abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121194230
Een kleine 2 jaar geleden was er een feestje bij mij thuis.
Hartstikke gezellig, er kwam ook een goede vriendin van mij langs, naja.. op een gegeven moment werd er een of ander shotjes spel gespeelt (ik heb geen idee wat het allemaal inhoud, ik drink niet) En na 6 shotjes tequila en 3 shotjes El Picu lag ze redelijk onder de tafel.

"Ik ga helemaal bad, wauw, alles draait" riep ze een paar keer.
Toen heb ik d`r samen met een maat van me naar boven gedragen, heeft ze flink lopen overgeven, ben de hele tijd bij d`r gebleven (Vond d`r énorm leuk, en nogsteeds wel een beetje eigenlijk)

Naja, uiteindelijk was ze weer helemaal opgelapt zijn we naar buiten gegaan, en op een gegeven moment zei ze, ik moet pissen. " Braddie zou jij misschien even een stukje mee willen lopen tot waar het lichtje is? " Ik dat doen.. Vervolgens zegt ze "Braddie, ik hou van je ik kan je wel zoenen "(Ik vond haar toen super leuk...) dus ik zeg " Ohja?.. doe dan?! "(Op plagende toon) en vervolgens hebben we flink gezoend.

Naja, achteraf is ze héééél boos op me geworden en had ik haar nóóit mogen zoenen, en ze had me eigenlijk een karatetrap in m`n ballen willen geven, en ze vond dat ik zoiets nooit had mogen doen, en dat ik misbruik er van gemaakt had... iédereen wist het ondertussen ook al van haar kant dat ik haar gezoend had, en ze deed net alsof ik haar had geneukt in plaats van gezoent..

Nja, komt er op neer... nu 2 jaar later denk ik er af en toe nogsteeds aan terug en voel ik me er nogsteeds bést wel klote om.. Maarja, hoe ga ik er het beste mee om?

En ja, we hebben in de 2 jaar tijd er al een aantal keer samen over gepraat, en we hebben ook wel weer zo nu en dan contact.
pi_121194294
Je maakt je druk om zoenen ? WTF!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_121194359
Fuck die ho, zij had niet zoveel moeten zuipen. Je had haar die avond ook gewoon moeten neuken.
Wie dit leest is een lezer van dit.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 16:14:33 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121194393
Jij maakt graag drama uit niks.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_121194395
Is dat de enige keer in je leven geweest dat je hebt gezoend?
pi_121194397
Chicks en alcohol. Dat is nooit een goede combinatie. Of ze worden irritant of ze worden geil en hebben achteraf spijt.
:]
  zaterdag 5 januari 2013 @ 16:15:55 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121194439
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Is dat de enige keer in je leven geweest dat je hebt gezoend?
Gezien de diepe indruk die het heeft achtergelaten, gok ik op 'ja'.
pi_121194446
dacht dat je haar gepaald had dus wou al met een _O_ reageren. Maar geen idee. Zie je haar nog?
pi_121194510
TS:

pi_121194524
Naar aanleiding van je post historie zou ik je vriendelijk willen adviseren professionele hulp te zoeken voor je problemen.
Geen dank.
This sentimental motherfucker just cost us money.
pi_121194525
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Gezien de diepe indruk die het heeft achtergelaten, gok ik op 'ja'.
Nee, het laat zo`n diepe indruk op mij achter omdat ze er toen zo`n achterlijk groot probleem van maakte.
pi_121194546
Mooi is dat, vrouwen die mannen overal de schuld van geven maar nul komma nul eigen verantwoordelijkheid willen dragen.

De zogenaamde emancipatie. :')
pi_121194563
Ja jammer voor haar dan had ze maar niet zo moeten zuipen.
Als je haar daadwerkelijk gepaald had zou het een ander verhaal zijn. Dat doe je niet als gentleman zijnde
-XOXO-
pi_121194567
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:11 schreef Joene het volgende:
Je maakt je druk om zoenen ? WTF!
Ik niet, paar keer daarna ook nog gewoon vrolijk m`n gang gegaan op feestjes met een vriendin van me die mij leuk vond toen :)

Dat mens zélf maakt er een probleem vna.
pi_121194598
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:19 schreef datismijnmening het volgende:
Ja jammer voor haar dan had ze maar niet zo moeten zuipen.
Als je haar daadwerkelijk gepaald had zou het een ander verhaal zijn. Dat doe je niet als gentleman zijnde
Nee, oké ik zat wel fout natuurlijk want ze was dronken... maar goed, op dat moment had ik zoiets van. het is nu of nooit.
pi_121194608
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:18 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Mooi is dat, vrouwen die mannen overal de schuld van geven maar nul komma nul eigen verantwoordelijkheid willen dragen.

De zogenaamde emancipatie. :')
Vrouwen die je dan uitlopen te dagen (Dronken of niet) en als je dan zoent of iets is het opeens jouw schuld.
pi_121194666
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:20 schreef Braddie het volgende:

[..]

Vrouwen die je dan uitlopen te dagen (Dronken of niet) en als je dan zoent of iets is het opeens jouw schuld.
Ja precies, dat jij als man sowieso de schuldige bent.

Stel een man raakt dronken en gaat daardoor vreemd met (eventueel een even dronken) meisje.
Dan is hij opeens een klootzak. (en terecht - eigen verantwoordelijkheid immers)

Maar andersom ligt het sowieso aan de man.
Kijk dan denk ik echt van : vrouwen.. :')
  zaterdag 5 januari 2013 @ 16:22:13 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121194679
quote:
0s.gif [b]Op zaterdag 5 januari 2013 16:18 schreef Braddie het volgende:[/b

Nee, het laat zo`n diepe indruk op mij achter omdat ze er toen zo`n achterlijk groot probleem van maakte.
En twee jaar na dato maak jij er nog steeds groot drama van. Wie is nu het grootste jankwijf?
pi_121194688
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:19 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik niet, paar keer daarna ook nog gewoon vrolijk m`n gang gegaan op feestjes met een vriendin van me die mij leuk vond toen :)

Desondanks blijft het wel in je hoofd spoken. En maak je er ook nog eens een topic over. Dus om nou te doen alsof het je niets kan schelen is een beetje raar.
pi_121194736
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

En twee jaar na dato maak jij er nog steeds groot drama van. Wie is nu het grootste jankwijf?
Geloof me, ik maak er geen groot drama van.. maar ik zit er nog wel mee.. puur omdat ze zelf ook niet weet wat ze wilt.

De laatste keer dat we samen uitgingen (half jaartje terug) zat ze het ene moment steeds aan me, en het andere moment zat ze me énorm arrogant aan te kijken en constant om me heen te lopen/te negeren.. terwijl ze dáárna weer normaal deed.
pi_121194749
quote:

[..]

jij kennelijk ook als je er na 2 jaar nog topic over opent
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 16:25:12 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121194792
Je bent zowel voor je zgn vrienden als vriendinnen een lachertje. Of een enorme troll.
pi_121194797
quote:
3s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:24 schreef Joene het volgende:

[..]

jij kennelijk ook als je er na 2 jaar nog topic over opent
Nee, geen probleem meer, het spookt alleen heel soms nog in m`n hoofd rond omdat het een héle goede vriendin betrof waar ik bijna wat mee had.. en dat werd verpest door 1 zoen. Omdat ze dat niet vond kunnen en iedereen van haar vrienden (En zelfs een paar van mijn oude vrienden) tegen mij op ging stoken.

Ik zou haar dronken hebben gevoerd, en het helemaal hebben uitgedacht en zo..
pi_121194811
klap die bitch, heeft ze wat te zeiken
pi_121194865
quote:

[..]

Nee, oké ik zat wel fout natuurlijk want ze was dronken... maar goed, op dat moment had ik zoiets van. het is nu of nooit.
Aan de ene kant wel, aan de andere kant is het aan haar om ervoor te zorgen dat ze niet dusdanig dronken wordt dat ze dit soort dingen doet. En zoenen vind ik nogal onschuldig dus ik zou je er verder niet druk over maken
-XOXO-
  zaterdag 5 januari 2013 @ 16:27:18 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121194867
Ja joh, jullie stonden op het punt wat te krijgen. En toen zoende je haar en hitte the shit the fan.
pi_121194896
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:25 schreef Braddie het volgende:

[..]

Nee, geen probleem meer, het spookt alleen heel soms nog in m`n hoofd rond omdat het een héle goede vriendin betrof waar ik bijna wat mee had.. en dat werd verpest door 1 zoen. Omdat ze dat niet vond kunnen en iedereen van haar vrienden (En zelfs een paar van mijn oude vrienden) tegen mij op ging stoken.

Ik zou haar dronken hebben gevoerd, en het helemaal hebben uitgedacht en zo..
Als je er 'bijna wat mee had' kan ik me niet voorstellen dat dat verpest zou zijn door die zoen.
Vind je haar nog steeds leuk? Want anders begrijp ik niet dat dit je nog zo hoog zit.
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_121194944
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:27 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Als je er 'bijna wat mee had' kan ik me niet voorstellen dat dat verpest zou zijn door die zoen.
Vind je haar nog steeds leuk? Want anders begrijp ik niet dat dit je nog zo hoog zit.
ja, ik vind haar nog steeds leuk, niet meer zo overdreven als 2 jaar terug, maar elke keer als ik haar zie dan eh.. ja, voel ik zéker nog de spreekwoordelijke "vlinders"
pi_121194976
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:27 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Aan de ene kant wel, aan de andere kant is het aan haar om ervoor te zorgen dat ze niet dusdanig dronken wordt dat ze dit soort dingen doet. En zoenen vind ik nogal onschuldig dus ik zou je er verder niet druk over maken
Precies.. Zoenen is ook onschuldig, aan de andere kant, ze zat wel tegen een andere vriend van me "Ooh Lars ik wil je nu echt hard neuken, je bent zo geil " en dat dan 4x in 1 minuut....
pi_121195100
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:29 schreef Braddie het volgende:

[..]

Precies.. Zoenen is ook onschuldig, aan de andere kant, ze zat wel tegen een andere vriend van me "Ooh Lars ik wil je nu echt hard neuken, je bent zo geil " en dat dan 4x in 1 minuut....
Leuken naam :P
-XOXO-
pi_121195122
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:33 schreef datismijnmening het volgende:

[..]

Leuken naam :P
:P
pi_121195211
Ze kan gewoon niet met alcohol omgaan en zou zelf eens verantwoordelijkheid moeten nemen voor haar eigen gedrag. Uit jou verhaal maak ik zelfs op dat zij jou zoende, nadat jij zei "doe dan?"?

Hoe oud waren jullie eigenlijk toen dit gebeurde?
En toen je het hier naderhand met haar over had, wat zei ze toen?
Ik doe mijn best.
pi_121195244
first class world problems hier
pi_121195357
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:36 schreef Woutjeh het volgende:
Ze kan gewoon niet met alcohol omgaan en zou zelf eens verantwoordelijkheid moeten nemen voor haar eigen gedrag. Uit jou verhaal maak ik zelfs op dat zij jou zoende, nadat jij zei "doe dan?"?

Hoe oud waren jullie eigenlijk toen dit gebeurde?
En toen je het hier naderhand met haar over had, wat zei ze toen?
Toen ik dit zei zoende ze me inderdaad, en het was geen lullig dronken kusje :')
Ik was 18 de meid in kwestie 16.

Achteraf zei ze dat ze het gewoon totaal niet vond kunnen, énorm respectloos en ze vond het gewoon een naaistreek, het voelde alsof ik haar express had dronken gevoerd om daar misbruik van te maken.. En ze zei dat ze de volgende keer dat ik zoiets zou proberen waarschijnlijk een paar trappen zou verkopen, en dat ze het jammer vond dat ze me niet direct een kungfu trap in m`n ballen had verkocht.
pi_121195562
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:41 schreef Braddie het volgende:

[..]

Toen ik dit zei zoende ze me inderdaad, en het was geen lullig dronken kusje :')

Achteraf zei ze dat ze het gewoon totaal niet vond kunnen, énorm respectloos en ze vond het gewoon een naaistreek, het voelde alsof ik haar express had dronken gevoerd om daar misbruik van te maken.. En ze zei dat ze de volgende keer dat ik zoiets zou proberen waarschijnlijk een paar trappen zou verkopen, en dat ze het jammer vond dat ze me niet direct een kungfu trap in m`n ballen had verkocht.
Je moet die bitch ff zeggen: kom hier ik wil wat in je oor fluisteren. En dan snoeihard met je vlakke hand haar trommelvlies aan diggelen slaan.

Wat een ongelooflijk kutwijf, het is puur haar schuld en jij moet afstand nemen want je kunt wel zeggen dat je er geen probs meer mee hebt maar dat heb je wel anders open je er geen topic over.

Gewoon even goed in haar kut schoppen.
Wie dit leest is een lezer van dit.
pi_121195610
Gast het is 2 jaar geleden waar maak je je druk om. :')
  zaterdag 5 januari 2013 @ 16:48:36 #37
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_121195630
Ik had hem er gewoon in gehangen. :')
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_121195631
quote:

[..]

Ze schaamt zich dat ze zich zo lam heeft gedronken, heeft spijt dat ze hiermee jullie vriendschap op het spel heeft gezet en als typische puber draait ze de rollen om en probeert jou de schuld in de schoenen te schuiven.
Dat, of het is gewoon een dom kind (sorry). :P
Ik doe mijn best.
pi_121195656
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:47 schreef b4kl4p het volgende:

[..]

Je moet die bitch ff zeggen: kom hier ik wil wat in je oor fluisteren. En dan snoeihard met je vlakke hand haar trommelvlies aan diggelen slaan.

Wat een ongelooflijk kutwijf, het is puur haar schuld en jij moet afstand nemen want je kunt wel zeggen dat je er geen probs meer mee hebt maar dat heb je wel anders open je er geen topic over.

Gewoon even goed in haar kut schoppen.
Ik ben totaal geen agressief persoon, en zéker niet tegen meiden..
Het is ook écht een kutwijf nu ik dit allemaal zo terug lees... Naja, de laatste keer dat ik haar sprak is 7 maanden geleden, dus wat dat betreft kan ik het net zo goed tot een halt roepen.
pi_121195693
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:48 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Ze schaamt zich dat ze zich zo lam heeft gedronken, heeft spijt dat ze hiermee jullie vriendschap op het spel heeft gezet en als typische puber draait ze de rollen om en probeert jou de schuld in de schoenen te schuiven.
Dat, of het is gewoon een dom kind (sorry). :P
Dom is ze niet, naja.. niet echt, en naja.. ik heb geen idee verder, we praten er niet meer over in ieder geval.

Laatste keer dat we elkaar spraken was bij het uitgaan van 7 maanden terug, sindsdien niet meer eigenlijk.
pi_121195823
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:50 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dom is ze niet, naja.. niet echt, en naja.. ik heb geen idee verder, we praten er niet meer over in ieder geval.

Laatste keer dat we elkaar spraken was bij het uitgaan van 7 maanden terug, sindsdien niet meer eigenlijk.
Gast. Je hebt haar dus in Mei ofzo kort gesproken voor het laast met het uitgaan, en je zit nog steeds met een situatie in je maag die van nog vééél eerder stamt.. Is nu toch niks meer aan te veranderen en het is jouw schuld niet, who cares man..

Ik denk dat je gewoon niet genoeg te doen hebt en dat je je daarom met dit soort futiliteiten bezig gaat houden.
pi_121195858
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:53 schreef Hamast het volgende:

[..]

Gast. Je hebt haar dus in Mei ofzo kort gesproken voor het laast met het uitgaan, en je zit nog steeds met een situatie in je maag die van nog vééél eerder stamt.. Is nu toch niks meer aan te veranderen en het is jouw schuld niet, who cares man..

Ik denk dat je gewoon niet genoeg te doen hebt en dat je je daarom met dit soort futiliteiten bezig gaat houden.
Hoe kom ik van dat waardeloze gevoel af?... gewoon zorgen dat ik haar niet meer ga spreken/zien? (Waar ik éigenlijk al mee bezig ben)
pi_121195942
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:54 schreef Braddie het volgende:

[..]

Hoe kom ik van dat waardeloze gevoel af?... gewoon zorgen dat ik haar niet meer ga spreken/zien? (Waar ik éigenlijk al mee bezig ben)
Uhm, gewoon niet meer aan denken gast. En al helemaal geen topics er over openen dan blijf je aan de gang natuurlijk.

Als ik alle domme dingen / kutmomenten van de afgelopen 2 jaar me nog zou aantrekken zou ik 's nachts niet kunnen slapen man.

Kijk wat vaker op dumpert.nl en 9gag.com en neem niet alles zo fucking serieus, laat mensen gewoon lekker gaan. Trek je niet zo veel aan van wat andere mensen denken/zeggen/doen. Zij heeft heus de laatste 2 jaar niet gedacht "god wat is het toch ook een ongelooflijke lul" nee zij was er wss na een week al klaar mee. Je ziet echt spoken dude.
pi_121195973
Terechte klacht hoor, Braddie.
Het is haar eigen verantwoordelijkheid, ze moet niet zo zeiken, verder was het maar een zoentjeeeeeeeee
Maar jijzelf moet natuurlijk ook niet zo zeuren.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_121195986
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:54 schreef Braddie het volgende:

[..]

Door een vriendin te zoeken.

Dat klinkt stom, maar zodra je een leuke meid tegenkomt zet je de vorige meestal vanzelf wel uit je hoofd. :P
Ik doe mijn best.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 16:59:35 #46
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121196039
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:50 schreef Braddie het volgende:
:')
Waar gaat dit over.
pi_121196048
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:57 schreef Hamast het volgende:

[..]

Uhm, gewoon niet meer aan denken gast. En al helemaal geen topics er over openen dan blijf je aan de gang natuurlijk.

Als ik alle domme dingen / kutmomenten van de afgelopen 2 jaar me nog zou aantrekken zou ik 's nachts niet kunnen slapen man.

Kijk wat vaker op dumpert.nl en 9gag.com en neem niet alles zo fucking serieus, laat mensen gewoon lekker gaan. Trek je niet zo veel aan van wat andere mensen denken/zeggen/doen. Zij heeft heus de laatste 2 jaar niet gedacht "god wat is het toch ook een ongelooflijke lul" nee zij was er wss na een week al klaar mee. Je ziet echt spoken dude.
Nee ok, dan weet ik dat..
pi_121196076
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:58 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Door een vriendin te zoeken.

Dat klinkt stom, maar zodra je een leuke meid tegenkomt zet je de vorige meestal vanzelf wel uit je hoofd. :P
zoeken werkt niet :P
Nee maar ik snap je best wel, toen ik met meid bezig was vorig jaar dacht ik niet aan d`r, dus inprincipe zit het vólgens mij gewoon tussen de oren.
pi_121196094

Dat gevoel krijg ik erbij.. :{

Laat dat mens wat eigen verantwoordelijkheid kennen en jij moet niet piepen dat je iemand boos hebt gemaakt die diep in dr kop met je wilde zoenen. Alleen trots zijn.. Klaar.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_121196104
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:59 schreef Braddie het volgende:

[..]

Nee ok, dan weet ik dat..
Ja en nu je dat weet handel er dan ook naar, man the fuck up en maak je niet zo'n zorgen om niks.
pi_121196245
Ja, als ik dit hele topic zo doorlees inclusief m`n eigen dingen, nu achteraf...Denk ik, wtf stel ik me eigenlijk aan, ik moet niet zo zeiken, en doorgaan met m`n leven.
pi_121196286
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:05 schreef Braddie het volgende:
Ja, als ik dit hele topic zo doorlees inclusief m`n eigen dingen, nu achteraf...Denk ik, wtf stel ik me eigenlijk aan, ik moet niet zo zeiken, en doorgaan met m`n leven.
Liedje voor je om vrolijk te worden:
pi_121196436
quote:
:D Ik vind dat zo`n heerlijk vaag figuur :D
pi_121196504
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:11 schreef Braddie het volgende:

[..]

:D Ik vind dat zo`n heerlijk vaag figuur :D
Ja zo triest haha. :')

Maar zoek een keer een uitlaatklep man. Koop bijvoorbeeld een paar mooie speakers en knal dit door je bass :+

pi_121196513
wat een zeikwijf, had ze maar niet zoveel moeten drinken om vervolgens te roepen dat ze van je houdt.

geen aandacht meer aan besteden.
pi_121196569
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:13 schreef Hamast het volgende:

[..]

Ja zo triest haha. :')

Maar zoek een keer een uitlaatklep man. Koop bijvoorbeeld een paar mooie speakers en knal dit door je bass :+

Muziek is m`n uitlaat klep, alleen maak ik nog iets te weinig gebruik van m`n piano :')
Speakers heb ik ook wel waar ik flink wat vermogen uithaal, ik zal hem ff draaien
pi_121196595
quote:
19s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:13 schreef dawg het volgende:
wat een zeikwijf, had ze maar niet zoveel moeten drinken om vervolgens te roepen dat ze van je houdt.

geen aandacht meer aan besteden.
Ben het volledig met je eens.
pi_121196877
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:15 schreef Braddie het volgende:

[..]

Muziek is m`n uitlaat klep, alleen maak ik nog iets te weinig gebruik van m`n piano :')
Speakers heb ik ook wel waar ik flink wat vermogen uithaal, ik zal hem ff draaien
Als dank voor dit wereldkundige advies kun je die piano altijd aan mij verpatsen natuurlijk. :Y
Ik doe mijn best.
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2013 @ 17:23:03 #59
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_121196949
Stonk ze erg uit haar bek door het overgeven ?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 5 januari 2013 @ 17:23:03 #60
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_121196950
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:15 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ben het volledig met je eens.
Wat lul je dan dat je spijt hebt?
The love you take is equal to the love you make.
pi_121196964
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:21 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Als dank voor dit wereldkundige advies kun je die piano altijd aan mij verpatsen natuurlijk. :Y
Nah :') Weet trouwens niet waarom ik het een piano noem :D Het is een simpel Casio CTK6000 keyboard, gebruik hem eigenlijk alleen om een piano klank mee aan te sturen, dat verwarde me :D
pi_121196989
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:23 schreef just me het volgende:
Stonk ze erg uit haar bek door het overgeven ?
:') Niet op gelet
pi_121197007
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat lul je dan dat je spijt hebt?
Omdat ik even het hele topic weer had doorgelezen, en er achter kwam dat het eigenlijk gewoon bullshit is dat ik me er zo druk om maak :')
  zaterdag 5 januari 2013 @ 17:24:47 #64
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_121197036
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:24 schreef Braddie het volgende:

[..]

Omdat ik even het hele topic weer had doorgelezen, en er achter kwam dat het eigenlijk gewoon bullshit is dat ik me er zo druk om maak :')
Slotje.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 17:25:04 #65
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_121197053
quote:

[..]

En je vindt haar nog steeds leuk??? Ik snap dat niet. Het mens kan niet tegen alcohol en jij krijgt de schuld van haar dronken escapades.
pi_121197078
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Slotje.
Wacht even, ik wil nog ff dat keyboard binnenhalen. :D
Ik doe mijn best.
pi_121197091
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:25 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Wacht even, ik wil nog ff dat keyboard binnenhalen. :D
Binnenhalen? :D
pi_121197104
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:25 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

En je vindt haar nog steeds leuk??? Ik snap dat niet. Het mens kan niet tegen alcohol en jij krijgt de schuld van haar dronken escapades.
Zoek maar eens een 16-jarige die tegen alcohol kan, dan valt 2/3e direct af. :')
Ik doe mijn best.
pi_121197120
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:25 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ja.. ze heeft gewoon iets ... kan het ook niet uitleggen. Het is de laatste paar maanden wel weggeebt maar het is er nog een beetje helaas.
pi_121197165
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:26 schreef Braddie het volgende:

[..]

Binnenhalen? :D
Ik zit maar te kutten joh'. :P
Hoewel ik wel overweeg om er een te kopen. Bevalt zo'n keyboard een beetje?
Ik doe mijn best.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 17:28:24 #71
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_121197198
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:26 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Zoek maar eens een 16-jarige die tegen alcohol kan, dan valt 2/3e direct af. :')
Ik geloof je graag. Maar wat ik niet begrijp is dat zo iemand zich zó voor schut kan zetten. En iets zegt me dat dat héél regelmatig gebeurt met alcohol op.
pi_121197216
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:27 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Ik zit maar te kutten joh'. :P
Hoewel ik wel overweeg om er een te kopen. Bevalt zo'n keyboard een beetje?
Ja, is wel een fijn keyboardje, best goede geluiden, zéker voor een Casio zijn de Piano en Rhodes klanken heel goed, Ritmes zijn bagger.. zoals altijd hebben ze élk ritme hergebruikt :') Het toetsenbord is niet van super kwaliteit en ik persoonlijk mis aftertouch.

Maar je krijgt er een 16 sporen sequencer voor terug, USB aansluiting, en een prachtig SD card slot :D
pi_121197370
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:28 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ik geloof je graag. Maar wat ik niet begrijp is dat zo iemand zich zó voor schut kan zetten. En iets zegt me dat dat héél regelmatig gebeurt met alcohol op.
Klopt.

Ik denk eigenlijk dat de meeste mensen die regelmatig gaan stappen zichzelf wel eens voor lul hebben gezet. Alleen heb je dan mensen die daar van leren, hun excuses aanbieden (indien nodig) en zorgen dat het geen 2e keer gebeurd. En je hebt mensen die er geen barst van leren en de eerstvolgende keer zichzelf gewoon weer opnieuw voor lul zetten.

Iets zegt me dat de dame in kwestie in de 2e categorie valt, gezien haar woede uitbarsting.
Wat ze eigenlijk had moeten doen is haar excuses aanbieden aan TS dat ze met zijn gevoelens speelt.
Ik doe mijn best.
pi_121197508
de enige fout is vermoedelijk dat je afgewacht hebt totdat _zij_ het initiatief nam (en ook dat enkel als ze dronken was)

Wat mensen dronken doen is vaak eigenlijk ook best iets dat ze anders ook kunnen doen, enkel onder andere omstandigheden ..

en de fout die veel jongens maken die in een soort van 'friendzone' terechtkomen is dat ze zich laf én passief opstellen naar een meisje toe.
wél leuk doen, maar nooit eens gewoon het initiatief nemen en teveel 'afwachten' tot het meisje wat det... die meestal daar geen zin in heeft (traditionele rollenmoddellen zijn vreemd genoeg vooral bij meisjes érg hardnekkig).

Ook het afwachten tot zij, in een dronken bui gaat zoenen is gewoonweg een beetje laf en tezeer afwachtend om 'romantisch' te zijn...
verder geen slecht iets, enkel is het nu niet bepald een goede manier een meisje te versieren, haar in een dronken bui over te halen om jou te gaan zoenen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  zaterdag 5 januari 2013 @ 17:34:59 #75
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_121197518
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:31 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Klopt.

Ik denk eigenlijk dat de meeste mensen die regelmatig gaan stappen zichzelf wel eens voor lul hebben gezet. Alleen heb je dan mensen die daar van leren, hun excuses aanbieden (indien nodig) en zorgen dat het geen 2e keer gebeurd. En je hebt mensen die er geen barst van leren en de eerstvolgende keer zichzelf gewoon weer opnieuw voor lul zetten.

Iets zegt me dat de dame in kwestie in de 2e categorie valt, gezien haar woede uitbarsting.
Wat ze eigenlijk had moeten doen is haar excuses aanbieden aan TS dat ze met zijn gevoelens speelt.
Helemaal eens.

Werkelijk, weinig dingen zijn zó onvrouwelijk als dronken zijn, en al helemáál als het nog meisjes zijn.
pi_121197828
Toch wel treurig dat je iemand op zo'n moment zoent, wetend dat ze het nuchter nooit zal doen.
pi_121197906
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:42 schreef Zucht93 het volgende:
Toch wel treurig dat je iemand op zo'n moment zoent, wetend dat ze het nuchter nooit zal doen.
Dat moest ik later ook lezen toen ik bij iemand achter de computer ging zitten en ik een FB gesprek open zag staan waar het dood leuk werd nabesproken :')
pi_121198355
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:42 schreef Zucht93 het volgende:
Wat een bullshit. Hij pakt de kans die hem aangereikt wordt. Dat mens moet niet dronken zijn. Klaar.
En ja, als je dronken bent doe je domme dingen, maar daar hoor je van te leren. En als je dan met iemand gaat zoenen, tsja ok kan gebeuren. En als je dat niet had gewild moet je gewoon leven met wat je hebt gedaan. Gewoon door de volgende keer wat beter op te passen met drank.

En kansen pakken hoort bij het leven, voor hetzelfde geldt was het wel wat geworden..

Tevens, hoe moet hij weten dat zij dat normaal nooit zou doen? Misschien waren dit wel haar werkelijke gevoelens :).
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_121198797
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:09 schreef Braddie het volgende:
Een kleine 2 jaar geleden was er een feestje bij mij thuis.
Hartstikke gezellig, er kwam ook een goede vriendin van mij langs, naja.. op een gegeven moment werd er een of ander shotjes spel gespeelt (ik heb geen idee wat het allemaal inhoud, ik drink niet) En na 6 shotjes tequila en 3 shotjes El Picu lag ze redelijk onder de tafel.
Je drinkt niet, maar weet gelukkig nog precies wat zij twee jaar geleden dronk. Ik hecht net zo veel waarde aan dit topic als aan al je vorige topics. :)
I intend to live forever, or die trying.
pi_121199463
_O_ Braddie ne regrette rien
pi_121199569
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:05 schreef dwerg het volgende:

[..]

Je drinkt niet, maar weet gelukkig nog precies wat zij twee jaar geleden dronk. Ik hecht net zo veel waarde aan dit topic als aan al je vorige topics. :)
W.T.F Dat weet ik nog puur omdat genoeg van mijn oude vrienden (zie ze nu gelukkig niet meer) constant vertelde (Zelfs tot vorige maand) wat we nou allemaal hadden gehaald voor dat feestje.
Vandaar.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 18:27:05 #82
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121199571
Hehe meiden zoenen nadat ze hebben gekotst en meelopen als ze zeggen te gaan pissen :D

Je leven is niet saai in ieder geval man :P
we dan
pi_121199789
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 18:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Hehe meiden zoenen nadat ze hebben gekotst en meelopen als ze zeggen te gaan pissen :D

Je leven is niet saai in ieder geval man :P
:D :D Verder heb ik een saai leven :D :D
pi_121202609
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:17 schreef Smack10 het volgende:
TS:

[ afbeelding ]
_O_
  zaterdag 5 januari 2013 @ 22:12:35 #85
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121209198
Ik word doodmoe van je
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 5 januari 2013 @ 22:22:16 #86
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121209582
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:12 schreef Re het volgende:
Ik word doodmoe van je
Dat wordt dus een topic over twee jaar ...
pi_121218717
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

pi_121218724
quote:
Ik word doodmoe van je
Jammerrrrr, iedereen heeft issues. right?
pi_121224605
Weer een braddie topic :')
  zondag 6 januari 2013 @ 14:54:52 #90
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_121229340
Gewoon een gat in je muur slaan.. helpt, raak je de frustratie kwijt :)
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  zondag 6 januari 2013 @ 19:55:03 #91
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_121238742
Maak je er niet druk om. Zoende ze terug dan wilde zij het op dat moment ook. Schaamte of achteraf dat kan altijd maar zet je er maar overheen. Het betekent verder niets.

[ Bericht 0% gewijzigd door Loodje op 06-01-2013 20:00:18 ]
Be dance |Be real| Be You
pi_121239001
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 19:55 schreef Loodje het volgende:
Maak je er niet druk om. Zoende ze terug dan wilde zij het op dat moment ook. Schaamte of achteraf dat kan altijd maar zet je er maar overheen. Het betekend verder niets.
Thanks, naja.. ik denk er al niet meer aan, probeer d`r ook te weren, is al van m`n Facebook aan en zo
  zondag 6 januari 2013 @ 20:01:32 #93
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_121239119
- - > Onz
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
  PR en moderator zondag 6 januari 2013 @ 20:03:58 #94
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_121239259
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:23 schreef Braddie het volgende:

[..]

Geloof me, ik maak er geen groot drama van.. maar ik zit er nog wel mee.. puur omdat ze zelf ook niet weet wat ze wilt.

De laatste keer dat we samen uitgingen (half jaartje terug) zat ze het ene moment steeds aan me, en het andere moment zat ze me énorm arrogant aan te kijken en constant om me heen te lopen/te negeren.. terwijl ze dáárna weer normaal deed.
Psycho bitch, die moet je niet willen.
Fuck the EBU.
pi_121246872
quote:
2s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:03 schreef Moira. het volgende:

[..]

Psycho bitch, die moet je niet willen.
Maybe you`re right.. Nevermind that bitch..
Ze is ook al van Facebook af, en uit m`n telefoon en dergelijke.. uitgaan doe ik trouwens ook niet meer, dus ik kan d`r alleen nog maar tegen het lijf lopen op m`n werk, waar ze héél soms komt, en ook zangles volgt, maar daar ben ik alleen vrijdag even 15minuten, dus dat lijkt me eigenlijk ook niet van de orde...

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2013 22:43:14 ]
pi_121246899
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 20:01 schreef Skippy_ball het volgende:
- - > Onz
pi_121247783
quote:
9s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 22:22 schreef Copycat het volgende:

[..]

_O-.
pi_121250866
quote:
Ik word doodmoe van je
+1
pi_121250889
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 22:49 schreef Oognip het volgende:

[..]

+1
Jammer.. dit is R&P hier komen wel meer mensen met problemen, toch?...
pi_121251456
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 22:50 schreef Braddie het volgende:

[..]

Jammer.. dit is R&P hier komen wel meer mensen met problemen, toch?...
Jij opent elke dag wel een nieuw topic. Begint vervelend te worden. Zeker topics over een onbenulligheid van 2 jaar geleden :')
pi_121251507
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 22:59 schreef Oognip het volgende:

[..]

Jij opent elke dag wel een nieuw topic. Begint vervelend te worden. Zeker topics over een onbenulligheid van 2 jaar geleden :')
Ja ok... maar op dat moment kwam het weer even naar boven en het zat me weer een beetje dwars... maar nu door dit topic (grotendeels) heb ik er volledig afstand van genomen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')