Maakt echt geen reet uit wat jij als UI pakt, het is nooit leuk aangezien je weet welke user erbij hoort.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En uiteindelijk heb jij het niet zelf afgemaakt he dom blondje wuehhahahehEn nee die technoviking is niet leuk
Ohquote:
Hou je smoel, ik heb dat hele ding zelf gemaakt, WD heeft hem alleen ff op de goeie maat gezet door er wat layers uit te halen truttekop. En nee, jij bent ook niet leukquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En uiteindelijk heb jij het niet zelf afgemaakt he dom blondje wuehhahahehEn nee die technoviking is niet leuk
Wijo waarom keert iedereen zich tege me :Squote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maakt echt geen reet uit wat jij als UI pakt, het is nooit leuk aangezien je weet welke user erbij hoort.
Hehehehquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:23 schreef VeerEli het volgende:
Hou je smoel, ik heb dat hele ding zelf gemaakt, WD heeft hem alleen ff op de goeie maat gezet door er wat layers uit te halen truttekop. En nee, jij bent ook niet leuk
Dit verdien je gewoon.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wijo waarom keert iedereen zich tege me :S
Iew. Maja, beter als over JB. (quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn dochter praat alleeeeeen nog maar over one direction![]()
Ik had graag wat meer willen zienquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hou je smoel, ik heb dat hele ding zelf gemaakt, WD heeft hem alleen ff op de goeie maat gezet door er wat layers uit te halen truttekop. En nee, jij bent ook niet leuk
Geneukt?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
CB is mijn bewijs vanaf nu, ik heb hem gemeet
das waar, dit is tenminste nog een beetje afwisselend, dan gaat het over Niall, dan over Harry, dan over Louis....quote:
Shit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das waar, dit is tenminste nog een beetje afwisselend, dan gaat het over Niall, dan over Harry, dan over Louis....
Harry met zijn toverstaf?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das waar, dit is tenminste nog een beetje afwisselend, dan gaat het over Niall, dan over Harry, dan over Louis....
ben jij dat in je UI¿quote:
Zag er hetzelfde uit zo'n beetje hoor, misschien een nanoseconde langer.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik had graag wat meer willen zien.
[..]
Geneukt?
Zo excentriek als jij kun je ze moeilijk nadoen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zag er hetzelfde uit zo'n beetje hoor, misschien een nanoseconde langer.
En nee, niet geneukt want ik ben een lief en trouw meisje. Was gewoon in de Melkweg. Maar NIEMAND kan nog zeggen dat ik mogelijk een faker ben, MOEHAHAHAHAHAAAAH![]()
Echt welquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En nee, niet geneukt want ik ben een lief en trouw meisje. Was gewoon in de Melkweg. Maar NIEMAND kan nog zeggen dat ik mogelijk een faker ben, MOEHAHAHAHAHAAAAH![]()
tuurlijk wel, kloon van cb toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Zo excentriek als jij kun je ze moeilijk nadoen.
Ja jij bent ook fake.quote:
Hehehehe ja surequote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
tuurlijk wel, kloon van cb toch?
Handig.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ikweet gewoon hoe Niall zn moeder heet
Wat?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, die doet het met Taylor Swift.
Met HP.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Echt. Taylor Swift is best een sletje hoor, heeft al tig beroemde mannen als vriendje gehad
Ze zit nu lekker op zijn magische bezemsteelquote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ze zit nu lekker op zijn magische bezemsteel
quote:
Shit zeg.quote:
wat ik zeg. Er zijn zelfs een heleboel mensen die Harry ontvolgen op twitter enzo omdat ie iets met haar heeft. Ze noemen het Haylorquote:
Dit is zo irritantquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:33 schreef Ezio het volgende:
[ afbeelding ]
Haten jullie het ook zo als dit gebeurt?
Bekrompen mensen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat ik zeg. Er zijn zelfs een heleboel mensen die Harry ontvolgen op twitter enzo omdat ie iets met haar heeft. Ze noemen het Haylor
Die kut reclame's bedoel je? Eensquote:
OM NESTALGIE? HAHAHAHAHAHAHHAHAHA CMON WOMAN.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:33 schreef VeerEli het volgende:
Ik moest lachen
US / Hoe zie je er nu uit? #110
niet, ze zit nu op Harry Styles zn bezemsteel.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:32 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ze zit nu lekker op zijn magische bezemsteel
?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:33 schreef Ezio het volgende:
[ afbeelding ]
Haten jullie het ook zo als dit gebeurt?
Ja ik vond deze reactie dus gewoon echt zo droog dat ik moest lachenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
OM NESTALGIE? HAHAHAHAHAHAHHAHAHA CMON WOMAN.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja ik vond deze reactie dus gewoon echt zo droog dat ik moest lachen
En jij?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
niet, ze zit nu op Harry Styles zn bezemsteel.
Godver, is dit serieus?quote:
erotischquote:
Jaquote:
Ieuw.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee als m'n biefstuk uit de pan vliegt door het raam heen
Niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
daarom issie sad natuurlijk.
Hoe zou jij je voelen?
Ja dat heb ik dus ook vaakquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee als m'n biefstuk uit de pan vliegt door het raam heen
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:38 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook vaak
[ afbeelding ]
Ik had jou meer huisvrouw elite verwachtquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mij overkom t dat bijna wekelijks
Hahahaquote:
waar zoek jij opquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:41 schreef Ezio het volgende:
Ook het toevoegen van ingrediënten gaat mij vaak niet goed af;
[ afbeelding ]
'infomercials'quote:
Wat.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mij overkom t dat bijna wekelijks
Ik vond hem best nice...quote:
soms vliegt ie ook de huiskamer in, in plaats van door het raam.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik had jou meer huisvrouw elite verwachtdomper dit.
ik tikte vaseline tumblr, weet niet of dat hier in de SC magquote:
Hier wel. hier mag dat.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:44 schreef ThaTim het volgende:
[..]
ik tikte vaseline tumblr, weet niet of dat hier in de SC mag
Doe even normaal zeg... waar is dit voor nodig?quote:
2NutZ VS Vas_quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:46 schreef Germano het volgende:
[..]
Mij ook, net zoals met je rug op de rand van de trampoline klappen.
Doet het niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: