Gezien de diepe indruk die het heeft achtergelaten, gok ik op 'ja'.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Is dat de enige keer in je leven geweest dat je hebt gezoend?
Nee, het laat zo`n diepe indruk op mij achter omdat ze er toen zo`n achterlijk groot probleem van maakte.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gezien de diepe indruk die het heeft achtergelaten, gok ik op 'ja'.
Ik niet, paar keer daarna ook nog gewoon vrolijk m`n gang gegaan op feestjes met een vriendin van me die mij leuk vond toenquote:
Nee, oké ik zat wel fout natuurlijk want ze was dronken... maar goed, op dat moment had ik zoiets van. het is nu of nooit.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:19 schreef datismijnmening het volgende:
Ja jammer voor haar dan had ze maar niet zo moeten zuipen.
Als je haar daadwerkelijk gepaald had zou het een ander verhaal zijn. Dat doe je niet als gentleman zijnde
Vrouwen die je dan uitlopen te dagen (Dronken of niet) en als je dan zoent of iets is het opeens jouw schuld.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:18 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Mooi is dat, vrouwen die mannen overal de schuld van geven maar nul komma nul eigen verantwoordelijkheid willen dragen.
De zogenaamde emancipatie.
Ja precies, dat jij als man sowieso de schuldige bent.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Vrouwen die je dan uitlopen te dagen (Dronken of niet) en als je dan zoent of iets is het opeens jouw schuld.
En twee jaar na dato maak jij er nog steeds groot drama van. Wie is nu het grootste jankwijf?quote:[b]Op zaterdag 5 januari 2013 16:18 schreef Braddie het volgende:[/b
Nee, het laat zo`n diepe indruk op mij achter omdat ze er toen zo`n achterlijk groot probleem van maakte.
Desondanks blijft het wel in je hoofd spoken. En maak je er ook nog eens een topic over. Dus om nou te doen alsof het je niets kan schelen is een beetje raar.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik niet, paar keer daarna ook nog gewoon vrolijk m`n gang gegaan op feestjes met een vriendin van me die mij leuk vond toen
Dat mens zélf maakt er een probleem vna.
Geloof me, ik maak er geen groot drama van.. maar ik zit er nog wel mee.. puur omdat ze zelf ook niet weet wat ze wilt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
En twee jaar na dato maak jij er nog steeds groot drama van. Wie is nu het grootste jankwijf?
jij kennelijk ook als je er na 2 jaar nog topic over opentquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik niet, paar keer daarna ook nog gewoon vrolijk m`n gang gegaan op feestjes met een vriendin van me die mij leuk vond toen
Dat mens zélf maakt er een probleem vna.
Nee, geen probleem meer, het spookt alleen heel soms nog in m`n hoofd rond omdat het een héle goede vriendin betrof waar ik bijna wat mee had.. en dat werd verpest door 1 zoen. Omdat ze dat niet vond kunnen en iedereen van haar vrienden (En zelfs een paar van mijn oude vrienden) tegen mij op ging stoken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:24 schreef Joene het volgende:
[..]
jij kennelijk ook als je er na 2 jaar nog topic over opent
Aan de ene kant wel, aan de andere kant is het aan haar om ervoor te zorgen dat ze niet dusdanig dronken wordt dat ze dit soort dingen doet. En zoenen vind ik nogal onschuldig dus ik zou je er verder niet druk over makenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, oké ik zat wel fout natuurlijk want ze was dronken... maar goed, op dat moment had ik zoiets van. het is nu of nooit.
Als je er 'bijna wat mee had' kan ik me niet voorstellen dat dat verpest zou zijn door die zoen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, geen probleem meer, het spookt alleen heel soms nog in m`n hoofd rond omdat het een héle goede vriendin betrof waar ik bijna wat mee had.. en dat werd verpest door 1 zoen. Omdat ze dat niet vond kunnen en iedereen van haar vrienden (En zelfs een paar van mijn oude vrienden) tegen mij op ging stoken.
Ik zou haar dronken hebben gevoerd, en het helemaal hebben uitgedacht en zo..
ja, ik vind haar nog steeds leuk, niet meer zo overdreven als 2 jaar terug, maar elke keer als ik haar zie dan eh.. ja, voel ik zéker nog de spreekwoordelijke "vlinders"quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:27 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Als je er 'bijna wat mee had' kan ik me niet voorstellen dat dat verpest zou zijn door die zoen.
Vind je haar nog steeds leuk? Want anders begrijp ik niet dat dit je nog zo hoog zit.
Precies.. Zoenen is ook onschuldig, aan de andere kant, ze zat wel tegen een andere vriend van me "Ooh Lars ik wil je nu echt hard neuken, je bent zo geil " en dat dan 4x in 1 minuut....quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel, aan de andere kant is het aan haar om ervoor te zorgen dat ze niet dusdanig dronken wordt dat ze dit soort dingen doet. En zoenen vind ik nogal onschuldig dus ik zou je er verder niet druk over maken
Leuken naamquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Precies.. Zoenen is ook onschuldig, aan de andere kant, ze zat wel tegen een andere vriend van me "Ooh Lars ik wil je nu echt hard neuken, je bent zo geil " en dat dan 4x in 1 minuut....
Toen ik dit zei zoende ze me inderdaad, en het was geen lullig dronken kusjequote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:36 schreef Woutjeh het volgende:
Ze kan gewoon niet met alcohol omgaan en zou zelf eens verantwoordelijkheid moeten nemen voor haar eigen gedrag. Uit jou verhaal maak ik zelfs op dat zij jou zoende, nadat jij zei "doe dan?"?
Hoe oud waren jullie eigenlijk toen dit gebeurde?
En toen je het hier naderhand met haar over had, wat zei ze toen?
Je moet die bitch ff zeggen: kom hier ik wil wat in je oor fluisteren. En dan snoeihard met je vlakke hand haar trommelvlies aan diggelen slaan.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Toen ik dit zei zoende ze me inderdaad, en het was geen lullig dronken kusje
Ik was 18 de meid in kwestie 16.
Achteraf zei ze dat ze het gewoon totaal niet vond kunnen, énorm respectloos en ze vond het gewoon een naaistreek, het voelde alsof ik haar express had dronken gevoerd om daar misbruik van te maken.. En ze zei dat ze de volgende keer dat ik zoiets zou proberen waarschijnlijk een paar trappen zou verkopen, en dat ze het jammer vond dat ze me niet direct een kungfu trap in m`n ballen had verkocht.
Ze schaamt zich dat ze zich zo lam heeft gedronken, heeft spijt dat ze hiermee jullie vriendschap op het spel heeft gezet en als typische puber draait ze de rollen om en probeert jou de schuld in de schoenen te schuiven.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Toen ik dit zei zoende ze me inderdaad, en het was geen lullig dronken kusje
Ik was 18 de meid in kwestie 16.
Achteraf zei ze dat ze het gewoon totaal niet vond kunnen, énorm respectloos en ze vond het gewoon een naaistreek, het voelde alsof ik haar express had dronken gevoerd om daar misbruik van te maken.. En ze zei dat ze de volgende keer dat ik zoiets zou proberen waarschijnlijk een paar trappen zou verkopen, en dat ze het jammer vond dat ze me niet direct een kungfu trap in m`n ballen had verkocht.
Ik ben totaal geen agressief persoon, en zéker niet tegen meiden..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:47 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Je moet die bitch ff zeggen: kom hier ik wil wat in je oor fluisteren. En dan snoeihard met je vlakke hand haar trommelvlies aan diggelen slaan.
Wat een ongelooflijk kutwijf, het is puur haar schuld en jij moet afstand nemen want je kunt wel zeggen dat je er geen probs meer mee hebt maar dat heb je wel anders open je er geen topic over.
Gewoon even goed in haar kut schoppen.
Dom is ze niet, naja.. niet echt, en naja.. ik heb geen idee verder, we praten er niet meer over in ieder geval.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:48 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Ze schaamt zich dat ze zich zo lam heeft gedronken, heeft spijt dat ze hiermee jullie vriendschap op het spel heeft gezet en als typische puber draait ze de rollen om en probeert jou de schuld in de schoenen te schuiven.
Dat, of het is gewoon een dom kind (sorry).
Gast. Je hebt haar dus in Mei ofzo kort gesproken voor het laast met het uitgaan, en je zit nog steeds met een situatie in je maag die van nog vééél eerder stamt.. Is nu toch niks meer aan te veranderen en het is jouw schuld niet, who cares man..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dom is ze niet, naja.. niet echt, en naja.. ik heb geen idee verder, we praten er niet meer over in ieder geval.
Laatste keer dat we elkaar spraken was bij het uitgaan van 7 maanden terug, sindsdien niet meer eigenlijk.
Hoe kom ik van dat waardeloze gevoel af?... gewoon zorgen dat ik haar niet meer ga spreken/zien? (Waar ik éigenlijk al mee bezig ben)quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:53 schreef Hamast het volgende:
[..]
Gast. Je hebt haar dus in Mei ofzo kort gesproken voor het laast met het uitgaan, en je zit nog steeds met een situatie in je maag die van nog vééél eerder stamt.. Is nu toch niks meer aan te veranderen en het is jouw schuld niet, who cares man..
Ik denk dat je gewoon niet genoeg te doen hebt en dat je je daarom met dit soort futiliteiten bezig gaat houden.
Uhm, gewoon niet meer aan denken gast. En al helemaal geen topics er over openen dan blijf je aan de gang natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoe kom ik van dat waardeloze gevoel af?... gewoon zorgen dat ik haar niet meer ga spreken/zien? (Waar ik éigenlijk al mee bezig ben)
Door een vriendin te zoeken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:54 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hoe kom ik van dat waardeloze gevoel af?... gewoon zorgen dat ik haar niet meer ga spreken/zien? (Waar ik éigenlijk al mee bezig ben)
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:50 schreef Braddie het volgende:
Laatste keer dat we elkaar spraken was bij het uitgaan van 7 maanden terug, sindsdien niet meer eigenlijk.
Nee ok, dan weet ik dat..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:57 schreef Hamast het volgende:
[..]
Uhm, gewoon niet meer aan denken gast. En al helemaal geen topics er over openen dan blijf je aan de gang natuurlijk.
Als ik alle domme dingen / kutmomenten van de afgelopen 2 jaar me nog zou aantrekken zou ik 's nachts niet kunnen slapen man.
Kijk wat vaker op dumpert.nl en 9gag.com en neem niet alles zo fucking serieus, laat mensen gewoon lekker gaan. Trek je niet zo veel aan van wat andere mensen denken/zeggen/doen. Zij heeft heus de laatste 2 jaar niet gedacht "god wat is het toch ook een ongelooflijke lul" nee zij was er wss na een week al klaar mee. Je ziet echt spoken dude.
zoeken werkt nietquote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:58 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Door een vriendin te zoeken.
Dat klinkt stom, maar zodra je een leuke meid tegenkomt zet je de vorige meestal vanzelf wel uit je hoofd.
Ja en nu je dat weet handel er dan ook naar, man the fuck up en maak je niet zo'n zorgen om niks.quote:
Liedje voor je om vrolijk te worden:quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:05 schreef Braddie het volgende:
Ja, als ik dit hele topic zo doorlees inclusief m`n eigen dingen, nu achteraf...Denk ik, wtf stel ik me eigenlijk aan, ik moet niet zo zeiken, en doorgaan met m`n leven.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:07 schreef Hamast het volgende:
[..]
Liedje voor je om vrolijk te worden:
Ja zo triest haha.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:11 schreef Braddie het volgende:
[..]Ik vind dat zo`n heerlijk vaag figuur
Muziek is m`n uitlaat klep, alleen maak ik nog iets te weinig gebruik van m`n pianoquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:13 schreef Hamast het volgende:
[..]
Ja zo triest haha.![]()
Maar zoek een keer een uitlaatklep man. Koop bijvoorbeeld een paar mooie speakers en knal dit door je bass
Ben het volledig met je eens.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:13 schreef dawg het volgende:
wat een zeikwijf, had ze maar niet zoveel moeten drinken om vervolgens te roepen dat ze van je houdt.
geen aandacht meer aan besteden.
Als dank voor dit wereldkundige advies kun je die piano altijd aan mij verpatsen natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Muziek is m`n uitlaat klep, alleen maak ik nog iets te weinig gebruik van m`n piano
Speakers heb ik ook wel waar ik flink wat vermogen uithaal, ik zal hem ff draaien
Nahquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:21 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Als dank voor dit wereldkundige advies kun je die piano altijd aan mij verpatsen natuurlijk.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:23 schreef just me het volgende:
Stonk ze erg uit haar bek door het overgeven ?
Omdat ik even het hele topic weer had doorgelezen, en er achter kwam dat het eigenlijk gewoon bullshit is dat ik me er zo druk om maakquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat lul je dan dat je spijt hebt?
Slotje.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat ik even het hele topic weer had doorgelezen, en er achter kwam dat het eigenlijk gewoon bullshit is dat ik me er zo druk om maak
En je vindt haar nog steeds leuk??? Ik snap dat niet. Het mens kan niet tegen alcohol en jij krijgt de schuld van haar dronken escapades.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Binnenhalen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:25 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Wacht even, ik wil nog ff dat keyboard binnenhalen.
Zoek maar eens een 16-jarige die tegen alcohol kan, dan valt 2/3e direct af.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En je vindt haar nog steeds leuk??? Ik snap dat niet. Het mens kan niet tegen alcohol en jij krijgt de schuld van haar dronken escapades.
Ja.. ze heeft gewoon iets ... kan het ook niet uitleggen. Het is de laatste paar maanden wel weggeebt maar het is er nog een beetje helaas.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En je vindt haar nog steeds leuk??? Ik snap dat niet. Het mens kan niet tegen alcohol en jij krijgt de schuld van haar dronken escapades.
Ik zit maar te kutten joh'.quote:
Ik geloof je graag. Maar wat ik niet begrijp is dat zo iemand zich zó voor schut kan zetten. En iets zegt me dat dat héél regelmatig gebeurt met alcohol op.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:26 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Zoek maar eens een 16-jarige die tegen alcohol kan, dan valt 2/3e direct af.
Ja, is wel een fijn keyboardje, best goede geluiden, zéker voor een Casio zijn de Piano en Rhodes klanken heel goed, Ritmes zijn bagger.. zoals altijd hebben ze élk ritme hergebruiktquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:27 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Ik zit maar te kutten joh'.
Hoewel ik wel overweeg om er een te kopen. Bevalt zo'n keyboard een beetje?
Klopt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik geloof je graag. Maar wat ik niet begrijp is dat zo iemand zich zó voor schut kan zetten. En iets zegt me dat dat héél regelmatig gebeurt met alcohol op.
Helemaal eens.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:31 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Klopt.
Ik denk eigenlijk dat de meeste mensen die regelmatig gaan stappen zichzelf wel eens voor lul hebben gezet. Alleen heb je dan mensen die daar van leren, hun excuses aanbieden (indien nodig) en zorgen dat het geen 2e keer gebeurd. En je hebt mensen die er geen barst van leren en de eerstvolgende keer zichzelf gewoon weer opnieuw voor lul zetten.
Iets zegt me dat de dame in kwestie in de 2e categorie valt, gezien haar woede uitbarsting.
Wat ze eigenlijk had moeten doen is haar excuses aanbieden aan TS dat ze met zijn gevoelens speelt.
Dat moest ik later ook lezen toen ik bij iemand achter de computer ging zitten en ik een FB gesprek open zag staan waar het dood leuk werd nabesprokenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:42 schreef Zucht93 het volgende:
Toch wel treurig dat je iemand op zo'n moment zoent, wetend dat ze het nuchter nooit zal doen.
Wat een bullshit. Hij pakt de kans die hem aangereikt wordt. Dat mens moet niet dronken zijn. Klaar.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:42 schreef Zucht93 het volgende:
Toch wel treurig dat je iemand op zo'n moment zoent, wetend dat ze het nuchter nooit zal doen.
Je drinkt niet, maar weet gelukkig nog precies wat zij twee jaar geleden dronk. Ik hecht net zo veel waarde aan dit topic als aan al je vorige topics.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:09 schreef Braddie het volgende:
Een kleine 2 jaar geleden was er een feestje bij mij thuis.
Hartstikke gezellig, er kwam ook een goede vriendin van mij langs, naja.. op een gegeven moment werd er een of ander shotjes spel gespeelt (ik heb geen idee wat het allemaal inhoud, ik drink niet) En na 6 shotjes tequila en 3 shotjes El Picu lag ze redelijk onder de tafel.
W.T.F Dat weet ik nog puur omdat genoeg van mijn oude vrienden (zie ze nu gelukkig niet meer) constant vertelde (Zelfs tot vorige maand) wat we nou allemaal hadden gehaald voor dat feestje.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:05 schreef dwerg het volgende:
[..]
Je drinkt niet, maar weet gelukkig nog precies wat zij twee jaar geleden dronk. Ik hecht net zo veel waarde aan dit topic als aan al je vorige topics.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Hehe meiden zoenen nadat ze hebben gekotst en meelopen als ze zeggen te gaan pissen
Je leven is niet saai in ieder geval man
Dat wordt dus een topic over twee jaar ...quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat wordt dus een topic over twee jaar ...
Thanks, naja.. ik denk er al niet meer aan, probeer d`r ook te weren, is al van m`n Facebook aan en zoquote:Op zondag 6 januari 2013 19:55 schreef Loodje het volgende:
Maak je er niet druk om. Zoende ze terug dan wilde zij het op dat moment ook. Schaamte of achteraf dat kan altijd maar zet je er maar overheen. Het betekend verder niets.
Psycho bitch, die moet je niet willen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Geloof me, ik maak er geen groot drama van.. maar ik zit er nog wel mee.. puur omdat ze zelf ook niet weet wat ze wilt.
De laatste keer dat we samen uitgingen (half jaartje terug) zat ze het ene moment steeds aan me, en het andere moment zat ze me énorm arrogant aan te kijken en constant om me heen te lopen/te negeren.. terwijl ze dáárna weer normaal deed.
Maybe you`re right.. Nevermind that bitch..quote:Op zondag 6 januari 2013 20:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Psycho bitch, die moet je niet willen.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat wordt dus een topic over twee jaar ...
Jij opent elke dag wel een nieuw topic. Begint vervelend te worden. Zeker topics over een onbenulligheid van 2 jaar geledenquote:Op zondag 6 januari 2013 22:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jammer.. dit is R&P hier komen wel meer mensen met problemen, toch?...
Ja ok... maar op dat moment kwam het weer even naar boven en het zat me weer een beetje dwars... maar nu door dit topic (grotendeels) heb ik er volledig afstand van genomenquote:Op zondag 6 januari 2013 22:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jij opent elke dag wel een nieuw topic. Begint vervelend te worden. Zeker topics over een onbenulligheid van 2 jaar geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |