abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121308651
Ik kom voorlopig ook niet meer aan het werk bij EW. Vanaf Februari op stage en deze maand erg druk met de tentamens over twee weken en tot die tijd met het project. En op een twee van m'n vrije dagen alvast even meedraaien op m'n stage adres.

quote:
15s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 13:07 schreef joppie_saus het volgende:
Gisteren de voorbumper van de bedrijfsbus aan stront gereden. Ik dacht even slim te zijn en een stukje via het gras af te snijden. Toen kwam ik klem te zitten. Komt er een gappie naar buiten die mij er wel even achterwaarts uit zou trekken. Net toen ik zei dat het niet ging lukken, gaf meneer nog een peut gas. Maar mijn voorbumper had zich al ingegraven in de grond, dus die stoot gas was genoeg om mijn voorbumper aan de voorkant los te laten schieten. Uiteindelijk heeft de klant waar ik was mijn busje met de heftruck er uit getrokken en kon ik op kantoor met drie man die bumper met schroeven weer vastjassen :')
Haha, kut is dat :P
  dinsdag 8 januari 2013 @ 14:31:13 #102
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_121310799
Vette rit Mothergoose! ^O^
pi_121313651
En ik sta naast de A50 met een kokende motor, fijn is dat!
pi_121314007
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 15:42 schreef Rubenr3 het volgende:
En ik sta naast de A50 met een kokende motor, fijn is dat!
Geen koelvloeistof meer? Wat voor auto?

Dat betekent verwarming op z'n hardst en heetst, schijnt te helpen.
pi_121314262
Koelvloeistofreservoir uit elkaar geknald, wacht nu op de wegenwacht.
pi_121314279
Au, dat is wel fors. Wat voor auto?
pi_121314412
Peugeot 207 crisisuitvoering, ook geen leuke plaats om te verblijven :p
pi_121314560
Hahahaha. sorry :P
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:03:38 #109
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_121317153
Sterkte, Is EW daarvoor lid van bij ANWB?
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:05:33 #110
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_121317229
Ah dat is wel echt heel kut, hoe reageren ze daar op bij EW? En idd hoe is dat geregeld met ANWB. Ik ben zelf wel lid van de ANWB ivm m'n eigen auto, maar was niet vanplan die kaart te gebruiken voor EW...
pi_121317511
EW heeft mij een tijd geleden toen doorverbonden met de ANWB en binnen no-time was er iemand om mijn klapband te vervangen. Was allemaal prima geregeld!
pi_121317660
Morgen 1 rit. Koningslust - Barendrecht. 3 uur OV vanaf huis tot startadres :') Gelukkig om 13.00 pas ophalen, maar toch :D
Ik moet trouwens voor het eerst in mijn 'carriere' met de belbus. Ben benieuwd wat dat op gaat leveren :')
pi_121317970
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgen 1 rit. Koningslust - Barendrecht. 3 uur OV vanaf huis tot startadres :') Gelukkig om 13.00 pas ophalen, maar toch :D
Ik moet trouwens voor het eerst in mijn 'carriere' met de belbus. Ben benieuwd wat dat op gaat leveren :')
Op tijd bellen voor die bus! minimaal een uur van te voren.
Bij ons(Uithuizen, Eemshaven ZOutkamp e.d.) is het of een busje of een E-klasse ofzo die je dan oppikt en rechtstreeks naar je eindbestemming brengt.
Hier geld echter wel weer: niet vergeten uit te checken! (zelfs in de E-klasse's.. maar daar scant de chauffeur je ov-pas)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_121318931
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:21 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Bij ons(Uithuizen, Eemshaven ZOutkamp e.d.) is het of een busje of een E-klasse ofzo die je dan oppikt en rechtstreeks naar je eindbestemming brengt.
Hier geld echter wel weer: niet vergeten uit te checken! (zelfs in de E-klasse's.. maar daar scant de chauffeur je ov-pas)

Stond bij 9292 er idd bij dat je een uur van te voren moet bellen. Ik maak er wel anderhalf van :D
Dat gehucht waar ik heen moet ligt vlakbij Venlo, maar zal wel hetzelfde werken als bij jullie dan.
pi_121319112
quote:
Koningslust...over gaten gesproken, kom er weleens naast gereden. Mocht de belbus falen dan kun je vanuit station Venlo lijn 61 of 62 (weet niet precies uit me hoofd) richting Weert/Meijel nemen en bij de halte koningslust uitstappen. Dan moet je echter nog wel 2km door de middle of nowhere lopen voordat je 't dorp bereikt :').
pi_121319221
Ook twee ritten. Duiven Almere en Lelystad Meerkerk, beiden Mondeo. Niet zo'n lange dag denk ik.

En lekker een uur geslapen in de trein van Zwolle naar Arnhem. Prettige trein is dat altijd, veel stiller en comfortaber dan dubbeldekkers.
pi_121320892
Morgen drie ritten. Kampen - Boxtel in een Focus, Boxtel (ander adres) - Breda in een Berlingo, Breda (ook ander adres) - Almere in een Prius. Iemand die morgen rond 11:15 in Breda een auto, bij de grote natuurlijk, moet ophalen? Kan nog wel een lift gebruiken(A)
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 18:49:21 #118
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_121321363
Kut groot deel van m'n salaris van EW deze maand naar CIB :(
1 keer Flitsmeister niet aan en gelijk raak..

Of ik moet thuis gewoon ff ontkennen ghehehe
pi_121321394
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:49 schreef QuiCk01 het volgende:
Ai, das zuur.. Hoeveel en waar?
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_121321519
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:05 schreef zazzel het volgende:
Ah dat is wel echt heel kut, hoe reageren ze daar op bij EW? En idd hoe is dat geregeld met ANWB. Ik ben zelf wel lid van de ANWB ivm m'n eigen auto, maar was niet vanplan die kaart te gebruiken voor EW...
Ze hebben gebeld met de leasemij of die een eigen pechdienst hadden en dat bleek zo te zijn. Die is dus gekomen en heeft het probleem opgelost.
pi_121321795
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:49 schreef QuiCk01 het volgende:

Gehehe, je eerste boete? Anders gewoon je ouders laten betalen, ik hoefde er niet eens om te vragen :9
  dinsdag 8 januari 2013 @ 19:01:39 #122
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_121321933
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:50 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Ai, das zuur.. Hoeveel en waar?
Denk rond 140 waar 120 is toegestaan. Op A4 10.3 ongeveer thv schipholtunnel.

Maargoed, moest wat ophalen en had haast... Dan ga je al snel te hard.
Helaas.
pi_121323518
quote:
Haha een vriend van me woont in Koningslust. Dat is echt een gat inderdaad.
Nee.
pi_121323551
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:49 schreef QuiCk01 het volgende:

Ik moest zaterdag naar Frankfurt.. Gewoon 2 keer geflitst in Duitsland! :(
Nee.
pi_121323828
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:48 schreef enpe het volgende:

[..]

Koningslust...over gaten gesproken, kom er weleens naast gereden. Mocht de belbus falen dan kun je vanuit station Venlo lijn 61 of 62 (weet niet precies uit me hoofd) richting Weert/Meijel nemen en bij de halte koningslust uitstappen. Dan moet je echter nog wel 2km door de middle of nowhere lopen voordat je 't dorp bereikt :').
Hoop dat dat niet nodig is :D die belbus (65) stopt op 4 minuten lopen, dus dat is wel mooi. Die gaat overigens vanaf Horst-Sevenum.
  dinsdag 8 januari 2013 @ 19:49:10 #126
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_121324038
quote:
13s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:38 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Die boetes uit Duitsland stellen niet zoveel voor hoor ;) Beter in Duitsland dan in Nederland.
pi_121324270
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 10:12 schreef Kevindinhinho het volgende:
Voor mij ook de reden dat ik over een maand als pc ga solliciteren! Fijn verhaal Mothergoose!

Hoe zit het eigenlijk met stage lopen? Ik weet dat, wanneer je zes maanden + afwezig bent, jehet door moet geven. Maar ik loop slechts drie maanden stage. Iemand?
Ik loop nu vier maanden stage (laatste maand) en in september ook al niet gewerkt. Nog niks van gehoord (heb me niet uitgeschreven).

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 17:21 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Hebben ze ondertussen een chipkaart scanner?
Toen ik met jullie bel-mercedes E-klasse moest kon dat niet, en ik had natuurlijk geen geld bij me. Ik dus gezegd dat ik 's middags terug moest met de belbus, dat ik dan het kaartje wel zou betalen. Dat was geen probleem :D In Groningen kan dat nog.
pi_121324361
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:53 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik loop nu vier maanden stage (laatste maand) en in september ook al niet gewerkt. Nog niks van gehoord (heb me niet uitgeschreven).

[..]

Hebben ze ondertussen een chipkaart scanner?
Toen ik met jullie bel-mercedes E-klasse moest kon dat niet, en ik had natuurlijk geen geld bij me. Ik dus gezegd dat ik 's middags terug moest met de belbus, dat ik dan het kaartje wel zou betalen. Dat was geen probleem :D In Groningen kan dat nog.
Per bedrijf verschillend, vorige bedrijf had ze niet(ook geen euro kaartjes); dit bedrijf heeft er verschillende.
Werk trouwens bij UVO..
  dinsdag 8 januari 2013 @ 19:57:35 #129
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_121324457
quote:
13s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:38 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ah dat is helemaal kut :(
pi_121324484
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:57 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Ah dat is helemaal kut :(
ah welnee joh, Als er een soort boete is waar makkelijk onderuit valt te komen zijn het die uit Duitsland wel..
besides, 3 jaar geleden daar EN een parkeerboete EN een boete voor het negeren van een stopbord gekregen; schade: 5,- per stuk.. Die laatste was een staande houding, dus de agent toen nog 5 euro fooi gegeven(had geen wisselgeld bij zich.)
pi_121324514
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:55 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Per bedrijf verschillend, vorige bedrijf had ze niet(ook geen euro kaartjes); dit bedrijf heeft er verschillende.
Werk trouwens bij UVO..
Ik wist dat je bij UVO werkt, moest toen ook met een belbus die gereden werd door UVO.
pi_121324624
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:58 schreef Viezze het volgende:

[..]

Ik wist dat je bij UVO werkt, moest toen ook met een belbus die gereden werd door UVO.
Ah,
Nouja, als je een keer een jonge chauffeur hebt met donker haar(zonder gel) en bril is de kans zeer groot dat ik dat ben.
pi_121324685
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:00 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ah,
Nouja, als je een keer een jonge chauffeur hebt met donker haar(zonder gel) en bril is de kans zeer groot dat ik dat ben.
Mocht ik ooit nog een keer met de belbus moeten dan laat ik het weten, in het noorden weet je het maar nooit natuurlijk voor EW :P
pi_121324753
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:01 schreef Viezze het volgende:

[..]

Mocht ik ooit nog een keer met de belbus moeten dan laat ik het weten, in het noorden weet je het maar nooit natuurlijk voor EW :P
of een keer weer om 1 uur s'nachts vanaf de Eemshaven moeten.. :P
pi_121325340
Haha misschien. Nog een paar weekjes en dan is mijn stage klaar, heb zin om weer te rijden voor EW. Lekker door heel NL crossen, beter dan een bureau 8-)
pi_121325751
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:13 schreef Viezze het volgende:
Haha misschien. Nog een paar weekjes en dan is mijn stage klaar, heb zin om weer te rijden voor EW. Lekker door heel NL crossen, beter dan een bureau 8-)
ben nu ook stage aan het doen; lekker vanuit huis een websiteje opzetten en straks een netwerk aanleggen(al duurt dat nog wel een half jaar voor dat gebeurt..)
pi_121325753
Ik ga in februari voor de rest van dit studiejaar op stage. Ik ga me trouwens ook niet uitschrijven bij EW maar kijken of ik in die periode nog hier en daar een dagje kan meepakken. Sowieso hoef ik maar 4 dagen in de week, maar de 5e dag is een terugkomdag, dus dan moet ik gewoon naar school. Maar wellicht dat ik daar iets mee kan doen.
En in vakanties hoef ik in principe niet door te werken op de stage (of wel, dan heb ik een paar weken eerder zomervakantie), dus die paar daagjes EW gaan vast nog wel lukken!
pi_121325892
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 20:22 schreef Marco001 het volgende:

[..]

ben nu ook stage aan het doen; lekker vanuit huis een websiteje opzetten en straks een netwerk aanleggen(al duurt dat nog wel een half jaar voor dat gebeurt..)
Klinkt prima. Voor mij zijn het helaas gewoon volledige werkdagen :P
  dinsdag 8 januari 2013 @ 20:45:48 #139
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_121327007
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:58 schreef Marco001 het volgende:

[..]

ah welnee joh, Als er een soort boete is waar makkelijk onderuit valt te komen zijn het die uit Duitsland wel..
besides, 3 jaar geleden daar EN een parkeerboete EN een boete voor het negeren van een stopbord gekregen; schade: 5,- per stuk.. Die laatste was een staande houding, dus de agent toen nog 5 euro fooi gegeven(had geen wisselgeld bij zich.)
Ik heb geen idee van de boetebedragen, maar hier geloof ik echt helemaal niets van. 5 euro per boete?
pi_121327992
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:49 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Die boetes uit Duitsland stellen niet zoveel voor hoor ;) Beter in Duitsland dan in Nederland.
Gelukkig niet :') De eerste vakantiefoto die ik afgedrukt ga zien wordt er een uit Duitsland ben ik bang :')
pi_121328635
Morgen oa een ritje voor de Veluwezoom. Echter dit staat in de ritinfo:

quote:
LET OP: hiervoor geldt een andere procedure dan die je bij A.... gewend bent. Je dient de auto in te nemen met behulp van het A....C..L....._pre_check_formulier_3_paginas.pdf! SCHADE GOED CONTROLEREN EN ALLES NOTEREN!!! Vergeet niet de (weers)omstandigheid te vermelden en of de auto schoon is of niet. 1 exemplaar is voor de klant en 1 voor A..... Het laaste blad (melding Pre-check) van de formulieren leg je op het dashboard!!!
Altijd goed controleren of ook de kentekenpapieren en reservesleutels aanwezig zijn, niet zomaar aannemen omdat de berijder zegt dat ze erbij zitten.
Bij aflevering het pre-check formulier afgeven aan de balie in de parkeergarage!!!!!!!!!! Zij zullen met je meelopen naar de auto om de auto terplaatse direct in te nemen.
Sinds wanneer is deze ongein nou weer? :') Verdomme de derde pagina met koeienletters en al. Laat ze lekker zelf zorgen voor zo'n berichtenplaatje.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_121329054
Stuur die dames een nieuw toetsenbord. Het uitroepteken lijkt vast te zitten.
pi_121329139
Tevens het voornemen om voortaan mijn uren digitaal bij te houden ipv op papier. Iemand nog zo'n standaard excelbestandje voor me? O+
  dinsdag 8 januari 2013 @ 21:26:07 #144
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_121329282
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:23 schreef Hojdhopper het volgende:
Tevens het voornemen om voortaan mijn uren digitaal bij te houden ipv op papier. Iemand nog zo'n standaard excelbestandje voor me? O+
Ik gebruik zelf Google Drive, kun je al lekker in de bus je uren bijwerken ;)
pi_121329429
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:23 schreef Hojdhopper het volgende:
Stuur me je e-mailadres even
pi_121330434
Oh ja, dat is wel handig ja! Ik gebruik dan de versie van de concurrent maar goed om te doen idd.

Thanks Viezze! :)
pi_121332067
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:22 schreef MuurStraat het volgende:
Stuur die dames een nieuw toetsenbord. Het uitroepteken lijkt vast te zitten.
Zo zien alle mailtjes eruit :P

Al moet ik zeggen dat het recent wel wat verbeterd is.
pi_121332324
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:14 schreef Hojdhopper het volgende:
Morgen oa een ritje voor de Veluwezoom. Echter dit staat in de ritinfo:

[..]

Sinds wanneer is deze ongein nou weer? :') Verdomme de derde pagina met koeienletters en al. Laat ze lekker zelf zorgen voor zo'n berichtenplaatje.
Dat is een wens van sommige klanten. Dus maak je niet druk, dit is niet standaard :D Bij enkele ritten moet je gewoon schadeformulieren invullen.
Ik meld me dan trouwens op dezelfde plek als normaal, en zeg dat ik een pre-check heb, dan kom t wel goed.
pi_121334137
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:46 schreef Hojdhopper het volgende:
Oh ja, dat is wel handig ja! Ik gebruik dan de versie van de concurrent maar goed om te doen idd.

Thanks Viezze! :)
Je hebt hem.

Google Drive is inderdaad wel een goed idee inderdaad.

By the way, props voor de persoon die ooit dit Excel bestand heeft gemaakt welke ik naar iedereen doorstuur. Het was iemand van hier maar weet niet meer wie :P
pi_121334334
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:19 schreef S-RS het volgende:

[..]

Dat is een wens van sommige klanten. Dus maak je niet druk, dit is niet standaard :D Bij enkele ritten moet je gewoon schadeformulieren invullen.
Ik meld me dan trouwens op dezelfde plek als normaal, en zeg dat ik een pre-check heb, dan kom t wel goed.
Oef oké. Ik dacht al, dit moet geen gewoonte worden haha!

Nogmaals dank Viezze! Haha inderdaad een ideaal bestand! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')