...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
Volgens de straat:
Flow: Is wanneer je iemand hebt leren kennen, met de persoon pinged, af en toe afspreekt, eventueel kust…..maar dat je niet echt met elkaar gaat. En de onderbouwing luid: Alles mag…niets moet, want officieel ga je NIET met elkaar.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
Volgens de straat:
Flow: Is wanneer je iemand hebt leren kennen, met de persoon pinged, af en toe afspreekt, eventueel kust…..maar dat je niet echt met elkaar gaat. En de onderbouwing luid: Alles mag…niets moet, want officieel ga je NIET met elkaar.
ik ook, dit is zonder enig gevoel gezongenquote:
Een fuckbuddy dus.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
Volgens de straat:
Dus eigenlijk een soort fuckbuddiesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
Volgens de straat:
Maar dan alleen zoenenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus eigenlijk een soort fuckbuddies.
En dat met 13quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
Volgens de straat:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
Volgens de straat:
Hij heeft een oogje op een ander dusquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
Volgens de straat:
gewoon een neukertje dus.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
Volgens de straat:
heeft die boi goed voor elkaar.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:00 schreef Karina het volgende:
Volgens de straat:
The voice kids, Fuckbuddy kidsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar dan alleen zoenenFuckbuddy kids.
Ze staat erbij als het onzekere meisjequote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:01 schreef tralalala het volgende:
Dit is het populaire/arrogante meisje van de klas
Daantje is het schattige meisje
Alles mag, niets moet, las ikquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zou ze seks met die jongen hebben dan?
Tuurlijk... fuckbuddy, lekkah pingen en alles...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zou ze seks met die jongen hebben dan?
Leuke nieuwe show, je wordt genomen door iemand terwijl je een papieren zak op je hoofd hebt, en voelt het goed dan mag je de zak afdoenquote:
Nou ja, dat is dan de volwassen versie, Fuckbuddy kids is met kussen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Leuke nieuwe show, je wordt genomen door iemand terwijl je een papieren zak op je hoofd hebt, en voelt het goed dan mag je de zak afdoen.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Leuke nieuwe show, je wordt genomen door iemand terwijl je een papieren zak op je hoofd hebt, en voelt het goed dan mag je de zak afdoen.
Ik ook niet, net zo min als WA en amper sms.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van mijn leven gepinged
Het is nog niet te laatquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit van mijn leven gepinged
Kijkcijfer hit !quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook niet, net zo min als WA en amper sms.
quote:Ping is een hulpprogramma dat wordt gebruikt om bereikbaarheid van apparatuur te testen op computernetwerken.
WA is zo ideaalquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]Zelfde hier. WA kan niet eens met mijn telefoon.
Het geboortejaar van de al wat ouderen in het programmaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Werkt niet op mijn telefoon, die is nog uit het jaar 2000 of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |