lucky youquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:52 schreef iFok. het volgende:
Kinderen die ADHD hebben, ik kan er niet tegen.
Eigenlijk denken die kinderen ook steeds 'hou gewoon je bek'.quote:
dit. En ze zingt een liedje van een kinderfilmquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:53 schreef BabeWatcher het volgende:
ze zingt nog best goed, wel echt meisjesstemmetje, maar dat is juist leuk
DAT is ook een groot pluspunt vind ik, geen grotemensenlied.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:53 schreef MissJ het volgende:
[..]
dit. En ze zingt een liedje van een kinderfilm
ze ontweek heel hendig die lage tonenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:53 schreef Paxcon het volgende:
Ook wel een moeilijk nummer, zit wel laag in
Spannend houdenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:54 schreef iBenny het volgende:
Hoe kan het dat pianomeisje zo snel door was en dit zo lang duurde?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:54 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Goed dat Angela heeft gedrukt, anders zou ik er niets meer van begrijpen.
gewoon een kind zoals een kind bedoeld isquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
DAT is ook een groot pluspunt vind ik, geen grotemensenlied.
ik wel, het was knettervalsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:54 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Goed dat Angela heeft gedrukt, anders zou ik er niets meer van begrijpen.
Nee, die zat alleen maar op de vluchtstrookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:54 schreef Symphonic het volgende:
Ze vloog volledig uiit de bocht en toch door. Dan hadden ze beter die Xavier door kunnen laten gaan
ik ook, ik zei toch, ze komt niet eens boven de tafel uit, zo schattig en kleinquote:
Ik vind 'r leuk enthousiast en kapsoneloos.quote:
quote:
Erg mooi gezichtje ook, als ik zulke kinderen zie op het podium, zit ik mij altijd te bedenken hoe zij er ooit later uit zouden zien. Ben daar wel benieuwd naar eigenlijk, lijkt mij wel grappig om die vergelijkingen te zien, ook qua stem.quote:
En daarom moeten ze eigenlijk gewoon allemaal zo een soort liedje zingen, een liedje voor een kind.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:56 schreef BabeWatcher het volgende:
Hier heeft Angela gelijk, Voice Kids moet gaan over kinderen, niet over jongvolwassenen
Beter dat je dat wilt zijn dan dat je doet alsof je het bentquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:56 schreef Stickertje het volgende:
ze is een type meisje dat de populairste wilt zijn in de klas
*zich nog steeds inhoudtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:56 schreef iFok. het volgende:
Volgens mij vindt BabeWatcher het een schattig meisje.
ik had het toch al gezegd?quote:
Feli,...is ze door?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben de moeder van Rrrrrrrreeeetsjullllll
Dat weten wij jongelingen ook niet hoorquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat weten wij jongelingen ook niet hoor.
volgens mij weet niemand het hier. Ik ook nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:58 schreef Karina het volgende:
OK ik was niet de enige die het niet begreep.
Zelfs internet weet het niet!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:58 schreef Karina het volgende:
OK ik was niet de enige die het niet begreep.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |