Maakt echt geen reet uit wat jij als UI pakt, het is nooit leuk aangezien je weet welke user erbij hoort.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En uiteindelijk heb jij het niet zelf afgemaakt he dom blondje wuehhahahehEn nee die technoviking is niet leuk
Ohquote:
Hou je smoel, ik heb dat hele ding zelf gemaakt, WD heeft hem alleen ff op de goeie maat gezet door er wat layers uit te halen truttekop. En nee, jij bent ook niet leukquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En uiteindelijk heb jij het niet zelf afgemaakt he dom blondje wuehhahahehEn nee die technoviking is niet leuk
Wijo waarom keert iedereen zich tege me :Squote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maakt echt geen reet uit wat jij als UI pakt, het is nooit leuk aangezien je weet welke user erbij hoort.
Hehehehquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:23 schreef VeerEli het volgende:
Hou je smoel, ik heb dat hele ding zelf gemaakt, WD heeft hem alleen ff op de goeie maat gezet door er wat layers uit te halen truttekop. En nee, jij bent ook niet leuk
Dit verdien je gewoon.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wijo waarom keert iedereen zich tege me :S
Iew. Maja, beter als over JB. (quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn dochter praat alleeeeeen nog maar over one direction![]()
Ik had graag wat meer willen zienquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hou je smoel, ik heb dat hele ding zelf gemaakt, WD heeft hem alleen ff op de goeie maat gezet door er wat layers uit te halen truttekop. En nee, jij bent ook niet leuk
Geneukt?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
CB is mijn bewijs vanaf nu, ik heb hem gemeet
das waar, dit is tenminste nog een beetje afwisselend, dan gaat het over Niall, dan over Harry, dan over Louis....quote:
Shit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das waar, dit is tenminste nog een beetje afwisselend, dan gaat het over Niall, dan over Harry, dan over Louis....
Harry met zijn toverstaf?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das waar, dit is tenminste nog een beetje afwisselend, dan gaat het over Niall, dan over Harry, dan over Louis....
ben jij dat in je UIżquote:
Zag er hetzelfde uit zo'n beetje hoor, misschien een nanoseconde langer.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik had graag wat meer willen zien.
[..]
Geneukt?
Zo excentriek als jij kun je ze moeilijk nadoen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zag er hetzelfde uit zo'n beetje hoor, misschien een nanoseconde langer.
En nee, niet geneukt want ik ben een lief en trouw meisje. Was gewoon in de Melkweg. Maar NIEMAND kan nog zeggen dat ik mogelijk een faker ben, MOEHAHAHAHAHAAAAH![]()
Echt welquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En nee, niet geneukt want ik ben een lief en trouw meisje. Was gewoon in de Melkweg. Maar NIEMAND kan nog zeggen dat ik mogelijk een faker ben, MOEHAHAHAHAHAAAAH![]()
tuurlijk wel, kloon van cb toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Zo excentriek als jij kun je ze moeilijk nadoen.
Ja jij bent ook fake.quote:
Hehehehe ja surequote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
tuurlijk wel, kloon van cb toch?
Handig.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ikweet gewoon hoe Niall zn moeder heet
Wat?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, die doet het met Taylor Swift.
Met HP.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echt. Taylor Swift is best een sletje hoor, heeft al tig beroemde mannen als vriendje gehad
Ze zit nu lekker op zijn magische bezemsteelquote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ze zit nu lekker op zijn magische bezemsteel
quote:
Shit zeg.quote:
wat ik zeg. Er zijn zelfs een heleboel mensen die Harry ontvolgen op twitter enzo omdat ie iets met haar heeft. Ze noemen het Haylorquote:
Dit is zo irritantquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:33 schreef Ezio het volgende:
[ afbeelding ]
Haten jullie het ook zo als dit gebeurt?
Bekrompen mensen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat ik zeg. Er zijn zelfs een heleboel mensen die Harry ontvolgen op twitter enzo omdat ie iets met haar heeft. Ze noemen het Haylor
Die kut reclame's bedoel je? Eensquote:
OM NESTALGIE? HAHAHAHAHAHAHHAHAHA CMON WOMAN.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:33 schreef VeerEli het volgende:
Ik moest lachen
US / Hoe zie je er nu uit? #110
niet, ze zit nu op Harry Styles zn bezemsteel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ze zit nu lekker op zijn magische bezemsteel
?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:33 schreef Ezio het volgende:
[ afbeelding ]
Haten jullie het ook zo als dit gebeurt?
Ja ik vond deze reactie dus gewoon echt zo droog dat ik moest lachenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
OM NESTALGIE? HAHAHAHAHAHAHHAHAHA CMON WOMAN.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja ik vond deze reactie dus gewoon echt zo droog dat ik moest lachen
En jij?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet, ze zit nu op Harry Styles zn bezemsteel.
Godver, is dit serieus?quote:
erotischquote:
Jaquote:
Ieuw.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee als m'n biefstuk uit de pan vliegt door het raam heen
Niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daarom issie sad natuurlijk.
Hoe zou jij je voelen?
Ja dat heb ik dus ook vaakquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee als m'n biefstuk uit de pan vliegt door het raam heen
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:38 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook vaak
[ afbeelding ]
Ik had jou meer huisvrouw elite verwachtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mij overkom t dat bijna wekelijks
Hahahaquote:
waar zoek jij opquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:41 schreef Ezio het volgende:
Ook het toevoegen van ingrediënten gaat mij vaak niet goed af;
[ afbeelding ]
'infomercials'quote:
Wat.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mij overkom t dat bijna wekelijks
Ik vond hem best nice...quote:
soms vliegt ie ook de huiskamer in, in plaats van door het raam.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik had jou meer huisvrouw elite verwachtdomper dit.
ik tikte vaseline tumblr, weet niet of dat hier in de SC magquote:
Hier wel. hier mag dat.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:44 schreef ThaTim het volgende:
[..]
ik tikte vaseline tumblr, weet niet of dat hier in de SC mag
Doe even normaal zeg... waar is dit voor nodig?quote:
2NutZ VS Vas_quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:46 schreef Germano het volgende:
[..]
Mij ook, net zoals met je rug op de rand van de trampoline klappen.
Doet het niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe even normaal zeg... waar is dit voor nodig?
Lukt me niet om de handdoek vast te knopen dus laat ik t maar valle![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:44 schreef ThaTim het volgende:
[..]
ik tikte vaseline tumblr, weet niet of dat hier in de SC mag.
![]()
Minder eten, mongool.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lukt me niet om de handdoek vast te knopen dus laat ik t maar valle
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lukt me niet om de handdoek vast te knopen dus laat ik t maar valle![]()
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Nu wel als het goed isquote:Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.![]()
Godver, nu wel, anders weet ik het ook niet meerquote:
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.![]()
![]()
Haat het wanneer dit gebeurt
Hij deed het net al.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:53 schreef Ezio het volgende:
[..]
Godver, nu wel, anders weet ik het ook niet meer![]()
Waarom mij altijd dissen? vind je dat leuk ofsoquote:quote:awwwww.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
het is een fucking zwijnquote:
Oh en ik denk lekker cup a soupje champignon creme... heb ik die vieze met ham gekocht![]()
FML
Cup a soupquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
Oh en ik denk lekker cup a soupje champignon creme... heb ik die vieze met ham gekocht![]()
FML
All good things are wild and free.![]()
Dat is zeker geen baby hoorquote:
Wat is daar nou weer mis meequote:despisers gonna despise.
Bij gebrek aan leuke telefoon hoesjes op ebay heb ik er zelf maar een gemaakt op de hema site.
Wut! Kijk hoe klein die is in vergelijking met die grote die hem de lucht in zwiept.quote:B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Hou eens op met dat getroll.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wut! Kijk hoe klein die is in vergelijking met die grote die hem de lucht in zwiept.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
Ik vind dat zoooo smerig. Net als soep uit automaten. Brr.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer mis meedespisers gonna despise.
hueheuhueheu troll xD hahaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wut! Kijk hoe klein die is in vergelijking met die grote die hem de lucht in zwiept.Wel netjes, iets minder swag tho.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik deed Veertje even na.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Elitaire trutquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind dat zoooo smerig. Net als soep uit automaten. Brr.
HAHAHA. Godverdomme.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wut! Kijk hoe klein die is in vergelijking met die grote die hem de lucht in zwiept.
Hou jij je mond eens, Ludo. Hij is toch veel kleiner? Is toch gewoon een jonkie?quote:B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Gewoon roeien met de riemen die je hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Veer dat beest is een fucking neushoorn.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hou jij je mond eens, Ludo. Hij is toch veel kleiner? Is toch gewoon een jonkie?All good things are wild and free.![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:20 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hou jij je mond eens, Ludo. Hij is toch veel kleiner? Is toch gewoon een jonkie?quote:Ik typ straat.
Damn straightquote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ja, die grote toch ook?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Veer dat beest is een fucking neushoorn.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
neushoorn vs everzwijn.. veer.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
plsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:22 schreef VeerEli het volgende:
Ik dacht dat het kleine neushoorntjes waren en een groteals je serieus NIET trollde ben je echt dom.
swagg -2* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ey btw, ik ben toch niet meer blond mang stelletje zeurkezen
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Tik 'm aan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat ik bruin boven blond verkies.
Ik trollde niet, lijkt me duidelijk. Maar zie niet in waarom dat mij direct dom maakt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
plsals je serieus NIET trollde ben je echt dom.
swagg -2B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:22 schreef VeerEli het volgende:
Ik dacht dat het kleine neushoorntjes waren en een grote___________
Welkom op FOK!![]()
Ja zoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:23 schreef Germano het volgende:
Zoek de verschillen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Maar ik dacht dat op dat gifje die kleintjes ook van die hoorns op hun neuzen hadden.
Dit kost haar de nodige honderden Dagdag-punten.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
plsals je serieus NIET trollde ben je echt dom.
swagg -2![]()
Hardop gelachen. Thanks, Veer.Ik typ straat.
Als niemand wat had gezegd verder had ik je ook niet dom genoemd, maar na 3 opmerkingen er over nog volhouden is gewoon dom.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik trollde niet, lijkt me duidelijk. Maar zie niet in waarom dat mij direct dom maakt.
punt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ja, dat noemen ze slachttanden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja zoMaar ik dacht dat op dat gifje die kleintjes ook van die hoorns op hun neuzen hadden.
![]()
Omg neequote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja zoMaar ik dacht dat op dat gifje die kleintjes ook van die hoorns op hun neuzen hadden.
DAT HEBBEN EVERZWIJNEN OOK VEEER GVD
Nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omg nee
DAT HEBBEN EVERZWIJNEN OOK VEEER GVD
Niet waarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omg nee
DAT HEBBEN EVERZWIJNEN OOK VEEER GVD![]()
.
![]()
Hoezo is dat dom, als ik niet begrijp waarom iedereen mij uitlacht?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als niemand wat had gezegd verder had ik je ook niet dom genoemd, maar na 3 opmerkingen er over nog volhouden is gewoon dom.
punt.Als jullie nou gewoon gelijk zeggen van ey veer, das een zwijntje en die ander een neushoorn. Dan had ik het gelijk begrepen
Ja, lijkt daar net een hoorn manquote:Is toch onduidelijk filmpje.. Keek maar even want vond zielig
quote:
JA SLACHTTANDEN JA
tering
Jullie moeten echt een keer naar de dierentuin gaan of zo.Ik typ straat.
HUEHEUEHUEHEHEH NU FAAL JE ZELF OOK MUQHUWHUWHWUHWUHAUHWUAHWU!!!!! LOSERRRRRRRRRRRRquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omg nee
DAT HEBBEN EVERZWIJNEN OOK VEEER GVD![]()
![]()
![]()
Ja maar geen hoorn hun neus.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
JA SLACHTTANDEN JA
teringAll good things are wild and free.![]()
Ja ZIJN GEEN HOORNS HEH OF WEL SOMS. Ga nu niet ineens goedpraten ik geef mn faal tenminste toe, zou jij nu ook moeten doen. Dan staan we weer quitte.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
JA SLACHTTANDEN JA
tering
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
JA SLACHTTANDEN JA
teringVieze redneckquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
JA SLACHTTANDEN JA
tering![]()
![]()
Ik vind dat dom... mijn mening. Feiten laat ik mij niet over uit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoezo is dat dom, als ik niet begrijp waarom iedereen mij uitlacht?Als jullie nou gewoon gelijk zeggen van ey veer, das een zwijntje en die ander een neushoorn. Dan had ik het gelijk begrepen
[..]
Ja, lijkt daar net een hoorn manIs toch onduidelijk filmpje.. Keek maar even want vond zielig
Verder pleit ik voor een timeout voor jou in een of ander hoekje.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Zoiets leer je toch al van The Lion King?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:25 schreef LudoSanders het volgende:
Jullie moeten echt een keer naar de dierentuin gaan of zo.All good things are wild and free.![]()
Mja, ik dacht dat dat wel duidelijk was. Dom van mij jaquote:
Mag je die timeout zelf ook nemen met je gefaal over zwijnen hebben ook hoorns. En dan snel zeggen 'jajaja slagtanden ja'quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind dat dom... mijn mening. Feiten laat ik mij niet over uit.
Verder pleit ik voor een timeout voor jou in een of ander hoekje.
Zoek jij even een linkje voor ze op?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zoiets leer je toch al van The Lion King?Ik typ straat.
Ik vind dat we al quitte staan met dit en mijn spelling.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja ZIJN GEEN HOORNS HEH OF WEL SOMS. Ga nu niet ineens goedpraten ik geef mn faal tenminste toe, zou jij nu ook moeten doen. Dan staan we weer quitte.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ok. Nou rust kan weer wederkeren dan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind dat we al quitte staan met dit en mijn spelling.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Haha dit is echt een serieus goeie kunst van vrouwenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mag je die timeout zelf ook nemen met je gefaal over zwijnen hebben ook hoorns. En dan snel zeggen 'jajaja slagtanden ja'gauw over hun faal heen praten en de focus op anderen leggen.
Nicely done.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
En ik snap ook niet waarom iedereen mij nog blondje noemt want ik ben niet meer blond ik had zelfs picca nog geshowd hier met haarkleur
Maar ik ben wel één van de weinigen hier die ooit toegeeft dat ze faalt/fout zitquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha dit is echt een serieus goeie kunst van vrouwengauw over hun faal heen praten en de focus op anderen leggen.
Nicely done.
Nee, er zijn wel meer. En als je dat gaat tegenspreken...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar ik ben wel één van de weinigen hier die ooit toegeeft dat ze faalt/fout zitgeen woorden voor.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zoek jij even een linkje voor ze op?
Snappen jullie het nu jongens?All good things are wild and free.![]()
Nee, klopt niet. Die everzwijn heeft zijn slagtanden aan de bovenlip en niet onder zoals het hoortquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Snappen jullie het nu jongens?
Van de damesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, er zijn wel meer. En als je dat gaat tegenspreken...geen woorden voor.
![]()
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
True dat.quote:* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Pfffffffffff... Eindelijk! Ik kan weer verder met mijn leven.quote:B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
jadoei.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Pfffffffffff... Eindelijk! Ik kan weer verder met mijn leven.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, klopt niet. Die everzwijn heeft zijn slagtanden aan de bovenlip en niet onder zoals het hoort
Ik typ straat.
ja ja back je geslacht maar een keer gewoon vieze white knightquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja ja back je geslacht maar een keer gewoon vieze white knight![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, klopt niet. Die everzwijn heeft zijn slagtanden aan de bovenlip en niet onder zoals het hoort
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Keer bijna zo'n zwijn vermoord.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja ja back je geslacht maar een keer gewoon vieze white knightIk typ straat.
Ik vind dit ook wel een faal btw, hoorde het op de radio vanochtend
'Katy Perry meest sexy vrouw'
Vind katy best geil, maar meest sexy vrouw?never.
Dit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
Steun van bobbyquote:
Net zoals mensen die zeggen dat Kate Upton de meest sexy vrouw is, gtfoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
![]()
![]()
quote:
Kate Uptonquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Net zoals mensen die zeggen dat Kate Upton de meest sexy vrouw is, gtfo![]()
![]()
![]()
Die staat op 14 ofso.. die had op 1 moeten staan.. echt vage lijst
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Net zoals mensen die zeggen dat Kate Upton de meest sexy vrouw is, gtfo
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Jaman als je homo bent en van die jongensheupen houdquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kate Upton![]()
![]()
![]()
Die staat op 14 ofso.. die had op 1 moeten staan.. echt vage lijst![]()
Al vind ik haar wel leuker dan nummer 2 en 3 in die lijst.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Dit meen je niet?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kate Upton![]()
![]()
![]()
Die staat op 14 ofso.. die had op 1 moeten staan.. echt vage lijstZe heeft totaal geen mooi lichaam, zit geen vorm of niets in. Enige lekkere aan haar zijn haar tieten en die wil ik denk ik ook niet liever zonder bh zien.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Keer bijna zo'n zwijn vermoord.![]()
![]()
Dit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit meen je niet?Ze heeft totaal geen mooi lichaam, zit geen vorm of niets in. Enige lekkere aan haar zijn haar tieten en die wil ik denk ik ook niet liever zonder bh zien.
Dat is ze idd niet, wel kapot lekker.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Net zoals mensen die zeggen dat Kate Upton de meest sexy vrouw is, gtfoWelkom op FOK!![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
![]()
![]()
Er sowieso maar vrouw het meest sexy en dat is Tli
Die zien er anders best goed uit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit meen je niet?Ze heeft totaal geen mooi lichaam, zit geen vorm of niets in. Enige lekkere aan haar zijn haar tieten en die wil ik denk ik ook niet liever zonder bh zien.
Welkom op FOK!![]()
Gebroken lekker.quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ben ikquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jaman als je homo bent en van die jongensheupen houd
Zag haar gisteren in een serie... damn nicemaar op foto's niet echt
Mooi hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.![]()
Typische vrouwenkift reactie ditquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:39 schreef tliciouz het volgende:
Mooi hoor.Klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!![]()
Vooral vroegerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:38 schreef BobbyB het volgende:
Er sowieso maar vrouw het meest sexy en dat is Tli.
![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:39 schreef tliciouz het volgende:
Mooi hoor.Oh moet je weer de meest onflatteuze foto er bij halen? Kinderachtig hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ordinair wijfquote:
Blondquote:Natuurlijk zie ik dan eerst die tekentjes. En ik heb niet eens een PS gehad
Nee totaal niet. Want iedereen heeft me vaak gehoord over Mila en Megan Fox die ik wel lekker vind.quote:
Ik vind Kate Upton niet lelijk qua gezicht, maar vind haar lichaam alles behalve mooi. Er zit totaal geen vorm in.All good things are wild and free.![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Vooral vroeger.
Vals om dit te posten zomaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BlondNatuurlijk zie ik dan eerst die tekentjes. En ik heb niet eens een PS gehad
Welkom op FOK!![]()
Weet ikquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Want iedereen heeft me vaak gehoord over Mila en Megan Fox die ik wel lekker vind.
Ik vind Kate Upton niet lelijk qua gezicht, maar vind haar lichaam alles behalve mooi. Er zit totaal geen vorm in.ik vind haar heupen ook echt lelijk en dat ze geen kont heeft. Maar het bovenste gedeelte maakt zoveel goed.. kijk haar gezichtje dan
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Vooral vroeger.
Even mezelf terugtrekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En tits
Ze heeft wel een leuk gezichtje. Ik houd gewoon van brunettes. Mooi donker haar, mysterieuze uitstraling.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet ikik vind haar heupen ook echt lelijk en dat ze geen kont heeft. Maar het bovenste gedeelte maakt zoveel goed.. kijk haar gezichtje dan
![]()
Blond...quote:
Hihi, thanks.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze heeft wel een leuk gezichtje. Ik houd gewoon van brunettes. Mooi donker haar, mysterieuze uitstraling.![]()
Heb je helemaal gelijk in... heb precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze heeft wel een leuk gezichtje. Ik houd gewoon van brunettes. Mooi donker haar, mysterieuze uitstraling.
boksquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze heeft wel een leuk gezichtje. Ik houd gewoon van brunettes. Mooi donker haar, mysterieuze uitstraling.
Ik hou van alle haarkleuren.
Liefst gewoon een zuid amerikaanse temperamentje erbij
Als er maar een gat in zit jatoch niet dan.Ik typ straat.
Ik ook. Behalve grijs, wit, platina blond.quote:
Ohja en blondDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze heeft wel een leuk gezichtje. Ik houd gewoon van brunettes. Mooi donker haar, mysterieuze uitstraling.![]()
![]()
![]()
Oh god, nee.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
Liefst gewoon een zuid amerikaanse temperamentje erbijRustige vrouwen.
Als het maar een gat en een hartslag heeft.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:45 schreef LudoSanders het volgende:
Als er maar een gat in zit jatoch niet dan.![]()
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:45 schreef LudoSanders het volgende:
Als er maar een gat in zit jatoch niet dan.
Nee dat vind ik dan weer niks, iets te bitchy uitstralingquote:
"Hoiiiquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook. Behalve grijs, wit, platina blond.
Ohja en blondzin om met mij mee te gaan?
"
"Hehe als je je haar eerst verft"
Ja maar jou vroegen we niks.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:46 schreef VeerEli het volgende:
Ik vind brunettes vaak ook mooier dan blondines.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Samen een vest batikken en handenarbeid uitvoeren iddquote:leuk.
Die pindaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Hoiiizin om met mij mee te gaan?
"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
gvd nootmans
Ik niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:46 schreef VeerEli het volgende:
Ik vind brunettes vaak ook mooier dan blondines.Welkom op FOK!![]()
Gvd.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Hoiiizin om met mij mee te gaan?
"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welkom op FOK!![]()
Jou wordt ook niet alles gevraagd, maar weerhoudt je ook niet om het dan toch te zeggen/doen.quote:B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
quote:
Wow wow wow... ik maakte maar een grapje hoor.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jou wordt ook niet alles gevraagd, maar weerhoudt je ook niet om het dan toch te zeggen/doen.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Klinkt wel gezellig, ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Samen een vest batikken en handenarbeid uitvoeren iddleuk.
Ik kan blond heel mooi vinden bij een dame hoor, ik ben echt niet zo van uhh nee blond bahquote:zoals een paar shenkies hier. Maar ik vind brunettes vaak wat chiquer, en inderdaad, mysterieuzer. Het straalt heel wat anders uit als een blondine. En dan heb ik het niet over zo'n ordinaire del met witblond haar.
shenkies?![]()
Hihi, je vleit me.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik kan blond heel mooi vinden bij een dame hoor, ik ben echt niet zo van uhh nee blond bahzoals een paar shenkies hier. Maar ik vind brunettes vaak wat chiquer, en inderdaad, mysterieuzer. Het straalt heel wat anders uit als een blondine. En dan heb ik het niet over zo'n ordinaire del met witblond haar.
zag haar ogen eerstquote:
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ![]()
Echt he. Meteen oordelen. Walgelijk dit.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Het moet ook een eigen mening en wil hebbenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee dat vind ik dan weer niks, iets te bitchy uitstraling.
![]()
Ja, beetje onnodig. Geen idee wat een shenkie is thoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Echt he. Meteen oordelen. Walgelijk dit.
Liever niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Het moet ook een eigen mening en wil hebben.
Wil niet stoken hoor, maar het klinkt niet erg positief.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, beetje onnodig. Geen idee wat een shenkie is tho
Nieuwe foon ontvangen
Die in de koelkast.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, beetje onnodig. Geen idee wat een shenkie is tho![]()
Huilliesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, beetje onnodig. Geen idee wat een shenkie is tho
quote:weer wat 'geleerd'.
Jij bent geen fan van stoken hequote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wil niet stoken hoor, maar het klinkt niet erg positief.?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: