_121267407
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:31 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Ik vind iig een groot verschil tussen een onbekende, die niet weet dat je daar in nuchtere toestand absoluut geen zin in hebt, of het in elk geval minder kan schelen, en een goede vriend, waarvan je toch mag hopen dat hij de vriendschap meer waard vindt dan een kusje waarvan hij weet dat je er achteraf van walgt. Maargoed, meningen verschillen. :)
Ze vond me leuk... en ik wist niet dat ze daar achteraf van zou walgen (Ze vond me tenslotte leuk)
Ik moest achteraf lezen bij iemand op facebook dat ze mij nuchter nóóit zou hebben gezoend.. jahe :')
  maandag 7 januari 2013 @ 13:42:53 #117
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121267479
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:41 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ze vond me leuk... en ik wist niet dat ze daar achteraf van zou walgen (Ze vond me tenslotte leuk)
Ik moest achteraf lezen bij iemand op facebook dat ze mij nuchter nóóit zou hebben gezoend.. jahe :')
Je hebt misbruik van haar gemaakt, logisch dat ze nu van je walgt
pi_121267541
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:31 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Je snijdt natuurlijk wel 2 dingen aan. Ik ben een hetero man. Dus een goede vriend die homosexueel is, weet dat dit van mijn kant dus sowieso niet wederzijds is. Als hij me als ik dronken ben zou zoenen/betasten whatever, is dat dus wel degelijk klachtwaardig.

Maar tussen man en vrouw die beiden hetero zijn, het meisje zich lam drinkt en daarna de jongen zoent. Om vervolgens de jongen de schuld te geven? Nee sorry dat is gewoon slap. Dan ben je gewoon een slet in de ontkenningsfase.

Je vergeet 1 detail. Dat TS haar niet wilde misbruiken, maar dat hij het gevoel had dat zijn liefde beantwoord werd. TS is niet verantwoordelijk voor haar drinkgedrag, ook niet voor wat zij zegt, en al helemaal niet dat hij haar zoent. Dus hoort hij gewoon de schuld hier niet voor te krijgen.

Als jij dat niet kan begrijpen, zou ik als ik jou was drank/drugs mijden :).
pi_121267588
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:42 schreef Stefan het volgende:

[..]

Je hebt misbruik van haar gemaakt, logisch dat ze nu van je walgt
Het is inderdaad misbruik dat hij zich laat zoenen door een meisje die hij leuk vind. Hoe durft de TS! :(

Sommige mensen die hier reageren :').

Jullie zijn of hele goede trolls, of fucking dom imo
  maandag 7 januari 2013 @ 13:46:57 #120
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121267629
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:44 schreef Redbullkid het volgende:

Maar tussen man en vrouw die beiden hetero zijn, het meisje zich lam drinkt en daarna de jongen zoent. Om vervolgens de jongen de schuld te geven? Nee sorry dat is gewoon slap. Dan ben je gewoon een slet in de ontkenningsfase.

:') En als ze nog een kort rokje aan had was het haar eigen schuld zeker als ze was verkracht?
pi_121267652
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:45 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Het is inderdaad misbruik dat hij zich laat zoenen door een meisje die hij leuk vind. Hoe durft de TS! :(

Sommige mensen die hier reageren :').

Jullie zijn of hele goede trolls, of fucking dom imo
Dit inderdaad.

Als een van julie een meid leuk vinden, die word vervolgens dronken, die wilt met je zoeken. Zeg je dan ook "Nee bah... je bent dronken "

Ik kon op dat moment even niet meer rationeel denken en het was zo gebeurd... Overmand door de gevoelens die ik voor d`r had

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2013 13:48:16 ]
pi_121267716
Ja, ik generaliseer.
  maandag 7 januari 2013 @ 13:52:57 #123
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121267826
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:47 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dit inderdaad.

Als een van julie een meid leuk vinden, die word vervolgens dronken, die wilt met je zoeken. Zeg je dan ook "Nee bah... je bent dronken "

Ik kon op dat moment even niet meer rationeel denken en het was zo gebeurd... Overmand door de gevoelens die ik voor d`r had
Het feit dat je je er 2 jaar later nog schuldig over voelt zegt wel dat je dondersgoed weet dat je tever bent gegaan.
pi_121267861
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:52 schreef Stefan het volgende:

[..]

Het feit dat je je er 2 jaar later nog schuldig over voelt zegt wel dat je dondersgoed weet dat je tever bent gegaan.
:') Als ik dát niet zou weten zou er iets goed mis met me zijn.
Al gelijk vanaf de seconden dat ze haar tong uit m`n mond haalde voelde ik me verschrikkelijk kut. Maarja, achteraf achteraf.
pi_121267880
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:46 schreef Stefan het volgende:

[..]

:') En als ze nog een kort rokje aan had was het haar eigen schuld zeker als ze was verkracht?
Verkracht?

1. Zij drinkt zich lam
2. Zij zegt hem te willen zoenen
3. Zij zoent hem
4. Zij geeft hem de schuld.

Leuk dat je wilt moraalridderen, maar dit is uit haar eigen gebeurd. Volledig haar schuld en eigen aansprakelijkheid. Wat niet te vergelijken is met verkrachting. Al was het sex geweest ipv zoenen was het alsnog geen verkrachting.

Wel als zij aangeeft het niet te willen en TS doet het wel, dan wel. Maar dat was de situatie/vraagstelling niet, of wel?

En nu jezelf weer gedragen als een man aub..
  maandag 7 januari 2013 @ 13:55:26 #126
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121267919
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:54 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Verkracht?

1. Zij drinkt zich lam
2. Zij zegt hem te willen zoenen
3. Zij zoent hem
4. Zij geeft hem de schuld.

Leuk dat je wilt moraalridderen, maar dit is uit haar eigen gebeurd. Volledig haar schuld en eigen aansprakelijkheid. Wat niet te vergelijken is met verkrachting. Al was het sex geweest ipv zoenen was het alsnog geen verkrachting.

Wel als zij aangeeft het niet te willen en TS doet het wel, dan wel. Maar dat was de situatie/vraagstelling niet, of wel?

En nu jezelf weer gedragen als een man aub..
Ik moraal ridder niet. Ik chargeer omdat jij dat ook doet.
  maandag 7 januari 2013 @ 13:55:28 #127
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_121267920
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:44 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Je snijdt natuurlijk wel 2 dingen aan. Ik ben een hetero man. Dus een goede vriend die homosexueel is, weet dat dit van mijn kant dus sowieso niet wederzijds is. Als hij me als ik dronken ben zou zoenen/betasten whatever, is dat dus wel degelijk klachtwaardig.

Je vergeet 1 detail. Dat TS haar niet wilde misbruiken, maar dat hij het gevoel had dat zijn liefde beantwoord werd. TS is niet verantwoordelijk voor haar drinkgedrag, ook niet voor wat zij zegt, en al helemaal niet dat hij haar zoent. Dus hoort hij gewoon de schuld hier niet voor te krijgen.

Als jij dat niet kan begrijpen, zou ik als ik jou was drank/drugs mijden :).
Als jij tijdens je dronkenschap ineens andere signalen zou geven dan anders, hoe moet hij dan weten dat het niet (stiekem) wederzijds is? Zelfde situatie als TS hoor. Dat je beide hetero bent, betekent beslist niet dat je het dan ergens stiekem toch wel wilt. Ik ben hetero, maar er zijn meisjes met wie ik liever zou zoenen dan met bepaalde jongens.

Verder, liefde maakt blind. ;) Het meisje had kennelijk tegen nog een andere jongen gezegd dat ze met hem wilde neuken, dus dat heeft weinig te maken met 'beantwoorde liefde' voor TS.

Hij is niet verantwoordelijk voor haar drinkgedrag en wat zij zegt, maar wel voor zijn eigen acties.
Ik vind het sowieso niet netjes om gebruik te maken van iemands dronkenschap, maar van onbekenden is het nog enigszins te verwachten. Van iemand die je vriendschap respecteert niet.
...as always
pi_121267929
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:47 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dit inderdaad.

Pssst TS ik was sarcastisch. Ik vind dat jou niks te wijten is en dat dat meisje een aandachtshoer/slet is die haar reputatie niet wilt schenden ;)
  maandag 7 januari 2013 @ 13:56:02 #129
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121267939
of zou het kunnen zijn dat je door je verliefdheid bepaalde signalen gewoon erg subjectief en dus verkeerd interpreteerde... lijkt me in TS zijn geval geheel niet onwaarschijnlijk
pi_121267980
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:52 schreef Stefan het volgende:

[..]

Stefan flikker op, je geeft die jongen onterrecht een schuldgevoel..
  maandag 7 januari 2013 @ 13:57:04 #131
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121267981
Dat TS een dronken chick heeft gezoend prima, heb ik ook zovaak gedaan, maar daarna nooit meer op teruggekomen.

TS probeert zn schuldgevoel nu goed te praten wat zinloos is, ze vindt hem een lul, prima, ik was al 2 jaar verder gegaan met mn leven
pi_121267992
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:55 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ik moraal ridder niet. Ik chargeer omdat jij dat ook doet.
Nee je praat bullshit, dit is geen KLB ;)
  maandag 7 januari 2013 @ 13:57:49 #133
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121268003
quote:
3s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:56 schreef Re het volgende:
of zou het kunnen zijn dat je door je verliefdheid bepaalde signalen gewoon erg subjectief en dus verkeerd interpreteerde... lijkt me in TS zijn geval geheel niet onwaarschijnlijk
Kan misschien zo zijn maar dat valt niet te rijmen met:

Vervolgens zegt ze "Braddie, ik hou van je ik kan je wel zoenen "(Ik vond haar toen super leuk...) dus ik zeg " Ohja?.. doe dan?! "(Op plagende toon) en vervolgens hebben we flink gezoend.

Als het zo is gebeurd dan vind ik er weinig aan wat verkeerd valt te interpreteren eigenlijk..
we dan
pi_121268012
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:57 schreef Stefan het volgende:
Dat TS een dronken chick heeft gezoend prima, heb ik ook zovaak gedaan, maar daarna nooit meer op teruggekomen.

TS probeert zn schuldgevoel nu goed te praten wat zinloos is, ze vindt hem een lul, prima, ik was al 2 jaar verder gegaan met mn leven
Ik ben ook echt 2 jaar lang verder gegaan met m`n leven, genoeg andere leuke dingen mee gemaakt en scharreltjes.
Maar elke keer als ik haar naam hoorde of d`r tegen kwam sja.. dan kwam het weer opborrelen..
  maandag 7 januari 2013 @ 13:58:07 #135
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121268013
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:57 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Stefan flikker op, je geeft die jongen onterrecht een schuldgevoel..
Hij opent dit topic met een schuldgevoel groter dan Afrika ::D
pi_121268040
quote:
3s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:56 schreef Re het volgende:
Het was al heel lang duidelijk dat ze me leuk vond.. zelfs toen ik het nog niet echt in de gaten had ;)
  maandag 7 januari 2013 @ 13:59:24 #137
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121268062
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Kan misschien zo zijn maar dat valt niet te rijmen met:

Vervolgens zegt ze "Braddie, ik hou van je ik kan je wel zoenen "(Ik vond haar toen super leuk...) dus ik zeg " Ohja?.. doe dan?! "(Op plagende toon) en vervolgens hebben we flink gezoend.

Als het zo is gebeurd dan vind ik er weinig aan wat verkeerd valt te interpreteren eigenlijk..
Ja, maar achteraf heeft ze spijt en vindt ze hem een lul. Braddie heeft nu gezoend met haar en weet dat het nooit iets heeft kunnen worden en heeft dus niet meer jaren hoeven hopen

Win Win dus
  maandag 7 januari 2013 @ 13:59:32 #138
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121268065
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:58 schreef Braddie het volgende:

[..]

Het was al heel lang duidelijk dat ze me leuk vond.. zelfs toen ik het nog niet echt in de gaten had ;)
je bent verliefd, dan interpreteer je nogal eens iets in je eigen voordeel
  maandag 7 januari 2013 @ 14:00:11 #139
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121268096
Maar goed om te lezen dat het je verder helemaal koud laat.
pi_121268131
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:59 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ja, maar achteraf heeft ze spijt en vindt ze hem een lul. Braddie heeft nu gezoend met haar en weet dat het nooit iets heeft kunnen worden en heeft dus niet meer jaren hoeven hopen

Win Win dus
De reden dat het niks is geworden was door die zoen.. als die niet was gebeurd, wie weet.
Maargoed, ik hoef nu nergens meer op te hopen, en wat ik al zei, ik ben klaar met d`r.
  maandag 7 januari 2013 @ 14:01:09 #141
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121268138
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:58 schreef Braddie het volgende:

[..]

Blijkbaar heb je dat verkeerd gedacht want ze vond je dus niet leuk genoeg, dus wees blij, en je hebt gezoend en je bent meteen verlost van onzekerheid
  maandag 7 januari 2013 @ 14:01:12 #142
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121268142
Misschien tongzoende je wel helemaal verkeerd of deed je iets anders wat ze helemaal niet fijn vindt. Ik gooi maar een balletje op :P Of ze is raar of jij interpreteerde het verkeerd of je deed iets helemaal verkeerd toen met het zoenen bijvoorbeeld of daarna ergens een keer :P Lijkt mij
we dan
pi_121268165
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:55 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Als jij tijdens je dronkenschap ineens andere signalen zou geven dan anders, hoe moet hij dan weten dat het niet (stiekem) wederzijds is? Zelfde situatie als TS hoor. Dat je beide hetero bent, betekent beslist niet dat je het dan ergens stiekem toch wel wilt. Ik ben hetero, maar er zijn meisjes met wie ik liever zou zoenen dan met bepaalde jongens.

Verder, liefde maakt blind. ;) Het meisje had kennelijk tegen nog een andere jongen gezegd dat ze met hem wilde neuken, dus dat heeft weinig te maken met 'beantwoorde liefde' voor TS.

Hij is niet verantwoordelijk voor haar drinkgedrag en wat zij zegt, maar wel voor zijn eigen acties.
Ik vind het sowieso niet netjes om gebruik te maken van iemands dronkenschap, maar van onbekenden is het nog enigszins te verwachten. Van iemand die je vriendschap respecteert niet.
Alsnog:

1. Zij drinkt zich lam --> haar schuld
2. Zij zegt dat ze hem wilt --> haar schuld
3. Zij zoent hem --> haar schuld

Hoe de fucking neuk kan het dat TS word beschuldigd word van misbruik maken van de situatie?

Dronken is nooit een excuus, als je dronken bent doe je alleen maar dingen die je normaal gesproken ook wel zou doen. Maar niet durft.. Dus dikke vette bullshit dat hij misbruik maakt. Ze moet zich gewoon gedragen.

Als ik mezelf lam zou gieten zou ik echt niet tegen een homo vriend van mij zeggen dat ik met hem sex wil hebben, omdat ik dat normaal ook niet zou willen. Het is anders als hij uit het niets een 'move'maakt omdat ik dronken ben.. Maar dat is nu niet het geval ;) .

Zijn mensen nou echt zo dom?
  maandag 7 januari 2013 @ 14:02:15 #144
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121268182
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:01 schreef Stefan het volgende:

[..]

Blijkbaar heb je dat verkeerd gedacht want ze vond je dus niet leuk genoeg, dus wees blij, en je hebt gezoend en je bent meteen verlost van onzekerheid
Dit klopt wel ja. Een meid die je echt leuk vindt gaat meestal niet na zoenen flippen en dan boos worden en contact laten verwateren
we dan
pi_121268189
quote:
7s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:00 schreef Copycat het volgende:
Maar goed om te lezen dat het je verder helemaal koud laat.
Naja, ik ben er nu wel helemaal klaar mee.. waarom zou ik me nog druk maken om iets van 2 jaar geleden eigenlijk :') :') als ik gewoon verder kan gaan met m`n leven, en ook zeker zál doen.

Ze is ook volledig uit m`n leven omdat we met andere mensen verder gaan in het bandje waar ze in zou gaan zingen.

(Ik ga haar nu hoogstwaarscijnlijk nog 2x per jaar zien bij de muziek zaak waar ik af en toe rond loop)
  maandag 7 januari 2013 @ 14:02:52 #146
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121268212
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:01 schreef Braddie het volgende:

[..]

De reden dat het niks is geworden was door die zoen.. r.
Och jongen, wat moet het heerlijk zijn dat je nog jong en onervaren bent dat je dit gelooft O+

Vrouwen kunnen je alles doen geloven wat je WILT geloven, ws vond ze je aardig maar was ze stiekum verliefd op die oudere jongen die haar niet eens zag staan
pi_121268231
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:01 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ahh op die manier!, Ja dat is zeker zo!
pi_121268254
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:02 schreef Stefan het volgende:

[..]

Och jongen, wat moet het heerlijk zijn dat je nog jong en onervaren bent dat je dit gelooft O+

Vrouwen kunnen je alles doen geloven wat je WILT geloven, ws vond ze je aardig maar was ze stiekum verliefd op die oudere jongen die haar niet eens zag staan
Ja.. dat kan natuurlijk ook, wat dat betreft ben ik érg naief.. onzeker wat meiden betreft enzo..

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2013 14:04:31 ]
  maandag 7 januari 2013 @ 14:04:58 #149
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121268272
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:04 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja.. dat kan natuurlijk ook, wat dat betreft ben ik érg naief.. onzeker wat meiden betreft enzo..
Echt? Zou je niet zeggen :o
  maandag 7 januari 2013 @ 14:06:21 #150
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121268317
dus wel of geen spijt van je daad...
pi_121268330
quote:
6s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:04 schreef Stefan het volgende:

[..]

Echt? Zou je niet zeggen :o
Nee he :')
  maandag 7 januari 2013 @ 14:06:42 #152
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121268335
Verder zou ik me niet druk maken, tijdens vakanties gaan mensen nog wel verder, neuken in dronken buien en dingen doen die ze thuis niet zouden doen

Hoe oud waren jullie destijds?
  maandag 7 januari 2013 @ 14:06:44 #153
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121268338
Is toch ook gewoon mooi dat je wat gezoend hebt. Ja de rest erna is niet direct ideaal nee als je haar leuk vindt maar ja.. ze wou je op dat moment wel zoenen dus ja neem je verlies maar ook je winst.
we dan
pi_121268343
quote:
5s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:06 schreef Re het volgende:
dus wel of geen spijt van je daad...
Aan de ene kant wel.. aan de andere kant kan het me geen flikker meer schelen.
  maandag 7 januari 2013 @ 14:07:01 #155
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_121268349
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:06 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Is toch ook gewoon mooi dat je wat gezoend hebt. Ja de rest erna is niet direct ideaal nee als je haar leuk vindt maar ja.. ze wou je op dat moment wel zoenen dus ja neem je verlies maar ook je winst.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 7 januari 2013 @ 14:07:13 #156
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121268356
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:06 schreef Braddie het volgende:

[..]

Aan de ene kant wel.. aan de andere kant kan het me geen flikker meer schelen.
je opent niet voor niks een topic
pi_121268370
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:06 schreef Stefan het volgende:
Verder zou ik me niet druk maken, tijdens vakanties gaan mensen nog wel verder, neuken in dronken buien en dingen doen die ze thuis niet zouden doen

Hoe oud waren jullie destijds?
EDIT: Foutje.
Ik was destijds 20 en die meid was 17

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2013 14:09:22 ]
  maandag 7 januari 2013 @ 14:07:51 #158
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121268380
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:07 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Wat is nou weer verkeerd aan die reactie dan? Hij kan toch blij zijn dat hij gezoend heeft als hij wat onzeker is. Was een opbouwende post :*
we dan
pi_121268385
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:06 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Yes! Hij heeft kunnen zoenen met een psycho chick die alles wat ze die dag gegeten heeft kort ervoor eruit geworpen heeft :')
  maandag 7 januari 2013 @ 14:08:25 #160
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121268397
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:07 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Yes! Hij heeft kunnen zoenen met een psycho chick die alles wat ze die dag gegeten heeft kort ervoor eruit geworpen heeft :')
Ja nou ja als je het zó stelt... :')
we dan
pi_121268430
quote:
17s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja nou ja als je het zó stelt... :')
Dat is echt shit dat ik nooit zou doen.. Als ze gekotst heeft gaat mijn tong niet in de buurt van haar mond komen tot ze een tandenborstel gebruikt heeft :')
pi_121268457
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:07 schreef Stefan het volgende:

[..]

je opent niet voor niks een topic
Klopt.. maar daarom, aan de ene kant knaagt het nog aan me, maar aan de andere kant boeit het mij ook niets meer, en laat ik het lekker links liggen. Geen tijd meer aan besteden, en dit proberen te weren..
  maandag 7 januari 2013 @ 14:10:37 #163
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_121268465
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:01 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Alsnog:

1. Zij drinkt zich lam --> haar schuld
2. Zij zegt dat ze hem wilt --> haar schuld
3. Zij zoent hem --> haar schuld

Hoe de fucking neuk kan het dat TS word beschuldigd word van misbruik maken van de situatie?

Dronken is nooit een excuus, als je dronken bent doe je alleen maar dingen die je normaal gesproken ook wel zou doen. Maar niet durft.. Dus dikke vette bullshit dat hij misbruik maakt. Ze moet zich gewoon gedragen.

Als ik mezelf lam zou gieten zou ik echt niet tegen een homo vriend van mij zeggen dat ik met hem sex wil hebben, omdat ik dat normaal ook niet zou willen. Het is anders als hij uit het niets een 'move'maakt omdat ik dronken ben.. Maar dat is nu niet het geval ;) .

Zijn mensen nou echt zo dom?
Je doet net alsof TS een passief slachtoffer was. Zij zei alleen maar 'ik kan je wel zoenen', hij antwoordde 'doe dan', en wie er nou begonnen is met zoenen is niet helemaal duidelijk, maar volgens mij TS?

En genoeg mensen kunnen getuigen dat je als je dronken bent soms dingen doet die je beslist niet wilt als je nuchter bent! Beoordelingsvermogen gaat echt achteruit hoor.
...as always
pi_121268484
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:09 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Dat is echt shit dat ik nooit zou doen.. Als ze gekotst heeft gaat mijn tong niet in de buurt van haar mond komen tot ze een tandenborstel gebruikt heeft :')
Ze heeft zich toen ze weer fatsoenlijk bij zinnen was heel rustig aan weer richting de badkamer gewerkt en zichzelf een beetje opgeknapt (haar gedaan/tanden gepoetst/gezicht gewassen)
  maandag 7 januari 2013 @ 14:11:47 #165
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121268499
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:10 schreef Braddie het volgende:

[..]

Klopt.. maar daarom, aan de ene kant knaagt het nog aan me, maar aan de andere kant boeit het mij ook niets meer, en laat ik het lekker links liggen. Geen tijd meer aan besteden, en dit proberen te weren..
Ja en in het begin van het topic had je nog wat meer spijt. Toen kwamen de reacties, ging je meer nadenken, meer perspectieven en begon je er minder mee te zitten. Niet zo lastig om te begrijpen
we dan
  maandag 7 januari 2013 @ 14:11:58 #166
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121268506
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:10 schreef Anyanka het volgende:

En genoeg mensen kunnen getuigen dat je als je dronken bent soms dingen doet die je beslist niet wilt als je nuchter bent!
pi_121268507
quote:

[..]

Je doet net alsof TS een passief slachtoffer was. Zij zei alleen maar 'ik kan je wel zoenen', hij antwoordde 'doe dan', en wie er nou begonnen is met zoenen is niet helemaal duidelijk, maar volgens mij TS?

En genoeg mensen kunnen getuigen dat je als je dronken bent soms dingen doet die je beslist niet wilt als je nuchter bent! Beoordelingsvermogen gaat echt achteruit hoor.
Nee, ik ben niet begonnen met zoenen, die meid maakte de eerste stap, ik zelf zou dat nooit durven, puur doordat ze begon met zoenen deed ik mee...
pi_121268528
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ja en in het begin van het topic had je nog wat meer spijt. Toen kwamen de reacties, ging je meer nadenken, meer perspectieven en begon je er minder mee te zitten. Niet zo lastig om te begrijpen
Klopt inderdaad.
  maandag 7 januari 2013 @ 14:13:09 #169
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121268555
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:11 schreef Braddie het volgende:

[..]

Nee, ik ben niet begonnen met zoenen, die meid maakte de eerste stap, ik zelf zou dat nooit durven, puur doordat ze begon met zoenen deed ik mee...
Ze heeft je gebruikt, ouwe. _O-
pi_121268618
quote:

[..]

Dan is het toch haar eigen stomme rotschuld? Op het moment was TS geen slachtoffer.
Achteraf wel.. Het is gewoon een kutwijf (mits TS zijn verhaal klopt).
pi_121268676
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:11 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ze heeft zich toen ze weer fatsoenlijk bij zinnen was heel rustig aan weer richting de badkamer gewerkt en zichzelf een beetje opgeknapt (haar gedaan/tanden gepoetst/gezicht gewassen)
Ah, in dat geval goed gedaan! Achteraf gezien haar reactie, had je haar gewoon kapot moeten neuken. Kutwijf :')
  maandag 7 januari 2013 @ 14:17:24 #172
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121268688
Ja ik begrijp ook niet hoe braddie nou de schuldige kan zijn op basis van deze informatie. Als iedereen zo zou denken dan krijgt elke man 8 op de 10 minder zoenervaringen. Ja er kan zijn dat braddie signalen verkeerd interpreteerde e.d. maar ja dat weet je toch niet? Dat kan je niet als uitgangsbasis nemen ervoor om maar te stellen dat hij niet die meid had moeten zoenen ofzo.
we dan
pi_121268692
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:13 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ze heeft je gebruikt, ouwe. _O-
Voor aandacht ;)
pi_121268755
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:15 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Dan is het toch haar eigen stomme rotschuld? Op het moment was TS geen slachtoffer.
Verhaal klopt. Het is jammer dat vrienden van mij geen Fokkers zijn die hadden het je namelijk precies zo na kunnen vertellen
  maandag 7 januari 2013 @ 14:19:57 #175
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_121268764
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:15 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Ja joh, duw TS maar lekker in een slachtofferrol. Eigen verantwoordelijkheid? Nee, als de ander dronken is, heb jij het recht om daar gebruik van te maken, en als je dat kwalijk wordt genomen, ben je zielug. :')

Met iemand die je niet kent kun je dat niet inschatten, maar een goede vriend(in) bescherm je dan toch tegen zichzelf? Als de vriendschap je tenminste meer waard is dan een keertje zoenen. TS had direct na het zoenen al spijt, toch? Duidelijk signaal dat het geen goed idee was.
...as always
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 14:28:32 #176
288245 crew  Moira
pi_121269066
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:19 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Ja joh, duw TS maar lekker in een slachtofferrol. Eigen verantwoordelijkheid? Nee, als de ander dronken is, heb jij het recht om daar gebruik van te maken, en als je dat kwalijk wordt genomen, ben je zielug. :')

Met iemand die je niet kent kun je dat niet inschatten, maar een goede vriend(in) bescherm je dan toch tegen zichzelf? Als de vriendschap je tenminste meer waard is dan een keertje zoenen. TS had direct na het zoenen al spijt, toch? Duidelijk signaal dat het geen goed idee was.
Maak je een grapje? :')
TS zag in haar destijds een potentiële relatie. Als je vriendin je dan letterlijk uitdaagt (dronken of niet) om je te zoenen, en TS zegt "doe dan" en wordt gezoend. Waar precies is dat TS' schuld?
Hoe lam je ook bent, je hebt altijd nog wel enig besef van wat je aan het doen bent. Als die chick niet met TS wou zoenen had ze het niet moeten uitdagen, niet moeten zeggen, en niet zelf moeten doen.
TS heeft helemaal geen misbruik gemaakt van de situatie, hij heeft haar niet stiekem dronken gevoerd en vervolgens besprongen ofzo, die meid kwam daar zélf mee.
Daar vervolgens zo'n probleem van maken terwijl je het zelf hebt veroorzaakt is écht aandachtstrekkerij en die chick is gewoon echt een psycho bitch.

Bovendien was het slechts zoenen :')
Geen aanranding en er is ook niet geneukt.
Ik zie het probleem niet :')
Fuck the EBU.
  maandag 7 januari 2013 @ 14:29:06 #177
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_121269091
quote:

[..]

Schei toch uit, hij is niet stiekem in haar mond klaargekomen ofzo. :') Het was maar zoenen.

Mensen kinderen wat een non-probleem dit. Van dat meisje dat ze hier zo'n probleem over maakt en van TS dat hij hier 2 jaar na dato nog steeds slecht van slaapt.
Gourmetten of steengrillen?
pi_121269099
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:19 schreef Braddie het volgende:

[..]

Verhaal klopt. Het is jammer dat vrienden van mij geen Fokkers zijn die hadden het je namelijk precies zo na kunnen vertellen
Dude dit topic is er voor jou, net zoals de reacties. Ik basseer mijn mening op wat jij typt.

Of het wel of niet waar is boeit me verder niet, als je liegt in je OP dan ben jij de enige die dan geen antwoorden krijgt waar je iets aan hebt. Ik zal er geen nacht langer van wakker liggen.

Verder lijk je me een goede kerel ^O^
pi_121269207
quote:

[..]

Mwah niet volledig mee eens. TS is niet zielig, maar dat meisje heeft het wel gewoon aan zichzelf te danken.

Of het slim was, is het tweede. Daarover heb ik het niet gehad.

Ik had hetzelfde gedaan in TS zijn situatie, net zoals waarschijnlijk elke man :).

Hetzelfde als een man dronken is, en hij doet uit zichzelf een huwelijksaanbod, en de vrouw zegt ja. En dat de man de volgende dag boos word op de vrouw omdat ze verwacht te gaan trouwen terwijl hij het dronken zei :'). (Tja als jij met bullshit voorbeelden mag komen, mag ik het ook ;) )

Zet je feministische bril af en denk gewoon normaal na over de relatie aub :)
pi_121269231
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:28 schreef Moira. het volgende:

[..]

Maak je een grapje? :')
TS zag in haar destijds een potentiële relatie. Als je vriendin je dan letterlijk uitdaagt (dronken of niet) om je te zoenen, en TS zegt "doe dan" en wordt gezoend. Waar precies is dat TS' schuld?
Hoe lam je ook bent, je hebt altijd nog wel enig besef van wat je aan het doen bent. Als die chick niet met TS wou zoenen had ze het niet moeten uitdagen, niet moeten zeggen, en niet zelf moeten doen.
TS heeft helemaal geen misbruik gemaakt van de situatie, hij heeft haar niet stiekem dronken gevoerd en vervolgens besprongen ofzo, die meid kwam daar zélf mee.
Daar vervolgens zo'n probleem van maken terwijl je het zelf hebt veroorzaakt is écht aandachtstrekkerij en die chick is gewoon echt een psycho bitch.

Bovendien was het slechts zoenen :')
Geen aanranding en er is ook niet geneukt.
Ik zie het probleem niet :')
Dit. Eindelijk een vrouw met hersens op dit forum. O+
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 14:35:20 #181
288245 crew  Moira
pi_121269296
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:33 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Dit. Eindelijk een vrouw met hersens op dit forum. O+
Danku :)

Ik heb in een dronken bui ook wel eens met iemand gezoend waarvan ik later zoiets had van "wacht.. neeeee... dat had ik beter niet kunnen doen :') "
Maar no way dat ik die gast daarvan de schuld heb gegeven. Ik was zelden zo lam geweest, maar ik was er toch echt nog steeds zelf bij.
Daar heb ik dus totáál geen probleem van gemaakt achteraf, daarmee wakker je alleen maar meer shit aan. Doodzwijgen heeft voor mij geholpen - "this never happened" ^O^
Fuck the EBU.
pi_121269352
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:29 schreef Silenus het volgende:

[..]

Schei toch uit, hij is niet stiekem in haar mond klaargekomen ofzo. :') Het was maar zoenen.

Mensen kinderen wat een non-probleem dit. Van dat meisje dat ze hier zo'n probleem over maakt en van TS dat hij hier 2 jaar na dato nog steeds slecht van slaapt.
Slecht van slapen doe ik er niet van, het is alleen dat het soms nog rond spookt hier en daar als iemand het aankaart bijvoorbeeld
pi_121269385
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:29 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Dude dit topic is er voor jou, net zoals de reacties. Ik basseer mijn mening op wat jij typt.

Of het wel of niet waar is boeit me verder niet, als je liegt in je OP dan ben jij de enige die dan geen antwoorden krijgt waar je iets aan hebt. Ik zal er geen nacht langer van wakker liggen.

Verder lijk je me een goede kerel ^O^
Ahh, naja.. alright :) Jij lijkt me ook tof!
pi_121269406
quote:
17s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:35 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik heb in een dronken bui ook wel eens met iemand gezoend waarvan ik later zoiets had van "wacht.. neeeee... dat had ik beter niet kunnen doen :') "
Maar no way dat ik die gast daarvan de schuld heb gegeven. Ik was zelden zo lam geweest, maar ik was er toch echt nog steeds zelf bij.
Daar heb ik dus totáál geen probleem van gemaakt achteraf, daarmee wakker je alleen maar meer shit aan. Doodzwijgen heeft voor mij geholpen - "this never happened" ^O^
Als je gewoon zoiets hebt van "Neeeee" en maakt er verder geen probleem van. Dan is dat prima, en moet je je erzelf gewoon overheen zetten.
pi_121269423
Die meid werd trouwens echt door haar vrienden helemaal opgefokt tegen me "Ja, wat is het een klootzak. Dat had hij niet moeten doen, wat een naaier" Dat soort dingen.
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 14:39:41 #186
288245 crew  Moira
pi_121269437
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:37 schreef Braddie het volgende:

[..]

Slecht van slapen doe ik er niet van, het is alleen dat het soms nog rond spookt hier en daar als iemand het aankaart bijvoorbeeld
Dat is dan denk ik eerder omdat je ergens nog iets voor haar voelt/voelde en ze jou gewoon heel manipulerend een schuldgevoel heeft weten aan te praten. Daar zit je dan nog gewoon mee.
Dan hoop ik maar dat dit topic je een beetje heeft geholpen om in te zien dat dat schuldgevoel vollédig onterecht is en dat je die chick liever kwijt dan rijk bent, zodat je die eventuele gevoelens voor haar ook kunt begraven.
Ze lijken soms moeilijk te vinden, maar er zijn genoeg rationele normaal nadenkende vrouwen in Nederland hoor :) Gewoon vergeten, die bitch.
Fuck the EBU.
pi_121269478
quote:
17s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:35 schreef Moira. het volgende:

[..]

Daarom, is toch zielig om dat een jongen die niet zo goed is in alles, en ook nog gevoel voor je hebt. Dan op die manier te behandelen. Erg respectloos.

Foutje maken kan gebeuren, maar iedereen moet verantwoording dragen voor zijn/haar eigen fout.

En dat heb jij zelf dus netjes gedaan :)
pi_121269484
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:39 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat is dan denk ik eerder omdat je ergens nog iets voor haar voelt/voelde en ze jou gewoon heel manipulerend een schuldgevoel heeft weten aan te praten. Daar zit je dan nog gewoon mee.
Dan hoop ik maar dat dit topic je een beetje heeft geholpen om in te zien dat dat schuldgevoel vollédig onterecht is en dat je die chick liever kwijt dan rijk bent, zodat je die eventuele gevoelens voor haar ook kunt begraven.
Ze lijken soms moeilijk te vinden, maar er zijn genoeg rationele normaal nadenkende vrouwen in Nederland hoor :) Gewoon vergeten, die bitch.
Dit topic heeft mij hier heel erg bij geholpen, voor de gene hier! Hartstikke bedankt serieus!.
Ik denk dat het daar inderdaad door komt, maar het word gelukkig steeds minder!
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 14:41:52 #189
288245 crew  Moira
pi_121269507
quote:
17s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:38 schreef Braddie het volgende:

[..]

Als je gewoon zoiets hebt van "Neeeee" en maakt er verder geen probleem van. Dan is dat prima, en moet je je erzelf gewoon overheen zetten.
Precies, dat is wat die meid van jou ook had moeten doen.
Ik ga toch ook niet gewillig met iemand liggen neuken terwijl ik een beetje onder invloed ben, en vervolgens rondbazuinen dat ik verkracht ben ofzo omdat ik achteraf een beetje spijt heb dat het gebeurd is? :')
Als je spijt hebt van iets of je ervoor schaamt kun je het dus beter doodzwijgen door te doen alsof het nooit gebeurd is.
Dat was 2 jaar geleden eigenlijk al het eerste teken dat je haar niet zou moeten willen ;)
Fuck the EBU.
pi_121269547
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:38 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ahh, naja.. alright :) Jij lijkt me ook tof!
Mooi, houden zo!

Dan moet je mijn posts uit KLB wel negeren, anders is mijn reputatie gelijk kapot ;(
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 14:43:40 #191
288245 crew  Moira
pi_121269561
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:41 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Daarom, is toch zielig om dat een jongen die niet zo goed is in alles, en ook nog gevoel voor je hebt. Dan op die manier te behandelen. Erg respectloos.

Foutje maken kan gebeuren, maar iedereen moet verantwoording dragen voor zijn/haar eigen fout.

En dat heb jij zelf dus netjes gedaan :)
Ik ben er aan het eind van mijn puberjaren wel achtergekomen dat je héél veel gezeik en gezeur voorkomt door gewoon je eigen fouten in te zien en toe te geven wanneer je ongelijk hebt.
Voor veel mensen is dat aardig moeilijk, maar het maakt je leven écht een stuk makkelijker ^O^
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:41 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dit topic heeft mij hier heel erg bij geholpen, voor de gene hier! Hartstikke bedankt serieus!.
Ik denk dat het daar inderdaad door komt, maar het word gelukkig steeds minder!
Mooi zo :) Off to the next one! ^O^
Fuck the EBU.
pi_121269563
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:43 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Mooi, houden zo!

Dan moet je mijn posts uit KLB wel negeren, anders is mijn reputatie gelijk kapot ;(
:D Ach, ik post soms ook weleens in KLB, en daar word ik gezien als de dorpsgek :')
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 14:44:26 #193
288245 crew  Moira
pi_121269587
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:43 schreef Braddie het volgende:

[..]

:D Ach, ik post soms ook weleens in KLB, en daar word ik gezien als de dorpsgek :')
Dat is Paul al. :{w O+
Fuck the EBU.
pi_121269603
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:41 schreef Moira. het volgende:

[..]

Precies, dat is wat die meid van jou ook had moeten doen.
Ik ga toch ook niet gewillig met iemand liggen neuken terwijl ik een beetje onder invloed ben, en vervolgens rondbazuinen dat ik verkracht ben ofzo omdat ik achteraf een beetje spijt heb dat het gebeurd is? :')
Als je spijt hebt van iets of je ervoor schaamt kun je het dus beter doodzwijgen door te doen alsof het nooit gebeurd is.
Dat was 2 jaar geleden eigenlijk al het eerste teken dat je haar niet zou moeten willen ;)
Ahh, laat ik het maar doodzwijgen dan :)
Vorig jaar nog met iemand gezoend die wat had gedronken (ik had toen ook wel wát op.. voor het eerst in m`n leven een shotje rum haha :D) En die maakte er geen probleem van, die zei " Weetje, als het gezellig is kunnen we gewoon zoenen alsof ons leven er vanaf hangt of ik nou drank op heb of niet "

(Dat zei ze de volgende dag)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2013 14:45:25 ]
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 14:45:37 #195
288245 crew  Moira
pi_121269635
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:44 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ahh, laat ik het maar doodzwijgen dan :)
Vorig jaar nog met iemand gezoend die wat had gedronken (ik had toen ook wel wát op.. voor het eerst in m`n leven een shotje rum haha :D) En die maakte er geen probleem van, die zei " Weetje, als het gezellig is kunnen we gewoon zoenen alsof ons leven er vanaf hangt of ik nou drank op heb of niet "
Dat moet dan toch ook wel weer zeggen dat die ene meid al niet spoort, toch? :)
Fuck the EBU.
pi_121269659
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:45 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dat moet dan toch ook wel weer zeggen dat die ene meid al niet spoort, toch? :)
Dat is waar. Godver :') Ik kies ze ook wel uit zeg :')
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 14:46:53 #197
288245 crew  Moira
pi_121269675
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:46 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dat is waar. Godver :') Ik kies ze ook wel uit zeg :')
Iedereen maakt fouten. Dít was dus de jouwe. Leer je weer van :)
Fuck the EBU.
pi_121269693
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:46 schreef Moira. het volgende:

[..]

Iedereen maakt fouten. Dít was dus de jouwe. Leer je weer van :)
Heb er zeker van geleerd :) Dat mens verdient m`n aandacht niet.
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 14:48:41 #199
288245 crew  Moira
pi_121269733
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:47 schreef Braddie het volgende:

[..]

Heb er zeker van geleerd :) Dat mens verdient m`n aandacht niet.
Goed zo. Weer een topic opgelost :)
Fuck the EBU.
pi_121269768
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:48 schreef Moira. het volgende:

[..]

Goed zo. Weer een topic opgelost :)
Nu nog zorgen dit vast te houden :)
  maandag 7 januari 2013 @ 14:57:48 #201
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_121270073
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:32 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Mwah niet volledig mee eens. TS is niet zielig, maar dat meisje heeft het wel gewoon aan zichzelf te danken.

Of het slim was, is het tweede. Daarover heb ik het niet gehad.

Ik had hetzelfde gedaan in TS zijn situatie, net zoals waarschijnlijk elke man :).

Hetzelfde als een man dronken is, en hij doet uit zichzelf een huwelijksaanbod, en de vrouw zegt ja. En dat de man de volgende dag boos word op de vrouw omdat ze verwacht te gaan trouwen terwijl hij het dronken zei :'). (Tja als jij met bullshit voorbeelden mag komen, mag ik het ook ;) )

Zet je feministische bril af en denk gewoon normaal na over de relatie aub :)
Waarom haal je nou ineens feminisme erbij?

Ik ken zelf trouwens dit soort situaties alleen vanuit TS' kant, maar dan een beetje anders: in een dronken bui gezoend met een homo, en dan achteraf een vaag schuldgevoel omdat ik niet denk dat hij daar normaal gesproken warm voor loopt. Ik heb ook wel eens een dronken homo afgewezen omdat ik weet dat-ie nuchter echt van meisjes walgt. :') Vind ik eigenlijk een kwestie van zelfrespect: je wilt toch niet dat mensen zo negatief terugdenken aan een ervaring met jou? Dan liever alleen met mensen die zelf echt willen.
...as always
pi_121270201
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:57 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Ik ken zelf trouwens dit soort situaties alleen vanuit TS' kant, maar dan een beetje anders: in een dronken bui gezoend met een homo, en dan achteraf een vaag schuldgevoel omdat ik niet denk dat hij daar normaal gesproken warm voor loopt. Ik heb ook wel eens een dronken homo afgewezen omdat ik weet dat-ie nuchter echt van meisjes walgt. :') Vind ik eigenlijk een kwestie van zelfrespect: je wilt toch niet dat mensen zo negatief terugdenken aan een ervaring met jou? Dan liever alleen met mensen die zelf echt willen.
Nja negatief. Een risico lopen is niet altijd slecht. Zeker als de ander het aanbied.

Meer te winnen dan te verliezen :).

Ik heb er geen reet mee te maken dat zij dronken is. Als zij mij wilt zoenen enzo terwijl zij dronken is, en dit niet meent is dat niet mijn probleem. Dan zou dat eerder onrespectvol vanuit haar naar mij toe zijn.

Dus waarom moet ik respect tonen? Waarom moet ik rekening houden dat zij gedronken heeft?

Dus ik krijg de schuld omdat zij zichzelf niet kan gedragen? Moet niet gekker worden :').

Ohja, en wat dat feminisme betreft. Plaats je de vrouw in de slachtofferrol terwijl dat duidelijk niet terrecht is. En dan ben je in mijn ogen feministisch bezig. Wat je ermee doet, moet je zelf weten, ik geef enkel mijn mening ;) .

Door dat te zeggen geef ik je een kans je post nader toe te lichten om je eer nog een beetje te laten behouden. Want het komt gewoon stom over als je zulke stomme dingen post.

:Y)
  maandag 7 januari 2013 @ 15:02:43 #203
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_121270264
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:01 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Nja negatief. Een risico lopen is niet altijd slecht. Zeker als de ander het aanbied.

Meer te winnen dan te verliezen :).

Ik heb er geen reet mee te maken dat zij dronken is. Als zij mij wilt zoenen enzo terwijl zij dronken is, en dit niet meent is dat niet mijn probleem. Dan zou dat eerder onrespectvol vanuit haar naar mij toe zijn.

Dus waarom moet ik respect tonen? Waarom moet ik rekening houden dat zij gedronken heeft?

Dus ik krijg de schuld omdat zij zichzelf niet kan gedragen? Moet niet gekker worden :').
Omdat je een vriend(in) geen nare herinnering aan jou wil bezorgen? Is dat nou zoiets raars?
...as always
pi_121270344
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:02 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Omdat je een vriend(in) geen nare herinnering aan jou wil bezorgen? Is dat nou zoiets raars?
Als ze een nare herinnering heeft aan mij, dan is ze of pot, of ze kan geen goede zoen waarderen. Anderzijds, zoals ik al zei, drinkt zij zich lam. Niet ik.

Ik ben niet verantwoordelijk voor wat zij zegt of doet, maar zij zelf.

En als dat niet zo is, is er iets mis met de samenleving denk ik.
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 15:33:56 #205
288245 crew  Moira
pi_121271370
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:57 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Volgens mij was het op het moment zelf voor TS niet echt duidelijk dat dat meisje het niet wilde. Daar liet ze verder ook niks van blijken. Sterker nog, zíj was juist degene die op dat moment wilde zoenen.

100% blaam bij die chick, dus. Wat die situatie betreft.
Fuck the EBU.
  maandag 7 januari 2013 @ 15:34:31 #206
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_121271390
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:05 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Als ze een nare herinnering heeft aan mij, dan is ze of pot, of ze kan geen goede zoen waarderen. Anderzijds, zoals ik al zei, drinkt zij zich lam. Niet ik.

Ik ben niet verantwoordelijk voor wat zij zegt of doet, maar zij zelf.

En als dat niet zo is, is er iets mis met de samenleving denk ik.
Ik snap het als je zo denkt over een random meisje in de kroeg, maar toch niet over een goede vriendin? Ik vind respectvol omgaan met je vrienden niet echt een teken dat er iets mis is met de samenleving, maar het staat je vrij om jouw ideeën in jouw sociale kring toe te passen. ;)
...as always
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 15:36:33 #207
288245 crew  Moira
pi_121271462
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:34 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Ik snap het als je zo denkt over een random meisje in de kroeg, maar toch niet over een goede vriendin? Ik vind respectvol omgaan met je vrienden niet echt een teken dat er iets mis is met de samenleving, maar het staat je vrij om jouw ideeën in jouw sociale kring toe te passen. ;)
TS is toch ook gewoon met respect met dat meisje omgegaan?
Wat bazel je nou? Je slaat de plank een beetje mis.
Fuck the EBU.
pi_121271539
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:34 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Een goede vriendin die niks van me moet, biedt zich niet aan bij mij. Dronken of nuchter. Doe ik ook niet bij mijn vriendinnen waar ik niks van moet. Zo worden er geen gevoelens gekwetst.

De TS is heel de avond (inclusief het helpen omdat ze teveel gezopen had e.d.) bezig geweest met haar omdat zij zich niet kan gedragen en heeft dus TS zijn avond verpest en zijn reputatie bij vrienden.

Wie is er dan niet respectvol. TS of dat meisje?

Als je in dit geval TS aanwijst als de persoon die onrespectvol met een vriendin is omgegaan. Hebben wij schijnbaar 2 hele verschillende normen en waardes geleerd. Zover ik wist komt respect van 2 kanten en is dat meisje verre van respectvol naar de TS toe. Zeker als ze wist van zijn gevoelens.
pi_121271548
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:36 schreef Moira. het volgende:

[..]

Een beetje maar :')!
  maandag 7 januari 2013 @ 15:41:12 #210
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_121271632
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:36 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon niet respectvol om gebruik te maken van dronkenschap van een goede vriend(in), omdat je er dan een behoorlijke kans bestaat dat je de vriendschap op het spel zet. :) Als jullie daar anders over denken, prima. Ik zou het gewoon in zo'n geval netter vinden om te zeggen "Verleidelijk aanbod, doe het nog eens als je weer helder bent."
...as always
pi_121271688
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:38 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Een goede vriendin die niks van me moet, biedt zich niet aan bij mij. Dronken of nuchter. Doe ik ook niet bij mijn vriendinnen waar ik niks van moet. Zo worden er geen gevoelens gekwetst.

De TS is heel de avond (inclusief het helpen omdat ze teveel gezopen had e.d.) bezig geweest met haar omdat zij zich niet kan gedragen en heeft dus TS zijn avond verpest en zijn reputatie bij vrienden.

Wie is er dan niet respectvol. TS of dat meisje?

Als je in dit geval TS aanwijst als de persoon die onrespectvol met een vriendin is omgegaan. Hebben wij schijnbaar 2 hele verschillende normen en waardes geleerd. Zover ik wist komt respect van 2 kanten en is dat meisje verre van respectvol naar de TS toe. Zeker als ze wist van zijn gevoelens.
Precies, ik heb 1,5 uur lang bij haar gezeten/gelegen toen ze in m`n bed lag met een emmer naast d`r (en voldoende water) heb álles voor d`r gedaan wat ze vroeg (Mensen gebeld waar ze naar vroeg) En ik heb d`r achteraf na die zoen gewoon keurig naar huis gebracht.

Ik deed zo respectvol mogelijk, geholpen met alles wat ik mogelijk kón doen.
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 15:44:38 #212
288245 crew  Moira
pi_121271730
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:41 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon niet respectvol om gebruik te maken van dronkenschap van een goede vriend(in), omdat je er dan een behoorlijke kans bestaat dat je de vriendschap op het spel zet. :)
Dat is inderdaad ook niet respectvol, maar dat is niet de situatie van TS en die meid.
Fuck the EBU.
pi_121271829
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:41 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon niet respectvol om gebruik te maken van dronkenschap van een goede vriend(in), omdat je er dan een behoorlijke kans bestaat dat je de vriendschap op het spel zet. :) Als jullie daar anders over denken, prima. Ik zou het gewoon in zo'n geval netter vinden om te zeggen "Verleidelijk aanbod, doe het nog eens als je weer helder bent."
Klopt. Maar vrouwen worden minder geacht moeite te moeten doen voor een zoen dan een jongen.. TS dacht waarschijnlijk gewoon dat hij iets goeds deed ipv iets slechts. Dat die chick een psycho bitch is, kan hij ook niks aan doen. Elk normaal functionerend mens zou gewoon eerlijk zijn en zelf de schuld aanvaarden.
pi_121271854
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:42 schreef Braddie het volgende:

[..]

Precies, ik heb 1,5 uur lang bij haar gezeten/gelegen toen ze in m`n bed lag met een emmer naast d`r (en voldoende water) heb álles voor d`r gedaan wat ze vroeg (Mensen gebeld waar ze naar vroeg) En ik heb d`r achteraf na die zoen gewoon keurig naar huis gebracht.

Ik deed zo respectvol mogelijk, geholpen met alles wat ik mogelijk kón doen.
Niet luisteren naar anderen dude. Je hebt gewoon het goede gedaan :) . Voel je nooit verantwoordelijk voor zulke dingen als het onterecht is. ;)
pi_121273521
Hehe :) Eigenlijk wil ik d`r ff een berichtje sturen( ze had me een week terug een berichtje gestuurd op facebook.. "Omg you deleted me as a friend :o")

Maar nu wil ik haar éigenlijk wat terug sturen, iets in de trant van "Ja, vind je het héél gek, na die zoen van 2 jaar geleden ben je nooit meer de oude geworden, het is bij mij ook blijven knagen tot vorige week, GOH Waarom zou ik je nou hebben verwijderd? "

Vond het wel een goede afsluiter zeg maar :) Maar sturen doe ik het niet.
  maandag 7 januari 2013 @ 16:35:39 #216
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121273567
Ja laat anders nog ff met je spelen
  maandag 7 januari 2013 @ 16:36:13 #217
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121273588
Een hele goede afsluiter ....

Maar niet heus.

Maar ben blij dat het je verder niks meer doet.
pi_121273603
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 16:34 schreef Braddie het volgende:
Hehe :) Eigenlijk wil ik d`r ff een berichtje sturen( ze had me een week terug een berichtje gestuurd op facebook.. "Omg you deleted me as a friend :o")

Maar nu wil ik haar éigenlijk wat terug sturen, iets in de trant van "Ja, vind je het héél gek, na die zoen van 2 jaar geleden ben je nooit meer de oude geworden, het is bij mij ook blijven knagen tot vorige week, GOH Waarom zou ik je nou hebben verwijderd? "

Het is maar beter dat je dat niet gestuurd hebt :')
Verwijder het achterwiel niet.
  maandag 7 januari 2013 @ 16:37:24 #219
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_121273634
Een goede afsluiter? :') Hoe erg kun je je dan laten kennen zeg. _O-
Gourmetten of steengrillen?
pi_121273643
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 16:36 schreef aapinator het volgende:

[..]

Het is maar beter dat je dat niet gestuurd hebt :')
Nee, ik ga haar niks meer sturen, vorige week dat berichtje gekregen, 1x naar gekeken verder links laten liggen. Maar ik kreeg opeens een ingeving van "Wat als ik dat nou naar d`r zou sturen"

(Doe het verder niet, en haal het idee ook uit m`n hoofd)
pi_121273653
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 16:37 schreef Silenus het volgende:
Een goede afsluiter? :') Hoe erg kun je je dan laten kennen zeg. _O-
Hmm.. ja, daar heb je gelijk in :D :D

(Beter dat ik het niet doe nee)
pi_121273678
quote:
10s.gif Op maandag 7 januari 2013 16:36 schreef Copycat het volgende:
Een hele goede afsluiter ....

Maar niet heus.

Maar ben blij dat het je verder niks meer doet.
:') :') :') :') :')

Ik heb het niet gestuurd, en heb de volledige gespreks geschiedenis die ik met haar had verwijderd (Vanaf 2007 tot nu) Lijkt me een betere afsluiter haha.
pi_121276675
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:01 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Dit moet een grap zijn toch?
Nee, vind ik serieus treurig en vooral als je weet dat ze (of hij) het nuchter sowieso niet had gedaan, dan maak je misbruik van de situatie op dat moment.
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 17:54:52 #224
288245 crew  Moira
pi_121276788
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:52 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Nee, vind ik serieus treurig en vooral als je weet dat ze (of hij) het nuchter sowieso niet had gedaan, dan maak je misbruik van de situatie op dat moment.
Waar haal jij uit dat ze het nuchter sowieso niet had gedaan dan?
Dat zegt TS nergens, ik maak het nergens uit op en als TS dat idee had gekregen voor en tijdens de zoen had hij dat denk ik ook niet gedaan.

Die chick is gewoon een aandachtshoer. Kan TS verder niks aan doen dat ze achteraf zo blijkt te flippen om iets wat ze zelf veroorzaakt heeft.
Fuck the EBU.
pi_121276799
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 16:34 schreef Braddie het volgende:

Met zo'n chick een relatie aangaan ga je spijt van krijgen, thrust me ;)
pi_121276812
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:54 schreef Moira. het volgende:

[..]

Waar haal jij uit dat ze het nuchter sowieso niet had gedaan dan?

Tuurlijkwel, anders was ze ook niet boos geworden en had de zoen zich wel herhaald.
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 17:55:43 #227
288245 crew  Moira
pi_121276819
Bovendien zeg je, hoe fucking dronken of gedrogeerd je ook bent, nóóit zomaar "ik hou van je en ik zou je wel kunnen zoenen nu" tegen iemand waar je eigenlijk niks van moet.
Fuck the EBU.
pi_121276869
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:55 schreef Moira. het volgende:
Bovendien zeg je, hoe fucking dronken of gedrogeerd je ook bent, nóóit zomaar "ik hou van je en ik zou je wel kunnen zoenen nu" tegen iemand waar je eigenlijk niks van moet.
Jawel. Aandacht omdat dronken.
pi_121276875
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:52 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Zij zoende hem..
pi_121276901
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:57 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Zij zoende hem..
Trek je terug als ze het nuchter ook niet zou doen. Anders was het echt wel gebeurd! Zo simpel is het
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 17:59:09 #231
288245 crew  Moira
pi_121276961
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:55 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Tuurlijkwel, anders was ze ook niet boos geworden en had de zoen zich wel herhaald.
Dát is nou juist het punt. Ze lokt iets zelf uit, zíj zoent hém tenslotte, en wordt vervolgens pissig en zegt dat híj het niet had moeten doen. Daar klopt iets niet, dat meisje verdraait het verhaal gewoon om TS een hak te zetten en zichzelf als zielig af te tekenen van 'kijk mij eens aandacht nodig hebben, ik ben gebruikt'.

TS heeft de hele avond voor haar gezorgd met alle goede bedoelingen zonder haar verder ook maar met een poot aan te raken. Pas toen zij zelf zei dat ze hem wou zoenen en ze hem zoende heeft hij teruggezoent.
Als TS het meisje in kwestie nou belaagd had zonder dat ze erom vroeg, dan had hij inderdaad misbruik gemaakt van de situatie. Maar het gaat hier om een zoen waar het meisje zelf het initiatief in heeft genomen.
Fuck the EBU.
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 17:59:44 #232
288245 crew  Moira
pi_121276983
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:56 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Precies. Aandachtshoer dus.
TS zit hier niet fout in. Behalve dan dat hij het gelijk daarna al links had moeten laten liggen omdat het gewoon een bizarre psycho bitch is :')
Fuck the EBU.
pi_121277009
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:55 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Dat weet TS toch niet.. En ja als zij hem dan uitdaagd en zoent..

Moest hij haar dan wegduwen? Nee daar was ze blij mee geweest :').

Dus wat TS ook deed hij kon niks goeds doen..

De logica van (sommige) vrouwen/internethelden :')
pi_121277032
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:59 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dát is nou juist het punt. Ze lokt iets zelf uit, zíj zoent hém tenslotte, en wordt vervolgens pissig en zegt dat híj het niet had moeten doen. Daar klopt iets niet, dat meisje verdraait het verhaal gewoon om TS een hak te zetten en zichzelf als zielig af te tekenen van 'kijk mij eens aandacht nodig hebben, ik ben gebruikt'.

TS heeft de hele avond voor haar gezorgd met alle goede bedoelingen zonder haar verder ook maar met een poot aan te raken. Pas toen zij zelf zei dat ze hem wou zoenen en ze hem zoende heeft hij teruggezoent.
Als TS het meisje in kwestie nou belaagd had zonder dat ze erom vroeg, dan had hij inderdaad misbruik gemaakt van de situatie. Maar het gaat hier om een zoen waar het meisje zelf het initiatief in heeft genomen.
Projecteer je nu ofzo? Ik bedoel: je bent dronken en je bent al goed bevriend, hoe kan je dan denken dat iemand je wil als het in nuchtere toestand nooit heeft plaatsgevonden? :')
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 18:01:06 #235
288245 crew  Moira
pi_121277044
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:57 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Trek je terug als ze het nuchter ook niet zou doen. Anders was het echt wel gebeurd! Zo simpel is het
Ben jij er dan ook zo een die na 6 shotjes tequila en 3 shotjes el picu al helemaal 'fucking bad' gaat en mensen uit loopt te dagen en te verkondigen dat je van ze houdt en ze wilt zoenen, om ze vervolgens als aanrander af te schilderen terwijl je het zelf hebt geinstigeerd?
Fuck the EBU.
pi_121277078
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:56 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Is dat ook al TS zijn schuld of niet? :P
Wow, je bent (bijna) 19 ik snap niet dat je dan nog zo kortzichtig kan zijn zeg..
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 18:02:13 #237
288245 crew  Moira
pi_121277093
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:00 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Projecteer je nu ofzo? Ik bedoel: je bent dronken en je bent al goed bevriend, hoe kan je dan denken dat iemand je wil als het in nuchtere toestand nooit heeft plaatsgevonden? :')
Hij zei zelf toch al dat hij het idee had dat het wel iets zou kunnen worden?
Zou jij het afslaan als iemand die je op dat moment heel erg leuk vindt jou uit zichzelf begon te zoenen?
Fuck the EBU.
pi_121277112
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:00 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Dat weet TS toch niet.. En ja als zij hem dan uitdaagd en zoent..

Moest hij haar dan wegduwen? Nee daar was ze blij mee geweest :').

Dus wat TS ook deed hij kon niks goeds doen..

De logica van (sommige) vrouwen/internethelden :')
Ja, wegduwen. Die chick zit ook fout, zeker, maar toch: je bent goed bevriend en in nuchtere toestand heeft ze nooit toegegeven jou leuk te vinden. Waarom denk je dan dat het in dronken toestand waar is? Ik ken wel meer van die meiden en jonens die rare dingen doen omdat ze dronken zijn en daarna niks meer weten van wat ze hebben gedaan. Sowieso ook funest voor een goede vriendschap om zo'n meid te gaan zoenen mijn inziens.
pi_121277156
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:00 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Omdat nuchter te laf? Leeftijd 16 toch? Lijkt me wel iets voor een meisje van die leeftijd (herkenbaar).
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 18:03:58 #240
288245 crew  Moira
pi_121277157
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:02 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Ja, wegduwen. Die chick zit ook fout, zeker, maar toch: je bent goed bevriend en in nuchtere toestand heeft ze nooit toegegeven jou leuk te vinden. Waarom denk je dan dat het in dronken toestand waar is? Ik ken wel meer van die meiden en jonens die rare dingen doen omdat ze dronken zijn en daarna niks meer weten van wat ze hebben gedaan. Sowieso ook funest voor een goede vriendschap om zo'n meid te gaan zoenen mijn inziens.
Dan is dat toch hooguit gewoon een domper als je weer nuchter bent, van "oh, het was een foutje, dat doen we niet nog een keer".
TS had op geen enkele manier kunnen voorzien hoe het meisje het verhaal zo zou verdraaien en TS zwart zou maken.
Fuck the EBU.
pi_121277175
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:02 schreef Moira. het volgende:

[..]

Zou jij het afslaan als iemand die je op dat moment heel erg leuk vindt jou uit zichzelf begon te zoenen?
Ja, wel als die persoon dronken is en ik niet. Moet er niet aan denken dat iemand vanwege drank met mij zoent en dat in nuchtere toestand nevernooit zou willen. En zodra iemand in nuchtere toestand nooit kenbaar heeft gemaakt mij te willen, ga ik niet zodra de persoon dronken is op de persoon in. Beter in nuchtere toestand.
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 18:05:33 #242
288245 crew  Moira
pi_121277229
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:04 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Ja, wel als die persoon dronken is en ik niet. Moet er niet aan denken dat iemand vanwege drank met mij zoent en dat in nuchtere toestand nevernooit zou willen. En zodra iemand in nuchtere toestand nooit kenbaar heeft gemaakt mij te willen, ga ik niet zodra de persoon dronken is op de persoon in. Beter in nuchtere toestand.
quote:
Ik neem aan dat ze vaak genoeg nuchter contact hebben gehad waarvan hij het idee kreeg dat het best eens iets zou kunnen worden.
Fuck the EBU.
pi_121277237
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:02 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Als jij nuchter met een jongen bent die dronken is, en jij vind hem al heel lang heel leuk. En hij zoent jou, ga jij hem echt niet wegduwen hoor :')
pi_121277249
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:01 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ben jij er dan ook zo een die na 6 shotjes tequila en 3 shotjes el picu al helemaal 'fucking bad' gaat en mensen uit loopt te dagen en te verkondigen dat je van ze houdt en ze wilt zoenen, om ze vervolgens als aanrander af te schilderen terwijl je het zelf hebt geinstigeerd?
Nee, als ik dronken ben doe ik namelijk helemaal niks qua uitdagen en ben ik te lam om uit te dagen ofzo. En als ik wel zo zou zijn, zou ik de schuld bij mezelf leggen. Neemt niet weg dat ik het treurig van een goede vriend vind om dan zo'n kans te pakken. Ik neem aan dat als je goed bevriend bent met elkaar, je wel weet of diegene jou wil of niet. In deze situatie overduidelijk niet dus.
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 18:06:51 #245
288245 crew  Moira
pi_121277282
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:05 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Nee, als ik dronken ben doe ik namelijk helemaal niks qua uitdagen en ben ik te lam om uit te dagen ofzo. En als ik wel zo zou zijn, zou ik de schuld bij mezelf leggen. Neemt niet weg dat ik het treurig van een goede vriend vind om dan zo'n kans te pakken. Ik neem aan dat als je goed bevriend bent met elkaar, je wel weet of diegene jou wil of niet. In deze situatie overduidelijk niet dus.
Nogmaals: dan is het zoiets wat de volgende ochtend gewoon een foutje blijkt te zijn, en een teleurstelling voor TS.
Deze reactie van dat meisje is volslagen debiel :')
Fuck the EBU.
pi_121277292
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:05 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Als jij nuchter met een jongen bent die dronken is, en jij vind hem al heel lang heel leuk. En hij zoent jou, ga jij hem echt niet wegduwen hoor :')
Jawel hoor, hoef geen vieze drank/kots-zoen. Heel zeker.
pi_121277293
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:05 schreef Moira. het volgende:

[..]

[..]

Ik neem aan dat ze vaak genoeg nuchter contact hebben gehad waarvan hij het idee kreeg dat het best eens iets zou kunnen worden.
We spraken elkaar voor dat het hele incident plaats vond 2-3x per week
pi_121277311
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:07 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Jawel hoor, hoef geen vieze drank/kots-zoen. Heel zeker.
Of je leest even terug waar ik meld dat ze d`r zelf gewoon weer heeft opgelapt.
  maandag 7 januari 2013 @ 18:08:27 #249
393159 OpinionPeep
u i t r o e p t e k e n
pi_121277346
Zoenen... Serieus? :?
pi_121277352
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:05 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Mijn theorie? Ze vond die andere gast leuk, die heeft haar afgewezen. Ze zoekt aandacht bij TS, zoent hem om vervolgens de aandacht van die jongen te trekken. :Y)
pi_121277357
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:06 schreef Moira. het volgende:

[..]

Nogmaals: dan is het zoiets wat de volgende ochtend gewoon een foutje blijkt te zijn, en een teleurstelling voor TS.
Deze reactie van dat meisje is volslagen debiel :')
Nee, kan het wel begrijpen. Hoewel ze voornamelijk de schuld bij zichzelf moet zoeken, kan ik wel begrijpen dat ze boos op hem is.

quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:05 schreef Moira. het volgende:

[..]

[..]

Ja, gebaseerd op wat. Sommige mensen baseren het wel op hele kleine dingen. Het moge duidelijk zijn dat ze hem niet heeft gewild. :)
pi_121277444
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:08 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Mijn theorie? Ze vond die andere gast leuk, die heeft haar afgewezen. Ze zoekt aandacht bij TS, zoent hem om vervolgens de aandacht van die jongen te trekken. :Y)
Kan ook best. _O- Punt is dat ik vind dat Braddie ook wel fout zit, evenals die meid. Zo maak je vriendschappen wel kapot dus je neemt best een risico. Maarja, super lang geleden dus zand erover toch? :P
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 18:11:50 #253
288245 crew  Moira
pi_121277502
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:08 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Nee, kan het wel begrijpen. Hoewel ze voornamelijk de schuld bij zichzelf moet zoeken, kan ik wel begrijpen dat ze boos op hem is.

[..]

Ja, gebaseerd op wat. Sommige mensen baseren het wel op hele kleine dingen. Het moge duidelijk zijn dat ze hem niet heeft gewild. :)
Als je iemand niet wilt ga je ook niet zeggen dat je van ze houdt en ze wilt zoenen, al sta je nog zo strak van de pillen ofzo.
Ze heeft er zelf om gevraagd, dan heb je geen enkele reden om boos op iemand te zijn die jou leuk vind en simpel terugzoent.

Ze hebben toch niet geneukt?
Fuck the EBU.
pi_121277542
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:10 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Kan ook best. _O- Punt is dat ik vind dat Braddie ook wel fout zit, evenals die meid. Zo maak je vriendschappen wel kapot dus je neemt best een risico. Maarja, super lang geleden dus zand erover toch? :P
Zand erover? Dat hadden we 2 maanden daarna besproken en toen zei ze dat alles weer goed was, MAAARRRR als ik haar weer zou proberen te zoenen zou ze me een kungfu trap in m`n ballen verkopen enzo :')

Maar goed, nu 2 jaar later ben ik blij van dat mens af te zijn blegh.
pi_121277570
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:11 schreef Moira. het volgende:

[..]

Als je iemand niet wilt ga je ook niet zeggen dat je van ze houdt en ze wilt zoenen, al sta je nog zo strak van de pillen ofzo.
Ze heeft er zelf om gevraagd, dan heb je geen enkele reden om boos op iemand te zijn die jou leuk vind en simpel terugzoent.

Dit inderdaad.

Dronken mensen/mensen aan de drugs/Kleine kinderen, liegen niet toch? :)
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 18:13:20 #256
288245 crew  Moira
pi_121277577
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:12 schreef Braddie het volgende:

[..]

Zand erover? Dat hadden we 2 maanden daarna besproken en toen zei ze dat alles weer goed was, MAAARRRR als ik haar weer zou proberen te zoenen zou ze me een kungfu trap in m`n ballen verkopen enzo :')

Maar goed, nu 2 jaar later ben ik blij van dat mens af te zijn blegh.
Mooi zo. Dat soort types wil je niet in je leven. :r
Fuck the EBU.
pi_121277782
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:11 schreef Moira. het volgende:

[..]

Jawel. Kan best wel als je onder invloed bent at je dingen doet waar je nuchter niet achter staat. Eigen schuld, maar ook dom van hem om te zoenen.

Gelukkig niet.
pi_121277809
quote:
14s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:13 schreef Moira. het volgende:

[..]

Mooi zo. Dat soort types wil je niet in je leven. :r
Zeer zeker niet nee :r
pi_121277820
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:13 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dit inderdaad.

Jawel, liegen wel :P je hoort toch ook vaak van mannen dat zodra ze drank op hebben ze vrouwen mooier vinden enzo. Of is dat een fabeltje :D
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 18:19:22 #260
288245 crew  Moira
pi_121277826
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:13 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dit inderdaad.

Nouja, onder invloed kunnen veel mensen nog prima liegen hoor :P
Ik bedoelde meer dat je altijd nog wel een besef hebt van wat je aan het doen bent, al helemaal na 'slechts' 6 shotjes tequila en 3 shotjes el picu die je alweer uitgebreid uitgekotst hebt. En als je iemand dan niet moet en totáál niet zou willen dat diegene je op wat voor manier dan ook alleen al aanraakt, dan zou je nóóit zeggen dat je van diegene houdt en hem wil zoenen.
Dat je achteraf zoiets hebt van "shiiiit, had ik niet moeten doen, stom stom gebeurt nooit meer!" kan ik me prima in vinden, maar het is ronduit achterlijk als je vervolgens een 'vriend' gaat zwart maken en te kakken zetten om iets wat je eigen stomme schuld was. Kutwijf.
Fuck the EBU.
pi_121277829
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:18 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Jawel. Kan best wel als je onder invloed bent at je dingen doet waar je nuchter niet achter staat. Eigen schuld, maar ook dom van hem om te zoenen.

Gelukkig niet.
Nee.. blegh
pi_121277845
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:19 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Jawel, liegen wel :P je hoort toch ook vaak van mannen dat zodra ze drank op hebben ze vrouwen mooier vinden enzo. Of is dat een fabeltje :D
:D :D Ik heb geen idee, ik drink niet (meer) maar dat lijkt me een fabeltje.
pi_121277870
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:19 schreef Moira. het volgende:

[..]

Nouja, onder invloed kunnen veel mensen nog prima liegen hoor :P
Ik bedoelde meer dat je altijd nog wel een besef hebt van wat je aan het doen bent, al helemaal na 'slechts' 6 shotjes tequila en 3 shotjes el picu die je alweer uitgebreid uitgekotst hebt. En als je iemand dan niet moet en totáál niet zou willen dat diegene je op wat voor manier dan ook alleen al aanraakt, dan zou je nóóit zeggen dat je van diegene houdt en hem wil zoenen.
Dat je achteraf zoiets hebt van "shiiiit, had ik niet moeten doen, stom stom gebeurt nooit meer!" kan ik me prima in vinden, maar het is ronduit achterlijk als je vervolgens een 'vriend' gaat zwart maken en te kakken zetten om iets wat je eigen stomme schuld was. Kutwijf.
Precies, als ze mij niet had zwart zitten maken was het helemaal prima geweest denk ik zo, maar dit gooide er een flinke schep boven op.
pi_121277933
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:20 schreef Braddie het volgende:

[..]

Precies, als ze mij niet had zwart zitten maken was het helemaal prima geweest denk ik zo, maar dit gooide er een flinke schep boven op.
En dat is dan wel weer treurig, om iemand zwart te maken. :P
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 18:22:07 #265
288245 crew  Moira
pi_121277935
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:20 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja, die reactie was gewoon enorm debiel.
Ze had gewoon de schuld 100% bij zichzelf moeten gaan en eventueel kon ze dan misschien persoonlijk naar jou toe gaan van "Hee, ik vond 't niet zo tof dat we hebben gezoend. Sorry als ik je verkeerde indrukken heb gegeven, maar dat kwam door de drank. Ik wil niet dat het nog een keer gebeurt.". En ja, dat kunnen meisjes van 16 ook hoor.
Maargoed blij dat je van die mongol af bent dan :)
Fuck the EBU.
pi_121278009
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:22 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ze had gewoon de schuld 100% bij zichzelf moeten gaan en eventueel kon ze dan misschien persoonlijk naar jou toe gaan van "Hee, ik vond 't niet zo tof dat we hebben gezoend. Sorry als ik je verkeerde indrukken heb gegeven, maar dat kwam door de drank. Ik wil niet dat het nog een keer gebeurt.". En ja, dat kunnen meisjes van 16 ook hoor.
Ja, ik heb haar de volgende ochtend (Ze was wat spullen vergeten, dus die bracht ik terug) nog gezegd "Luister, we hebben gezoend, heb er enorm veel spijt van " toen zei ze " Ja, dat was niet helemaal de bedoeling" Maar meer kwam er ook niet uit.

Ben echt blij dat ik d`r vanaf ben, mens is echt gek.
pi_121278061
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:22 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

En dat is dan wel weer treurig, om iemand zwart te maken. :P
Ja ach, laat meteen zien hoe ze is ;) Iemand zwart maken. kom op zeg.
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 18:25:34 #268
288245 crew  Moira
pi_121278077
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:24 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja, ik heb haar de volgende ochtend (Ze was wat spullen vergeten, dus die bracht ik terug) nog gezegd "Luister, we hebben gezoend, heb er enorm veel spijt van " toen zei ze " Ja, dat was niet helemaal de bedoeling" Maar meer kwam er ook niet uit.

Ben echt blij dat ik d`r vanaf ben, mens is echt gek.
Dan had ze daarna al helemáál d'r bek moeten houden :')
Eigenlijk zou het al uitgesproken moeten zijn nadat de woorden "het spijt me" en "was niet de bedoeling" zijn gevallen.

Maarja eind goed, al goed dus, al heeft het even een paar jaar geduurd :P
Fuck the EBU.
pi_121278105
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:22 schreef Moira. het volgende:

[..]

Klopt.
Mja misschien is het de leeftijd en had ze anders gereageerd wanneer ze 26 zou zijn. Om haar per definitie gek te noemen is ook onaardig
pi_121278122
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:25 schreef Moira. het volgende:

[..]

Dan had ze daarna al helemáál d'r bek moeten houden :')
Eigenlijk zou het al uitgesproken moeten zijn nadat de woorden "het spijt me" en "was niet de bedoeling" zijn gevallen.

Maarja eind goed, al goed dus, al heeft het even een paar jaar geduurd :P
Precies, eind goed al goed :) Opbokken met d`r uit m`n nu weer vrolijke en gezellige leven :D
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 18:27:06 #271
288245 crew  Moira
pi_121278135
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:26 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Klopt.
Mja misschien is het de leeftijd en had ze anders gereageerd wanneer ze 26 zou zijn. Om haar per definitie gek te noemen is ook onaardig
Misschien waar, maar ik vind die reactie dusdanig overdreven en achterlijk dat ik haar dan ook snel als psychotische aandachtshoer bestempel :P Zal vast niet de enige keer zijn dat ze zo'n maffe actie flikt.
Fuck the EBU.
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 18:27:27 #272
288245 crew  Moira
pi_121278149
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:26 schreef Braddie het volgende:

[..]

Precies, eind goed al goed :) Opbokken met d`r uit m`n nu weer vrolijke en gezellige leven :D
Slie slaa slotjeeeeuhhh *O*
Fuck the EBU.
pi_121278178
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:27 schreef Moira. het volgende:

[..]

Misschien waar, maar ik vind die reactie dusdanig overdreven en achterlijk dat ik haar dan ook snel als psychotische aandachtshoer bestempel :P Zal vast niet de enige keer zijn dat ze zo'n maffe actie flikt.
Nja of ze heeft ervan geleerd, kan ook. Zou als ze oud was haar als gekke aandachtshoer bestempelen denk k, niet op 16 jarige leeftijd :P
pi_121278212
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:27 schreef Moira. het volgende:

[..]

Slie slaa slotjeeeeuhhh *O*
Inderdaad *O* And we lived happily ever after :D
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 18:33:25 #275
288245 crew  Moira
pi_121278379
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:28 schreef Zucht93 het volgende:

[..]

Nja of ze heeft ervan geleerd, kan ook. Zou als ze oud was haar als gekke aandachtshoer bestempelen denk k, niet op 16 jarige leeftijd :P
Meh, dan hoop ik maar dat ze ervan geleerd heeft.
Ook als je 16 bent kunt je prima je eigen verantwoordelijkheden dragen en je eigen fouten inzien en toegeven :)
Fuck the EBU.
pi_121278428
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:33 schreef Moira. het volgende:

[..]

Meh, dan hoop ik maar dat ze ervan geleerd heeft.
Ook als je 16 bent kunt je prima je eigen verantwoordelijkheden dragen en je eigen fouten inzien en toegeven :)
Ja dat lijkt me wel, zeker omdat meiden voor lopen op jongens toch? :D
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 18:41:33 #277
288245 crew  Moira
pi_121278758
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:34 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja dat lijkt me wel, zeker omdat meiden voor lopen op jongens toch? :D
Nouja, dat zou ik ook niet over iedereen durven zeggen :P

Ben blij dat ik (en mijn omgeving) niet meer in de puber-fase zit :')
Fuck the EBU.
pi_121278777
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:41 schreef Moira. het volgende:

[..]

Nouja, dat zou ik ook niet over iedereen durven zeggen :P

Ben blij dat ik (en mijn omgeving) niet meer in de puber-fase zit :')
Haha, same here.. hoe oud is jij? :D
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 18:42:25 #279
288245 crew  Moira
pi_121278795
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:41 schreef Braddie het volgende:

[..]

Haha, same here.. hoe oud is jij? :D
20 :)
Fuck the EBU.
pi_121278818
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:42 schreef Moira. het volgende:

[..]

20 :)
22 hier :) dat puberale gedoe.. bah
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 18:45:52 #281
288245 crew  Moira
pi_121278969
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:42 schreef Braddie het volgende:

[..]

22 hier :) dat puberale gedoe.. bah
Ghehe, ben er al helemaal klaar mee sinds ik een relatie heb gehad (en ergens nog steeds soort van heb) met iemand van 27.
Nestel-drang begint te kriebelen hier! Hahaha :P
Fuck the EBU.
pi_121279151
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:45 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ghehe, ben er al helemaal klaar mee sinds ik een relatie heb gehad (en ergens nog steeds soort van heb) met iemand van 27.
Nestel-drang begint te kriebelen hier! Hahaha :P
Haha, misschien is dat wel een beetje het verschil ik ben al m`n hele leven single ;(
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 22:03:25 #283
288245 crew  Moira
pi_121289591
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:50 schreef Braddie het volgende:

[..]

Haha, misschien is dat wel een beetje het verschil ik ben al m`n hele leven single ;(
Naww ;(
Meer dronken chicks zoenen *O* Dan kom je er vast vanzelf eentje tegen die de dag erna géén spijt heeft :D :P
Fuck the EBU.
  maandag 7 januari 2013 @ 23:05:07 #284
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_121292800
quote:
12s.gif Op maandag 7 januari 2013 22:03 schreef Moira. het volgende:

[..]

Naww ;(
Meer dronken chicks zoenen *O* Dan kom je er vast vanzelf eentje tegen die de dag erna géén spijt heeft :D :P
ROLF!!!
  maandag 7 januari 2013 @ 23:05:21 #285
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_121292809
TS _O_
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 23:13:32 #286
288245 crew  Moira
pi_121293209
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 23:05 schreef wickedmen het volgende:

[..]

ROLF!!!
Wie is Rolf?
Fuck the EBU.
  maandag 7 januari 2013 @ 23:20:06 #287
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_121293506
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 23:13 schreef Moira. het volgende:

[..]

Wie is Rolf?
Mijn neef.
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 23:20:35 #288
288245 crew  Moira
pi_121293526
quote:
6s.gif Op maandag 7 januari 2013 23:20 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Mijn neef.
Serieus?
Mijn neef heet ook Rolf ^O^
Fuck the EBU.
  maandag 7 januari 2013 @ 23:22:19 #289
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_121293611
quote:
10s.gif Op maandag 7 januari 2013 23:20 schreef Moira. het volgende:

[..]

Serieus?
Mijn neef heet ook Rolf ^O^
Is hij ook homo?
  PR en moderator maandag 7 januari 2013 @ 23:23:03 #290
288245 crew  Moira
pi_121293647
quote:
11s.gif Op maandag 7 januari 2013 23:22 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Is hij ook homo?
Nee, dat niet.
Maar m'n 'schoonbroer' is dat wel.
Fuck the EBU.
  maandag 7 januari 2013 @ 23:25:59 #291
294141 tarantism
hups in die kont
pi_121293757
BRADDIE TOPIC JOEPIE
  maandag 7 januari 2013 @ 23:26:37 #292
294141 tarantism
hups in die kont
pi_121293782
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:20 schreef Braddie het volgende:

[..]

haha koning
pi_121301510
Wat een domme bitch hey...ze is verantwoordelijk voor zichzelf en jij niet voor haar.

En jij bent een beetje een kneusje dat je dat pikt en als een pussy de rol van schuldige op je neemt. :') Vertel haar gewoon dat ze zelf maar niet zoveel had moeten zuipen (en dat is waarschijnlijk ook precies de reden waarom ze jou niet ziet zitten).
pi_121301617
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:08 schreef Zucht93 het volgende:

Jaaaahoorrr, typisch van dat vrouwen gezeik. Hoezo moet hij schuld bij zichzelf zoeken... ze ZEGT notabene ik kan je wel zoenen en doet het zelf. Nobody else to blame dan zichzelf. Als hij haar ineens zoent terwijl ze daar geen aanleiding voor geeft oke.

En daarbij, ze hebben gezoend...kommop. Na een shotje teveel wel uitlokken tot zoenen maar achteraf spijt hebben en dan iemand anders de schuld geven :') En er vervolgens ook nog een probleem van maken ook. Je kan ook wakker worden en denken: "ach...was niet de bedoeling maar boeie, tis gebeurd" en gewoon doorgaan met je leven.
pi_121301831
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 08:59 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Wat een domme bitch hey...ze is verantwoordelijk voor zichzelf en jij niet voor haar.

En jij bent een beetje een kneusje dat je dat pikt en als een pussy de rol van schuldige op je neemt. :') Vertel haar gewoon dat ze zelf maar niet zoveel had moeten zuipen (en dat is waarschijnlijk ook precies de reden waarom ze jou niet ziet zitten).
Klopt inderdaad, maar weetje.. fuck it, ik heb er eigenlijk helemaal niet meer aangedacht gister/vandaag :)
Een berichtje sturen wakkert het alleen maar aan en ik ben er klaar mee wel.
pi_121301879
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 09:17 schreef Braddie het volgende:

[..]

Klopt inderdaad, maar weetje.. fuck it, ik heb er eigenlijk helemaal niet meer aangedacht gister/vandaag :)
Een berichtje sturen wakkert het alleen maar aan en ik ben er klaar mee wel.
^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')