Gehehe, je eerste boete? Anders gewoon je ouders laten betalen, ik hoefde er niet eens om te vragenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:49 schreef QuiCk01 het volgende:
Kut groot deel van m'n salaris van EW deze maand naar CIB![]()
1 keer Flitsmeister niet aan en gelijk raak..
Of ik moet thuis gewoon ff ontkennen ghehehe
Denk rond 140 waar 120 is toegestaan. Op A4 10.3 ongeveer thv schipholtunnel.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:50 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Ai, das zuur.. Hoeveel en waar?
Haha een vriend van me woont in Koningslust. Dat is echt een gat inderdaad.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgen 1 rit. Koningslust - Barendrecht. 3 uur OV vanaf huis tot startadresGelukkig om 13.00 pas ophalen, maar toch
Ik moet trouwens voor het eerst in mijn 'carriere' met de belbus. Ben benieuwd wat dat op gaat leveren
Ik moest zaterdag naar Frankfurt.. Gewoon 2 keer geflitst in Duitsland!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 18:49 schreef QuiCk01 het volgende:
Kut groot deel van m'n salaris van EW deze maand naar CIB![]()
1 keer Flitsmeister niet aan en gelijk raak..
Of ik moet thuis gewoon ff ontkennen ghehehe
Hoop dat dat niet nodig isquote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:48 schreef enpe het volgende:
[..]
Koningslust...over gaten gesproken, kom er weleens naast gereden. Mocht de belbus falen dan kun je vanuit station Venlo lijn 61 of 62 (weet niet precies uit me hoofd) richting Weert/Meijel nemen en bij de halte koningslust uitstappen. Dan moet je echter nog wel 2km door de middle of nowhere lopen voordat je 't dorp bereikt.
Die boetes uit Duitsland stellen niet zoveel voor hoorquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:38 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ik moest zaterdag naar Frankfurt.. Gewoon 2 keer geflitst in Duitsland!
Ik loop nu vier maanden stage (laatste maand) en in september ook al niet gewerkt. Nog niks van gehoord (heb me niet uitgeschreven).quote:Op dinsdag 8 januari 2013 10:12 schreef Kevindinhinho het volgende:
Voor mij ook de reden dat ik over een maand als pc ga solliciteren! Fijn verhaal Mothergoose!
Hoe zit het eigenlijk met stage lopen? Ik weet dat, wanneer je zes maanden + afwezig bent, jehet door moet geven. Maar ik loop slechts drie maanden stage. Iemand?
Hebben ze ondertussen een chipkaart scanner?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 17:21 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Op tijd bellen voor die bus! minimaal een uur van te voren.
Bij ons(Uithuizen, Eemshaven ZOutkamp e.d.) is het of een busje of een E-klasse ofzo die je dan oppikt en rechtstreeks naar je eindbestemming brengt.
Hier geld echter wel weer: niet vergeten uit te checken! (zelfs in de E-klasse's.. maar daar scant de chauffeur je ov-pas)
Per bedrijf verschillend, vorige bedrijf had ze niet(ook geen euro kaartjes); dit bedrijf heeft er verschillende.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:53 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik loop nu vier maanden stage (laatste maand) en in september ook al niet gewerkt. Nog niks van gehoord (heb me niet uitgeschreven).
[..]
Hebben ze ondertussen een chipkaart scanner?
Toen ik met jullie bel-mercedes E-klasse moest kon dat niet, en ik had natuurlijk geen geld bij me. Ik dus gezegd dat ik 's middags terug moest met de belbus, dat ik dan het kaartje wel zou betalen. Dat was geen probleemIn Groningen kan dat nog.
Ah dat is helemaal kutquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:38 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ik moest zaterdag naar Frankfurt.. Gewoon 2 keer geflitst in Duitsland!
ah welnee joh, Als er een soort boete is waar makkelijk onderuit valt te komen zijn het die uit Duitsland wel..quote:
Ik wist dat je bij UVO werkt, moest toen ook met een belbus die gereden werd door UVO.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Per bedrijf verschillend, vorige bedrijf had ze niet(ook geen euro kaartjes); dit bedrijf heeft er verschillende.
Werk trouwens bij UVO..
Ah,quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:58 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik wist dat je bij UVO werkt, moest toen ook met een belbus die gereden werd door UVO.
Mocht ik ooit nog een keer met de belbus moeten dan laat ik het weten, in het noorden weet je het maar nooit natuurlijk voor EWquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:00 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ah,
Nouja, als je een keer een jonge chauffeur hebt met donker haar(zonder gel) en bril is de kans zeer groot dat ik dat ben.
of een keer weer om 1 uur s'nachts vanaf de Eemshaven moeten..quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:01 schreef Viezze het volgende:
[..]
Mocht ik ooit nog een keer met de belbus moeten dan laat ik het weten, in het noorden weet je het maar nooit natuurlijk voor EW
ben nu ook stage aan het doen; lekker vanuit huis een websiteje opzetten en straks een netwerk aanleggen(al duurt dat nog wel een half jaar voor dat gebeurt..)quote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:13 schreef Viezze het volgende:
Haha misschien. Nog een paar weekjes en dan is mijn stage klaar, heb zin om weer te rijden voor EW. Lekker door heel NL crossen, beter dan een bureau
Klinkt prima. Voor mij zijn het helaas gewoon volledige werkdagenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 20:22 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ben nu ook stage aan het doen; lekker vanuit huis een websiteje opzetten en straks een netwerk aanleggen(al duurt dat nog wel een half jaar voor dat gebeurt..)
Ik heb geen idee van de boetebedragen, maar hier geloof ik echt helemaal niets van. 5 euro per boete?quote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
ah welnee joh, Als er een soort boete is waar makkelijk onderuit valt te komen zijn het die uit Duitsland wel..
besides, 3 jaar geleden daar EN een parkeerboete EN een boete voor het negeren van een stopbord gekregen; schade: 5,- per stuk.. Die laatste was een staande houding, dus de agent toen nog 5 euro fooi gegeven(had geen wisselgeld bij zich.)
Gelukkig nietquote:Op dinsdag 8 januari 2013 19:49 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Die boetes uit Duitsland stellen niet zoveel voor hoorBeter in Duitsland dan in Nederland.
Sinds wanneer is deze ongein nou weer?quote:LET OP: hiervoor geldt een andere procedure dan die je bij A.... gewend bent. Je dient de auto in te nemen met behulp van het A....C..L....._pre_check_formulier_3_paginas.pdf! SCHADE GOED CONTROLEREN EN ALLES NOTEREN!!! Vergeet niet de (weers)omstandigheid te vermelden en of de auto schoon is of niet. 1 exemplaar is voor de klant en 1 voor A..... Het laaste blad (melding Pre-check) van de formulieren leg je op het dashboard!!!
Altijd goed controleren of ook de kentekenpapieren en reservesleutels aanwezig zijn, niet zomaar aannemen omdat de berijder zegt dat ze erbij zitten.
Bij aflevering het pre-check formulier afgeven aan de balie in de parkeergarage!!!!!!!!!! Zij zullen met je meelopen naar de auto om de auto terplaatse direct in te nemen.
Ik gebruik zelf Google Drive, kun je al lekker in de bus je uren bijwerkenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:23 schreef Hojdhopper het volgende:
Tevens het voornemen om voortaan mijn uren digitaal bij te houden ipv op papier. Iemand nog zo'n standaard excelbestandje voor me?
Stuur me je e-mailadres evenquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:23 schreef Hojdhopper het volgende:
Tevens het voornemen om voortaan mijn uren digitaal bij te houden ipv op papier. Iemand nog zo'n standaard excelbestandje voor me?
Zo zien alle mailtjes eruitquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:22 schreef MuurStraat het volgende:
Stuur die dames een nieuw toetsenbord. Het uitroepteken lijkt vast te zitten.
Dat is een wens van sommige klanten. Dus maak je niet druk, dit is niet standaardquote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:14 schreef Hojdhopper het volgende:
Morgen oa een ritje voor de Veluwezoom. Echter dit staat in de ritinfo:
[..]
Sinds wanneer is deze ongein nou weer?Verdomme de derde pagina met koeienletters en al. Laat ze lekker zelf zorgen voor zo'n berichtenplaatje.
Je hebt hem.quote:Op dinsdag 8 januari 2013 21:46 schreef Hojdhopper het volgende:
Oh ja, dat is wel handig ja! Ik gebruik dan de versie van de concurrent maar goed om te doen idd.
Thanks Viezze!
Oef oké. Ik dacht al, dit moet geen gewoonte worden haha!quote:Op dinsdag 8 januari 2013 22:19 schreef S-RS het volgende:
[..]
Dat is een wens van sommige klanten. Dus maak je niet druk, dit is niet standaardBij enkele ritten moet je gewoon schadeformulieren invullen.
Ik meld me dan trouwens op dezelfde plek als normaal, en zeg dat ik een pre-check heb, dan kom t wel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |