abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 januari 2013 @ 11:11:45 #51
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_121263103
Kennelijk is het druk bij EW? Word nogal plat gesmet/gemaild de afgelopen paar dagen
Beetje jammer dat ik midden in de tentamens zit 8)7
pi_121264070
Ik wil dolgraag werken, hebben ze een project in Amsterdam (iets uit mijn regio maar goed ^^), blijkt dat het tot donderdag is, en ik kan vrijdag pas werken. :-(
pi_121265132
Iemand dit al gelezen:
http://www.nu.nl/economie(...)at-autos-leasen.html

Las ergens anders dat het een pool van 30.000 auto's wordt. Als EW die kan binnenslepen als klant dan kunnen we weer even vooruit schat ik. ;)

edit: hier staat het van die 30.000 auto's. Maar waarschijnlijk betreft dat dus het aantal voor heel de Benelux en Duitsland.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_121268790
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 12:28 schreef Hojdhopper het volgende:
Iemand dit al gelezen:
http://www.nu.nl/economie(...)at-autos-leasen.html

Las ergens anders dat het een pool van 30.000 auto's wordt. Als EW die kan binnenslepen als klant dan kunnen we weer even vooruit schat ik. ;)

edit: hier staat het van die 30.000 auto's. Maar waarschijnlijk betreft dat dus het aantal voor heel de Benelux en Duitsland.
Ik had het al gelezen ja. Maar hoe komen ze er nou op om een leasemaatschappij op te richten als keukenverkoper ofzo?
pi_121271306
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 14:20 schreef maxmin het volgende:

[..]

Ik had het al gelezen ja. Maar hoe komen ze er nou op om een leasemaatschappij op te richten als keukenverkoper ofzo?
Gevalletje 'unrelated diversification'... Ja ja, is tentamens leren toch nog ergens goed voor. :+'

Nee het zal wel een goede reden hebben neem ik aan, neem alleen al de 400 miljoen omzet per jaar. En natuurlijk doen ze het niet alleen maar met partners, zoals ook in dat bericht te lezen is.

Kreeg vandaag trouwens 280 euro gestort, het voorschot op de EW onkosten van de Duitsland rit. Wel fijn dat dat nu al gebeurt en niet met het loon. :)
pi_121271433
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:51 schreef Thrasyllus het volgende:

[..]

Klopt, komt doordat hun hoofdleverancier van accu's failliet is gegaan.

@Mothergoose: supervet man zo'n 911. Is het een lang ritje??
adam-maastricht.. en waarom wil die gereden worden, tja, geen zin, wil zuipen, wie weet het?
pi_121271499
kreeg vorige week trouwens een boos mailtje van EW met als onderwerp 'alcohol tijdens werktijd'.

had een lange PCrit dus mocht maaltijd declareren. had ik een maat getroffen ergens, hij mijn broodje kebab betaald, ik zijn biertje en zelf koffie gedronken. dat drankbonnetje uiteraard zonder erbij na te denken gedeclareerd bij EW. Vonden ze niet grappig. en uitleggen dat het niet mijn bier was maar van iemand anders gaat natuurlijk ook niet :p
pi_121271679
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:37 schreef mothergoose het volgende:
kreeg vorige week trouwens een boos mailtje van EW met als onderwerp 'alcohol tijdens werktijd'.

had een lange PCrit dus mocht maaltijd declareren. had ik een maat getroffen ergens, hij mijn broodje kebab betaald, ik zijn biertje en zelf koffie gedronken. dat drankbonnetje uiteraard zonder erbij na te denken gedeclareerd bij EW. Vonden ze niet grappig. en uitleggen dat het niet mijn bier was maar van iemand anders gaat natuurlijk ook niet :p
Haha oh ja dat is wel kut dan. Nog gevolgen?
pi_121271776
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:42 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Haha oh ja dat is wel kut dan. Nog gevolgen?
geen idee. aangezien mijn OV sinds een week op is krijg ik zowiezo bijna geen werk meer.

Edit: herstel: woensdag de hele dag een 528i. :)

[ Bericht 12% gewijzigd door mothergoose op 07-01-2013 16:15:14 ]
pi_121274518
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 15:35 schreef mothergoose het volgende:

[..]

adam-maastricht.. en waarom wil die gereden worden, tja, geen zin, wil zuipen, wie weet het?
Geen zin gaat niet op. Wie heeft er nou geen zin om in een 911 te rijden?
pi_121275491
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:01 schreef maxmin het volgende:

[..]

Geen zin gaat niet op. Wie heeft er nou geen zin om in een 911 te rijden?
Alles went. ;)
Nee.
pi_121275512
Oja, kijk vantevoren even waar de sleutel zit.. Volgensmij bij een 911 ook links van het stuur. Scheelt wat gestuntel.
Nee.
pi_121275805
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:26 schreef Dimitri_ het volgende:
Oja, kijk vantevoren even waar de sleutel zit.. Volgensmij bij een 911 ook links van het stuur. Scheelt wat gestuntel.
Links inderdaad..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  maandag 7 januari 2013 @ 17:42:27 #64
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_121276203
quote:
11s.gif Op maandag 7 januari 2013 17:26 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Alles went. ;)
Er went niets zo snel als meer vermogen..

Morgen een Focus en Tiguan.. Beide diesels dus das relaxed cruisen ;)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_121278241
quote:
0s.gif Op zondag 6 januari 2013 21:53 schreef bitowner het volgende:
Morgen weer lekker dagje
Barendrecht- Eindhoven
Eindhoven- Den haag & Zoetermeer- Breda

Eerste afleveradres is a in het centrum van Eindhoven, ben benieuwd waar ik die auto moet laten. Bij een bedrijf gevestigd in een gebouw naast busstation Piazza
Bij welk bedrijf/winkel moest je uiteindelijk zijn? En waar heb je geparkeerd?
pi_121278712
HELP!

Morgen naar die nieuwe D*****lease in Amersfoort, aan Nijkerkerstraat. Maar daar staat volgens Google Maps helemaal niets.. Google geeft een heel ander adres aan..
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_121279154
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2013 18:40 schreef Kevindinhinho het volgende:
HELP!

Morgen naar die nieuwe D*****lease in Amersfoort, aan Nijkerkerstraat. Maar daar staat volgens Google Maps helemaal niets.. Google geeft een heel ander adres aan..
Mijn eerste post maar is in dit topic. Je moet daar het terrein van Gazelle oprijden en dan ergens achterin.
pi_121280665
Ben er vandaag voor het eerst geweest. Is zo wel veel professioneler als die loods in Barneveld. Alleen OV is wel stukken minder.. :')
Overigens niet bij Gazelle het terrein oprijden, maar een klein stukje verder. Zit ook een autodemontagebedrijf, daar kan je het terrein oprijden.
Had overigens wel iets duidelijker aangegeven mogen worden :)
pi_121280744
@ ordinateur ik stuur je een DM

@Kevindinhinho, die straat is correct, het is heel simpel en wijst zich vanzelf. Wel de borden opvolgen anders sta je op het verkeerde terrein( stukje doorrijden voordat je links af slaat)
pi_121280871
Ze moeten in de ritgegevens gewoon het huisnummer even aanpassen, ben vorige week ook bijna het verkeerde terrein opgereden tot ik zag dat chauffeurs iets verder moeten zijn. Stuk beter dan dat terrein in Barneveld waar ik op de een of andere manier altijd in de regen kwam..
pi_121280879
Er staat overigens een groot bord met xxxxleasing waar je in moet rijden (en op het eerste bord dat je tegenkomt staat chauffeurs doorrijden). Geen paniek, het valt allemaal wel mee.

Als dit al onduidelijk is, hoe moet het dan als je op zoekt bent naar een geldautomaat in Sudan?
pi_121280974
quote:
0s.gif [b]Op
Als dit al onduidelijk is, hoe moet het dan als je op zoekt bent naar een geldautomaat in Sudan?
Niet naar Sudan gaan? :')

Maar dat bord is pas te zien als je al aan het einde van het straatje bent. Vandaar dat ik eerst al bijna bij Gazelle op het terrein stond :D
pi_121281117
Ow dat wist ik niet eens. Ik was bij Gazelle en daar gevraagd en kon gewoon over hun terrein ernaartoe rijden.
pi_121283264
Zo, ben weer terug van de wintersport. Binnenkort maar weer eens aan het werk ;)
pi_121283274
Op het bord staat opgegeven xxxxxlease waarbij die xxx de naam is van een duitse autofabrikant. Dat is het moederbedrijf ofzo. Maar daar moet je dus zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')