Ik had het al gelezen ja. Maar hoe komen ze er nou op om een leasemaatschappij op te richten als keukenverkoper ofzo?quote:Op maandag 7 januari 2013 12:28 schreef Hojdhopper het volgende:
Iemand dit al gelezen:
http://www.nu.nl/economie(...)at-autos-leasen.html
Las ergens anders dat het een pool van 30.000 auto's wordt. Als EW die kan binnenslepen als klant dan kunnen we weer even vooruit schat ik.
edit: hier staat het van die 30.000 auto's. Maar waarschijnlijk betreft dat dus het aantal voor heel de Benelux en Duitsland.
Gevalletje 'unrelated diversification'... Ja ja, is tentamens leren toch nog ergens goed voor.quote:Op maandag 7 januari 2013 14:20 schreef maxmin het volgende:
[..]
Ik had het al gelezen ja. Maar hoe komen ze er nou op om een leasemaatschappij op te richten als keukenverkoper ofzo?
adam-maastricht.. en waarom wil die gereden worden, tja, geen zin, wil zuipen, wie weet het?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:51 schreef Thrasyllus het volgende:
[..]
Klopt, komt doordat hun hoofdleverancier van accu's failliet is gegaan.
@Mothergoose: supervet man zo'n 911. Is het een lang ritje??
Haha oh ja dat is wel kut dan. Nog gevolgen?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:37 schreef mothergoose het volgende:
kreeg vorige week trouwens een boos mailtje van EW met als onderwerp 'alcohol tijdens werktijd'.
had een lange PCrit dus mocht maaltijd declareren. had ik een maat getroffen ergens, hij mijn broodje kebab betaald, ik zijn biertje en zelf koffie gedronken. dat drankbonnetje uiteraard zonder erbij na te denken gedeclareerd bij EW. Vonden ze niet grappig. en uitleggen dat het niet mijn bier was maar van iemand anders gaat natuurlijk ook niet :p
geen idee. aangezien mijn OV sinds een week op is krijg ik zowiezo bijna geen werk meer.quote:Op maandag 7 januari 2013 15:42 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Haha oh ja dat is wel kut dan. Nog gevolgen?
Geen zin gaat niet op. Wie heeft er nou geen zin om in een 911 te rijden?quote:Op maandag 7 januari 2013 15:35 schreef mothergoose het volgende:
[..]
adam-maastricht.. en waarom wil die gereden worden, tja, geen zin, wil zuipen, wie weet het?
Alles went.quote:Op maandag 7 januari 2013 17:01 schreef maxmin het volgende:
[..]
Geen zin gaat niet op. Wie heeft er nou geen zin om in een 911 te rijden?
Links inderdaad..quote:Op maandag 7 januari 2013 17:26 schreef Dimitri_ het volgende:
Oja, kijk vantevoren even waar de sleutel zit.. Volgensmij bij een 911 ook links van het stuur. Scheelt wat gestuntel.
Er went niets zo snel als meer vermogen..quote:
Bij welk bedrijf/winkel moest je uiteindelijk zijn? En waar heb je geparkeerd?quote:Op zondag 6 januari 2013 21:53 schreef bitowner het volgende:
Morgen weer lekker dagje
Barendrecht- Eindhoven
Eindhoven- Den haag & Zoetermeer- Breda
Eerste afleveradres is a in het centrum van Eindhoven, ben benieuwd waar ik die auto moet laten. Bij een bedrijf gevestigd in een gebouw naast busstation Piazza
Mijn eerste post maar is in dit topic. Je moet daar het terrein van Gazelle oprijden en dan ergens achterin.quote:Op maandag 7 januari 2013 18:40 schreef Kevindinhinho het volgende:
HELP!
Morgen naar die nieuwe D*****lease in Amersfoort, aan Nijkerkerstraat. Maar daar staat volgens Google Maps helemaal niets.. Google geeft een heel ander adres aan..
Niet naar Sudan gaan?quote:[b]Op
Als dit al onduidelijk is, hoe moet het dan als je op zoekt bent naar een geldautomaat in Sudan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |