Dan gaat je contributie ook omhoog of niet?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:14 schreef YUR het volgende:
[..]
Wijzelf niet nee, maar we kunnen er zo eentje nemen als we dat zouden willen
Dat klopt ja! Het scheelt maar 20 euro per jaar trouwens, maar ik zou niet weten wat ik met een licentie zou moetenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dan gaat je contributie ook omhoog of niet?En dan wordt je lid van de KNAU! Eckte eckte hardloper dan
Dat klinkt tof!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:16 schreef Serinde het volgende:
Kluizenaar![]()
Ik heb me net aangemeld voor de loopgroep die dinsdagavond de 15e start, denk dat dat toch wel fijn is, ook i.v.m. looptechniek enzo.
[..]
Nu komt het misschien alleen iets minder goed uit dat ik op maandagavond de fysio-fitness heb, maar dat kan niet op een andere avond
Ik was op m'n 8e al lid van KNAU, toen was ik nog geen Eckte eckte hardloper. Wel fijn dat er nog steeds een clubrecord estafette uit 1995 deels op mijn naam staatquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:22 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Dan gaat je contributie ook omhoog of niet?En dan wordt je lid van de KNAU! Eckte eckte hardloper dan
Vooraan beginnen en je brutotijd wordt nettotijd in die gevallen. Maar je begint dan ook eerder bij dat soort loopjes.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:25 schreef YUR het volgende:
[..]
Dat klopt ja! Het scheelt maar 20 euro per jaar trouwens, maar ik zou niet weten wat ik met een licentie zou moeten
Ja, maar ik weet nu al dat ik mezelf compleet opblaas als ik tussen de eckte eckte lopers moet startenquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:29 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Vooraan beginnen en je brutotijd wordt nettotijd in die gevallen. Maar je begint dan ook eerder bij dat soort loopjes.
No pain, no gainquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:30 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet nu al dat ik mezelf compleet opblaas als ik tussen de eckte eckte lopers moet starten
Dat kloptquote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:32 schreef Quoi het volgende:
Yur ik zie weer zo'n heerlijke zandbank in het parcours![]()
* Quoi is blij dat ze niet meedoet
10% korting bij de Runnersworld!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:37 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb ook wel eens zitten kijken naar Dutchrunners, daarmee kun je ook een lidmaatschap bij de Atletiekunie nemen zonder dat je bij een loopgroep heeft te zitten. Maar wat voor voordelen een lidmaatschap bij de Atletiekunie nou zou hebben voor mij ben ik nog niet helemaal achter
Ik heb een programma van een uurtje, lichte cardio en kracht, met name gericht op mijn knie. Ben een half jaar bezig en twijfel over de vooruitgang. Ik heb een doel nodig om naartoe te werken, vandaar jet hardlopen. Ik overleg maandag wel of het programma daar evt op aangepast kan/mag/moet worden.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 11:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat klinkt tof!![]()
Wat doe je precies bij de fysio-fitness? Denk dat het opzich wel moet lukken om na wat krachttraining op maandag op dinsdag te hardlopen.
Goed idee, denk het dat wel moet kunnen zo. Zou dat van je knie wel aangeven bij je trainer(s) van de loopgroep.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:06 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik heb een programma van een uurtje, lichte cardio en kracht, met name gericht op mijn knie. Ben een half jaar bezig en twijfel over de vooruitgang. Ik heb een doel nodig om naartoe te werken, vandaar jet hardlopen. Ik overleg maandag wel of het programma daar evt op aangepast kan/mag/moet worden.
Ook op volle bak haal ik dat soort snelheden totaal nietendan al helemaal niet over 800m. Klopt die datawel?quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:45 schreef Koepert het volgende:
Zo.. tweede rondje van dit jaar erop zitten..
Beetje testloopje.. stukje wandelen, stukje vollebak.. etc..
Mijn hartslag stuiterde naar 200.. maar dat was op 800m a 20.6 km/h
Voornamelijk tussen 160 en170 gelopen.
4.66km in 30min, Niet ontevreden.. Voel mn benen wel, maar eigenlijk geen pijntjes behalve spierpijn.
Ho.. ik moet het even nuanceren.. Het was een stukje van 800m waarin ik rustig begin, tot mn piek en dan weer afzakken. En die piek lag dan op 20.6 ..En of die dan precies klopt.. dunno..quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:00 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Ook op volle bak haal ik dat soort snelheden totaal nietendan al helemaal niet over 800m. Klopt die datawel?
Pas maar op, het opbouwen van je conditie werkt verslavend!quote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:55 schreef Cherryblossom het volgende:
Vanochtend m'n allereerste rondje "gerend" met Evy!
Ik had toch gedacht dat het makkelijker zou zijndat ik een iets betere conditie had. Helaes.
(edit: oeh ik moet niet vergeten een "voor-foto" te maken, ben toch benieuwd of je in 10 weken ook echt veranderd)
Ja oké, maar ik kom eigenlijk altijd bij Run2Day...quote:
Haha, ik hoop het. En dan komende zomer lekker strak op het strand liggen (of rennen.. wie weet)quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:12 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Pas maar op, het opbouwen van je conditie werkt verslavend!
Mja, dat schiet niet echt op dan. Verder heb ik er nog niets mee gedaan eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 13:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja oké, maar ik kom eigenlijk altijd bij Run2Day...
De eerste keer viel mij ook super tegen! Daarentegen was ik mega-trots dat ik het gedaan had. Ben nu 4x geweest en de vooruitgang valt me juist mee dus dat komt goedquote:Op zaterdag 5 januari 2013 12:55 schreef Cherryblossom het volgende:
Vanochtend m'n allereerste rondje "gerend" met Evy!
Ik had toch gedacht dat het makkelijker zou zijndat ik een iets betere conditie had. Helaes.
(edit: oeh ik moet niet vergeten een "voor-foto" te maken, ben toch benieuwd of je in 10 weken ook echt veranderd)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |