Spuit er een hele tube glijmiddel op en dan past alles. Hele zeeuwse dorpen zullen verdwijnen in je doos als je het maar goed inzeept met glijmiddel.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:32 schreef Dingesenzo het volgende:
Nee, dat ding is een monster. Dik 25cm lang en zo groot als een vuist.
De meeste fokkers hebben hier 30 cm of meerquote:
Niet geschoten is altijd mis.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:32 schreef Dingesenzo het volgende:
Nee, dat ding is een monster. Dik 25cm lang en zo groot als een vuist.
Gelukkig is haar vriend geen fokker, dan zou ze namelijk gespiest worden op een 30 centimeter lange genotslans.quote:
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:36 schreef Dingesenzo het volgende:
Kan ik er iemand hier mee blij maken? Jullie mogen hem ongebruikt wel kopen hoor.
quote:
Onderzoek eerst maar eens even of er geen spycam in is gemoteerdquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:30 schreef Dingesenzo het volgende:
1e topic![]()
Vrienden die denken dat dat grappig is om te geven.Wat moet ik er daar nou weer mee, dat ding past lang niet in m'n doos.
Zoek Je nog naar een leuke hageneesquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:36 schreef Dingesenzo het volgende:
Kan ik er iemand hier mee blij maken? Jullie mogen hem ongebruikt wel kopen hoor.
Ik heb al een pekinees en ik eet chinees vanavond. Genoeg nees voor vandaag.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:37 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Zoek Je nog naar een leuke hagenees
Met een klein knakworstje zeker.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:37 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Zoek Je nog naar een leuke hagenees
Geef hem door aan je zusje, die kan dat wel waarderenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:36 schreef Dingesenzo het volgende:
welke hema vestiging kan ze terechtquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:39 schreef MichaelScott het volgende:
Heb je interesse in 32 centimeter formaat rookworst?
Zwollequote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:40 schreef Gulmez het volgende:
[..]
welke hema vestiging kan ze terecht
of aan je moederquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geef hem door aan je zusje, die kan dat wel waarderen
ik durf hem niet uit te pakken.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:41 schreef Pharkus het volgende:
Is het een mooi model? Ik zoek nog wat voor op de schoorsteenmantel.
heee daar woon ikquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:40 schreef Gulmez het volgende:
[..]
welke hema vestiging kan ze terecht
Misschien valt het mee, alleen lastiger te verkopen als hij uitgepakt is. Je weet nooit waar hij dan al voor gebruikt is.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:41 schreef Dingesenzo het volgende:
[..]
ik durf hem niet uit te pakken.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:43 schreef Dingesenzo het volgende:
Het is een lifelike toy nummer 10, ga maar opzoek.
waar kun je zoiets verkopen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Misschien valt het mee, alleen lastiger te verkopen als hij uitgepakt is. Je weet nooit waar hij dan al voor gebruikt is.
Plaatje werkt niet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Apart ja. Kan me voorstellen dat je het niks vindt.
Marktplaatsquote:
Vaag. Hier wel gewoon.quote:
Of Gertruda die hem eerst wil testen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:46 schreef Dingesenzo het volgende:
[..]
straks wil een of andere vieze vent hem graag ophalen.
dat is emquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:52 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik heb 'm gevonden
http://www.pabo.nl/real-f(...)n&utm_source=beslist
stop 'm eerst in je kutje en dan koop ik het ding welquote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:58 schreef Dingesenzo het volgende:
Wie hem wilt kopen: V&A / [TK] Vibrator (Real Feel Lifelike Toy No. 10)
Niks voor jou Sinep?quote:
Lolita / atk petite sizequote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:07 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat is toch niet zo groot?
hoe groot is ts?
Een falende kloon, was deze.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:07 schreef Dingesenzo het volgende:
[..]
[ [url=
http://images1.wikia.noco(...)_2011.png]afbeelding[/url] ]
gelukkig sta je ook niet op de mijnequote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:08 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik schrap ts even van mijn potentieeltjeslijst
Why? Hoe harder ze gillen hoe geiler het is.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:08 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik schrap ts even van mijn potentieeltjeslijst
Nee dat past namelijk niet eensquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:09 schreef Dingesenzo het volgende:
[..]
gelukkig sta je ook niet op de mijne
worden ze alleen strakker vanquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Why? Hoe harder ze gillen hoe geiler het is.
Hoe weet jij dit?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:29 schreef Dingesenzo het volgende:
[..]
dat is wat je 's avonds hoort zoemen uit je papa en mama's slaapkamer.
ze zien me al aankomen ja. Woon gelukkig niet meer thuisquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:35 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Geef hem aan je ouders dan
Hee je kan zeggen wat je wil, ben je er in ieder geval vanafquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:36 schreef Dingesenzo het volgende:
[..]
ze zien me al aankomen ja. Woon gelukkig niet meer thuis
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:36 schreef sinepedraap het volgende:
Ik had laatst een chanante situatie. Was dus zo bij een vriend en z'n vriendin en hij was douche en zij lag nog in bed maar we kennen elkaar goed dus ik ging er ff naast zitten en wachten weet je wel. Maar het is daar altijd een zooi dus ik liep over van alles heen maar ja ga zo zitten en precies op dat moment hoor ik keihard getril of gezoem eigenlijk. Dus ik ga zo super enthousiast zoeken en zo huh wtf is dit nou en zo ja wist ik veel. Ik zei nog hardop zijn de buren aan het boren of zo? Dus ik zoeken en zoeken en zij nee joh laat maar gewoon maar ik had echt geen idee. En toen ik zo van ja het komt hier vandaan uit die tas! Lag daar dus haar vibo in ehhehehehe
Best stom
Ook genant als je electrische tandenborstel aangaat in je reistas en iedereen kijkt alsof je er een dildo in hebt zitten.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:36 schreef sinepedraap het volgende:
Ik had laatst een chanante situatie. Was dus zo bij een vriend en z'n vriendin en hij was douche en zij lag nog in bed maar we kennen elkaar goed dus ik ging er ff naast zitten en wachten weet je wel. Maar het is daar altijd een zooi dus ik liep over van alles heen maar ja ga zo zitten en precies op dat moment hoor ik keihard getril of gezoem eigenlijk. Dus ik ga zo super enthousiast zoeken en zo huh wtf is dit nou en zo ja wist ik veel. Ik zei nog hardop zijn de buren aan het boren of zo? Dus ik zoeken en zoeken en zij nee joh laat maar gewoon maar ik had echt geen idee. En toen ik zo van ja het komt hier vandaan uit die tas! Lag daar dus haar vibo in ehhehehehe
Best stom
lol, dan kan je hem er tenminste uithalen en zo overduidelijk uitzetten weet je welquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:52 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ook genant als je electrische tandenborstel aangaat in je reistas en iedereen kijkt alsof je er een dildo in hebt zitten.
Het topic over neckerman heeft meer view hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:53 schreef Ratelbak het volgende:
Het aantal views explodeert ook gewoon gelijk
Ja, en wanneer is dat topic aangemaakt? Juist ja.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:55 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Het topic over neckerman heeft meer view hoor
Als ik zoiets in me zou krijgen zou ik dit doen:quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:56 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]het gaat niet om de lengte knul
je pijpt liever?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:05 schreef Dingesenzo het volgende:
[..]
Als ik zoiets in me zou krijgen zou ik dit doen:
Maar dat zou je dus wel willen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:17 schreef Dingesenzo het volgende:
[..]
ik heb geen vriend, dus op dit moment niet
jammer dat je niet ingaat op mijn verzoek, ik spaar namelijk gebruikte dildo'squote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:17 schreef Dingesenzo het volgende:
[..]
ik heb geen vriend, dus op dit moment niet
stuur maar een DM hahaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:01 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
jammer dat je niet ingaat op mijn verzoek, ik spaar namelijk gebruikte dildo's
dat durf ik niet, straks troll je me gewoonquote:
jij geeft wel echt kut cadeau's.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:53 schreef Pizzalucht het volgende:
Heb ik ook een keer gegeven aan een meisje![]()
Ze zei de hele tijd dat ze hem niet gebruikte, maar ik geloof er niks van
Nah het was meer een weddenschap.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:24 schreef Dingesenzo het volgende:
[..]
jij geeft wel echt kut cadeau's.
Nee een cadeau voor haar kut. Niet een kut cadeau geven. Dat is heel raar en slaat nergens op.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:24 schreef Dingesenzo het volgende:
[..]
hij mag mij ook wel een kut cadeau gevenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:24 schreef Dingesenzo het volgende:
[..]
vandaar dat ik dat ding ook op fok probeer te verkopen. al die fok vrouwen zijn het gewent.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:30 schreef shenkiede het volgende:
25cm is wel klein elke fokker heeft minstens een 35cm geslacht
Wel een beetje jammer dat je het niet gewoon even wil proberen. Grote kans dat hij gewoon pastquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:32 schreef Dingesenzo het volgende:
[..]
vandaar dat ik dat ding ook op fok probeer te verkopen. al die fok vrouwen zijn het gewent.
En dit.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:33 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer dat je het niet gewoon even wil proberen. Grote kans dat hij gewoon past
liever een klein doosje dan een speknek zeg ik wel eens. Overigens wil ik hem niet proberen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:35 schreef speknek het volgende:
Verkapt ik heb een strak klein doosje topic.
Helaas weten jouw vriendinnen wel beter.
je kan hem ook doneren aan een fokster die hem beter kan gebruiken, ik stel voorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:49 schreef Dingesenzo het volgende:
[..]
liever een klein doosje dan een speknek zeg ik wel eens. Overigens wil ik hem niet proberen.veel te eng.
Boehoequote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:49 schreef Dingesenzo het volgende:
[..]
liever een klein doosje dan een speknek zeg ik wel eens. Overigens wil ik hem niet proberen.veel te eng.
Wat is er eng aan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:49 schreef Dingesenzo het volgende:
[..]
Nee, er zit een pizzalucht aan.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:55 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Wat is er eng aan?
Als het pijn doet ofzo stop je toch gewoon
Dat is toch geen probleem?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Er zit een pizzalucht aan de dildo.
Dat komt vanzelf, moet ze hem eerst gebruikenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Er hoort een vislucht aan te zitten!
Ze heeft hem al gebruikt en er zit nu een pizzalucht aan. Wat heeft ze er mee gedaan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:04 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf, moet ze hem eerst gebruiken
Als deegroller gebruikt?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ze heeft hem al gebruikt en er zit nu een pizzalucht aan. Wat heeft ze er mee gedaan?
Maagdelijk strak.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:59 schreef AJ187 het volgende:
TS heeft een strakke kutje![]()
En inderdaad, die vibrator is niet extreem dik, dus hoe strak moet TS wel niet zijn?
bang zijn voor een dildoquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:49 schreef Dingesenzo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:59 schreef AJ187 het volgende:
TS heeft een strakke kutje![]()
En inderdaad, die vibrator is niet extreem dik, dus hoe strak moet TS wel niet zijn?
ja ik keek ook op die site al maar in lijstje van lichte huidskleur kon je niet eens getint ofzo aanklikken.. btje amateuristische. Verder staan er ook totaal geen specificaties bij over lengte breedte diktequote:Op zondag 6 januari 2013 00:33 schreef 9611Niels het volgende:
kan hij ook zwart geverfd worden denk je?
TS wil het niet proberen, omdat ze die vibo te dik vindtquote:
Hèhè nee, ik houd niet zo van kunstpiemels.quote:Op zondag 6 januari 2013 09:55 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
TS wil het niet proberen, omdat ze die vibo te dik vindt![]()
Vind je die vibo echt zo dik? Past het bij jou wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |