lucky youquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:52 schreef iFok. het volgende:
Kinderen die ADHD hebben, ik kan er niet tegen.
Eigenlijk denken die kinderen ook steeds 'hou gewoon je bek'.quote:
dit. En ze zingt een liedje van een kinderfilmquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:53 schreef BabeWatcher het volgende:
ze zingt nog best goed, wel echt meisjesstemmetje, maar dat is juist leuk
DAT is ook een groot pluspunt vind ik, geen grotemensenlied.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:53 schreef MissJ het volgende:
[..]
dit. En ze zingt een liedje van een kinderfilm
ze ontweek heel hendig die lage tonenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:53 schreef Paxcon het volgende:
Ook wel een moeilijk nummer, zit wel laag in
Spannend houdenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:54 schreef iBenny het volgende:
Hoe kan het dat pianomeisje zo snel door was en dit zo lang duurde?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:54 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Goed dat Angela heeft gedrukt, anders zou ik er niets meer van begrijpen.
gewoon een kind zoals een kind bedoeld isquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
DAT is ook een groot pluspunt vind ik, geen grotemensenlied.
ik wel, het was knettervalsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:54 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Goed dat Angela heeft gedrukt, anders zou ik er niets meer van begrijpen.
Nee, die zat alleen maar op de vluchtstrookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:54 schreef Symphonic het volgende:
Ze vloog volledig uiit de bocht en toch door. Dan hadden ze beter die Xavier door kunnen laten gaan
ik ook, ik zei toch, ze komt niet eens boven de tafel uit, zo schattig en kleinquote:
Ik vind 'r leuk enthousiast en kapsoneloos.quote:
quote:
Erg mooi gezichtje ook, als ik zulke kinderen zie op het podium, zit ik mij altijd te bedenken hoe zij er ooit later uit zouden zien. Ben daar wel benieuwd naar eigenlijk, lijkt mij wel grappig om die vergelijkingen te zien, ook qua stem.quote:
En daarom moeten ze eigenlijk gewoon allemaal zo een soort liedje zingen, een liedje voor een kind.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:56 schreef BabeWatcher het volgende:
Hier heeft Angela gelijk, Voice Kids moet gaan over kinderen, niet over jongvolwassenen
Beter dat je dat wilt zijn dan dat je doet alsof je het bentquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:56 schreef Stickertje het volgende:
ze is een type meisje dat de populairste wilt zijn in de klas
*zich nog steeds inhoudtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:56 schreef iFok. het volgende:
Volgens mij vindt BabeWatcher het een schattig meisje.
ik had het toch al gezegd?quote:
Feli,...is ze door?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben de moeder van Rrrrrrrreeeetsjullllll
Dat weten wij jongelingen ook niet hoorquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat weten wij jongelingen ook niet hoor.
volgens mij weet niemand het hier. Ik ook nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:58 schreef Karina het volgende:
OK ik was niet de enige die het niet begreep.
Zelfs internet weet het niet!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:58 schreef Karina het volgende:
OK ik was niet de enige die het niet begreep.
quote:
...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
Volgens de straat:
Flow: Is wanneer je iemand hebt leren kennen, met de persoon pinged, af en toe afspreekt, eventueel kust…..maar dat je niet echt met elkaar gaat. En de onderbouwing luid: Alles mag…niets moet, want officieel ga je NIET met elkaar.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
Volgens de straat:
Flow: Is wanneer je iemand hebt leren kennen, met de persoon pinged, af en toe afspreekt, eventueel kust…..maar dat je niet echt met elkaar gaat. En de onderbouwing luid: Alles mag…niets moet, want officieel ga je NIET met elkaar.
ik ook, dit is zonder enig gevoel gezongenquote:
Een fuckbuddy dus.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
Volgens de straat:
Dus eigenlijk een soort fuckbuddiesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
Volgens de straat:
Maar dan alleen zoenenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus eigenlijk een soort fuckbuddies.
En dat met 13quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
Volgens de straat:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
Volgens de straat:
Hij heeft een oogje op een ander dusquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
Volgens de straat:
gewoon een neukertje dus.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
Volgens de straat:
heeft die boi goed voor elkaar.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
Volgens de straat:
The voice kids, Fuckbuddy kidsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar dan alleen zoenenFuckbuddy kids.
Ze staat erbij als het onzekere meisjequote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:01 schreef tralalala het volgende:
Dit is het populaire/arrogante meisje van de klas
Daantje is het schattige meisje
Alles mag, niets moet, las ikquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zou ze seks met die jongen hebben dan?
Tuurlijk... fuckbuddy, lekkah pingen en alles...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zou ze seks met die jongen hebben dan?
Leuke nieuwe show, je wordt genomen door iemand terwijl je een papieren zak op je hoofd hebt, en voelt het goed dan mag je de zak afdoenquote:
Nou ja, dat is dan de volwassen versie, Fuckbuddy kids is met kussen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Leuke nieuwe show, je wordt genomen door iemand terwijl je een papieren zak op je hoofd hebt, en voelt het goed dan mag je de zak afdoen.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Leuke nieuwe show, je wordt genomen door iemand terwijl je een papieren zak op je hoofd hebt, en voelt het goed dan mag je de zak afdoen.
Ik ook niet, net zo min als WA en amper sms.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van mijn leven gepinged
Het is nog niet te laatquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van mijn leven gepinged
Kijkcijfer hit !quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook niet, net zo min als WA en amper sms.
quote:Ping is een hulpprogramma dat wordt gebruikt om bereikbaarheid van apparatuur te testen op computernetwerken.
WA is zo ideaalquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]Zelfde hier. WA kan niet eens met mijn telefoon.
Het geboortejaar van de al wat ouderen in het programmaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Werkt niet op mijn telefoon, die is nog uit het jaar 2000 of zo
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:05 schreef easy-going het volgende:
Ahhh, eindelijk weet ik waar ik die Jurre vaker heb gezien, hij deed mee in the Winner is....
Gewoon doen joh, hoeft toch niet te werken morgen lijkt me?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
Ik pak nog wat witte wijnHeb ook nog wokda maar dat zal ik maar niet doen
twitter:michellakox twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 22:01:19Nou zo bijzonder vond ik het niet maar wat hoor ik toch steeds anders als hun reageer retweet
Lijkt mij een tof programma.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee niet daarom, maar wijn en dan wokda dat valt niet zo lekker heb ik gemerkt met oud en nieuwquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon doen joh, hoeft toch niet te werken morgen lijkt me?
Ohquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet daarom, maar wijn en dan wokda dat valt niet zo lekker heb ik gemerkt met oud en nieuw
als zij de tv hoort, betekend het dan ook dat jij haar hoort neuken? O.oquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh jolly, mijn huisgenote informeert me net dat er straks een jongen op bezoek komt. Ik hoop dat ze nog in de mood zijn als vanuit de vloer leuke kinderstemmetjes klinken die liedjes zingen.
Had je maar voor Jack moeten gaanquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet daarom, maar wijn en dan wokda dat valt niet zo lekker heb ik gemerkt met oud en nieuw
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als zij de tv hoort, betekend het dan ook dat jij haar hoort neuken? O.o
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als zij de tv hoort, betekend het dan ook dat jij haar hoort neuken? O.o
Ik zat nog te twijfelenquote:
Volume ietsiepietsie harderquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh jolly, mijn huisgenote informeert me net dat er straks een jongen op bezoek komt. Ik hoop dat ze nog in de mood zijn als vanuit de vloer leuke kinderstemmetjes klinken die liedjes zingen.
De reden dat ze jou informeerde is waarschijnlijk zodat je je straks niet afvraagt wie al die rare geluiden maaktquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Ik weet niet hoe luidruchtig ze is
.
Wat jij wilquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat nog te twijfelenMaar wokda drinkt net even lekkerder weg. Als die leeg is koop ik een Jack
Ik vind het maar absurd.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:12 schreef Stickertje het volgende:
ik vraag me af of haar moeder nu ook 'flow relatie 'heeft opgezocht op google..
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:13 schreef Paxcon het volgende:
Je merkt wel dat ze een flow-relatie hebben
behoorlijke flow iddquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:13 schreef Paxcon het volgende:
Je merkt wel dat ze een flow-relatie hebben
Vianen?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik verstond 'ik woon in bejaarden', maar dat zal wel niet
Beetje flowen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:13 schreef Karina het volgende:
Die jongen denkt nu: ah beetje pingen straks, beetje zoenen
Vianenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:13 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik verstond 'ik woon in bejaarden', maar dat zal wel niet
Geen ideequote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Studio 21.
Geen idee waar dat is...Hilversum?
Yup al heel langquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:14 schreef tralalala het volgende:
[..]
Studio 21.
Geen idee waar dat is...Hilversum?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zit mee te janken, maar ik ben ook mijn vader verloren aan die rotziekte
Ik ookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:15 schreef miss_dynastie het volgende:
ik ben vorig jaar mijn buurman en een collega verloren aan de ziektequote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:15 schreef miss_dynastie het volgende:
quote:
shit happensquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:16 schreef iFok. het volgende:
Het ergste wat je kan gebeuren; ouders kwijtraken als je nog zo jong bent.
quote:
Hier ook, maar dan aan longkankerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:15 schreef miss_dynastie het volgende:
quote:
quote:
quote:
Ja, ik bedoelde ook kanker, niet per definitie maagkankerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:17 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Hier ook, maar dan aan longkanker
Ja precies, daarom dacht ik eerst ook: nee niet goed.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:18 schreef Paxcon het volgende:
Ze zat in het begin er steeds een beetje onder
Begrijp ik ook niet. Al weet je niet hoe lang van te voren het is opgenomen natuurlijk, het gesprek.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:19 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Er is iets wat ik niet begrijp aan Wendy en Martijn, zij gaan met de kinderen praten voordat zij op het podium gaan staan over meestal de treurige gebeurtenissen in hun leven, zoals bij Xavier. Je zou dan toch juist het kind zoveel mogelijk proberen op te peppen en te boosten, i.p.v. de kinderen te laten huilen/gebeurtenissen omhoog te laten halen?
Mijne ook..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, ik bedoelde ook kanker, niet per definitie maagkanker. Mijn paps had slokdarmkanker.
mooie naamquote:
N&S Ook nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:20 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft Marco niet in de gaten.
Klinkt als een duur appartement. Ik woon in de emmaloevequote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
AaaahhhhJa Emmaloeve was wel een hele aparte voornaam geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |