Als je er 'bijna wat mee had' kan ik me niet voorstellen dat dat verpest zou zijn door die zoen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, geen probleem meer, het spookt alleen heel soms nog in m`n hoofd rond omdat het een héle goede vriendin betrof waar ik bijna wat mee had.. en dat werd verpest door 1 zoen. Omdat ze dat niet vond kunnen en iedereen van haar vrienden (En zelfs een paar van mijn oude vrienden) tegen mij op ging stoken.
Ik zou haar dronken hebben gevoerd, en het helemaal hebben uitgedacht en zo..
ja, ik vind haar nog steeds leuk, niet meer zo overdreven als 2 jaar terug, maar elke keer als ik haar zie dan eh.. ja, voel ik zéker nog de spreekwoordelijke "vlinders"quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:27 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Als je er 'bijna wat mee had' kan ik me niet voorstellen dat dat verpest zou zijn door die zoen.
Vind je haar nog steeds leuk? Want anders begrijp ik niet dat dit je nog zo hoog zit.
Precies.. Zoenen is ook onschuldig, aan de andere kant, ze zat wel tegen een andere vriend van me "Ooh Lars ik wil je nu echt hard neuken, je bent zo geil " en dat dan 4x in 1 minuut....quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant is het aan haar om ervoor te zorgen dat ze niet dusdanig dronken wordt dat ze dit soort dingen doet. En zoenen vind ik nogal onschuldig dus ik zou je er verder niet druk over maken
Leuken naamquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Precies.. Zoenen is ook onschuldig, aan de andere kant, ze zat wel tegen een andere vriend van me "Ooh Lars ik wil je nu echt hard neuken, je bent zo geil " en dat dan 4x in 1 minuut....
Toen ik dit zei zoende ze me inderdaad, en het was geen lullig dronken kusjequote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:36 schreef Woutjeh het volgende:
Ze kan gewoon niet met alcohol omgaan en zou zelf eens verantwoordelijkheid moeten nemen voor haar eigen gedrag. Uit jou verhaal maak ik zelfs op dat zij jou zoende, nadat jij zei "doe dan?"?
Hoe oud waren jullie eigenlijk toen dit gebeurde?
En toen je het hier naderhand met haar over had, wat zei ze toen?
Je moet die bitch ff zeggen: kom hier ik wil wat in je oor fluisteren. En dan snoeihard met je vlakke hand haar trommelvlies aan diggelen slaan.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Toen ik dit zei zoende ze me inderdaad, en het was geen lullig dronken kusje
Ik was 18 de meid in kwestie 16.
Achteraf zei ze dat ze het gewoon totaal niet vond kunnen, énorm respectloos en ze vond het gewoon een naaistreek, het voelde alsof ik haar express had dronken gevoerd om daar misbruik van te maken.. En ze zei dat ze de volgende keer dat ik zoiets zou proberen waarschijnlijk een paar trappen zou verkopen, en dat ze het jammer vond dat ze me niet direct een kungfu trap in m`n ballen had verkocht.
Ze schaamt zich dat ze zich zo lam heeft gedronken, heeft spijt dat ze hiermee jullie vriendschap op het spel heeft gezet en als typische puber draait ze de rollen om en probeert jou de schuld in de schoenen te schuiven.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Toen ik dit zei zoende ze me inderdaad, en het was geen lullig dronken kusje
Ik was 18 de meid in kwestie 16.
Achteraf zei ze dat ze het gewoon totaal niet vond kunnen, énorm respectloos en ze vond het gewoon een naaistreek, het voelde alsof ik haar express had dronken gevoerd om daar misbruik van te maken.. En ze zei dat ze de volgende keer dat ik zoiets zou proberen waarschijnlijk een paar trappen zou verkopen, en dat ze het jammer vond dat ze me niet direct een kungfu trap in m`n ballen had verkocht.
Ik ben totaal geen agressief persoon, en zéker niet tegen meiden..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:47 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Je moet die bitch ff zeggen: kom hier ik wil wat in je oor fluisteren. En dan snoeihard met je vlakke hand haar trommelvlies aan diggelen slaan.
Wat een ongelooflijk kutwijf, het is puur haar schuld en jij moet afstand nemen want je kunt wel zeggen dat je er geen probs meer mee hebt maar dat heb je wel anders open je er geen topic over.
Gewoon even goed in haar kut schoppen.
Dom is ze niet, naja.. niet echt, en naja.. ik heb geen idee verder, we praten er niet meer over in ieder geval.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:48 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Ze schaamt zich dat ze zich zo lam heeft gedronken, heeft spijt dat ze hiermee jullie vriendschap op het spel heeft gezet en als typische puber draait ze de rollen om en probeert jou de schuld in de schoenen te schuiven.
Dat, of het is gewoon een dom kind (sorry).
Gast. Je hebt haar dus in Mei ofzo kort gesproken voor het laast met het uitgaan, en je zit nog steeds met een situatie in je maag die van nog vééél eerder stamt.. Is nu toch niks meer aan te veranderen en het is jouw schuld niet, who cares man..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dom is ze niet, naja.. niet echt, en naja.. ik heb geen idee verder, we praten er niet meer over in ieder geval.
Laatste keer dat we elkaar spraken was bij het uitgaan van 7 maanden terug, sindsdien niet meer eigenlijk.
Hoe kom ik van dat waardeloze gevoel af?... gewoon zorgen dat ik haar niet meer ga spreken/zien? (Waar ik éigenlijk al mee bezig ben)quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:53 schreef Hamast het volgende:
[..]
Gast. Je hebt haar dus in Mei ofzo kort gesproken voor het laast met het uitgaan, en je zit nog steeds met een situatie in je maag die van nog vééél eerder stamt.. Is nu toch niks meer aan te veranderen en het is jouw schuld niet, who cares man..
Ik denk dat je gewoon niet genoeg te doen hebt en dat je je daarom met dit soort futiliteiten bezig gaat houden.
Uhm, gewoon niet meer aan denken gast. En al helemaal geen topics er over openen dan blijf je aan de gang natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoe kom ik van dat waardeloze gevoel af?... gewoon zorgen dat ik haar niet meer ga spreken/zien? (Waar ik éigenlijk al mee bezig ben)
Door een vriendin te zoeken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoe kom ik van dat waardeloze gevoel af?... gewoon zorgen dat ik haar niet meer ga spreken/zien? (Waar ik éigenlijk al mee bezig ben)
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:50 schreef Braddie het volgende:
Laatste keer dat we elkaar spraken was bij het uitgaan van 7 maanden terug, sindsdien niet meer eigenlijk.
Nee ok, dan weet ik dat..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:57 schreef Hamast het volgende:
[..]
Uhm, gewoon niet meer aan denken gast. En al helemaal geen topics er over openen dan blijf je aan de gang natuurlijk.
Als ik alle domme dingen / kutmomenten van de afgelopen 2 jaar me nog zou aantrekken zou ik 's nachts niet kunnen slapen man.
Kijk wat vaker op dumpert.nl en 9gag.com en neem niet alles zo fucking serieus, laat mensen gewoon lekker gaan. Trek je niet zo veel aan van wat andere mensen denken/zeggen/doen. Zij heeft heus de laatste 2 jaar niet gedacht "god wat is het toch ook een ongelooflijke lul" nee zij was er wss na een week al klaar mee. Je ziet echt spoken dude.
zoeken werkt nietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:58 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Door een vriendin te zoeken.
Dat klinkt stom, maar zodra je een leuke meid tegenkomt zet je de vorige meestal vanzelf wel uit je hoofd.
Ja en nu je dat weet handel er dan ook naar, man the fuck up en maak je niet zo'n zorgen om niks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |