quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:36 schreef sinepedraap het volgende:
Ik had laatst een chanante situatie. Was dus zo bij een vriend en z'n vriendin en hij was douche en zij lag nog in bed maar we kennen elkaar goed dus ik ging er ff naast zitten en wachten weet je wel. Maar het is daar altijd een zooi dus ik liep over van alles heen maar ja ga zo zitten en precies op dat moment hoor ik keihard getril of gezoem eigenlijk. Dus ik ga zo super enthousiast zoeken en zo huh wtf is dit nou en zo ja wist ik veel. Ik zei nog hardop zijn de buren aan het boren of zo? Dus ik zoeken en zoeken en zij nee joh laat maar gewoon maar ik had echt geen idee. En toen ik zo van ja het komt hier vandaan uit die tas! Lag daar dus haar vibo in ehhehehehe
Best stom
Ook genant als je electrische tandenborstel aangaat in je reistas en iedereen kijkt alsof je er een dildo in hebt zitten.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:36 schreef sinepedraap het volgende:
Ik had laatst een chanante situatie. Was dus zo bij een vriend en z'n vriendin en hij was douche en zij lag nog in bed maar we kennen elkaar goed dus ik ging er ff naast zitten en wachten weet je wel. Maar het is daar altijd een zooi dus ik liep over van alles heen maar ja ga zo zitten en precies op dat moment hoor ik keihard getril of gezoem eigenlijk. Dus ik ga zo super enthousiast zoeken en zo huh wtf is dit nou en zo ja wist ik veel. Ik zei nog hardop zijn de buren aan het boren of zo? Dus ik zoeken en zoeken en zij nee joh laat maar gewoon maar ik had echt geen idee. En toen ik zo van ja het komt hier vandaan uit die tas! Lag daar dus haar vibo in ehhehehehe
Best stom
lol, dan kan je hem er tenminste uithalen en zo overduidelijk uitzetten weet je welquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:52 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ook genant als je electrische tandenborstel aangaat in je reistas en iedereen kijkt alsof je er een dildo in hebt zitten.
Het topic over neckerman heeft meer view hoorquote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:53 schreef Ratelbak het volgende:
Het aantal views explodeert ook gewoon gelijk
Ja, en wanneer is dat topic aangemaakt? Juist ja.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:55 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Het topic over neckerman heeft meer view hoor
Als ik zoiets in me zou krijgen zou ik dit doen:quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:56 schreef DesmondKilometer het volgende:
[..]het gaat niet om de lengte knul
je pijpt liever?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:05 schreef Dingesenzo het volgende:
[..]
Als ik zoiets in me zou krijgen zou ik dit doen:
Maar dat zou je dus wel willen?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:17 schreef Dingesenzo het volgende:
[..]
ik heb geen vriend, dus op dit moment niet
jammer dat je niet ingaat op mijn verzoek, ik spaar namelijk gebruikte dildo'squote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:17 schreef Dingesenzo het volgende:
[..]
ik heb geen vriend, dus op dit moment niet
stuur maar een DM hahaquote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:01 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
jammer dat je niet ingaat op mijn verzoek, ik spaar namelijk gebruikte dildo's
dat durf ik niet, straks troll je me gewoonquote:
jij geeft wel echt kut cadeau's.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:53 schreef Pizzalucht het volgende:
Heb ik ook een keer gegeven aan een meisje![]()
Ze zei de hele tijd dat ze hem niet gebruikte, maar ik geloof er niks van
Nah het was meer een weddenschap.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:24 schreef Dingesenzo het volgende:
[..]
jij geeft wel echt kut cadeau's.
Nee een cadeau voor haar kut. Niet een kut cadeau geven. Dat is heel raar en slaat nergens op.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:24 schreef Dingesenzo het volgende:
[..]
hij mag mij ook wel een kut cadeau gevenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:24 schreef Dingesenzo het volgende:
[..]
vandaar dat ik dat ding ook op fok probeer te verkopen. al die fok vrouwen zijn het gewent.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 18:30 schreef shenkiede het volgende:
25cm is wel klein elke fokker heeft minstens een 35cm geslacht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |