Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. ____________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,95 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Hikers Babananana, hiker regio Breda (Autoreset) dery1990, hiker regio Groningen Enpe, hiker regio Eindhoven Fleauris, hiker regio Rotterdam Hojdhopper,hiker regio Utrecht Gehaktstaaf123, hiker regio Leeuwarden guru033, hiker regio Utrecht ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset) irritatie100, hiker regio Rotterdam Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset) joppie_saus, hiker regio Groningen Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede Kevindinhinho, hiker regio Zwolle MG_13, hiker regio Amsterdam MuurStraat, hiker regio Nijmegen Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset) Obama, hiker regio Amsterdam Panthera, hiker regio Ede/Arnhem Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset) QuiCk01, hiker regio Leiden Riddah, hiker regio Apeldoorn RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset) RTS91, hiker regio Groningen Rubenr3, hiker regio Groningen S-RS, hiker regio Groningen Viezze, hiker regio Groningen Zuunigerd, hiker regio Zwolle zazzel, hiker regio Breda
Privéchauffeurs invine, privéchauffeur regio Amsterdam Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem Dimitri_, privéchauffeur regio Breda Warchaser44, privéchauffeur regio Breda [url=http://forum.fok.nl/user/profile/378787[reintje_[/url], privéchauffeur regio Breda
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 5 januari 2013 12:36 schreef Pizzabodem het volgende: Skoda maakt tenminste nog lekker strakke wagens. Sommige mensen vinden het saai, ik vind de Octavia (oude en nieuwe) en de Superb Combi gewoon mooi. [ afbeelding ]
Zelf weet ik nog niet zo goed wat ik er van moet vinden. De normale XF rijdt wel heerlijk maar dit.. ik weet het nog niet. Ik vind het op de een of andere manier niet echt bij Jaguar passen
Ik lag denk ik onderop de stapel... na een paar weken niet gebeld te zijn, heb ik zelf maar even contact opgenomen donderdag en nu gelijk gister en maandag ritten gekregen. Beterr. Wordt maandag mijn eerste hybride ooit (Civic), ben benieuwd!
Op zaterdag 5 januari 2013 13:31 schreef RobinhoAjax het volgende: Ik lag denk ik onderop de stapel... na een paar weken niet gebeld te zijn, heb ik zelf maar even contact opgenomen donderdag en nu gelijk gister en maandag ritten gekregen. Beterr. Wordt maandag mijn eerste hybride ooit (Civic), ben benieuwd!
Je eerste hybride? (!) Pff ik word er mee doodgegooid, vooral vanuit Vianen. Die civic rijdt in mijn herinneringen stukken lekkerder dan een prius en ziet er ook beter uit.
Ik heb beide gereden, vond het wel prima. Prius viel me erg mee naar alle slechte verhalen. Het enige nadeel was wel dat iedereen die ik inhaalde / mij inhaalde zo naar binnen keek " _____! "
Ik heb die Civic Hybride en Prius (facelift) ook eens beide als full-options gereden, met leder, stoelverwarming, navigatie en alle meuk meer. Dan wint de Civic het wel van de Prius.
Die jag is echt wel super dik, vind hem persoonlijk ook mooier dan die Mercedes CLS Shooting Brake Ik had laatst zo'n Lexus CT200H, maar begrenst op 120... Dus dat was echt waardeloos En ik ben sowieso meer voor die plug-in hybride dan een normale hybride.
Even resumé op de stoelventilatie uit het vorige topic.. Rij er eens mee in de zomer, je wil niet meer anders . Zorgt juist voor een heerlijk koele rug, in plaats van een warme zweterige plakrug (waar ik in de zomer veel last van heb).
Op zaterdag 5 januari 2013 14:57 schreef zazzel het volgende: Die jag is echt wel super dik, vind hem persoonlijk ook mooier dan die Mercedes CLS Shooting Brake Ik had laatst zo'n Lexus CT200H, maar begrenst op 120... Dus dat was echt waardeloos En ik ben sowieso meer voor die plug-in hybride dan een normale hybride.
Een plug-in hybride is toch niet anders dan een gewone hybride, behalve het feit dat je m oplaadt aan t stopcontact waar je met rijden niets aan merkt. Elektrisch + range extender bedoel je? En hybrides vind ik 9/10keer kut, je haalt die prachtige vebruikscijfers toch niet. Enige leuke hybride die ik heb meegkregen was een Lexus RX400h
Een plug-in hybride is toch niet anders dan een gewone hybride, behalve het feit dat je m oplaadt aan t stopcontact waar je met rijden niets aan merkt. Elektrisch + range extender bedoel je? En hybrides vind ik 9/10keer kut, je haalt die prachtige vebruikscijfers toch niet. Enige leuke hybride die ik heb meegkregen was een Lexus RX400h
Ik zou geen nee zeggen tegen een Fisker Karma hoor . Plug in hybrides hebben overigens over het algemeen een veel kleinere motor dan normale hybrides aangezien deze motor bij Plug-ins alleen wordt gebruikt om stroom op te wekken als er echt geen stroom meer is.
Ik zou geen nee zeggen tegen een Fisker Karma hoor . Plug in hybrides hebben overigens over het algemeen een veel kleinere motor dan normale hybrides aangezien deze motor bij Plug-ins alleen wordt gebruikt om stroom op te wekken als er echt geen stroom meer is.
Die Fiskers zijn toch compleet elektrisch? Heb een keer in een Tesla gereden, wat een bizarre ervaring was dat
Net al even op AutoWeek gekeken, model ziet er prima uit. Oh ja, wegrijden met piepende banden is leuk, maar ik mis daarbij wel het geronk van een motor.
Als ik op kamers ga en geen eigen auto meer heb maar wel week OV.. Ga ik dit wel in overweging nemen hoewel ik geloof dat het niet super betaald... Tis natuurlijk wel gewoon leuk werk om te doen.
Ik zou trouwens, om het even over de TT te hebben, niet snel gaan leasen. Als je uit gaat rekenen wat je elke maand betaald voor de tijd dat je die auto hebt, dan kan je van dat geld ook dezelfde auto kopen en hem na 4 jaar gewoon houden.
Of nog beter, dat wat de pa van een kameraad van me deed. Hij had een 2007 Volvo V70 D5, full options. Vier jaar geleased, kwam de leasemij met het aanbod de auto over te nemen. Heeft hij gedaan, voor net geen 12k. Toen naar een BMW specialist gegaan, daar de V70 voor 17,5k verkocht en die heeft vervolgens voor hem een 520d Touring gechipt en met M-pakket full options geimporteerd uit Duitsland waar hij nog maar een paar 1000 op hoefde bij te leggen.
Wat is autorijden in de VS toch fijn. Gisteren de tank vol gegooid in Arizona voor omgerekend 0,66 euro per liter Heb 3 dagen een 2012 RAV4 mee, 2.5 liter met 179 pk, maar prestaties vallen mij tegen. Dan toch liever de V6. Morgen lever ik hem weer in in Las Vegas.
Je eerste hybride? (!) Pff ik word er mee doodgegooid, vooral vanuit Vianen. Die civic rijdt in mijn herinneringen stukken lekkerder dan een prius en ziet er ook beter uit.
Ja ik word 9 van de 10 keer ingezet voor het verhuurbedrijf met de vogelnaam, zit in een Ford-dealer... dus dat zijn vooral heel veel Fordjes die ik rij.
Morgen alweer beginnen vanuit Groningen. Wordt weer vroeg dus. Dan met een Picanto naar Nieuwegein.. Daarna Alphen ad Rijn - Amersfoort, een Golf, moet ik ophalen bij een rijschool. Is die nieuwe locatie in Amersfoort wat? Ik vond die locatie in Barneveld altijd wel ideaal.
Op zondag 6 januari 2013 20:03 schreef gehaktstaaf123 het volgende: Morgen alweer beginnen vanuit Groningen. Wordt weer vroeg dus. Dan met een Picanto naar Nieuwegein.. Daarna Alphen ad Rijn - Amersfoort, een Golf, moet ik ophalen bij een rijschool. Is die nieuwe locatie in Amersfoort wat? Ik vond die locatie in Barneveld altijd wel ideaal.
Mwah, was even bneieuwd naar rij ervaringen.. Zit eraan te denken om 1 te kopen als vervanging van de Seat. 2e hands zijn ze namelijk echt goedkoop(12k voor 1 met 40.000km uit 2010.)en (al moet ik dat nog uitrekenen) de kosten per km zijn vast lager als met mijn LPG bak(en diesel kan net niet uit.)
Op zaterdag 5 januari 2013 23:42 schreef Panthera. het volgende: Ja, klopt, echt failliet zijn ze niet, maar sinds augustus hebben ze niet meer geproduceerd.
Klopt, komt doordat hun hoofdleverancier van accu's failliet is gegaan.
@Mothergoose: supervet man zo'n 911. Is het een lang ritje??
Morgen weer lekker dagje Barendrecht- Eindhoven Eindhoven- Den haag & Zoetermeer- Breda
Eerste afleveradres is a in het centrum van Eindhoven, ben benieuwd waar ik die auto moet laten. Bij een bedrijf gevestigd in een gebouw naast busstation Piazza
Op zondag 6 januari 2013 21:53 schreef bitowner het volgende: Eerste afleveradres is a in het centrum van Eindhoven, ben benieuwd waar ik die auto moet laten. Bij een bedrijf gevestigd in een gebouw naast busstation Piazza
In het gebouw van de Bijenkorf, of in het gebouw aan de andere kant met o.a. de Media Markt? Bijenkorf? Dan zou ik gewoon op het stationsplein parkeren, gebouw waar de Media Markt in zit heeft als ik het me goed herinner een parkeergarage. Of gewoon de cp ff bellen dat hij naar de straat toe komt
In het gebouw van de Bijenkorf, of in het gebouw aan de andere kant met o.a. de Media Markt? Bijenkorf? Dan zou ik gewoon op het stationsplein parkeren, gebouw waar de Media Markt in zit heeft als ik het me goed herinner een parkeergarage. Of gewoon de cp ff bellen dat hij naar de straat toe komt
overkant mediamarkt en dan niet de bijenkorf:p Verder staat het cp nummer er niet bij & moet toch nog kenteken doorbellen dus kan ik het gelijk vragen bij EW
Ligt eraan waar je moet zijn. Richting het noorden maakt het weinig uit denk ik, dan moet je toch naar Amersfoort station. Voor mij is het wel een flinke achteruitgang.
Ik denk overigens ook dat de beschikbaarheidsmail van deze week ook op dit bedrijf doelde, met de achterstallige ritten.
Ik wil dolgraag werken, hebben ze een project in Amsterdam (iets uit mijn regio maar goed ^^), blijkt dat het tot donderdag is, en ik kan vrijdag pas werken. :-(
Ik had het al gelezen ja. Maar hoe komen ze er nou op om een leasemaatschappij op te richten als keukenverkoper ofzo?
Gevalletje 'unrelated diversification'... Ja ja, is tentamens leren toch nog ergens goed voor. '
Nee het zal wel een goede reden hebben neem ik aan, neem alleen al de 400 miljoen omzet per jaar. En natuurlijk doen ze het niet alleen maar met partners, zoals ook in dat bericht te lezen is.
Kreeg vandaag trouwens 280 euro gestort, het voorschot op de EW onkosten van de Duitsland rit. Wel fijn dat dat nu al gebeurt en niet met het loon.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
kreeg vorige week trouwens een boos mailtje van EW met als onderwerp 'alcohol tijdens werktijd'.
had een lange PCrit dus mocht maaltijd declareren. had ik een maat getroffen ergens, hij mijn broodje kebab betaald, ik zijn biertje en zelf koffie gedronken. dat drankbonnetje uiteraard zonder erbij na te denken gedeclareerd bij EW. Vonden ze niet grappig. en uitleggen dat het niet mijn bier was maar van iemand anders gaat natuurlijk ook niet :p
Op maandag 7 januari 2013 15:37 schreef mothergoose het volgende: kreeg vorige week trouwens een boos mailtje van EW met als onderwerp 'alcohol tijdens werktijd'.
had een lange PCrit dus mocht maaltijd declareren. had ik een maat getroffen ergens, hij mijn broodje kebab betaald, ik zijn biertje en zelf koffie gedronken. dat drankbonnetje uiteraard zonder erbij na te denken gedeclareerd bij EW. Vonden ze niet grappig. en uitleggen dat het niet mijn bier was maar van iemand anders gaat natuurlijk ook niet :p
Haha oh ja dat is wel kut dan. Nog gevolgen?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Op maandag 7 januari 2013 17:26 schreef Dimitri_ het volgende: Oja, kijk vantevoren even waar de sleutel zit.. Volgensmij bij een 911 ook links van het stuur. Scheelt wat gestuntel.
Op zondag 6 januari 2013 21:53 schreef bitowner het volgende: Morgen weer lekker dagje Barendrecht- Eindhoven Eindhoven- Den haag & Zoetermeer- Breda
Eerste afleveradres is a in het centrum van Eindhoven, ben benieuwd waar ik die auto moet laten. Bij een bedrijf gevestigd in een gebouw naast busstation Piazza
Bij welk bedrijf/winkel moest je uiteindelijk zijn? En waar heb je geparkeerd?
Morgen naar die nieuwe D*****lease in Amersfoort, aan Nijkerkerstraat. Maar daar staat volgens Google Maps helemaal niets.. Google geeft een heel ander adres aan..
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
Morgen naar die nieuwe D*****lease in Amersfoort, aan Nijkerkerstraat. Maar daar staat volgens Google Maps helemaal niets.. Google geeft een heel ander adres aan..
Mijn eerste post maar is in dit topic. Je moet daar het terrein van Gazelle oprijden en dan ergens achterin.
Ben er vandaag voor het eerst geweest. Is zo wel veel professioneler als die loods in Barneveld. Alleen OV is wel stukken minder.. Overigens niet bij Gazelle het terrein oprijden, maar een klein stukje verder. Zit ook een autodemontagebedrijf, daar kan je het terrein oprijden. Had overigens wel iets duidelijker aangegeven mogen worden
@Kevindinhinho, die straat is correct, het is heel simpel en wijst zich vanzelf. Wel de borden opvolgen anders sta je op het verkeerde terrein( stukje doorrijden voordat je links af slaat)
Ze moeten in de ritgegevens gewoon het huisnummer even aanpassen, ben vorige week ook bijna het verkeerde terrein opgereden tot ik zag dat chauffeurs iets verder moeten zijn. Stuk beter dan dat terrein in Barneveld waar ik op de een of andere manier altijd in de regen kwam..
Er staat overigens een groot bord met xxxxleasing waar je in moet rijden (en op het eerste bord dat je tegenkomt staat chauffeurs doorrijden). Geen paniek, het valt allemaal wel mee.
Als dit al onduidelijk is, hoe moet het dan als je op zoekt bent naar een geldautomaat in Sudan?
Op het bord staat opgegeven xxxxxlease waarbij die xxx de naam is van een duitse autofabrikant. Dat is het moederbedrijf ofzo. Maar daar moet je dus zijn
Vandaag voor het eerst naar Groningen geweest, relatief weinig rijden en heel lang OV.
Heb wel veel last gehad van het militaire colonne richting groningen, voor de patrioteenheden die naar Turkije gaan. Die hele stoet rijdt 80, dus dan gaan de normale vrachtwagens de stoet inhalen met 85 op een tweebaans snelweg.. Maar wel interessant, had eigenlijk gedacht dat militaire colonne's alleen in het theorieboekje staan maar dat je ze eigenlijk nooit tegen zou komen.
Overigens meerdere militairen die gewoon zaten te bellen achter het stuur.
Heb gister 12 gangen vis meegegeten met een stuk of 8 zeer bekende bn ers. Klant had mij besteld om 19 zodat ik mee kon eten ipv eeuwig kebab eten.
Maar dan waar het om gaat: de 911
Het reed eigenlik minder speciaal dan ik dacht.. hele tijd 170 gereden en dat was best prima. Flink hard geveerd wel.. Laatste stuk, door Maastricht was wel heel erg vet. Raampjes open en lekker keihard bochten uitaccelereren door een slapende stad. Heb een huge fooi gekregen ook nog dus dat was allemaal erg vet. Nadeel was dat ik om 0100 in bed lag en om 0515 alweer in de trein moest zitten voor volgende rit..
Op dinsdag 8 januari 2013 05:34 schreef mothergoose het volgende: Heb gister 12 gangen vis meegegeten met een stuk of 8 zeer bekende bn ers. Klant had mij besteld om 19 zodat ik mee kon eten ipv eeuwig kebab eten.
Maar dan waar het om gaat: de 911
Het reed eigenlik minder speciaal dan ik dacht.. hele tijd 170 gereden en dat was best prima. Flink hard geveerd wel.. Laatste stuk, door Maastricht was wel heel erg vet. Raampjes open en lekker keihard bochten uitaccelereren door een slapende stad. Heb een huge fooi gekregen ook nog dus dat was allemaal erg vet. Nadeel was dat ik om 0100 in bed lag en om 0515 alweer in de trein moest zitten voor volgende rit..
Foto's volgen
Kijk! Dat zijn de betere ritten! Ben benieuwd naar de foto's.
Op dinsdag 8 januari 2013 05:34 schreef mothergoose het volgende: Heb gister 12 gangen vis meegegeten met een stuk of 8 zeer bekende bn ers. Klant had mij besteld om 19 zodat ik mee kon eten ipv eeuwig kebab eten.
Maar dan waar het om gaat: de 911
Het reed eigenlik minder speciaal dan ik dacht.. hele tijd 170 gereden en dat was best prima. Flink hard geveerd wel.. Laatste stuk, door Maastricht was wel heel erg vet. Raampjes open en lekker keihard bochten uitaccelereren door een slapende stad. Heb een huge fooi gekregen ook nog dus dat was allemaal erg vet. Nadeel was dat ik om 0100 in bed lag en om 0515 alweer in de trein moest zitten voor volgende rit..
Foto's volgen
Nice verhaal dit. Dit is dus ook de reden waarom ik evt. PC zou willen worden. Mooie avonturen, mooie auto's, gratis dinertjes:)
Voor mij ook de reden dat ik over een maand als pc ga solliciteren! Fijn verhaal Mothergoose!
Hoe zit het eigenlijk met stage lopen? Ik weet dat, wanneer je zes maanden + afwezig bent, jehet door moet geven. Maar ik loop slechts drie maanden stage. Iemand?
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
Hoe zit het eigenlijk met stage lopen? Ik weet dat, wanneer je zes maanden + afwezig bent, jehet door moet geven. Maar ik loop slechts drie maanden stage. Iemand?
Volgens mij moet dat bij veel minder maanden al, als er al een officiele termijn voor is. Maar ze willen ook dat je doorgeeft wanneer je 2 weken op vakantie gaat, dus een telefoontje kan geen kwaad lijkt me...
Ze hebben mij eens verteld dat ze me bij 6 weken afwezigheid tijdelijk moesten uitschrijven. Maar toen ik daadwerkelijk 6 weken niet beschikbaar was, was er niets aan de hand.
Gisteren de voorbumper van de bedrijfsbus aan stront gereden. Ik dacht even slim te zijn en een stukje via het gras af te snijden. Toen kwam ik klem te zitten. Komt er een gappie naar buiten die mij er wel even achterwaarts uit zou trekken. Net toen ik zei dat het niet ging lukken, gaf meneer nog een peut gas. Maar mijn voorbumper had zich al ingegraven in de grond, dus die stoot gas was genoeg om mijn voorbumper aan de voorkant los te laten schieten. Uiteindelijk heeft de klant waar ik was mijn busje met de heftruck er uit getrokken en kon ik op kantoor met drie man die bumper met schroeven weer vastjassen
Op dinsdag 8 januari 2013 13:07 schreef joppie_saus het volgende: Gisteren de voorbumper van de bedrijfsbus aan stront gereden. Ik dacht even slim te zijn en een stukje via het gras af te snijden. Toen kwam ik klem te zitten. Komt er een gappie naar buiten die mij er wel even achterwaarts uit zou trekken. Net toen ik zei dat het niet ging lukken, gaf meneer nog een peut gas. Maar mijn voorbumper had zich al ingegraven in de grond, dus die stoot gas was genoeg om mijn voorbumper aan de voorkant los te laten schieten. Uiteindelijk heeft de klant waar ik was mijn busje met de heftruck er uit getrokken en kon ik op kantoor met drie man die bumper met schroeven weer vastjassen
Haha je had geen idee dat het veel geregend had ofzo?
Op dinsdag 8 januari 2013 13:10 schreef joppie_saus het volgende: Jawel, maar ik rij daar altijd over het gras. Liepen ook genoeg bandensporen dus ik vertrouwde er op dat het moest lukken.
Ik kom voorlopig ook niet meer aan het werk bij EW. Vanaf Februari op stage en deze maand erg druk met de tentamens over twee weken en tot die tijd met het project. En op een twee van m'n vrije dagen alvast even meedraaien op m'n stage adres.
quote:
Op dinsdag 8 januari 2013 13:07 schreef joppie_saus het volgende: Gisteren de voorbumper van de bedrijfsbus aan stront gereden. Ik dacht even slim te zijn en een stukje via het gras af te snijden. Toen kwam ik klem te zitten. Komt er een gappie naar buiten die mij er wel even achterwaarts uit zou trekken. Net toen ik zei dat het niet ging lukken, gaf meneer nog een peut gas. Maar mijn voorbumper had zich al ingegraven in de grond, dus die stoot gas was genoeg om mijn voorbumper aan de voorkant los te laten schieten. Uiteindelijk heeft de klant waar ik was mijn busje met de heftruck er uit getrokken en kon ik op kantoor met drie man die bumper met schroeven weer vastjassen
Ah dat is wel echt heel kut, hoe reageren ze daar op bij EW? En idd hoe is dat geregeld met ANWB. Ik ben zelf wel lid van de ANWB ivm m'n eigen auto, maar was niet vanplan die kaart te gebruiken voor EW...
EW heeft mij een tijd geleden toen doorverbonden met de ANWB en binnen no-time was er iemand om mijn klapband te vervangen. Was allemaal prima geregeld!
Morgen 1 rit. Koningslust - Barendrecht. 3 uur OV vanaf huis tot startadres Gelukkig om 13.00 pas ophalen, maar toch Ik moet trouwens voor het eerst in mijn 'carriere' met de belbus. Ben benieuwd wat dat op gaat leveren
Op dinsdag 8 januari 2013 17:14 schreef Irritatie100 het volgende: Morgen 1 rit. Koningslust - Barendrecht. 3 uur OV vanaf huis tot startadres Gelukkig om 13.00 pas ophalen, maar toch Ik moet trouwens voor het eerst in mijn 'carriere' met de belbus. Ben benieuwd wat dat op gaat leveren
Op tijd bellen voor die bus! minimaal een uur van te voren. Bij ons(Uithuizen, Eemshaven ZOutkamp e.d.) is het of een busje of een E-klasse ofzo die je dan oppikt en rechtstreeks naar je eindbestemming brengt. Hier geld echter wel weer: niet vergeten uit te checken! (zelfs in de E-klasse's.. maar daar scant de chauffeur je ov-pas)
Op tijd bellen voor die bus! minimaal een uur van te voren. Bij ons(Uithuizen, Eemshaven ZOutkamp e.d.) is het of een busje of een E-klasse ofzo die je dan oppikt en rechtstreeks naar je eindbestemming brengt. Hier geld echter wel weer: niet vergeten uit te checken! (zelfs in de E-klasse's.. maar daar scant de chauffeur je ov-pas)
Stond bij 9292 er idd bij dat je een uur van te voren moet bellen. Ik maak er wel anderhalf van Dat gehucht waar ik heen moet ligt vlakbij Venlo, maar zal wel hetzelfde werken als bij jullie dan.
Op dinsdag 8 januari 2013 17:14 schreef Irritatie100 het volgende: Morgen 1 rit. Koningslust - Barendrecht. 3 uur OV vanaf huis tot startadres Gelukkig om 13.00 pas ophalen, maar toch Ik moet trouwens voor het eerst in mijn 'carriere' met de belbus. Ben benieuwd wat dat op gaat leveren
Koningslust...over gaten gesproken, kom er weleens naast gereden. Mocht de belbus falen dan kun je vanuit station Venlo lijn 61 of 62 (weet niet precies uit me hoofd) richting Weert/Meijel nemen en bij de halte koningslust uitstappen. Dan moet je echter nog wel 2km door de middle of nowhere lopen voordat je 't dorp bereikt .
Morgen drie ritten. Kampen - Boxtel in een Focus, Boxtel (ander adres) - Breda in een Berlingo, Breda (ook ander adres) - Almere in een Prius. Iemand die morgen rond 11:15 in Breda een auto, bij de grote natuurlijk, moet ophalen? Kan nog wel een lift gebruiken(A)
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
Op dinsdag 8 januari 2013 18:49 schreef QuiCk01 het volgende: Kut groot deel van m'n salaris van EW deze maand naar CIB 1 keer Flitsmeister niet aan en gelijk raak..
Ai, das zuur.. Hoeveel en waar?
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
Op dinsdag 8 januari 2013 17:05 schreef zazzel het volgende: Ah dat is wel echt heel kut, hoe reageren ze daar op bij EW? En idd hoe is dat geregeld met ANWB. Ik ben zelf wel lid van de ANWB ivm m'n eigen auto, maar was niet vanplan die kaart te gebruiken voor EW...
Ze hebben gebeld met de leasemij of die een eigen pechdienst hadden en dat bleek zo te zijn. Die is dus gekomen en heeft het probleem opgelost.
Op dinsdag 8 januari 2013 18:49 schreef QuiCk01 het volgende: Kut groot deel van m'n salaris van EW deze maand naar CIB 1 keer Flitsmeister niet aan en gelijk raak..
Of ik moet thuis gewoon ff ontkennen ghehehe
Gehehe, je eerste boete? Anders gewoon je ouders laten betalen, ik hoefde er niet eens om te vragen
Op dinsdag 8 januari 2013 17:14 schreef Irritatie100 het volgende: Morgen 1 rit. Koningslust - Barendrecht. 3 uur OV vanaf huis tot startadres Gelukkig om 13.00 pas ophalen, maar toch Ik moet trouwens voor het eerst in mijn 'carriere' met de belbus. Ben benieuwd wat dat op gaat leveren
Haha een vriend van me woont in Koningslust. Dat is echt een gat inderdaad.
Op dinsdag 8 januari 2013 18:49 schreef QuiCk01 het volgende: Kut groot deel van m'n salaris van EW deze maand naar CIB 1 keer Flitsmeister niet aan en gelijk raak..
Of ik moet thuis gewoon ff ontkennen ghehehe
Ik moest zaterdag naar Frankfurt.. Gewoon 2 keer geflitst in Duitsland!
Koningslust...over gaten gesproken, kom er weleens naast gereden. Mocht de belbus falen dan kun je vanuit station Venlo lijn 61 of 62 (weet niet precies uit me hoofd) richting Weert/Meijel nemen en bij de halte koningslust uitstappen. Dan moet je echter nog wel 2km door de middle of nowhere lopen voordat je 't dorp bereikt .
Hoop dat dat niet nodig is die belbus (65) stopt op 4 minuten lopen, dus dat is wel mooi. Die gaat overigens vanaf Horst-Sevenum.
Hoe zit het eigenlijk met stage lopen? Ik weet dat, wanneer je zes maanden + afwezig bent, jehet door moet geven. Maar ik loop slechts drie maanden stage. Iemand?
Ik loop nu vier maanden stage (laatste maand) en in september ook al niet gewerkt. Nog niks van gehoord (heb me niet uitgeschreven).
Op tijd bellen voor die bus! minimaal een uur van te voren. Bij ons(Uithuizen, Eemshaven ZOutkamp e.d.) is het of een busje of een E-klasse ofzo die je dan oppikt en rechtstreeks naar je eindbestemming brengt. Hier geld echter wel weer: niet vergeten uit te checken! (zelfs in de E-klasse's.. maar daar scant de chauffeur je ov-pas)
Hebben ze ondertussen een chipkaart scanner? Toen ik met jullie bel-mercedes E-klasse moest kon dat niet, en ik had natuurlijk geen geld bij me. Ik dus gezegd dat ik 's middags terug moest met de belbus, dat ik dan het kaartje wel zou betalen. Dat was geen probleem In Groningen kan dat nog.
Ik loop nu vier maanden stage (laatste maand) en in september ook al niet gewerkt. Nog niks van gehoord (heb me niet uitgeschreven).
[..]
Hebben ze ondertussen een chipkaart scanner? Toen ik met jullie bel-mercedes E-klasse moest kon dat niet, en ik had natuurlijk geen geld bij me. Ik dus gezegd dat ik 's middags terug moest met de belbus, dat ik dan het kaartje wel zou betalen. Dat was geen probleem In Groningen kan dat nog.
Per bedrijf verschillend, vorige bedrijf had ze niet(ook geen euro kaartjes); dit bedrijf heeft er verschillende. Werk trouwens bij UVO..
ah welnee joh, Als er een soort boete is waar makkelijk onderuit valt te komen zijn het die uit Duitsland wel.. besides, 3 jaar geleden daar EN een parkeerboete EN een boete voor het negeren van een stopbord gekregen; schade: 5,- per stuk.. Die laatste was een staande houding, dus de agent toen nog 5 euro fooi gegeven(had geen wisselgeld bij zich.)
Op dinsdag 8 januari 2013 20:13 schreef Viezze het volgende: Haha misschien. Nog een paar weekjes en dan is mijn stage klaar, heb zin om weer te rijden voor EW. Lekker door heel NL crossen, beter dan een bureau
ben nu ook stage aan het doen; lekker vanuit huis een websiteje opzetten en straks een netwerk aanleggen(al duurt dat nog wel een half jaar voor dat gebeurt..)
Ik ga in februari voor de rest van dit studiejaar op stage. Ik ga me trouwens ook niet uitschrijven bij EW maar kijken of ik in die periode nog hier en daar een dagje kan meepakken. Sowieso hoef ik maar 4 dagen in de week, maar de 5e dag is een terugkomdag, dus dan moet ik gewoon naar school. Maar wellicht dat ik daar iets mee kan doen. En in vakanties hoef ik in principe niet door te werken op de stage (of wel, dan heb ik een paar weken eerder zomervakantie), dus die paar daagjes EW gaan vast nog wel lukken!
ben nu ook stage aan het doen; lekker vanuit huis een websiteje opzetten en straks een netwerk aanleggen(al duurt dat nog wel een half jaar voor dat gebeurt..)
Klinkt prima. Voor mij zijn het helaas gewoon volledige werkdagen
ah welnee joh, Als er een soort boete is waar makkelijk onderuit valt te komen zijn het die uit Duitsland wel.. besides, 3 jaar geleden daar EN een parkeerboete EN een boete voor het negeren van een stopbord gekregen; schade: 5,- per stuk.. Die laatste was een staande houding, dus de agent toen nog 5 euro fooi gegeven(had geen wisselgeld bij zich.)
Ik heb geen idee van de boetebedragen, maar hier geloof ik echt helemaal niets van. 5 euro per boete?
Morgen oa een ritje voor de Veluwezoom. Echter dit staat in de ritinfo:
quote:
LET OP: hiervoor geldt een andere procedure dan die je bij A.... gewend bent. Je dient de auto in te nemen met behulp van het A....C..L....._pre_check_formulier_3_paginas.pdf! SCHADE GOED CONTROLEREN EN ALLES NOTEREN!!! Vergeet niet de (weers)omstandigheid te vermelden en of de auto schoon is of niet. 1 exemplaar is voor de klant en 1 voor A..... Het laaste blad (melding Pre-check) van de formulieren leg je op het dashboard!!! Altijd goed controleren of ook de kentekenpapieren en reservesleutels aanwezig zijn, niet zomaar aannemen omdat de berijder zegt dat ze erbij zitten. Bij aflevering het pre-check formulier afgeven aan de balie in de parkeergarage!!!!!!!!!! Zij zullen met je meelopen naar de auto om de auto terplaatse direct in te nemen.
Sinds wanneer is deze ongein nou weer? Verdomme de derde pagina met koeienletters en al. Laat ze lekker zelf zorgen voor zo'n berichtenplaatje.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Op dinsdag 8 januari 2013 21:23 schreef Hojdhopper het volgende: Tevens het voornemen om voortaan mijn uren digitaal bij te houden ipv op papier. Iemand nog zo'n standaard excelbestandje voor me?
Ik gebruik zelf Google Drive, kun je al lekker in de bus je uren bijwerken
Op dinsdag 8 januari 2013 21:23 schreef Hojdhopper het volgende: Tevens het voornemen om voortaan mijn uren digitaal bij te houden ipv op papier. Iemand nog zo'n standaard excelbestandje voor me?
Sinds wanneer is deze ongein nou weer? Verdomme de derde pagina met koeienletters en al. Laat ze lekker zelf zorgen voor zo'n berichtenplaatje.
Dat is een wens van sommige klanten. Dus maak je niet druk, dit is niet standaard Bij enkele ritten moet je gewoon schadeformulieren invullen. Ik meld me dan trouwens op dezelfde plek als normaal, en zeg dat ik een pre-check heb, dan kom t wel goed.
Op dinsdag 8 januari 2013 21:46 schreef Hojdhopper het volgende: Oh ja, dat is wel handig ja! Ik gebruik dan de versie van de concurrent maar goed om te doen idd.
Thanks Viezze!
Je hebt hem.
Google Drive is inderdaad wel een goed idee inderdaad.
By the way, props voor de persoon die ooit dit Excel bestand heeft gemaakt welke ik naar iedereen doorstuur. Het was iemand van hier maar weet niet meer wie
Dat is een wens van sommige klanten. Dus maak je niet druk, dit is niet standaard Bij enkele ritten moet je gewoon schadeformulieren invullen. Ik meld me dan trouwens op dezelfde plek als normaal, en zeg dat ik een pre-check heb, dan kom t wel goed.
Oef oké. Ik dacht al, dit moet geen gewoonte worden haha!
Nogmaals dank Viezze! Haha inderdaad een ideaal bestand!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Ik heb geen idee van de boetebedragen, maar hier geloof ik echt helemaal niets van. 5 euro per boete?
Sowieso wel. Ik koop in Duitsland nooit parkeerkaartje. In Bremen is het als volgt; geen kaartje is 10 euro, te laat terug is 5 euro per 24 uur. Goedkoper kan je bijna niet parkeren daar.
Als je in Duitsland 10 te hard rijdt mag je een schrikbarende 15 euro overmaken. Ik hou me daar ook nooit aan de snelheidslimieten, want ze moeten je staande houden wil je het voelen. Als je de boete thuiskrijgt zijn er honderd manieren om er onder uit te komen, dus daar gok ik dan maar op hehe.
Sowieso wel. Ik koop in Duitsland nooit parkeerkaartje. In Bremen is het als volgt; geen kaartje is 10 euro, te laat terug is 5 euro per 24 uur. Goedkoper kan je bijna niet parkeren daar.
Als je in Duitsland 10 te hard rijdt mag je een schrikbarende 15 euro overmaken. Ik hou me daar ook nooit aan de snelheidslimieten, want ze moeten je staande houden wil je het voelen. Als je de boete thuiskrijgt zijn er honderd manieren om er onder uit te komen, dus daar gok ik dan maar op hehe.
In Oldenburg e.d. zetten wij de auto altijd gewoon in een parkeergarage, kost je ook hooguit een 10tje per dag.
Sowieso wel. Ik koop in Duitsland nooit parkeerkaartje. In Bremen is het als volgt; geen kaartje is 10 euro, te laat terug is 5 euro per 24 uur. Goedkoper kan je bijna niet parkeren daar.
Als je in Duitsland 10 te hard rijdt mag je een schrikbarende 15 euro overmaken. Ik hou me daar ook nooit aan de snelheidslimieten, want ze moeten je staande houden wil je het voelen. Als je de boete thuiskrijgt zijn er honderd manieren om er onder uit te komen, dus daar gok ik dan maar op hehe.
Oké ja daar kan ik nog wel inkomen want die boetes in Nederland zijn absurd, maar 5 euro voor het negeren van een stopbord
Dan betaal ik liever 60 euro voor geen kaartje en 220(?) voor het negeren van zo'n bord...
ah welnee joh, Als er een soort boete is waar makkelijk onderuit valt te komen zijn het die uit Duitsland wel.. besides, 3 jaar geleden daar EN een parkeerboete EN een boete voor het negeren van een stopbord gekregen; schade: 5,- per stuk.. Die laatste was een staande houding, dus de agent toen nog 5 euro fooi gegeven(had geen wisselgeld bij zich.)
Haha daar is niets van te zeggen! Ik ben benieuwd wanneer ik ze binnenkrijg ; hoop alleen dat het bedrijf ze niet direct betaalt. Alleen zijn de boetes van +30 blijkbaar wel erg hoog.. En bij 1 reed ik ongeveer 30 te hard.. (110 waar je 80 mocht)
Wel een beetje het nadeel van de Autobahn op de stukken zonder maximumsnelheid.. Zodra je dan moet afremmen naar 80 ivm baustelle lijk je ineens stil te staan.
Ben bij m'n laatste rit net op tijd gewaarschuwd voor een controle. Reed op de snelweg en kreeg net de verkeersinformatie via de radio door... Stond er een lasergun bij hmp 141, en ik reed op dat moment net langs hmp 139.6 ofzo. Dus ik al kijken of ik hem kon zien... en ja hoor een wit busje langs de weg 'verdekt' opgesteld
Had trouwens ook nog een excelsheetje voor geïnteresseerden
Op woensdag 9 januari 2013 10:34 schreef Irritatie100 het volgende: Nou, mijn belbus is geregeld. Ben benieuwd Enige is dat ik er niet met een chipkaart in kan volgens de telefoniste, maar dat zien we daar wel weer.
da's dan toch hun probleem dunkt me? Ik zou echt geen kaartje ofzo gaan kopen als ik een geldig vrij-rijden product op mijn ov-chipkaart zou hebben.
da's dan toch hun probleem dunkt me? Ik zou echt geen kaartje ofzo gaan kopen als ik een geldig vrij-rijden product op mijn ov-chipkaart zou hebben.
Succes in Raamsdonksveer dan. RTS91 weet er alles van. Toen wij daar stonden moesten we hoe dan ook een kaartje kopen, ook al hadden we studentenOV. Meneer wilde van geen wijken weten. Kan zijn dat het daar nu anders is hoor.
Fijn... Sterkte! Kan EW niet gewoon iemand anders sturen voor de terugrit?
Ik ben nu bijna thuis. Auto was trouwens een Up. Het is nog steeds niet mijn droomauti, maar ik vind het een stuk volwassener rijden dan pak beet de drieling.
Vandaag is m'n haat aan Limburg maar weer eens bevestigd. Kreeg net toch een grote bek van de receptioniste bij een van onze bekende schade herstellers. Het terrein van hun stond bom vol met auto's en er was nog 1 plekje vrij, maar ik zou hem daar nooit in krijgen zonder schade te rijden. Dus ik had hem op een plek neergezet waar niemand er last van had. En die focus zou toch binnen een half uur worden opgehaald. Nou begon ze te tieren over dat ik geen goedee chauffeur was als ik hem niet in dat vak kreeg en over slechte service van EW etc etc.. Hoezo gefrustreerd..
Nu nog 2 uur terug reizen van Heerlen naar Breda
[ Bericht 1% gewijzigd door zazzel op 09-01-2013 16:16:30 ]
Op woensdag 9 januari 2013 16:06 schreef zazzel het volgende: Vandaag is m'n haat aan Limburg maar weer eens bevestigd. Kreeg net toch een grote bek van de receptioniste bij een van onze bekende schade herstellers. Het terrein van hun stond bom vol met auto's en er was nog 1 plekje vrij, maar ik zou hem daar nooit in krijgen zonder schade te rijden. Dus ik had hem op een plek neergezet waar niemand er last van had. En die focus zou toch binnen een half uur worden opgehaald. Nou begon ze te tieren over dat ik geen goedee chauffeur was als ik hem niet in dat vak kreeg en over slechte service van EW etc etc.. Hoezo gefrustreerd..
Nu nog 2 uur terug reizen van Heerlen naar Breda
Is dat in de buurt van station Hoensbroek? Zo'n typische limbo met zwart haar van middelbare leeftijd?
Ik heb nog een kopie van een huurcontract van de grote uit Breda, kan ik deze ook gewoon uploaden bij m'n digitale ritbon? Of moet die perse hardcopy naar EW toe?
Op dinsdag 8 januari 2013 23:06 schreef Hojdhopper het volgende: Enige wat volgens mij niet helemaal werkt is de 'Per maand' kolom, maar goed even puzzelen en dan komt dat wel goed.
Wat werkt er niet dan? Bij mij werkte dat altijd prima.
Edit; ik kan hem trouwens ook wel met een input formuliertje maken, misschien nog makkelijker en sneller. Zal eens even kijken binnenkort als mensen interesse hebben.
Wat werkt er niet dan? Bij mij werkte dat altijd prima.
Edit; ik kan hem trouwens ook wel met een input formuliertje maken, misschien nog makkelijker en sneller. Zal eens even kijken binnenkort als mensen interesse hebben.
Dat lijkt me wel wat!
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
Vandaag 3 ritten, net een Panda afgeleverd bij de grote in Almere vanuit Eindhoven, straks nog Amsterdam - Breda in een Avensis en tot slot Breda - Breda in een BWM 320i Cabriolet. Die laatste wordt leuk, jammer dat het maar iets van 12km is...
http://db.tt/bQ58lyyN Eerste opzetje, als er dingen anders moeten hoor ik het wel. Kunnen vast nog wel handige dingen in. Mocht je niet op de knop kunnen klikken moet je macro's enablen.
Wat werkt er niet dan? Bij mij werkte dat altijd prima.
Edit; ik kan hem trouwens ook wel met een input formuliertje maken, misschien nog makkelijker en sneller. Zal eens even kijken binnenkort als mensen interesse hebben.
Nou hij telt daar gewoon alles bij elkaar op. Ook als je een nieuwe maand begint. Dus zeg maar zo:
Datum - verdiend - per maand 1 januari - 100 euro - 100 euro 2 januari - 100 euro - 200 euro 1 februari - 100 euro - 300 euro 2 februari - 100 euro - 400 euro
Ipv dat ie dan in februari weer bij 0 euro begint. Savvie?
Trouwens gisteren over twee ritten 9 uur gedaan. Die eerste rit naar het oosten van het land was best prima, maar moest daar drie kwartier op de bus wachten (eens in het uur) en toen nog 2:15 uur naar mijn volgende adres reizen. Na aflevering in Almere nog in een verkeerde trein gestap, kwam ik ineens in Amsterdam ipv Amersfoort
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Dit is toch ook wel het toppunt. Net gebeld door AR, maar met dat ik opneem druk ik per ongeluk de oproep weg. Meteen teruggebeld, is het al niet meer nodig
Ook twee ritten morgen. Ede Meerkerk en Meerkerk Arnhem. Als iemand om ongeveer half 11 in Meerkerk is, ik heb een lift nodig van feest naar snelweglocatie
Golf en Clio overigens. Mn zoveelste Golf, maar mijn eerste Clio. Overigens de splinternieuwe Clio.
Edit: die Clio heeft een 0.9 liter 3 cylinder. Leve de downsizing.
Ja er zal vast wel iets gebeuren, maar ik hou er niet van. Vooral omdat die motoren in de praktijk toch niet zuiniger zijn. Die downsize is alleen handig omdat in de officiële verbruikstest de inspanning zo laag is dat kleiner altijd efficiënter is, in de echte wereld niet.
Dan kan je beter een Mercedes 300d ofzo rijden zoals een vriend van mij, die haalt 1:20 in z'n 6 cilinder. En dat ding rijdt nog wel tot de miljoen km.
15 minuten later weer gebeld, voor een wisselrit die begint in Vlijtingen (5km over de grens bij Maastricht) en dan naar Oirschot, en van Oirschot dus weer de omgekeerde route. Beetje vreemd, want als ik zou beginnen en eindigen in Oirschot zou het allemaal veel minder ingewikkeld zijn. Maar goed, als het andersom zou kunnen hadden ze het zelf ook wel bedacht denk ik.
Kom er alleen niet echt uit met het OV. Ik zal sowieso wel naar Maastricht moeten, en dan dus naar dat dorp over de grens. Hoe bereidt je zoiets voor? kom er met delijn.be ook niet echt uit.. Iemand ervaring mee?
Op donderdag 10 januari 2013 16:52 schreef joppie_saus het volgende: Gewoon Easyway bellen. Zeggen dat je niet weet wat je doen moet. Dikke kans dat je met de taxi mag.
Zit bij AR, maar die zullen natuurlijk wel het zelfde reageren. Zoek nog wel even verder en anders bel ik ze straks op.
Op donderdag 10 januari 2013 16:49 schreef Ordinateur het volgende: 15 minuten later weer gebeld, voor een wisselrit die begint in Vlijtingen (5km over de grens bij Maastricht) en dan naar Oirschot, en van Oirschot dus weer de omgekeerde route. Beetje vreemd, want als ik zou beginnen en eindigen in Oirschot zou het allemaal veel minder ingewikkeld zijn. Maar goed, als het andersom zou kunnen hadden ze het zelf ook wel bedacht denk ik.
Kom er alleen niet echt uit met het OV. Ik zal sowieso wel naar Maastricht moeten, en dan dus naar dat dorp over de grens. Hoe bereidt je zoiets voor? kom er met delijn.be ook niet echt uit.. Iemand ervaring mee?
Met De lijn zou het moeten lukken als je gewoon Maastricht station als begin neemt. Delijn doet bussen en treinen, dus die zou wat moeten vinden.
Ik moest een keer naar een of ander dorp bij Antwerpen, toen heb ik op google maps dat adres opgezocht, gekeken of er een bushalte in de buurt was en met de naam van die halte op delijn gaan kijken.
Zit bij AR, maar die zullen natuurlijk wel het zelfde reageren. Zoek nog wel even verder en anders bel ik ze straks op.
Ik denk dat ze bij EW heel anders zouden reageren als jij ze belt
Ik ben al sinds september elke vrijdag vrij en altijd nog gewerkt (wel enkele keren een spoedje).
Sowieso niks te klagen, van september tot nu alleen in oktober en in kerstvakantie twee keer beschikbaar geweest en niet gewerkt. Voordeel van het midden van het land denk ik, al betekent het wel vaak kortere dagen.
Met De lijn zou het moeten lukken als je gewoon Maastricht station als begin neemt. Delijn doet bussen en treinen, dus die zou wat moeten vinden.
Ben er inderdaad wel redelijk uit. Moet vanaf maastricht met met 2 verschillende bussen, en duurt precies een uur. Kosten zijn 6 euro, dus zal sowieso geen taxi mogen nemen. Hoop dat ook de terugweg dan goed gaat, want kan natuurlijk geen 9292 app gebruiken dan. Misschien heb ik geluk en krijg ik een lift!
Nou hij telt daar gewoon alles bij elkaar op. Ook als je een nieuwe maand begint. Dus zeg maar zo:
Datum - verdiend - per maand 1 januari - 100 euro - 100 euro 2 januari - 100 euro - 200 euro 1 februari - 100 euro - 300 euro 2 februari - 100 euro - 400 euro
Ipv dat ie dan in februari weer bij 0 euro begint. Savvie?
Trouwens gisteren over twee ritten 9 uur gedaan. Die eerste rit naar het oosten van het land was best prima, maar moest daar drie kwartier op de bus wachten (eens in het uur) en toen nog 2:15 uur naar mijn volgende adres reizen. Na aflevering in Almere nog in een verkeerde trein gestap, kwam ik ineens in Amsterdam ipv Amersfoort
Heb zelfs nog gebeld om zeker te zijn dat het niet andersom is, dus oirschot-belgie-oirschot, maar de planner die ik aan de lijn kreeg zei dat het zo was doorgegeven dus dat het zo moest.
Maar t blijft vreemd, een gloednieuwe auto (kenteken 4jan 2013) ophalen in belgie om via oirschot een 2 jaar oude Micra te brengen. Enige reden die ik kan bedenken is dat de auto al ouder is maar op belgisch kenteken rijdt, en nu is overgeschreven naar Nederland en daarom nieuw lijkt.
Toch bereid ik me maar voor op een avontuurlijke dag morgen.
Maar t blijft vreemd, een gloednieuwe auto (kenteken 4jan 2013) ophalen in belgie om via oirschot een 2 jaar oude Micra te brengen. Enige reden die ik kan bedenken is dat de auto al ouder is maar op belgisch kenteken rijdt, en nu is overgeschreven naar Nederland en daarom nieuw lijkt.
Dan zou er een verschil moeten zijn tussen eerste inschrijving en eerste inschrijving in Nederland. Sowieso is de Up een vrij nieuw model. Zal wel een tijdelijke auto zijn.
Heb zelfs nog gebeld om zeker te zijn dat het niet andersom is, dus oirschot-belgie-oirschot, maar de planner die ik aan de lijn kreeg zei dat het zo was doorgegeven dus dat het zo moest.
Maar t blijft vreemd, een gloednieuwe auto (kenteken 4jan 2013) ophalen in belgie om via oirschot een 2 jaar oude Micra te brengen. Enige reden die ik kan bedenken is dat de auto al ouder is maar op belgisch kenteken rijdt, en nu is overgeschreven naar Nederland en daarom nieuw lijkt.
Toch bereid ik me maar voor op een avontuurlijke dag morgen.
Inderdaad wat vreemd, wellicht dat er toch wat fout is gegaan. In Oirschot zit namelijk wel een leasemaatschappij waar ik heel af en toe een ritje voor heb gereden. Logischer zou het, er vanuit gaande dat het idd die leasemij is, zijn om van daar met de nieuwe auto naar België te gaan en de 2 jaar oude Micra mee terug te nemen naar de leasemij. Nu zitten ze op het ophaaladres dus even zonder auto
Maar goed voor de uurtjes, zoals we dan maar zeggen he
Inderdaad wat vreemd, wellicht dat er toch wat fout is gegaan. In Oirschot zit namelijk wel een leasemaatschappij waar ik heel af en toe een ritje voor heb gereden. Logischer zou het, er vanuit gaande dat het idd die leasemij is, zijn om van daar met de nieuwe auto naar België te gaan en de 2 jaar oude Micra mee terug te nemen naar de leasemij. Nu zitten ze op het ophaaladres dus even zonder auto
Zo redeneerde ik dus ook, de leasmij in Oirschot is mijn 'thuisbasis', woon er vlakbij en kom er regelmatig.
Net nóg een keer gebeld naar AR, om het nog een keer te checken en omdat ik in belgie een belbus zou moeten nemen, uur vantevoren reserveren en dat 2x op een dag leek me iets te veel van het goede. Deze keer wel wat beter geholpen, de rit klopt toch echt en ik heb wel toestemming om zowel heen als terug van maastricht een taxi te nemen.
Zo redeneerde ik dus ook, de leasmij in Oirschot is mijn 'thuisbasis', woon er vlakbij en kom er regelmatig.
Net nóg een keer gebeld naar AR, om het nog een keer te checken en omdat ik in belgie een belbus zou moeten nemen, uur vantevoren reserveren en dat 2x op een dag leek me iets te veel van het goede. Deze keer wel wat beter geholpen, de rit klopt toch echt en ik heb wel toestemming om zowel heen als terug van maastricht een taxi te nemen.
Blijft een rare volgorde, maar mooi van die taxi
En let op in België is het friet en dus niet patat!
Maar dat leasebedrijf is dus nog klant? Heb al erg lang niet meer voor ze gereden. Ik kom eigenlijk nooit meer zuidelijker dan Den Bosch
En let op in België is het friet en dus niet patat!
Maar dat leasebedrijf is dus nog klant? Heb al erg lang niet meer voor ze gereden. Ik kom eigenlijk nooit meer zuidelijker dan Den Bosch
Nutteloze tip, ik kom uit Eindhoven en daar is patat sowieso al friet. Ik weiger zelfs uit principe om als ik noordelijk kom 'patat' te bestellen, altijd friet.
En dat bedrijf is inderdaad nog klant, als je tenminste het bedrijf bedoelt waar de parkeerinstructie heel belangrijk is (''let op, er geldt in Oirschot een ZEER BELANGRIJKE parkeerinstructie'')
En dat bedrijf is inderdaad nog klant, als je tenminste het bedrijf bedoelt waar de parkeerinstructie heel belangrijk is (''let op, er geldt in Oirschot een ZEER BELANGRIJKE parkeerinstructie'')
Ja, die inderdaad. Naast de schadehersteller volgens mij.
Moet eerst van Rotterdam naar Sittard in een Fiat Panda uit het jaar 2012.
Vervolgens moet ik dan van hetzelfde adres in Sittard nogmaals een zelfde type Fiat Panda 2012 meenemen, maar dan in een andere kleur, terugbrengen naar hetzelfde adres in Rotterdam waar ik ben begonnen.
Tja, wensen van de klant? Ik heb ooit eens Groningen - Middelburg - Groningen gereden in twee identieke Golfjes Variant. Enige verschil: de auto die ik bracht had een trekhaak, die ik ophaalde niet, en juist die trekhaak daar was het om te doen. Andere auto brengen was voor de leasemij goedkoper dan om de klant een trekhaak te laten monteren.
Moet eerst van Rotterdam naar Sittard in een Fiat Panda uit het jaar 2012.
Vervolgens moet ik dan van hetzelfde adres in Sittard nogmaals een zelfde type Fiat Panda 2012 meenemen, maar dan in een andere kleur, terugbrengen naar hetzelfde adres in Rotterdam waar ik ben begonnen.
Snap niet de logica hiervan, maarja
Misschien schade of een ander probleem. Of mevrouw vond de kleur niet mooi
Ach ja, zo komen wij in ieder geval aan onze uren! Ik vind het ook helemaal geen probleem om zo omslachtig te reizen en lang bezig te zijn, in mijn ogen kon het alleen zo veel simpeler!
Kan morgen wel lekker uitslapen, hoef pas tussen 12 en 13 op het adres in belgie te zijn
Dat heb ik een keer gehad Nu kan ik er wel om lachen maar toen kreeg ik na een half uur discussiëren toch wel de pest in..
Heb ik ook eens gehad, een zilverkleurige auto was toch echt niet waar mevrouw om had gevraagd En ik kwam een Opel Astra brengen bij een vrouw. Maar ze had toch echt een stationwagen klasse Golf besteld, En ik kwam aan met een Opel Astra SW aan. Die had toch echt veel minder klasse dan een Golf, daar kon ze toch niet mee komen aanzetten bij haar vriendinnen, een Opel is toch geen auto met klasse Ik heb haar maar niet verteld dat deze obesitas-opel ook nog een ongeblazen 1.4 met 100 luie pony's onder de kap had, en antwoordde braaf dat het een prima auto was
Ik heb eens gehad dat de C1 van een klant vervangen moest worden door een andere C1, omdat hij 3(?) jaar oud was. Hij kreeg er een terug van 2 jaar oud maar met veel meer kilometers op de teller, daar was hij niet zo blij mee. Hij ging meteen de leasemaatschappij bellen omdat hij liever de eerste C1 wilde houden.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2013 19:45:30 ]
gister net een kettingbotsing kunnen ontwijken. kwam op de matrixborden die flitsdingejtes voor te waarschuwen voor een file, maar het peugeotje voor mij had dat blijkbaar niet door. (de vrouw) reed vrij hard achterop de file, ik kon nog op tijd stil komen. peugeotje lag flink in de kreukels..
Op donderdag 10 januari 2013 20:08 schreef mothergoose het volgende: gister net een kettingbotsing kunnen ontwijken. kwam op de matrixborden die flitsdingejtes voor te waarschuwen voor een file, maar het peugeotje voor mij had dat blijkbaar niet door. (de vrouw) reed vrij hard achterop de file, ik kon nog op tijd stil komen. peugeotje lag flink in de kreukels..
Heb je mooi geluk mee gehad dan! Ik weet nog dat we vroeger op weg naar of van vakantie een keer ineens een stilstaande file zagen opdoemen vanuit de mist. Ons roestige en abs-loze astratje van toen had er volle bak aan om slippend en langssturend op een meter na de voorligger te ontwijken en net op tijd stil te staan voor de file.
Dat heb ik een keer gehad Nu kan ik er wel om lachen maar toen kreeg ik na een half uur discussiëren toch wel de pest in..
Ik bracht een keer een splinternieuwe (slechts 7 km op de teller) full-options parelmoerwitte 508 SW naar een vrouw in Haren, je weet wel, dat dorp waar ze te gekke fuifen kunnen geven. Echt, ik had dat ding zo voor de deur geplempd. Stapelverliefd was ik op die auto. Echt alles wat je je maar kon wensen zat aan boord, panoramadak, ding was echt afgeladen. Kom ik daar, wilde mevrouw de auto eerst niet aannemen. Ze vond de kleur niet mooi. Ik dacht dat ik gek werd.
Nog nooit gehad dat iemand de auto niks vond. Wel een keer gehad dat ik bij iemand kwam voor een auto, beetje praten enzo, ook uitleggen wat EW nou precies inhield. Toen werd ie boos dat "de OV-studentenkaart die van mijn belastinggeld betaald wordt misbruikt wordt voor dit soort zaken waarvoor hij ten zeerste niet bedoeld is" Voordat ik wegging met de auto zei hij nog dat hij nog wel een brief naar de overheid zou sturen ofzo
Ik had laatst nog iemand die oprecht verbaasd was dat hij een auto kreeg zonder navigatie (een crisis-Clio). Hij zei er van uit te zijn gegaan dat iedere 'zakelijke auto' tegenwoordig wel voorzien zou zijn van een ingebouwd navigatie-systeem...
Op donderdag 10 januari 2013 22:07 schreef Jieuwst het volgende: Ik had laatst nog iemand die oprecht verbaasd was dat hij een auto kreeg zonder navigatie (een crisis-Clio). Hij zei er van uit te zijn gegaan dat iedere 'zakelijke auto' tegenwoordig wel voorzien zou zijn van een ingebouwd navigatie-systeem...
Het kan ook best vervelend zijn. Ik baal zelf al als er geen navi in zit. Terwijl ik er altijd een in m'n tas heb zitten
Het kan ook best vervelend zijn. Ik baal zelf al als er geen navi in zit. Terwijl ik er altijd een in m'n tas heb zitten
Ja, maar het vervelend vinden is iets anders dan letterlijk zeggen dat je niet verwacht had dat het nog mogelijk was dat er auto's bestonden die er geen hebben, vind ik dan.
Ik moest een keer een Audi A1 brengen en een Polo mee terug nemen. De klant had om wat groters gevraagd, maar dat was niet echt doorgekomen blijkbaar Ze moest dezelfde middag nog met vijf man naar de andere kant van het land
Ik heb ook eens een rit van Nijmegen naar Veendam gehad. Onderweg heel veel gedoe, ov-vertraging en files, kom ik in Veendam aan, zegt dit man: 'ik had een auto met trekhaak besteld, hier kan ik niks mee'. Al die moeite voor niets.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2013 22:23:31 ]
Ja, maar het vervelend vinden is iets anders dan letterlijk zeggen dat je niet verwacht had dat het nog mogelijk was dat er auto's bestonden die er geen hebben, vind ik dan.
Haha ik had bij een van m'n eerste ritten dat ik een prius plug-in kwam brengen, en dat ik de full option lexus GS450H van die kerel weer moest meenemen. Kon die klant ook niet echt waarderen
Zo bracht ik eens een Panda naar een klant, beetje een vies mannetje. Zegt ie: 'nou die achterbank is wel klein zeg'. Ik antwoordde naïef met dat hij toch alleen maar voorin zat als het goed was, en toen begon hij vies te lachen. Gadverdamme
Op vrijdag 11 januari 2013 10:47 schreef joppie_saus het volgende: Zo bracht ik eens een Panda naar een klant, beetje een vies mannetje. Zegt ie: 'nou die achterbank is wel klein zeg'. Ik antwoordde naïef met dat hij toch alleen maar voorin zat als het goed was, en toen begon hij vies te lachen. Gadverdamme
Haha had je moeten zeggen 'Ja ik heb hem net nog getest, gaat prima!'
Trouwens, ik weet niet of het hier al voorbij is gekomen, maar ik heb vorige week Navfree World gedownload voor mijn Android telefoon. Ies graties en werkt prima. Google Maps navigatie voldoet prima, maar dit is een goed alternatief voor het buitenland!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Maandag 3 ritten Achterveld - Meerkerk Meerkerk - Houten Nieuwegein - Breda A4, Kentekenpapieren en een fiesta. Die rit vanaf achterveld wordt nog leuk aangezien de overstap van de ene bus naar de andere buurtbus slechts 1minuut is...
Ik zit al een half uur bij de dealer te wachten tot het rdw mee wil werken en de auto op naam kan worden gezet, goed voor de uurtjes zullen we maar zeggen.
Op vrijdag 11 januari 2013 11:36 schreef zazzel het volgende: Maandag 3 ritten Achterveld - Meerkerk Meerkerk - Houten Nieuwegein - Breda A4, Kentekenpapieren en een fiesta. Die rit vanaf achterveld wordt nog leuk aangezien de overstap van de ene bus naar de andere buurtbus slechts 1minuut is...
Zeker zo'n buurtbus die 1 keer in het uur komt?
Moeten easyway trouwens niet het kenteken vervagen op hun eigen plaatje op Facebook?
Moeten easyway trouwens niet het kenteken vervagen op hun eigen plaatje op Facebook?
Volgens mij is dat de auto van de nieuwe commercieel directeur. Heb deze auto al een paar zien staan waar voorheen de R8 van een van de oud directeuren stond.
Volgens mij is dat de auto van de nieuwe commercieel directeur. Heb deze auto al een paar zien staan waar voorheen de R8 van een van de oud directeuren stond.
Ok, zo'n vermoede had ik al. Ik dacht dat het een nieuwe instructieauto zou zijn oid.
Trouwens, ik weet niet of het hier al voorbij is gekomen, maar ik heb vorige week Navfree World gedownload voor mijn Android telefoon. Ies graties en werkt prima. Google Maps navigatie voldoet prima, maar dit is een goed alternatief voor het buitenland!
Handig, die ga ik als aanvulling gebruiken voor in het buitenland. Ik gebruik in het binnenland altijd Waze, geeft ook continu files en vertragingen door van andere Waze-gebruikers. En hoewel Google Maps dat ook doet, past Waze dan ook de route nog aan terwijl je rijdt. Waze gebruikt alleen wel internet, dus in het buitenland niet heel handig...
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Handig, die ga ik als aanvulling gebruiken voor in het buitenland. Ik gebruik in het binnenland altijd Waze, geeft ook continu files en vertragingen door van andere Waze-gebruikers. En hoewel Google Maps dat ook doet, past Waze dan ook de route nog aan terwijl je rijdt. Waze gebruikt alleen wel internet, dus in het buitenland niet heel handig...
Goeie tip, dat Waze. Ik zal het eens proberen. Ben nu altijd nog Maps gebruiker en nooit problemen mee gehad. Enkel dat het dus een 'kale' navigatie is, geen extra's zoals flitsers idd.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Die kentekentransporten van jullie altijd :p Dat moet toch ook met een auto te combineren zijn oid?
Nou ik rij later die middag nog een keer over de a27 langs houten. Maar moest perse eerst met het ov naar Houten voordat ik m'n laatste auto ophaal over efficiëntie gesproken. En die buurtbus rijd maar 5x op een dag, dus ik voel een taxi aankomen..
Ik heb al héél lang niet meer die kentekenpapieren gedaan, maar vroeger toen ik het nog wel eens deed pakte ik in zo'n geval gewoon eerst de tweede auto. Nooit wat van gehoord. Pas wel op dat je je aan de tijden in de ritinfo houdt, want het bedrijf in Houten houdt zich daar nogal strikt aan. Een keer moest ik daar een auto halen en bij iemand afleveren om 16.00, toen werd ik om 16.05 gebeld door EW waarom ik er nog niet was. Overigens was ik er toen net aangekomen en wilde ik EW net bellen dat de CP nergens gevonden kon worden dus dat kwam goed uit
Ja, daarom ging ik eerst meestal de 2e auto ophalen als Houten op de route lag Alleen dus wel oppassen dat je de tijd haalt, maar ik heb nooit klachten van EW ontvangen dat dat niet mocht.
Ik moest vandaag voor het eerst eens het tanken voorschieten. Maar hoe werkt dat nou? Scan je gewoon je bon in en voeg het toe bij je digitale ritbon en het is goed. Of moet je nou ook het originele bon opsturen?
Als je ergens anders tankt dan bij de Esso: tankbon origineel opsturen. Tank je bij de Esso dan is een kopie bij de upload voldoende, tenzij je rijdt voor K uit Born.
Maandag weer aan de bak. Groningen - Apeldoorn in een Swift en Meppel - Elburg in een Golf Variant. Hoe ze aan de combinatie komen mag Joost weten, maar ik maak weer uren.
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
Op vrijdag 11 januari 2013 16:56 schreef joppie_saus het volgende: Als je ergens anders tankt dan bij de Esso: tankbon origineel opsturen. Tank je bij de Esso dan is een kopie bij de upload voldoende, tenzij je rijdt voor K uit Born.
Oh ik heb laatst mijn Esso-bon wel opgestuurd. Nouja, beter wel opsturen wanneer het niet moet dan andersom
Vandaag dus een avontuurlijke dag gehad! Met de trein naar Maastricht gegaan, en vervolgens met de taxi naar het adres in Belgie. Prijs van de rit schrok ik wel redelijk van, was 32 euro. De CP was een hele vriendelijke man, maar hij was ook erg verbaasd dat ik eerst de oude auto kwam halen om vervolgens de nieuwe te brengen. Volgens mij snapte hij sowieso de procedure niet helemaal, want ik mocht gaan zitten en kreeg wat drinken, 'dan wachten we even op die andere jongen'. Na een paar minuten maar uitgelegd dat ik alles alleen ging doen, anders had ik daar nog wel even gezeten.
Op en neer naar Oirschot, de Volkswagen Up reed nog best prima, nieuwe auto (19 km op de teller) maar harder dan 130 moet je er echt niet mee gaan rijden. Bij aankomst weer vriendelijk ontvangen, de man zei eerlijk dat ie me wel naar maastricht wilde brengen maar dat ie gewoon geen tijd had om een half uur heen en een half uur terug te rijden. Dus taxi weer gebeld, zelfde als in de ochtend, en onderweg naar huis.
Heb dus 62 euro aan taxikosten moeten declareren, ben benieuwd of ik daar nog iets van hoor. Stiekem hoop ik van wel, misschien dat ze dan zelf ook inzien hoe omslachtig het allemaal is.
Hoogtepunt van de dag: Bij de leasemaatschappij een mooie pen gekregen, in de vorm van een uitklapbare autosleutel met ook een ingebouwd zaklampje.
Op vrijdag 11 januari 2013 21:12 schreef Ordinateur het volgende: Vandaag dus een avontuurlijke dag gehad! Met de trein naar Maastricht gegaan, en vervolgens met de taxi naar het adres in Belgie. Prijs van de rit schrok ik wel redelijk van, was 32 euro. De CP was een hele vriendelijke man, maar hij was ook erg verbaasd dat ik eerst de oude auto kwam halen om vervolgens de nieuwe te brengen. Volgens mij snapte hij sowieso de procedure niet helemaal, want ik mocht gaan zitten en kreeg wat drinken, 'dan wachten we even op die andere jongen'. Na een paar minuten maar uitgelegd dat ik alles alleen ging doen, anders had ik daar nog wel even gezeten.
Op en neer naar Oirschot, de Volkswagen Up reed nog best prima, nieuwe auto (19 km op de teller) maar harder dan 130 moet je er echt niet mee gaan rijden. Bij aankomst weer vriendelijk ontvangen, de man zei eerlijk dat ie me wel naar maastricht wilde brengen maar dat ie gewoon geen tijd had om een half uur heen en een half uur terug te rijden. Dus taxi weer gebeld, zelfde als in de ochtend, en onderweg naar huis.
Heb dus 62 euro aan taxikosten moeten declareren, ben benieuwd of ik daar nog iets van hoor. Stiekem hoop ik van wel, misschien dat ze dan zelf ook inzien hoe omslachtig het allemaal is.
Hoogtepunt van de dag: Bij de leasemaatschappij een mooie pen gekregen, in de vorm van een uitklapbare autosleutel met ook een ingebouwd zaklampje.
Zoiets lijkt me ook echt mooi om een keer te doen, ik hou namelijk wel van een beetje avontuur Meestal is het voor mij afleveren industrieterrein - bus naar station - trein naar huis. Lijkt me best wel mooi als iets echt onbereikbaar blijkt te zijn, tenzij het echt kutweer is natuurlijk
Op vrijdag 11 januari 2013 16:16 schreef zazzel het volgende: Nouja het kansloze is gewoon dat het met de auto nog niet eens 20min rijden is, en met het ov bijna 1,5 uur als je pech hebt..
Echt lame die kentekentransporten. Heb het denk ik 3x moeten doen. Kom je daar aan bij die receptie.. "Bedankt bye" en vervolgens kan je dik 20min staan wachten op de bus.
Ik heb ook een keer kentekenpapieren vanuit de grote in Breda naar iemand moeten brengen, maar dat was zeg maar op doorreis met een auto naar het afleveradres. Toen zeiden ze nog daar: "Oh ja jij hebt vandaag een dubbele missie"
Echt lame die kentekentransporten. Heb het denk ik 3x moeten doen. Kom je daar aan bij die receptie.. "Bedankt bye" en vervolgens kan je dik 20min staan wachten op de bus.
Ik heb ook een keer kentekenpapieren vanuit de grote in Breda naar iemand moeten brengen, maar dat was zeg maar op doorreis met een auto naar het afleveradres. Toen zeiden ze nog daar: "Oh ja jij hebt vandaag een dubbele missie"
Een dubbele missie, are you kidding me? 'Ja inderdaad, ik heb echt het gevoel dat ik de wereld red vandaag!'
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Zoiets lijkt me ook echt mooi om een keer te doen, ik hou namelijk wel van een beetje avontuur Meestal is het voor mij afleveren industrieterrein - bus naar station - trein naar huis. Lijkt me best wel mooi als iets echt onbereikbaar blijkt te zijn, tenzij het echt kutweer is natuurlijk
Inderdaad, gewoon wat afwisseling van de dagelijkse gang van zaken zou vaker welkom zijn. Maar erg avontuurlijk krijg je het niet in Nederland helaas.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Heb weleens met 30 kentekenbewijzen rond gereden Moest even wat nieuwe auto's checken, stickertjes plakken voordat ze op transport gingen door heel Europa (Was vervangend vervoer)
Op zaterdag 12 januari 2013 17:16 schreef MuurStraat het volgende: Heb weleens met 30 kentekenbewijzen rond gereden Moest even wat nieuwe auto's checken, stickertjes plakken voordat ze op transport gingen door heel Europa (Was vervangend vervoer)
Dan heb je hopelijk wel een auto meegekregen om die dingen ook te bezorgen? Anders lukt dat nooit in één dag
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Openbaar vervoer op de maandag ochtend buurtbus gemist.. Die kerel zwaaide gewoon naar me toen ik aangerend kwam... Dus EW maar gebeld dat ik nu 20 min te laat zou komen bij een particulier. Kreeg ik een preek over een verbinding eerder nemen
Op maandag 14 januari 2013 08:36 schreef zazzel het volgende: Openbaar vervoer op de maandag ochtend buurtbus gemist.. Die kerel zwaaide gewoon naar me toen ik aangerend kwam... Dus EW maar gebeld dat ik nu 20 min te laat zou komen bij een particulier. Kreeg ik een preek over een verbinding eerder nemen
EW ook altijd met hun preken. Het gebeurt me vaak genoeg dat ik door een fout in hun planning iets totaal niet kan halen en als ik ze dan bel dat ik te laat kom dan beginnen ze gelijk al over eerder dit eerder dat blablabla.... Tsja sorry maar als ik OM half 8 een auto moet ophalen en deze VOOR half 10 moet afleveren en de rit duurt 2 uur zonder file, dan wordt het vrij lastig natuurlijk
Ik heb in die 3 jaar dat ik nu voor EW werk 2 keer een kaart gekregen. 1 keer op m'n eigen verjaardag en 1 keer ergens midden in juli (terwijl ik in oktober jarig ben) met een verkeerde naam erop Laatste keer kreeg ik trouwens een e-card.
Bij AR krijg je helemaal niks Ja met kerst een e-card met de hoofden van de planners op sneeuwpoppen geplakt Oja, en ik kreeg laatst een mailtje dat ze allerminst tevreden zijn met de kleding en het formuliergebruik van studenten.
Op maandag 14 januari 2013 11:41 schreef Neerlands_Trots het volgende: Bij AR krijg je helemaal niks Ja met kerst een e-card met de hoofden van de planners op sneeuwpoppen geplakt Oja, en ik kreeg laatst een mailtje dat ze allerminst tevreden zijn met de kleding en het formuliergebruik van studenten.
Die mail kreeg ik ook ja, gewoon met mijn eigen naam erboven dus even dacht ik dat ie persoonlijk aan mij gericht was. Heb hem uiteindelijk maar als niet verzonden beschouwd, omdat ik me zeker net genoeg kleed, ik zou ook makkelijk de EW norm halen.
En over de strakke planningen, eigenlijk zouden de planners een paar dagen ons werk moeten doen zodat ze snappen dat sommige ritten gewoon bijna niet te halen zijn.
Ik denk dat de planners het ook andersom denken. Zij kunnen vaak weinig aan de tijden doen die de LM opgeeft.. Maar ik ben het met jullie eens, die planning slaat soms nergens op
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
Op maandag 14 januari 2013 12:00 schreef Kevindinhinho het volgende: Ik denk dat de planners het ook andersom denken. Zij kunnen vaak weinig aan de tijden doen die de LM opgeeft.. Maar ik ben het met jullie eens, die planning slaat soms nergens op
Sowieso zijn er vaak wel tijden die de LM op geeft inderdaad. Maar kan me voor een hoop ritten ook voorstellen dat er geen tijd aan verbonden zit en dat de enige voorwaarde de datum is. Dan is het aan de planners om de tijden in te delen, en daar kiezen ze (logischerwijs) tijden die voor EW het financieel rendabelst zijn ook al gaat dat dan ten kosten van het gemak voor de chauffeur.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Heb ook het idee dat ze geografisch kijken waar de plaats ligt en verder niet. Het maakt ook veel uit voor haalbaarheid of je vlak bij een station moet zijn of een kwartier lopen van een bushalte waar maar eens in het uur een bus komt, in dezelfde plaats.
Jaaa na 3 weken alsnog mailtje gehad, maandag sollicitatie!!
Kan iemand mij misschien vertellen hoe 't zit qua regio's? Ik ga werken in regio Rotterdam, maar is het ophaaladres dan echt om en nabij Rotterdam, of kan het bijvoorbeeld ook in Gouda zijn(=half uur vanaf R'dam)?
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Kan iemand mij misschien vertellen hoe 't zit qua regio's? Ik ga werken in regio Rotterdam, maar is het ophaaladres dan echt om en nabij Rotterdam, of kan het bijvoorbeeld ook in Gouda zijn(=half uur vanaf R'dam)?
Met gemak..
Het was trouwens wel gezellig bij Amesfoort zeg. Ik kwam aan karren en zag al wat nette studentjes op de bus wachten
Kan iemand mij misschien vertellen hoe 't zit qua regio's? Ik ga werken in regio Rotterdam, maar is het ophaaladres dan echt om en nabij Rotterdam, of kan het bijvoorbeeld ook in Gouda zijn(=half uur vanaf R'dam)?
Makkelijk. Ik werk ook regio Rotterdam (woon zelf ik Vlaardingen) en mijn ophaaladressen zijn meestal in Vlaardingen/Schiedam/Rotterdam zelf/Spijkenisse+omgeving en ik heb een periode gehad dat ik regelmatig in de richting van Stellendam/Dirksland en dergelijke begon.
Morgen weer wat langer onderweg dan de metro;) Steenwijk - Breda in een Civic Hybrid en Eindhoven - Putten in een Fox. Beide uit 2008. Die fox, heeft 54. P. K. 54.
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
Makkelijk. Ik werk ook regio Rotterdam (woon zelf ik Vlaardingen) en mijn ophaaladressen zijn meestal in Vlaardingen/Schiedam/Rotterdam zelf/Spijkenisse+omgeving en ik heb een periode gehad dat ik regelmatig in de richting van Stellendam/Dirksland en dergelijke begon.
Ah goed om te horen. Studeer in Rotterdam, maar woon zelf nabij Gouda, dus dan kan ik vaak met colleges combineren^^ Nog tips voor de sollicitatie in Rotterdam verder, of loopt dat allemaal op rolletjes?
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Op maandag 14 januari 2013 20:45 schreef joppie_saus het volgende: Vandaag op het werk bij de snoepboer een VVV Irischeque gehad voor mijn verjaardag. Dit bedrijf weet hoe ze met werknemers om moeten gaan
bij die toko in Winschoten?
Vandaag trouwens getankt voor 69,9 cent. Vorige week nog 73 cent dus gaat de goede kant op. (oja, mijn auto rijd op LPG, vandaar. )
Op maandag 14 januari 2013 21:29 schreef Panthera. het volgende: Ophaalplekken, tsja. Ik zit eerder in Amsterdam dan in Winterswijk, toch start ik af en toe in de laatste en nooit in de eerste.
Haha als je in winterswijk wil komen mag je wel een uur te vroeg vertrekken. Arriva en Breng maken er nog een groter zootje van dan Syntus deed.
Ja ik weet niet wat het is met die lijn maar er is altijd wat. Die nieuwe treinen hebben vooral een hele irritante piep als de deuren opengaan.
Die piep inderdaad. En die deur gaat ook gewoon 10 minuten lang open en dicht op begin en eindstation:p Zowel afgelopen vrijdag als gisterochtend was het weer veetransport, kon niemand meer bij.. Wie komt er dan ook met een enkel treintje aanzetten op zondagavond als iedereen naar zn studentenkamer gaat? Het is echt nog nooit rustig geweest op zondagavond.
Op dinsdag 15 januari 2013 08:40 schreef Viezze het volgende: Succes gewenst aan iedereen die vandaag de weg op moet. Het filerecord is in ieder geval al verbroken
Ik snap echt niet waar dat gezeik allemaal vandaan komt. 5 cm sneeuw, kom op jongens....