quote:
quote:
quote:
Ja, ik bedoelde ook kanker, niet per definitie maagkankerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:17 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Hier ook, maar dan aan longkanker
Ja precies, daarom dacht ik eerst ook: nee niet goed.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:18 schreef Paxcon het volgende:
Ze zat in het begin er steeds een beetje onder
Begrijp ik ook niet. Al weet je niet hoe lang van te voren het is opgenomen natuurlijk, het gesprek.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:19 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Er is iets wat ik niet begrijp aan Wendy en Martijn, zij gaan met de kinderen praten voordat zij op het podium gaan staan over meestal de treurige gebeurtenissen in hun leven, zoals bij Xavier. Je zou dan toch juist het kind zoveel mogelijk proberen op te peppen en te boosten, i.p.v. de kinderen te laten huilen/gebeurtenissen omhoog te laten halen?
Mijne ook..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, ik bedoelde ook kanker, niet per definitie maagkanker. Mijn paps had slokdarmkanker.
mooie naamquote:
N&S Ook nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:20 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja maar dat heeft Marco niet in de gaten.
Klinkt als een duur appartement. Ik woon in de emmaloevequote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:20 schreef Karina het volgende:
AaaahhhhJa Emmaloeve was wel een hele aparte voornaam geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |