Dat moest ik later ook lezen toen ik bij iemand achter de computer ging zitten en ik een FB gesprek open zag staan waar het dood leuk werd nabesprokenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:42 schreef Zucht93 het volgende:
Toch wel treurig dat je iemand op zo'n moment zoent, wetend dat ze het nuchter nooit zal doen.
Wat een bullshit. Hij pakt de kans die hem aangereikt wordt. Dat mens moet niet dronken zijn. Klaar.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:42 schreef Zucht93 het volgende:
Toch wel treurig dat je iemand op zo'n moment zoent, wetend dat ze het nuchter nooit zal doen.
Je drinkt niet, maar weet gelukkig nog precies wat zij twee jaar geleden dronk. Ik hecht net zo veel waarde aan dit topic als aan al je vorige topics.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:09 schreef Braddie het volgende:
Een kleine 2 jaar geleden was er een feestje bij mij thuis.
Hartstikke gezellig, er kwam ook een goede vriendin van mij langs, naja.. op een gegeven moment werd er een of ander shotjes spel gespeelt (ik heb geen idee wat het allemaal inhoud, ik drink niet) En na 6 shotjes tequila en 3 shotjes El Picu lag ze redelijk onder de tafel.
W.T.F Dat weet ik nog puur omdat genoeg van mijn oude vrienden (zie ze nu gelukkig niet meer) constant vertelde (Zelfs tot vorige maand) wat we nou allemaal hadden gehaald voor dat feestje.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:05 schreef dwerg het volgende:
[..]
Je drinkt niet, maar weet gelukkig nog precies wat zij twee jaar geleden dronk. Ik hecht net zo veel waarde aan dit topic als aan al je vorige topics.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:27 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Hehe meiden zoenen nadat ze hebben gekotst en meelopen als ze zeggen te gaan pissen
Je leven is niet saai in ieder geval man
Dat wordt dus een topic over twee jaar ...quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat wordt dus een topic over twee jaar ...
Thanks, naja.. ik denk er al niet meer aan, probeer d`r ook te weren, is al van m`n Facebook aan en zoquote:Op zondag 6 januari 2013 19:55 schreef Loodje het volgende:
Maak je er niet druk om. Zoende ze terug dan wilde zij het op dat moment ook. Schaamte of achteraf dat kan altijd maar zet je er maar overheen. Het betekend verder niets.
Psycho bitch, die moet je niet willen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Geloof me, ik maak er geen groot drama van.. maar ik zit er nog wel mee.. puur omdat ze zelf ook niet weet wat ze wilt.
De laatste keer dat we samen uitgingen (half jaartje terug) zat ze het ene moment steeds aan me, en het andere moment zat ze me énorm arrogant aan te kijken en constant om me heen te lopen/te negeren.. terwijl ze dáárna weer normaal deed.
Maybe you`re right.. Nevermind that bitch..quote:Op zondag 6 januari 2013 20:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Psycho bitch, die moet je niet willen.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 22:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat wordt dus een topic over twee jaar ...
Jij opent elke dag wel een nieuw topic. Begint vervelend te worden. Zeker topics over een onbenulligheid van 2 jaar geledenquote:Op zondag 6 januari 2013 22:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jammer.. dit is R&P hier komen wel meer mensen met problemen, toch?...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |