Weet iemand trouwens wat ik verkeerd heb gedaan?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:57 schreef Serinde het volgende:
Ik heb trouwens bij de Challenge iets verkeerd gedaan vorige keer want sta er nu 2x in?
Wacht wel even met toevoegen van die paar metertjes van vandaag :p
Ik ben ook blij dat ik het gedaan heb. Gewoon eens opstaan en beginnen. En het is niet eens een "goed voornemen". Ik ben benieuwd hoe mijn vooruitgang zal gaan. Loopt in het begin niet heel hard op. Dus dat moet goed te doen zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:41 schreef Serinde het volgende:
[..]
De eerste keer viel mij ook super tegen! Daarentegen was ik mega-trots dat ik het gedaan had. Ben nu 4x geweest en de vooruitgang valt me juist mee dus dat komt goed![]()
Bij mij klopt het ook niet. Ik stond op 1, deed er 5,2 bij en nu sta ik nog op 5,2 ipv 6,2.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:44 schreef Serinde het volgende:
[..]
Weet iemand trouwens wat ik verkeerd heb gedaan?
Als ik naar mijn naam ga, staat daar 3,0 km en dat getal kan ik veranderen en op 'toevoegen' klikken, dat heb ik vorige keer gedaan en nu sta ik er dus 2x in, heb daarna niks meer gedaan want straks sta ik er 3x in
Je doet er niet bij, je moet zelf het totaal invullen.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Bij mij klopt het ook niet. Ik stond op 1, deed er 5,2 bij en nu sta ik nog op 5,2 ipv 6,2.
Kom op hee! Ik heb er de wekker voor gezet!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 14:24 schreef Daywalk3r het volgende:
Goedzo kluizenaar! Ik laat het bos nog een dagje doorsudderen want ik had me verslapen en heb nu geen tijd meer. Dus morgen eet ik dat bos op.
quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:13 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Je doet er niet bij, je moet zelf het totaal invullen.
Dat dacht ik ook. Wel ingesteld, niet aangezet.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:38 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Kom op hee! Ik heb er de wekker voor gezet!
Het begin is er!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 15:56 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, Renate 5-10 les 1 zit er op. http://www.endomondo.com/workouts/117142016
Heb er wel nog 2 stukjes rennen aan geplakt om weer thuis te komen, anders was het ook wel heel erg weinig lopen..
Ben ook een slapjanus...quote:
Welnee, maar je moet wél gewoon gaan hequote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ben ook een slapjanus...![]()
Thanks
Dat is meestal een héél goed teken. Loop het lekker van je af.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 16:56 schreef hatsaflats het volgende:
Ik zit gewoon nu al zenuwachtig te zijn voor Egmond
Guppy, wil jij voor mij de kustmarathon van 5 oktober in de OP zetten.quote:
moet je die dingen niet calibreren?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:11 schreef karoltje het volgende:
Vandaag iets stoms met Nike+. Vriendin en ik rennen samen een rondje, zij heeft 10.7 km gerend en ik 9.3. Beide Nike+ en iPhone. Is het verschil in Gps sterkte dan zo groot?
Gefixt!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:01 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Guppy, wil jij voor mij de kustmarathon van 5 oktober in de OP zetten.
Werkt dat wel met GPS?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:11 schreef karoltje het volgende:
Nog even applaus voor de voor/na foto van Swets.
. Topic was alweer dicht voor ik erop kon reageren.
Vandaag iets stoms met Nike+. Vriendin en ik rennen samen een rondje, zij heeft 10.7 km gerend en ik 9.3. Beide Nike+ en iPhone. Is het verschil in Gps sterkte dan zo groot?
Yeah lotgenoot!!! Mijn moeder wil niet dat ik in het donker of in de regen renquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hahaha, dat komt me bekend voor...
Het blijft me verbazen. Bij al die ander wedstrijden komen slechts enkele vrouwen, maar zo'n ladiesrun zit direct vol.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 17:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Gefixt!
Jammer dat de Ladiesrun daar al vol zit. Had m'n moeder mooi gevonden, als Zeeuwse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |