Daar ook alquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Blijkbaarmisschien moeten jullie commissie gaan vragen
Nee, ik wil Noosa'squote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:10 schreef GotC het volgende:
Worden Brooks PureProject de nieuwe Garmin en Spibelt in dit topic?
Ik heb uiteindelijk voor een waterafstotende gekozen ivm mn telefoon...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:36 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm.. zal ik een waterafstotende nemen of niet? En zo niet, zal ik dan stippen doen of met blauw?
Ja, vind het toch wel fijn als mijn foon of i-pod of wat dan ook droog blijft. Toch maar die doen dusquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:38 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb uiteindelijk voor een waterafstotende gekozen ivm mn telefoon...
Ja, ik heb ook de waterafstotende. Vond ik belangrijker dan stippenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, vind het toch wel fijn als mijn foon of i-pod of wat dan ook droog blijft. Toch maar die doen dus
Niet!!quote:
Hahaha, dat komt me bekend voor...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 19:46 schreef acalaca het volgende:
Ik kan niet wachten totdat ik volgend jaar op kamers ga, dan kan ik lekker lopen wanneer ik wil en krijg ik geen gezeur van mijn ouders dat ik raar bezig ben of te vaak ga
4 Garmins, 7 paar schoenen en zoveel kleding dat de Perry Sport jaloers is gekocht, maar dat zeg je er niet bijquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:11 schreef GotC het volgende:
[..]
Meid, wij zijn nu ruim een jaar en bijna een jaar gestopt: Geen centje extra overgehouden.
Ja, die nieuwe kleuren zijn mooier! Wacht maar, als ik nieuwe schoenen mag, ga ik gewoon eens aan de Run2Day meneer vragen of ik die ook mag passenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik ook!
die uit de sale zijn de oude, vind die kleuren minder mooi dan de nieuwe!
Niet overdrijven he. Het waren maar 3 Garmins....quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:48 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
4 Garmins, 7 paar schoenen en zoveel kleding dat de Perry Sport jaloers is gekocht, maar dat zeg je er niet bij
GotC wil toch een 610quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:50 schreef YUR het volgende:
[..]
Niet overdrijven he. Het waren maar 3 Garmins....
Die wit-groenequote:
quote:
Dat wilden wij ook! Maar de kerst-toetjes waren met 50% korting bij de AH netquote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]hou er over op!! Anders koop ik hem nog
![]()
Zo. de laatste stroopwafels zijn op en de vakantie is af. Vanaf nu weer 'normaal' doen door de weekMet veel hardlopen en gezond eten
![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 20:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat wilden wij ook! Maar de kerst-toetjes waren met 50% korting bij de AH net
MAD RESPECT!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
echt écht de laatste keer hardloopvriendjes, ben nog steeds wel een beetje vier op mezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |