Liedje voor je om vrolijk te worden:quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:05 schreef Braddie het volgende:
Ja, als ik dit hele topic zo doorlees inclusief m`n eigen dingen, nu achteraf...Denk ik, wtf stel ik me eigenlijk aan, ik moet niet zo zeiken, en doorgaan met m`n leven.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:07 schreef Hamast het volgende:
[..]
Liedje voor je om vrolijk te worden:
Ja zo triest haha.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:11 schreef Braddie het volgende:
[..]Ik vind dat zo`n heerlijk vaag figuur
Muziek is m`n uitlaat klep, alleen maak ik nog iets te weinig gebruik van m`n pianoquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:13 schreef Hamast het volgende:
[..]
Ja zo triest haha.![]()
Maar zoek een keer een uitlaatklep man. Koop bijvoorbeeld een paar mooie speakers en knal dit door je bass
Ben het volledig met je eens.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:13 schreef dawg het volgende:
wat een zeikwijf, had ze maar niet zoveel moeten drinken om vervolgens te roepen dat ze van je houdt.
geen aandacht meer aan besteden.
Als dank voor dit wereldkundige advies kun je die piano altijd aan mij verpatsen natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Muziek is m`n uitlaat klep, alleen maak ik nog iets te weinig gebruik van m`n piano
Speakers heb ik ook wel waar ik flink wat vermogen uithaal, ik zal hem ff draaien
Nahquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:21 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Als dank voor dit wereldkundige advies kun je die piano altijd aan mij verpatsen natuurlijk.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:23 schreef just me het volgende:
Stonk ze erg uit haar bek door het overgeven ?
Omdat ik even het hele topic weer had doorgelezen, en er achter kwam dat het eigenlijk gewoon bullshit is dat ik me er zo druk om maakquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat lul je dan dat je spijt hebt?
Slotje.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Omdat ik even het hele topic weer had doorgelezen, en er achter kwam dat het eigenlijk gewoon bullshit is dat ik me er zo druk om maak
En je vindt haar nog steeds leuk??? Ik snap dat niet. Het mens kan niet tegen alcohol en jij krijgt de schuld van haar dronken escapades.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Achteraf zei ze dat ze het gewoon totaal niet vond kunnen, énorm respectloos en ze vond het gewoon een naaistreek, het voelde alsof ik haar express had dronken gevoerd om daar misbruik van te maken.. En ze zei dat ze de volgende keer dat ik zoiets zou proberen waarschijnlijk een paar trappen zou verkopen, en dat ze het jammer vond dat ze me niet direct een kungfu trap in m`n ballen had verkocht.
Binnenhalen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:25 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Wacht even, ik wil nog ff dat keyboard binnenhalen.
Zoek maar eens een 16-jarige die tegen alcohol kan, dan valt 2/3e direct af.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En je vindt haar nog steeds leuk??? Ik snap dat niet. Het mens kan niet tegen alcohol en jij krijgt de schuld van haar dronken escapades.
Ja.. ze heeft gewoon iets ... kan het ook niet uitleggen. Het is de laatste paar maanden wel weggeebt maar het is er nog een beetje helaas.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:25 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En je vindt haar nog steeds leuk??? Ik snap dat niet. Het mens kan niet tegen alcohol en jij krijgt de schuld van haar dronken escapades.
Ik zit maar te kutten joh'.quote:
Ik geloof je graag. Maar wat ik niet begrijp is dat zo iemand zich zó voor schut kan zetten. En iets zegt me dat dat héél regelmatig gebeurt met alcohol op.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:26 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Zoek maar eens een 16-jarige die tegen alcohol kan, dan valt 2/3e direct af.
Ja, is wel een fijn keyboardje, best goede geluiden, zéker voor een Casio zijn de Piano en Rhodes klanken heel goed, Ritmes zijn bagger.. zoals altijd hebben ze élk ritme hergebruiktquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:27 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Ik zit maar te kutten joh'.
Hoewel ik wel overweeg om er een te kopen. Bevalt zo'n keyboard een beetje?
Klopt.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:28 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik geloof je graag. Maar wat ik niet begrijp is dat zo iemand zich zó voor schut kan zetten. En iets zegt me dat dat héél regelmatig gebeurt met alcohol op.
Helemaal eens.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:31 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Klopt.
Ik denk eigenlijk dat de meeste mensen die regelmatig gaan stappen zichzelf wel eens voor lul hebben gezet. Alleen heb je dan mensen die daar van leren, hun excuses aanbieden (indien nodig) en zorgen dat het geen 2e keer gebeurd. En je hebt mensen die er geen barst van leren en de eerstvolgende keer zichzelf gewoon weer opnieuw voor lul zetten.
Iets zegt me dat de dame in kwestie in de 2e categorie valt, gezien haar woede uitbarsting.
Wat ze eigenlijk had moeten doen is haar excuses aanbieden aan TS dat ze met zijn gevoelens speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |