Wel een beetje jammer dat je het niet gewoon even wil proberen. Grote kans dat hij gewoon pastquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:32 schreef Dingesenzo het volgende:
[..]
vandaar dat ik dat ding ook op fok probeer te verkopen. al die fok vrouwen zijn het gewent.
En dit.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:33 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Wel een beetje jammer dat je het niet gewoon even wil proberen. Grote kans dat hij gewoon past
liever een klein doosje dan een speknek zeg ik wel eens. Overigens wil ik hem niet proberen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:35 schreef speknek het volgende:
Verkapt ik heb een strak klein doosje topic.
Helaas weten jouw vriendinnen wel beter.
je kan hem ook doneren aan een fokster die hem beter kan gebruiken, ik stel voorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:49 schreef Dingesenzo het volgende:
[..]
liever een klein doosje dan een speknek zeg ik wel eens. Overigens wil ik hem niet proberen.veel te eng.
Boehoequote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:49 schreef Dingesenzo het volgende:
[..]
liever een klein doosje dan een speknek zeg ik wel eens. Overigens wil ik hem niet proberen.veel te eng.
Wat is er eng aan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:49 schreef Dingesenzo het volgende:
[..]
Nee, er zit een pizzalucht aan.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:55 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Wat is er eng aan?
Als het pijn doet ofzo stop je toch gewoon
Dat is toch geen probleem?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Er zit een pizzalucht aan de dildo.
Dat komt vanzelf, moet ze hem eerst gebruikenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:03 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Er hoort een vislucht aan te zitten!
Ze heeft hem al gebruikt en er zit nu een pizzalucht aan. Wat heeft ze er mee gedaan?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:04 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf, moet ze hem eerst gebruiken
Als deegroller gebruikt?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:05 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ze heeft hem al gebruikt en er zit nu een pizzalucht aan. Wat heeft ze er mee gedaan?
Maagdelijk strak.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:59 schreef AJ187 het volgende:
TS heeft een strakke kutje![]()
En inderdaad, die vibrator is niet extreem dik, dus hoe strak moet TS wel niet zijn?
bang zijn voor een dildoquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:49 schreef Dingesenzo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 19:59 schreef AJ187 het volgende:
TS heeft een strakke kutje![]()
En inderdaad, die vibrator is niet extreem dik, dus hoe strak moet TS wel niet zijn?
ja ik keek ook op die site al maar in lijstje van lichte huidskleur kon je niet eens getint ofzo aanklikken.. btje amateuristische. Verder staan er ook totaal geen specificaties bij over lengte breedte diktequote:Op zondag 6 januari 2013 00:33 schreef 9611Niels het volgende:
kan hij ook zwart geverfd worden denk je?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |