abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121264824
heb je al aan je moeder gevraagd of ze mij wil knippen?
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_121264857
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:14 schreef Thezappa het volgende:
heb je al aan je moeder gevraagd of ze mij wil knippen?
:')
pi_121264875
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:16 schreef Braddie het volgende:

[..]

:')
neem aan dat dit een nee is..

scheelt doekoe jwz..
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_121264919
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:19 schreef datismijnmening het volgende:
Ja jammer voor haar dan had ze maar niet zo moeten zuipen.
Als je haar daadwerkelijk gepaald had zou het een ander verhaal zijn. Dat doe je niet als gentleman zijnde
Bullshit, als ze hem zou vragen haar te neuken en hij doet dit. Was het zeker geen ander verhaal. Ze doet het dan 100% zelf..
  maandag 7 januari 2013 @ 12:23:26 #107
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_121265037
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:18 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Bullshit, als ze hem zou vragen haar te neuken en hij doet dit. Was het zeker geen ander verhaal. Ze doet het dan 100% zelf..
Alsof je helemaal geen (morele) verantwoordelijkheid hebt voor de acties van dronken vrienden/vriendinnen. Je laat iemand ook niet dronken in een auto stappen, hoop ik. Een beetje op elkaar letten is wel zo sociaal.

Voor mij zou het veel uitmaken of degene die 'misbruik maakt van de situatie' 1. een vriend en 2. zelf nuchter is. Als 1 en/of 2 niet het geval is, zou ik het diegene niet kwalijk nemen. Maar als het een goede vriend betreft die zelf helemaal bewust is van de situatie, zou ik behoorlijk pissig zijn.
...as always
pi_121265884
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:23 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Alsof je helemaal geen (morele) verantwoordelijkheid hebt voor de acties van dronken vrienden/vriendinnen. Je laat iemand ook niet dronken in een auto stappen, hoop ik. Een beetje op elkaar letten is wel zo sociaal.

Voor mij zou het veel uitmaken of degene die 'misbruik maakt van de situatie' 1. een vriend en 2. zelf nuchter is. Als 1 en/of 2 niet het geval is, zou ik het diegene niet kwalijk nemen. Maar als het een goede vriend betreft die zelf helemaal bewust is van de situatie, zou ik behoorlijk pissig zijn.
1 ik was nuchter, 2 ik was énorm verliefd op haar dus had mezelf op dát moment even niet meer in de hand.

Als je dan pissig bent, begrijp ik best, maar dit was niet pissig, dit was gewoon echt tot op het extreme.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2013 12:55:07 ]
pi_121265925
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:18 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Dát vind ik dan weer wel... een zoentje, come on.. waar praten we eigenlijk over? Als ik haar nou echt had geneukt en ze was dan zo boos geworden, ja .. begrijp ik best, logisch zelfs, maar dit... KOM OP.
pi_121266084
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:42 schreef Zucht93 het volgende:
Toch wel treurig dat je iemand op zo'n moment zoent, wetend dat ze het nuchter nooit zal doen.
Dit moet een grap zijn toch?
pi_121266177
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:23 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Moet je maar niet teveel drinken en het zelf aanbieden ;)
  maandag 7 januari 2013 @ 13:20:04 #112
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_121266672
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:04 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Moet je maar niet teveel drinken en het zelf aanbieden ;)
Stel dat jij het in een dronken bui een keer met een man wil proberen, en een vriend van je die homo is maakt daar gebruik van...zou jij het hem dan niet eens een beetje kwalijk nemen? ;)
...as always
pi_121266895
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:20 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Stel dat jij het in een dronken bui een keer met een man wil proberen, en een vriend van je die homo is maakt daar gebruik van...zou jij het hem dan niet eens een beetje kwalijk nemen? ;)
Dit zou niet voorkomen.. En zowel, dan is het mijn eigen stomme rotschuld :). Behalve als ik echt geraped word ofzo als ik buiten bewustzijn lig. Maar zoals ik al zei, not going to happen.
  maandag 7 januari 2013 @ 13:31:57 #114
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_121267067
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:27 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Dit zou niet voorkomen.. En zowel, dan is het mijn eigen stomme rotschuld :). Behalve als ik echt geraped word ofzo als ik buiten bewustzijn lig. Maar zoals ik al zei, not going to happen.
Ik vind iig een groot verschil tussen een onbekende, die niet weet dat je daar in nuchtere toestand absoluut geen zin in hebt, of het in elk geval minder kan schelen, en een goede vriend, waarvan je toch mag hopen dat hij de vriendschap meer waard vindt dan een kusje waarvan hij weet dat je er achteraf van walgt. Maargoed, meningen verschillen. :)
...as always
  maandag 7 januari 2013 @ 13:33:54 #115
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121267135
Je weet
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:09 schreef Braddie het volgende:

en vervolgens hebben we flink gezoend.

Laat Peter R dit maar niet lezen, die tilt nogal zwaar aan date-rape :o

Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_121267407
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:31 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Ik vind iig een groot verschil tussen een onbekende, die niet weet dat je daar in nuchtere toestand absoluut geen zin in hebt, of het in elk geval minder kan schelen, en een goede vriend, waarvan je toch mag hopen dat hij de vriendschap meer waard vindt dan een kusje waarvan hij weet dat je er achteraf van walgt. Maargoed, meningen verschillen. :)
Ze vond me leuk... en ik wist niet dat ze daar achteraf van zou walgen (Ze vond me tenslotte leuk)
Ik moest achteraf lezen bij iemand op facebook dat ze mij nuchter nóóit zou hebben gezoend.. jahe :')
  maandag 7 januari 2013 @ 13:42:53 #117
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121267479
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:41 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ze vond me leuk... en ik wist niet dat ze daar achteraf van zou walgen (Ze vond me tenslotte leuk)
Ik moest achteraf lezen bij iemand op facebook dat ze mij nuchter nóóit zou hebben gezoend.. jahe :')
Je hebt misbruik van haar gemaakt, logisch dat ze nu van je walgt
pi_121267541
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:31 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Je snijdt natuurlijk wel 2 dingen aan. Ik ben een hetero man. Dus een goede vriend die homosexueel is, weet dat dit van mijn kant dus sowieso niet wederzijds is. Als hij me als ik dronken ben zou zoenen/betasten whatever, is dat dus wel degelijk klachtwaardig.

Maar tussen man en vrouw die beiden hetero zijn, het meisje zich lam drinkt en daarna de jongen zoent. Om vervolgens de jongen de schuld te geven? Nee sorry dat is gewoon slap. Dan ben je gewoon een slet in de ontkenningsfase.

Je vergeet 1 detail. Dat TS haar niet wilde misbruiken, maar dat hij het gevoel had dat zijn liefde beantwoord werd. TS is niet verantwoordelijk voor haar drinkgedrag, ook niet voor wat zij zegt, en al helemaal niet dat hij haar zoent. Dus hoort hij gewoon de schuld hier niet voor te krijgen.

Als jij dat niet kan begrijpen, zou ik als ik jou was drank/drugs mijden :).
pi_121267588
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:42 schreef Stefan het volgende:

[..]

Je hebt misbruik van haar gemaakt, logisch dat ze nu van je walgt
Het is inderdaad misbruik dat hij zich laat zoenen door een meisje die hij leuk vind. Hoe durft de TS! :(

Sommige mensen die hier reageren :').

Jullie zijn of hele goede trolls, of fucking dom imo
  maandag 7 januari 2013 @ 13:46:57 #120
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121267629
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:44 schreef Redbullkid het volgende:

Maar tussen man en vrouw die beiden hetero zijn, het meisje zich lam drinkt en daarna de jongen zoent. Om vervolgens de jongen de schuld te geven? Nee sorry dat is gewoon slap. Dan ben je gewoon een slet in de ontkenningsfase.

:') En als ze nog een kort rokje aan had was het haar eigen schuld zeker als ze was verkracht?
pi_121267652
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:45 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Het is inderdaad misbruik dat hij zich laat zoenen door een meisje die hij leuk vind. Hoe durft de TS! :(

Sommige mensen die hier reageren :').

Jullie zijn of hele goede trolls, of fucking dom imo
Dit inderdaad.

Als een van julie een meid leuk vinden, die word vervolgens dronken, die wilt met je zoeken. Zeg je dan ook "Nee bah... je bent dronken "

Ik kon op dat moment even niet meer rationeel denken en het was zo gebeurd... Overmand door de gevoelens die ik voor d`r had

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2013 13:48:16 ]
pi_121267716
Ja, ik generaliseer.
  maandag 7 januari 2013 @ 13:52:57 #123
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121267826
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:47 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dit inderdaad.

Als een van julie een meid leuk vinden, die word vervolgens dronken, die wilt met je zoeken. Zeg je dan ook "Nee bah... je bent dronken "

Ik kon op dat moment even niet meer rationeel denken en het was zo gebeurd... Overmand door de gevoelens die ik voor d`r had
Het feit dat je je er 2 jaar later nog schuldig over voelt zegt wel dat je dondersgoed weet dat je tever bent gegaan.
pi_121267861
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:52 schreef Stefan het volgende:

[..]

Het feit dat je je er 2 jaar later nog schuldig over voelt zegt wel dat je dondersgoed weet dat je tever bent gegaan.
:') Als ik dát niet zou weten zou er iets goed mis met me zijn.
Al gelijk vanaf de seconden dat ze haar tong uit m`n mond haalde voelde ik me verschrikkelijk kut. Maarja, achteraf achteraf.
pi_121267880
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:46 schreef Stefan het volgende:

[..]

:') En als ze nog een kort rokje aan had was het haar eigen schuld zeker als ze was verkracht?
Verkracht?

1. Zij drinkt zich lam
2. Zij zegt hem te willen zoenen
3. Zij zoent hem
4. Zij geeft hem de schuld.

Leuk dat je wilt moraalridderen, maar dit is uit haar eigen gebeurd. Volledig haar schuld en eigen aansprakelijkheid. Wat niet te vergelijken is met verkrachting. Al was het sex geweest ipv zoenen was het alsnog geen verkrachting.

Wel als zij aangeeft het niet te willen en TS doet het wel, dan wel. Maar dat was de situatie/vraagstelling niet, of wel?

En nu jezelf weer gedragen als een man aub..
  maandag 7 januari 2013 @ 13:55:26 #126
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121267919
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:54 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Verkracht?

1. Zij drinkt zich lam
2. Zij zegt hem te willen zoenen
3. Zij zoent hem
4. Zij geeft hem de schuld.

Leuk dat je wilt moraalridderen, maar dit is uit haar eigen gebeurd. Volledig haar schuld en eigen aansprakelijkheid. Wat niet te vergelijken is met verkrachting. Al was het sex geweest ipv zoenen was het alsnog geen verkrachting.

Wel als zij aangeeft het niet te willen en TS doet het wel, dan wel. Maar dat was de situatie/vraagstelling niet, of wel?

En nu jezelf weer gedragen als een man aub..
Ik moraal ridder niet. Ik chargeer omdat jij dat ook doet.
  maandag 7 januari 2013 @ 13:55:28 #127
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_121267920
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:44 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Je snijdt natuurlijk wel 2 dingen aan. Ik ben een hetero man. Dus een goede vriend die homosexueel is, weet dat dit van mijn kant dus sowieso niet wederzijds is. Als hij me als ik dronken ben zou zoenen/betasten whatever, is dat dus wel degelijk klachtwaardig.

Je vergeet 1 detail. Dat TS haar niet wilde misbruiken, maar dat hij het gevoel had dat zijn liefde beantwoord werd. TS is niet verantwoordelijk voor haar drinkgedrag, ook niet voor wat zij zegt, en al helemaal niet dat hij haar zoent. Dus hoort hij gewoon de schuld hier niet voor te krijgen.

Als jij dat niet kan begrijpen, zou ik als ik jou was drank/drugs mijden :).
Als jij tijdens je dronkenschap ineens andere signalen zou geven dan anders, hoe moet hij dan weten dat het niet (stiekem) wederzijds is? Zelfde situatie als TS hoor. Dat je beide hetero bent, betekent beslist niet dat je het dan ergens stiekem toch wel wilt. Ik ben hetero, maar er zijn meisjes met wie ik liever zou zoenen dan met bepaalde jongens.

Verder, liefde maakt blind. ;) Het meisje had kennelijk tegen nog een andere jongen gezegd dat ze met hem wilde neuken, dus dat heeft weinig te maken met 'beantwoorde liefde' voor TS.

Hij is niet verantwoordelijk voor haar drinkgedrag en wat zij zegt, maar wel voor zijn eigen acties.
Ik vind het sowieso niet netjes om gebruik te maken van iemands dronkenschap, maar van onbekenden is het nog enigszins te verwachten. Van iemand die je vriendschap respecteert niet.
...as always
pi_121267929
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:47 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dit inderdaad.

Pssst TS ik was sarcastisch. Ik vind dat jou niks te wijten is en dat dat meisje een aandachtshoer/slet is die haar reputatie niet wilt schenden ;)
  maandag 7 januari 2013 @ 13:56:02 #129
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121267939
of zou het kunnen zijn dat je door je verliefdheid bepaalde signalen gewoon erg subjectief en dus verkeerd interpreteerde... lijkt me in TS zijn geval geheel niet onwaarschijnlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_121267980
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:52 schreef Stefan het volgende:

[..]

Stefan flikker op, je geeft die jongen onterrecht een schuldgevoel..
  maandag 7 januari 2013 @ 13:57:04 #131
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121267981
Dat TS een dronken chick heeft gezoend prima, heb ik ook zovaak gedaan, maar daarna nooit meer op teruggekomen.

TS probeert zn schuldgevoel nu goed te praten wat zinloos is, ze vindt hem een lul, prima, ik was al 2 jaar verder gegaan met mn leven
pi_121267992
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:55 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ik moraal ridder niet. Ik chargeer omdat jij dat ook doet.
Nee je praat bullshit, dit is geen KLB ;)
  maandag 7 januari 2013 @ 13:57:49 #133
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121268003
quote:
3s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:56 schreef Re het volgende:
of zou het kunnen zijn dat je door je verliefdheid bepaalde signalen gewoon erg subjectief en dus verkeerd interpreteerde... lijkt me in TS zijn geval geheel niet onwaarschijnlijk
Kan misschien zo zijn maar dat valt niet te rijmen met:

Vervolgens zegt ze "Braddie, ik hou van je ik kan je wel zoenen "(Ik vond haar toen super leuk...) dus ik zeg " Ohja?.. doe dan?! "(Op plagende toon) en vervolgens hebben we flink gezoend.

Als het zo is gebeurd dan vind ik er weinig aan wat verkeerd valt te interpreteren eigenlijk..
we dan
pi_121268012
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:57 schreef Stefan het volgende:
Dat TS een dronken chick heeft gezoend prima, heb ik ook zovaak gedaan, maar daarna nooit meer op teruggekomen.

TS probeert zn schuldgevoel nu goed te praten wat zinloos is, ze vindt hem een lul, prima, ik was al 2 jaar verder gegaan met mn leven
Ik ben ook echt 2 jaar lang verder gegaan met m`n leven, genoeg andere leuke dingen mee gemaakt en scharreltjes.
Maar elke keer als ik haar naam hoorde of d`r tegen kwam sja.. dan kwam het weer opborrelen..
  maandag 7 januari 2013 @ 13:58:07 #135
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121268013
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:57 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Stefan flikker op, je geeft die jongen onterrecht een schuldgevoel..
Hij opent dit topic met een schuldgevoel groter dan Afrika ::D
pi_121268040
quote:
3s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:56 schreef Re het volgende:
Het was al heel lang duidelijk dat ze me leuk vond.. zelfs toen ik het nog niet echt in de gaten had ;)
  maandag 7 januari 2013 @ 13:59:24 #137
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121268062
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:57 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Kan misschien zo zijn maar dat valt niet te rijmen met:

Vervolgens zegt ze "Braddie, ik hou van je ik kan je wel zoenen "(Ik vond haar toen super leuk...) dus ik zeg " Ohja?.. doe dan?! "(Op plagende toon) en vervolgens hebben we flink gezoend.

Als het zo is gebeurd dan vind ik er weinig aan wat verkeerd valt te interpreteren eigenlijk..
Ja, maar achteraf heeft ze spijt en vindt ze hem een lul. Braddie heeft nu gezoend met haar en weet dat het nooit iets heeft kunnen worden en heeft dus niet meer jaren hoeven hopen

Win Win dus
  maandag 7 januari 2013 @ 13:59:32 #138
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121268065
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:58 schreef Braddie het volgende:

[..]

Het was al heel lang duidelijk dat ze me leuk vond.. zelfs toen ik het nog niet echt in de gaten had ;)
je bent verliefd, dan interpreteer je nogal eens iets in je eigen voordeel
  maandag 7 januari 2013 @ 14:00:11 #139
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_121268096
Maar goed om te lezen dat het je verder helemaal koud laat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_121268131
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:59 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ja, maar achteraf heeft ze spijt en vindt ze hem een lul. Braddie heeft nu gezoend met haar en weet dat het nooit iets heeft kunnen worden en heeft dus niet meer jaren hoeven hopen

Win Win dus
De reden dat het niks is geworden was door die zoen.. als die niet was gebeurd, wie weet.
Maargoed, ik hoef nu nergens meer op te hopen, en wat ik al zei, ik ben klaar met d`r.
  maandag 7 januari 2013 @ 14:01:09 #141
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121268138
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:58 schreef Braddie het volgende:

[..]

Blijkbaar heb je dat verkeerd gedacht want ze vond je dus niet leuk genoeg, dus wees blij, en je hebt gezoend en je bent meteen verlost van onzekerheid
  maandag 7 januari 2013 @ 14:01:12 #142
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121268142
Misschien tongzoende je wel helemaal verkeerd of deed je iets anders wat ze helemaal niet fijn vindt. Ik gooi maar een balletje op :P Of ze is raar of jij interpreteerde het verkeerd of je deed iets helemaal verkeerd toen met het zoenen bijvoorbeeld of daarna ergens een keer :P Lijkt mij
we dan
pi_121268165
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:55 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Als jij tijdens je dronkenschap ineens andere signalen zou geven dan anders, hoe moet hij dan weten dat het niet (stiekem) wederzijds is? Zelfde situatie als TS hoor. Dat je beide hetero bent, betekent beslist niet dat je het dan ergens stiekem toch wel wilt. Ik ben hetero, maar er zijn meisjes met wie ik liever zou zoenen dan met bepaalde jongens.

Verder, liefde maakt blind. ;) Het meisje had kennelijk tegen nog een andere jongen gezegd dat ze met hem wilde neuken, dus dat heeft weinig te maken met 'beantwoorde liefde' voor TS.

Hij is niet verantwoordelijk voor haar drinkgedrag en wat zij zegt, maar wel voor zijn eigen acties.
Ik vind het sowieso niet netjes om gebruik te maken van iemands dronkenschap, maar van onbekenden is het nog enigszins te verwachten. Van iemand die je vriendschap respecteert niet.
Alsnog:

1. Zij drinkt zich lam --> haar schuld
2. Zij zegt dat ze hem wilt --> haar schuld
3. Zij zoent hem --> haar schuld

Hoe de fucking neuk kan het dat TS word beschuldigd word van misbruik maken van de situatie?

Dronken is nooit een excuus, als je dronken bent doe je alleen maar dingen die je normaal gesproken ook wel zou doen. Maar niet durft.. Dus dikke vette bullshit dat hij misbruik maakt. Ze moet zich gewoon gedragen.

Als ik mezelf lam zou gieten zou ik echt niet tegen een homo vriend van mij zeggen dat ik met hem sex wil hebben, omdat ik dat normaal ook niet zou willen. Het is anders als hij uit het niets een 'move'maakt omdat ik dronken ben.. Maar dat is nu niet het geval ;) .

Zijn mensen nou echt zo dom?
  maandag 7 januari 2013 @ 14:02:15 #144
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121268182
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:01 schreef Stefan het volgende:

[..]

Blijkbaar heb je dat verkeerd gedacht want ze vond je dus niet leuk genoeg, dus wees blij, en je hebt gezoend en je bent meteen verlost van onzekerheid
Dit klopt wel ja. Een meid die je echt leuk vindt gaat meestal niet na zoenen flippen en dan boos worden en contact laten verwateren
we dan
pi_121268189
quote:
7s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:00 schreef Copycat het volgende:
Maar goed om te lezen dat het je verder helemaal koud laat.
Naja, ik ben er nu wel helemaal klaar mee.. waarom zou ik me nog druk maken om iets van 2 jaar geleden eigenlijk :') :') als ik gewoon verder kan gaan met m`n leven, en ook zeker zál doen.

Ze is ook volledig uit m`n leven omdat we met andere mensen verder gaan in het bandje waar ze in zou gaan zingen.

(Ik ga haar nu hoogstwaarscijnlijk nog 2x per jaar zien bij de muziek zaak waar ik af en toe rond loop)
  maandag 7 januari 2013 @ 14:02:52 #146
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121268212
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:01 schreef Braddie het volgende:

[..]

De reden dat het niks is geworden was door die zoen.. r.
Och jongen, wat moet het heerlijk zijn dat je nog jong en onervaren bent dat je dit gelooft O+

Vrouwen kunnen je alles doen geloven wat je WILT geloven, ws vond ze je aardig maar was ze stiekum verliefd op die oudere jongen die haar niet eens zag staan
pi_121268231
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:01 schreef Stefan het volgende:

[..]

Ahh op die manier!, Ja dat is zeker zo!
pi_121268254
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:02 schreef Stefan het volgende:

[..]

Och jongen, wat moet het heerlijk zijn dat je nog jong en onervaren bent dat je dit gelooft O+

Vrouwen kunnen je alles doen geloven wat je WILT geloven, ws vond ze je aardig maar was ze stiekum verliefd op die oudere jongen die haar niet eens zag staan
Ja.. dat kan natuurlijk ook, wat dat betreft ben ik érg naief.. onzeker wat meiden betreft enzo..

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2013 14:04:31 ]
  maandag 7 januari 2013 @ 14:04:58 #149
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121268272
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:04 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja.. dat kan natuurlijk ook, wat dat betreft ben ik érg naief.. onzeker wat meiden betreft enzo..
Echt? Zou je niet zeggen :o
  maandag 7 januari 2013 @ 14:06:21 #150
262 Re
Kiss & Swallow
pi_121268317
dus wel of geen spijt van je daad...
pi_121268330
quote:
6s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:04 schreef Stefan het volgende:

[..]

Echt? Zou je niet zeggen :o
Nee he :')
  maandag 7 januari 2013 @ 14:06:42 #152
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121268335
Verder zou ik me niet druk maken, tijdens vakanties gaan mensen nog wel verder, neuken in dronken buien en dingen doen die ze thuis niet zouden doen

Hoe oud waren jullie destijds?
  maandag 7 januari 2013 @ 14:06:44 #153
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_121268338
Is toch ook gewoon mooi dat je wat gezoend hebt. Ja de rest erna is niet direct ideaal nee als je haar leuk vindt maar ja.. ze wou je op dat moment wel zoenen dus ja neem je verlies maar ook je winst.
we dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')