quote:
Damnquote:
Nog beetje laat, maar dank jequote:
Oh, hijs al wel even gestopt toch?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Heeft pasgeleden nog een benefietduel gefloten.
Ben jij dat echt???quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nog beetje laat, maar dank jeAntwoord weet je inmiddels al ja
She can haz my timbur lolquote:
ik geloof echt niet dat jij dat bent hoor pff zeker weer zo'n aandachtsgeil wijf dat zichzelf op d'r UI zet :s :squote:
Jumi net weg, en dan komt zij uit het niets. Kan geen toeval zijn!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik geloof echt niet dat jij dat bent hoor pff zeker weer zo'n aandachtsgeil wijf dat zichzelf op d'r UI zet :s :s
Ey fuck you, waar blijft die achterlijke viking van jou dan? Of is het niet gelukt? MWUHAUWHUEHWUHWUHWUH.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik geloof echt niet dat jij dat bent hoor pff zeker weer zo'n aandachtsgeil wijf dat zichzelf op d'r UI zet :s :s
CB is mijn bewijs vanaf nu, ik heb hem gemeetquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Jumi net weg, en dan komt zij uit het niets. Kan geen toeval zijn!
Hahaha.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ey fuck you, waar blijft die achterlijke viking van jou dan? Of is het niet gelukt? MWUHAUWHUEHWUHWUHWUH.
I deserve my UI bitch, kijk hoelang ik heb lopen pielen met WD haar aanwijzingen. Zweet stond mij op het voorhoofd.
Nice.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Hij is nog steeds gestopt, maar daar deden Ronaldo, Zidane en Zico ook aan mee.
En uiteindelijk heb jij het niet zelf afgemaakt he dom blondje wuehhahahehquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ey fuck you, waar blijft die achterlijke viking van jou dan? Of is het niet gelukt? MWUHAUWHUEHWUHWUHWUH.
I deserve my UI bitch, kijk hoelang ik heb lopen pielen met WD haar aanwijzingen. Zweet stond mij op het voorhoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |