Haha jij had je woordenboek aanstaan zekerquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:31 schreef mothergoose het volgende:
kan iemand mij ff PMen hoe ik hoer een foto ingooi?
Haha je had geen idee dat het veel geregend had ofzo?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:07 schreef joppie_saus het volgende:
Gisteren de voorbumper van de bedrijfsbus aan stront gereden. Ik dacht even slim te zijn en een stukje via het gras af te snijden. Toen kwam ik klem te zitten. Komt er een gappie naar buiten die mij er wel even achterwaarts uit zou trekken. Net toen ik zei dat het niet ging lukken, gaf meneer nog een peut gas. Maar mijn voorbumper had zich al ingegraven in de grond, dus die stoot gas was genoeg om mijn voorbumper aan de voorkant los te laten schieten. Uiteindelijk heeft de klant waar ik was mijn busje met de heftruck er uit getrokken en kon ik op kantoor met drie man die bumper met schroeven weer vastjassen
handig, maar herkenbaar.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:10 schreef joppie_saus het volgende:
Jawel, maar ik rij daar altijd over het gras. Liepen ook genoeg bandensporen dus ik vertrouwde er op dat het moest lukken.
Had gelijk een vervolg rit gekregenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 11:09 schreef maxmin het volgende:
[..]
Das altijd een teleurstelling... veel plezier in het ov:p
Haha, kut is datquote:Op dinsdag 8 januari 2013 13:07 schreef joppie_saus het volgende:
Gisteren de voorbumper van de bedrijfsbus aan stront gereden. Ik dacht even slim te zijn en een stukje via het gras af te snijden. Toen kwam ik klem te zitten. Komt er een gappie naar buiten die mij er wel even achterwaarts uit zou trekken. Net toen ik zei dat het niet ging lukken, gaf meneer nog een peut gas. Maar mijn voorbumper had zich al ingegraven in de grond, dus die stoot gas was genoeg om mijn voorbumper aan de voorkant los te laten schieten. Uiteindelijk heeft de klant waar ik was mijn busje met de heftruck er uit getrokken en kon ik op kantoor met drie man die bumper met schroeven weer vastjassen
Geen koelvloeistof meer? Wat voor auto?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 15:42 schreef Rubenr3 het volgende:
En ik sta naast de A50 met een kokende motor, fijn is dat!
Op tijd bellen voor die bus! minimaal een uur van te voren.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgen 1 rit. Koningslust - Barendrecht. 3 uur OV vanaf huis tot startadresGelukkig om 13.00 pas ophalen, maar toch
Ik moet trouwens voor het eerst in mijn 'carriere' met de belbus. Ben benieuwd wat dat op gaat leveren
Stond bij 9292 er idd bij dat je een uur van te voren moet bellen. Ik maak er wel anderhalf vanquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:21 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Op tijd bellen voor die bus! minimaal een uur van te voren.
Bij ons(Uithuizen, Eemshaven ZOutkamp e.d.) is het of een busje of een E-klasse ofzo die je dan oppikt en rechtstreeks naar je eindbestemming brengt.
Hier geld echter wel weer: niet vergeten uit te checken! (zelfs in de E-klasse's.. maar daar scant de chauffeur je ov-pas)
Koningslust...over gaten gesproken, kom er weleens naast gereden. Mocht de belbus falen dan kun je vanuit station Venlo lijn 61 of 62 (weet niet precies uit me hoofd) richting Weert/Meijel nemen en bij de halte koningslust uitstappen. Dan moet je echter nog wel 2km door de middle of nowhere lopen voordat je 't dorp bereiktquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgen 1 rit. Koningslust - Barendrecht. 3 uur OV vanaf huis tot startadresGelukkig om 13.00 pas ophalen, maar toch
Ik moet trouwens voor het eerst in mijn 'carriere' met de belbus. Ben benieuwd wat dat op gaat leveren
Ai, das zuur.. Hoeveel en waar?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:49 schreef QuiCk01 het volgende:
Kut groot deel van m'n salaris van EW deze maand naar CIB![]()
1 keer Flitsmeister niet aan en gelijk raak..
Ze hebben gebeld met de leasemij of die een eigen pechdienst hadden en dat bleek zo te zijn. Die is dus gekomen en heeft het probleem opgelost.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:05 schreef zazzel het volgende:
Ah dat is wel echt heel kut, hoe reageren ze daar op bij EW? En idd hoe is dat geregeld met ANWB. Ik ben zelf wel lid van de ANWB ivm m'n eigen auto, maar was niet vanplan die kaart te gebruiken voor EW...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |