quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Leuke nieuwe show, je wordt genomen door iemand terwijl je een papieren zak op je hoofd hebt, en voelt het goed dan mag je de zak afdoen.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:05 schreef easy-going het volgende:
Ahhh, eindelijk weet ik waar ik die Jurre vaker heb gezien, hij deed mee in the Winner is....
Gewoon doen joh, hoeft toch niet te werken morgen lijkt me?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
Ik pak nog wat witte wijnHeb ook nog wokda maar dat zal ik maar niet doen
twitter:michellakox twitterde op vrijdag 04-01-2013 om 22:01:19Nou zo bijzonder vond ik het niet maar wat hoor ik toch steeds anders als hun reageer retweet
Lijkt mij een tof programma.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Leuke nieuwe show, je wordt genomen door iemand terwijl je een papieren zak op je hoofd hebt, en voelt het goed dan mag je de zak afdoen.
Nee niet daarom, maar wijn en dan wokda dat valt niet zo lekker heb ik gemerkt met oud en nieuwquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gewoon doen joh, hoeft toch niet te werken morgen lijkt me?
Ohquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet daarom, maar wijn en dan wokda dat valt niet zo lekker heb ik gemerkt met oud en nieuw
als zij de tv hoort, betekend het dan ook dat jij haar hoort neuken? O.oquote:Op vrijdag 4 januari 2013 22:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh jolly, mijn huisgenote informeert me net dat er straks een jongen op bezoek komt. Ik hoop dat ze nog in de mood zijn als vanuit de vloer leuke kinderstemmetjes klinken die liedjes zingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |