abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121251507
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 22:59 schreef Oognip het volgende:

[..]

Jij opent elke dag wel een nieuw topic. Begint vervelend te worden. Zeker topics over een onbenulligheid van 2 jaar geleden :')
Ja ok... maar op dat moment kwam het weer even naar boven en het zat me weer een beetje dwars... maar nu door dit topic (grotendeels) heb ik er volledig afstand van genomen :)
pi_121251550
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 23:00 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ja ok... maar op dat moment kwam het weer even naar boven en het zat me weer een beetje dwars... maar nu door dit topic (grotendeels) heb ik er volledig afstand van genomen :)
Fijn zo.
pi_121264824
heb je al aan je moeder gevraagd of ze mij wil knippen?
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_121264857
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:14 schreef Thezappa het volgende:
heb je al aan je moeder gevraagd of ze mij wil knippen?
:')
pi_121264875
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:16 schreef Braddie het volgende:

[..]

:')
neem aan dat dit een nee is..

scheelt doekoe jwz..
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_121264919
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:19 schreef datismijnmening het volgende:
Ja jammer voor haar dan had ze maar niet zo moeten zuipen.
Als je haar daadwerkelijk gepaald had zou het een ander verhaal zijn. Dat doe je niet als gentleman zijnde
Bullshit, als ze hem zou vragen haar te neuken en hij doet dit. Was het zeker geen ander verhaal. Ze doet het dan 100% zelf..
  maandag 7 januari 2013 @ 12:23:26 #107
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_121265037
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:18 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Bullshit, als ze hem zou vragen haar te neuken en hij doet dit. Was het zeker geen ander verhaal. Ze doet het dan 100% zelf..
Alsof je helemaal geen (morele) verantwoordelijkheid hebt voor de acties van dronken vrienden/vriendinnen. Je laat iemand ook niet dronken in een auto stappen, hoop ik. Een beetje op elkaar letten is wel zo sociaal.

Voor mij zou het veel uitmaken of degene die 'misbruik maakt van de situatie' 1. een vriend en 2. zelf nuchter is. Als 1 en/of 2 niet het geval is, zou ik het diegene niet kwalijk nemen. Maar als het een goede vriend betreft die zelf helemaal bewust is van de situatie, zou ik behoorlijk pissig zijn.
...as always
pi_121265884
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:23 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Alsof je helemaal geen (morele) verantwoordelijkheid hebt voor de acties van dronken vrienden/vriendinnen. Je laat iemand ook niet dronken in een auto stappen, hoop ik. Een beetje op elkaar letten is wel zo sociaal.

Voor mij zou het veel uitmaken of degene die 'misbruik maakt van de situatie' 1. een vriend en 2. zelf nuchter is. Als 1 en/of 2 niet het geval is, zou ik het diegene niet kwalijk nemen. Maar als het een goede vriend betreft die zelf helemaal bewust is van de situatie, zou ik behoorlijk pissig zijn.
1 ik was nuchter, 2 ik was énorm verliefd op haar dus had mezelf op dát moment even niet meer in de hand.

Als je dan pissig bent, begrijp ik best, maar dit was niet pissig, dit was gewoon echt tot op het extreme.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2013 12:55:07 ]
pi_121265925
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:18 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Dát vind ik dan weer wel... een zoentje, come on.. waar praten we eigenlijk over? Als ik haar nou echt had geneukt en ze was dan zo boos geworden, ja .. begrijp ik best, logisch zelfs, maar dit... KOM OP.
pi_121266084
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 17:42 schreef Zucht93 het volgende:
Toch wel treurig dat je iemand op zo'n moment zoent, wetend dat ze het nuchter nooit zal doen.
Dit moet een grap zijn toch?
pi_121266177
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:23 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Moet je maar niet teveel drinken en het zelf aanbieden ;)
  maandag 7 januari 2013 @ 13:20:04 #112
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_121266672
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:04 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Moet je maar niet teveel drinken en het zelf aanbieden ;)
Stel dat jij het in een dronken bui een keer met een man wil proberen, en een vriend van je die homo is maakt daar gebruik van...zou jij het hem dan niet eens een beetje kwalijk nemen? ;)
...as always
pi_121266895
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:20 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Stel dat jij het in een dronken bui een keer met een man wil proberen, en een vriend van je die homo is maakt daar gebruik van...zou jij het hem dan niet eens een beetje kwalijk nemen? ;)
Dit zou niet voorkomen.. En zowel, dan is het mijn eigen stomme rotschuld :). Behalve als ik echt geraped word ofzo als ik buiten bewustzijn lig. Maar zoals ik al zei, not going to happen.
  maandag 7 januari 2013 @ 13:31:57 #114
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_121267067
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:27 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Dit zou niet voorkomen.. En zowel, dan is het mijn eigen stomme rotschuld :). Behalve als ik echt geraped word ofzo als ik buiten bewustzijn lig. Maar zoals ik al zei, not going to happen.
Ik vind iig een groot verschil tussen een onbekende, die niet weet dat je daar in nuchtere toestand absoluut geen zin in hebt, of het in elk geval minder kan schelen, en een goede vriend, waarvan je toch mag hopen dat hij de vriendschap meer waard vindt dan een kusje waarvan hij weet dat je er achteraf van walgt. Maargoed, meningen verschillen. :)
...as always
  maandag 7 januari 2013 @ 13:33:54 #115
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121267135
Je weet
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 januari 2013 16:09 schreef Braddie het volgende:

en vervolgens hebben we flink gezoend.

Laat Peter R dit maar niet lezen, die tilt nogal zwaar aan date-rape :o

Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_121267407
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:31 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Ik vind iig een groot verschil tussen een onbekende, die niet weet dat je daar in nuchtere toestand absoluut geen zin in hebt, of het in elk geval minder kan schelen, en een goede vriend, waarvan je toch mag hopen dat hij de vriendschap meer waard vindt dan een kusje waarvan hij weet dat je er achteraf van walgt. Maargoed, meningen verschillen. :)
Ze vond me leuk... en ik wist niet dat ze daar achteraf van zou walgen (Ze vond me tenslotte leuk)
Ik moest achteraf lezen bij iemand op facebook dat ze mij nuchter nóóit zou hebben gezoend.. jahe :')
  maandag 7 januari 2013 @ 13:42:53 #117
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121267479
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:41 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ze vond me leuk... en ik wist niet dat ze daar achteraf van zou walgen (Ze vond me tenslotte leuk)
Ik moest achteraf lezen bij iemand op facebook dat ze mij nuchter nóóit zou hebben gezoend.. jahe :')
Je hebt misbruik van haar gemaakt, logisch dat ze nu van je walgt
pi_121267541
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:31 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Je snijdt natuurlijk wel 2 dingen aan. Ik ben een hetero man. Dus een goede vriend die homosexueel is, weet dat dit van mijn kant dus sowieso niet wederzijds is. Als hij me als ik dronken ben zou zoenen/betasten whatever, is dat dus wel degelijk klachtwaardig.

Maar tussen man en vrouw die beiden hetero zijn, het meisje zich lam drinkt en daarna de jongen zoent. Om vervolgens de jongen de schuld te geven? Nee sorry dat is gewoon slap. Dan ben je gewoon een slet in de ontkenningsfase.

Je vergeet 1 detail. Dat TS haar niet wilde misbruiken, maar dat hij het gevoel had dat zijn liefde beantwoord werd. TS is niet verantwoordelijk voor haar drinkgedrag, ook niet voor wat zij zegt, en al helemaal niet dat hij haar zoent. Dus hoort hij gewoon de schuld hier niet voor te krijgen.

Als jij dat niet kan begrijpen, zou ik als ik jou was drank/drugs mijden :).
pi_121267588
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:42 schreef Stefan het volgende:

[..]

Je hebt misbruik van haar gemaakt, logisch dat ze nu van je walgt
Het is inderdaad misbruik dat hij zich laat zoenen door een meisje die hij leuk vind. Hoe durft de TS! :(

Sommige mensen die hier reageren :').

Jullie zijn of hele goede trolls, of fucking dom imo
  maandag 7 januari 2013 @ 13:46:57 #120
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121267629
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:44 schreef Redbullkid het volgende:

Maar tussen man en vrouw die beiden hetero zijn, het meisje zich lam drinkt en daarna de jongen zoent. Om vervolgens de jongen de schuld te geven? Nee sorry dat is gewoon slap. Dan ben je gewoon een slet in de ontkenningsfase.

:') En als ze nog een kort rokje aan had was het haar eigen schuld zeker als ze was verkracht?
pi_121267652
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:45 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Het is inderdaad misbruik dat hij zich laat zoenen door een meisje die hij leuk vind. Hoe durft de TS! :(

Sommige mensen die hier reageren :').

Jullie zijn of hele goede trolls, of fucking dom imo
Dit inderdaad.

Als een van julie een meid leuk vinden, die word vervolgens dronken, die wilt met je zoeken. Zeg je dan ook "Nee bah... je bent dronken "

Ik kon op dat moment even niet meer rationeel denken en het was zo gebeurd... Overmand door de gevoelens die ik voor d`r had

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2013 13:48:16 ]
pi_121267716
Ja, ik generaliseer.
  maandag 7 januari 2013 @ 13:52:57 #123
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_121267826
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:47 schreef Braddie het volgende:

[..]

Dit inderdaad.

Als een van julie een meid leuk vinden, die word vervolgens dronken, die wilt met je zoeken. Zeg je dan ook "Nee bah... je bent dronken "

Ik kon op dat moment even niet meer rationeel denken en het was zo gebeurd... Overmand door de gevoelens die ik voor d`r had
Het feit dat je je er 2 jaar later nog schuldig over voelt zegt wel dat je dondersgoed weet dat je tever bent gegaan.
pi_121267861
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:52 schreef Stefan het volgende:

[..]

Het feit dat je je er 2 jaar later nog schuldig over voelt zegt wel dat je dondersgoed weet dat je tever bent gegaan.
:') Als ik dát niet zou weten zou er iets goed mis met me zijn.
Al gelijk vanaf de seconden dat ze haar tong uit m`n mond haalde voelde ik me verschrikkelijk kut. Maarja, achteraf achteraf.
pi_121267880
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 13:46 schreef Stefan het volgende:

[..]

:') En als ze nog een kort rokje aan had was het haar eigen schuld zeker als ze was verkracht?
Verkracht?

1. Zij drinkt zich lam
2. Zij zegt hem te willen zoenen
3. Zij zoent hem
4. Zij geeft hem de schuld.

Leuk dat je wilt moraalridderen, maar dit is uit haar eigen gebeurd. Volledig haar schuld en eigen aansprakelijkheid. Wat niet te vergelijken is met verkrachting. Al was het sex geweest ipv zoenen was het alsnog geen verkrachting.

Wel als zij aangeeft het niet te willen en TS doet het wel, dan wel. Maar dat was de situatie/vraagstelling niet, of wel?

En nu jezelf weer gedragen als een man aub..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')