quote:Op maandag 7 januari 2013 14:06 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Is toch ook gewoon mooi dat je wat gezoend hebt. Ja de rest erna is niet direct ideaal nee als je haar leuk vindt maar ja.. ze wou je op dat moment wel zoenen dus ja neem je verlies maar ook je winst.
je opent niet voor niks een topicquote:Op maandag 7 januari 2013 14:06 schreef Braddie het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel.. aan de andere kant kan het me geen flikker meer schelen.
EDIT: Foutje.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:06 schreef Stefan het volgende:
Verder zou ik me niet druk maken, tijdens vakanties gaan mensen nog wel verder, neuken in dronken buien en dingen doen die ze thuis niet zouden doen
Hoe oud waren jullie destijds?
Wat is nou weer verkeerd aan die reactie dan? Hij kan toch blij zijn dat hij gezoend heeft als hij wat onzeker is. Was een opbouwende postquote:
Yes! Hij heeft kunnen zoenen met een psycho chick die alles wat ze die dag gegeten heeft kort ervoor eruit geworpen heeftquote:Op maandag 7 januari 2013 14:06 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Is toch ook gewoon mooi dat je wat gezoend hebt. Ja de rest erna is niet direct ideaal nee als je haar leuk vindt maar ja.. ze wou je op dat moment wel zoenen dus ja neem je verlies maar ook je winst.
Ja nou ja als je het zó stelt...quote:Op maandag 7 januari 2013 14:07 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Yes! Hij heeft kunnen zoenen met een psycho chick die alles wat ze die dag gegeten heeft kort ervoor eruit geworpen heeft
Dat is echt shit dat ik nooit zou doen.. Als ze gekotst heeft gaat mijn tong niet in de buurt van haar mond komen tot ze een tandenborstel gebruikt heeftquote:Op maandag 7 januari 2013 14:08 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja nou ja als je het zó stelt...
Klopt.. maar daarom, aan de ene kant knaagt het nog aan me, maar aan de andere kant boeit het mij ook niets meer, en laat ik het lekker links liggen. Geen tijd meer aan besteden, en dit proberen te weren..quote:
Je doet net alsof TS een passief slachtoffer was. Zij zei alleen maar 'ik kan je wel zoenen', hij antwoordde 'doe dan', en wie er nou begonnen is met zoenen is niet helemaal duidelijk, maar volgens mij TS?quote:Op maandag 7 januari 2013 14:01 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Alsnog:
1. Zij drinkt zich lam --> haar schuld
2. Zij zegt dat ze hem wilt --> haar schuld
3. Zij zoent hem --> haar schuld
Hoe de fucking neuk kan het dat TS word beschuldigd word van misbruik maken van de situatie?
Dronken is nooit een excuus, als je dronken bent doe je alleen maar dingen die je normaal gesproken ook wel zou doen. Maar niet durft.. Dus dikke vette bullshit dat hij misbruik maakt. Ze moet zich gewoon gedragen.
Als ik mezelf lam zou gieten zou ik echt niet tegen een homo vriend van mij zeggen dat ik met hem sex wil hebben, omdat ik dat normaal ook niet zou willen. Het is anders als hij uit het niets een 'move'maakt omdat ik dronken ben.. Maar dat is nu niet het geval.
Zijn mensen nou echt zo dom?
Ze heeft zich toen ze weer fatsoenlijk bij zinnen was heel rustig aan weer richting de badkamer gewerkt en zichzelf een beetje opgeknapt (haar gedaan/tanden gepoetst/gezicht gewassen)quote:Op maandag 7 januari 2013 14:09 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dat is echt shit dat ik nooit zou doen.. Als ze gekotst heeft gaat mijn tong niet in de buurt van haar mond komen tot ze een tandenborstel gebruikt heeft
Ja en in het begin van het topic had je nog wat meer spijt. Toen kwamen de reacties, ging je meer nadenken, meer perspectieven en begon je er minder mee te zitten. Niet zo lastig om te begrijpenquote:Op maandag 7 januari 2013 14:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt.. maar daarom, aan de ene kant knaagt het nog aan me, maar aan de andere kant boeit het mij ook niets meer, en laat ik het lekker links liggen. Geen tijd meer aan besteden, en dit proberen te weren..
quote:Op maandag 7 januari 2013 14:10 schreef Anyanka het volgende:
En genoeg mensen kunnen getuigen dat je als je dronken bent soms dingen doet die je beslist niet wilt als je nuchter bent!
Nee, ik ben niet begonnen met zoenen, die meid maakte de eerste stap, ik zelf zou dat nooit durven, puur doordat ze begon met zoenen deed ik mee...quote:Op maandag 7 januari 2013 14:10 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Je doet net alsof TS een passief slachtoffer was. Zij zei alleen maar 'ik kan je wel zoenen', hij antwoordde 'doe dan', en wie er nou begonnen is met zoenen is niet helemaal duidelijk, maar volgens mij TS?
En genoeg mensen kunnen getuigen dat je als je dronken bent soms dingen doet die je beslist niet wilt als je nuchter bent! Beoordelingsvermogen gaat echt achteruit hoor.
Klopt inderdaad.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Ja en in het begin van het topic had je nog wat meer spijt. Toen kwamen de reacties, ging je meer nadenken, meer perspectieven en begon je er minder mee te zitten. Niet zo lastig om te begrijpen
Ze heeft je gebruikt, ouwe.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet begonnen met zoenen, die meid maakte de eerste stap, ik zelf zou dat nooit durven, puur doordat ze begon met zoenen deed ik mee...
Dan is het toch haar eigen stomme rotschuld? Op het moment was TS geen slachtoffer.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:10 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Je doet net alsof TS een passief slachtoffer was. Zij zei alleen maar 'ik kan je wel zoenen', hij antwoordde 'doe dan', en wie er nou begonnen is met zoenen is niet helemaal duidelijk, maar volgens mij TS?
En genoeg mensen kunnen getuigen dat je als je dronken bent soms dingen doet die je beslist niet wilt als je nuchter bent! Beoordelingsvermogen gaat echt achteruit hoor.
Ah, in dat geval goed gedaan! Achteraf gezien haar reactie, had je haar gewoon kapot moeten neuken. Kutwijfquote:Op maandag 7 januari 2013 14:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ze heeft zich toen ze weer fatsoenlijk bij zinnen was heel rustig aan weer richting de badkamer gewerkt en zichzelf een beetje opgeknapt (haar gedaan/tanden gepoetst/gezicht gewassen)
Verhaal klopt. Het is jammer dat vrienden van mij geen Fokkers zijn die hadden het je namelijk precies zo na kunnen vertellenquote:Op maandag 7 januari 2013 14:15 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dan is het toch haar eigen stomme rotschuld? Op het moment was TS geen slachtoffer.
Achteraf wel.. Het is gewoon een kutwijf (mits TS zijn verhaal klopt).
Ja joh, duw TS maar lekker in een slachtofferrol. Eigen verantwoordelijkheid? Nee, als de ander dronken is, heb jij het recht om daar gebruik van te maken, en als je dat kwalijk wordt genomen, ben je zielug.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:15 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Dan is het toch haar eigen stomme rotschuld? Op het moment was TS geen slachtoffer.
Achteraf wel.. Het is gewoon een kutwijf (mits TS zijn verhaal klopt).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |