abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121196245
Ja, als ik dit hele topic zo doorlees inclusief m`n eigen dingen, nu achteraf...Denk ik, wtf stel ik me eigenlijk aan, ik moet niet zo zeiken, en doorgaan met m`n leven.
pi_121196286
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:05 schreef Braddie het volgende:
Ja, als ik dit hele topic zo doorlees inclusief m`n eigen dingen, nu achteraf...Denk ik, wtf stel ik me eigenlijk aan, ik moet niet zo zeiken, en doorgaan met m`n leven.
Liedje voor je om vrolijk te worden:
pi_121196436
quote:
:D Ik vind dat zo`n heerlijk vaag figuur :D
pi_121196504
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:11 schreef Braddie het volgende:

[..]

:D Ik vind dat zo`n heerlijk vaag figuur :D
Ja zo triest haha. :')

Maar zoek een keer een uitlaatklep man. Koop bijvoorbeeld een paar mooie speakers en knal dit door je bass :+

pi_121196513
wat een zeikwijf, had ze maar niet zoveel moeten drinken om vervolgens te roepen dat ze van je houdt.

geen aandacht meer aan besteden.
pi_121196569
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:13 schreef Hamast het volgende:

[..]

Ja zo triest haha. :')

Maar zoek een keer een uitlaatklep man. Koop bijvoorbeeld een paar mooie speakers en knal dit door je bass :+

Muziek is m`n uitlaat klep, alleen maak ik nog iets te weinig gebruik van m`n piano :')
Speakers heb ik ook wel waar ik flink wat vermogen uithaal, ik zal hem ff draaien
pi_121196595
quote:
19s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:13 schreef dawg het volgende:
wat een zeikwijf, had ze maar niet zoveel moeten drinken om vervolgens te roepen dat ze van je houdt.

geen aandacht meer aan besteden.
Ben het volledig met je eens.
pi_121196877
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:15 schreef Braddie het volgende:

[..]

Muziek is m`n uitlaat klep, alleen maak ik nog iets te weinig gebruik van m`n piano :')
Speakers heb ik ook wel waar ik flink wat vermogen uithaal, ik zal hem ff draaien
Als dank voor dit wereldkundige advies kun je die piano altijd aan mij verpatsen natuurlijk. :Y
Ik doe mijn best.
  † In Memoriam † zaterdag 5 januari 2013 @ 17:23:03 #59
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_121196949
Stonk ze erg uit haar bek door het overgeven ?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 5 januari 2013 @ 17:23:03 #60
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_121196950
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:15 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ben het volledig met je eens.
Wat lul je dan dat je spijt hebt?
The love you take is equal to the love you make.
pi_121196964
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:21 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Als dank voor dit wereldkundige advies kun je die piano altijd aan mij verpatsen natuurlijk. :Y
Nah :') Weet trouwens niet waarom ik het een piano noem :D Het is een simpel Casio CTK6000 keyboard, gebruik hem eigenlijk alleen om een piano klank mee aan te sturen, dat verwarde me :D
pi_121196989
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:23 schreef just me het volgende:
Stonk ze erg uit haar bek door het overgeven ?
:') Niet op gelet
pi_121197007
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat lul je dan dat je spijt hebt?
Omdat ik even het hele topic weer had doorgelezen, en er achter kwam dat het eigenlijk gewoon bullshit is dat ik me er zo druk om maak :')
  zaterdag 5 januari 2013 @ 17:24:47 #64
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_121197036
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:24 schreef Braddie het volgende:

[..]

Omdat ik even het hele topic weer had doorgelezen, en er achter kwam dat het eigenlijk gewoon bullshit is dat ik me er zo druk om maak :')
Slotje.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 17:25:04 #65
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_121197053
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:41 schreef Braddie het volgende:

[..]

Achteraf zei ze dat ze het gewoon totaal niet vond kunnen, énorm respectloos en ze vond het gewoon een naaistreek, het voelde alsof ik haar express had dronken gevoerd om daar misbruik van te maken.. En ze zei dat ze de volgende keer dat ik zoiets zou proberen waarschijnlijk een paar trappen zou verkopen, en dat ze het jammer vond dat ze me niet direct een kungfu trap in m`n ballen had verkocht.
En je vindt haar nog steeds leuk??? Ik snap dat niet. Het mens kan niet tegen alcohol en jij krijgt de schuld van haar dronken escapades.
pi_121197078
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Slotje.
Wacht even, ik wil nog ff dat keyboard binnenhalen. :D
Ik doe mijn best.
pi_121197091
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:25 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Wacht even, ik wil nog ff dat keyboard binnenhalen. :D
Binnenhalen? :D
pi_121197104
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:25 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

En je vindt haar nog steeds leuk??? Ik snap dat niet. Het mens kan niet tegen alcohol en jij krijgt de schuld van haar dronken escapades.
Zoek maar eens een 16-jarige die tegen alcohol kan, dan valt 2/3e direct af. :')
Ik doe mijn best.
pi_121197120
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:25 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ja.. ze heeft gewoon iets ... kan het ook niet uitleggen. Het is de laatste paar maanden wel weggeebt maar het is er nog een beetje helaas.
pi_121197165
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:26 schreef Braddie het volgende:

[..]

Binnenhalen? :D
Ik zit maar te kutten joh'. :P
Hoewel ik wel overweeg om er een te kopen. Bevalt zo'n keyboard een beetje?
Ik doe mijn best.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 17:28:24 #71
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_121197198
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:26 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Zoek maar eens een 16-jarige die tegen alcohol kan, dan valt 2/3e direct af. :')
Ik geloof je graag. Maar wat ik niet begrijp is dat zo iemand zich zó voor schut kan zetten. En iets zegt me dat dat héél regelmatig gebeurt met alcohol op.
pi_121197216
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:27 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Ik zit maar te kutten joh'. :P
Hoewel ik wel overweeg om er een te kopen. Bevalt zo'n keyboard een beetje?
Ja, is wel een fijn keyboardje, best goede geluiden, zéker voor een Casio zijn de Piano en Rhodes klanken heel goed, Ritmes zijn bagger.. zoals altijd hebben ze élk ritme hergebruikt :') Het toetsenbord is niet van super kwaliteit en ik persoonlijk mis aftertouch.

Maar je krijgt er een 16 sporen sequencer voor terug, USB aansluiting, en een prachtig SD card slot :D
pi_121197370
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:28 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ik geloof je graag. Maar wat ik niet begrijp is dat zo iemand zich zó voor schut kan zetten. En iets zegt me dat dat héél regelmatig gebeurt met alcohol op.
Klopt.

Ik denk eigenlijk dat de meeste mensen die regelmatig gaan stappen zichzelf wel eens voor lul hebben gezet. Alleen heb je dan mensen die daar van leren, hun excuses aanbieden (indien nodig) en zorgen dat het geen 2e keer gebeurd. En je hebt mensen die er geen barst van leren en de eerstvolgende keer zichzelf gewoon weer opnieuw voor lul zetten.

Iets zegt me dat de dame in kwestie in de 2e categorie valt, gezien haar woede uitbarsting.
Wat ze eigenlijk had moeten doen is haar excuses aanbieden aan TS dat ze met zijn gevoelens speelt.
Ik doe mijn best.
pi_121197508
de enige fout is vermoedelijk dat je afgewacht hebt totdat _zij_ het initiatief nam (en ook dat enkel als ze dronken was)

Wat mensen dronken doen is vaak eigenlijk ook best iets dat ze anders ook kunnen doen, enkel onder andere omstandigheden ..

en de fout die veel jongens maken die in een soort van 'friendzone' terechtkomen is dat ze zich laf én passief opstellen naar een meisje toe.
wél leuk doen, maar nooit eens gewoon het initiatief nemen en teveel 'afwachten' tot het meisje wat det... die meestal daar geen zin in heeft (traditionele rollenmoddellen zijn vreemd genoeg vooral bij meisjes érg hardnekkig).

Ook het afwachten tot zij, in een dronken bui gaat zoenen is gewoonweg een beetje laf en tezeer afwachtend om 'romantisch' te zijn...
verder geen slecht iets, enkel is het nu niet bepald een goede manier een meisje te versieren, haar in een dronken bui over te halen om jou te gaan zoenen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  zaterdag 5 januari 2013 @ 17:34:59 #75
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_121197518
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:31 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Klopt.

Ik denk eigenlijk dat de meeste mensen die regelmatig gaan stappen zichzelf wel eens voor lul hebben gezet. Alleen heb je dan mensen die daar van leren, hun excuses aanbieden (indien nodig) en zorgen dat het geen 2e keer gebeurd. En je hebt mensen die er geen barst van leren en de eerstvolgende keer zichzelf gewoon weer opnieuw voor lul zetten.

Iets zegt me dat de dame in kwestie in de 2e categorie valt, gezien haar woede uitbarsting.
Wat ze eigenlijk had moeten doen is haar excuses aanbieden aan TS dat ze met zijn gevoelens speelt.
Helemaal eens.

Werkelijk, weinig dingen zijn zó onvrouwelijk als dronken zijn, en al helemáál als het nog meisjes zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')