Maakt echt geen reet uit wat jij als UI pakt, het is nooit leuk aangezien je weet welke user erbij hoort.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En uiteindelijk heb jij het niet zelf afgemaakt he dom blondje wuehhahahehEn nee die technoviking is niet leuk
Ohquote:
Hou je smoel, ik heb dat hele ding zelf gemaakt, WD heeft hem alleen ff op de goeie maat gezet door er wat layers uit te halen truttekop. En nee, jij bent ook niet leukquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En uiteindelijk heb jij het niet zelf afgemaakt he dom blondje wuehhahahehEn nee die technoviking is niet leuk
Wijo waarom keert iedereen zich tege me :Squote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:22 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maakt echt geen reet uit wat jij als UI pakt, het is nooit leuk aangezien je weet welke user erbij hoort.
Hehehehquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:23 schreef VeerEli het volgende:
Hou je smoel, ik heb dat hele ding zelf gemaakt, WD heeft hem alleen ff op de goeie maat gezet door er wat layers uit te halen truttekop. En nee, jij bent ook niet leuk
Dit verdien je gewoon.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wijo waarom keert iedereen zich tege me :S
Iew. Maja, beter als over JB. (quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn dochter praat alleeeeeen nog maar over one direction![]()
Ik had graag wat meer willen zienquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hou je smoel, ik heb dat hele ding zelf gemaakt, WD heeft hem alleen ff op de goeie maat gezet door er wat layers uit te halen truttekop. En nee, jij bent ook niet leuk
Geneukt?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
CB is mijn bewijs vanaf nu, ik heb hem gemeet
das waar, dit is tenminste nog een beetje afwisselend, dan gaat het over Niall, dan over Harry, dan over Louis....quote:
Shit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das waar, dit is tenminste nog een beetje afwisselend, dan gaat het over Niall, dan over Harry, dan over Louis....
Harry met zijn toverstaf?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
das waar, dit is tenminste nog een beetje afwisselend, dan gaat het over Niall, dan over Harry, dan over Louis....
ben jij dat in je UIżquote:
Zag er hetzelfde uit zo'n beetje hoor, misschien een nanoseconde langer.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik had graag wat meer willen zien.
[..]
Geneukt?
Zo excentriek als jij kun je ze moeilijk nadoen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Zag er hetzelfde uit zo'n beetje hoor, misschien een nanoseconde langer.
En nee, niet geneukt want ik ben een lief en trouw meisje. Was gewoon in de Melkweg. Maar NIEMAND kan nog zeggen dat ik mogelijk een faker ben, MOEHAHAHAHAHAAAAH![]()
Echt welquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En nee, niet geneukt want ik ben een lief en trouw meisje. Was gewoon in de Melkweg. Maar NIEMAND kan nog zeggen dat ik mogelijk een faker ben, MOEHAHAHAHAHAAAAH![]()
tuurlijk wel, kloon van cb toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:28 schreef VeerEli het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:29 schreef Germano het volgende:
[..]
Zo excentriek als jij kun je ze moeilijk nadoen.
Ja jij bent ook fake.quote:
Hehehehe ja surequote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
tuurlijk wel, kloon van cb toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |