veel te veelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen flauw idee, volgens mij gewoon net zo veel waar je zin in hebt...
Heb nu 81 blz incl bijlagen
Als ik eenmaal bezig ben dan heb ik het binnen no time af, maar het moeilijkste is dat ik er ook echt voor ga zittenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jammer.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dan kan ik daar rekening mee houdenIk ben weer weg, doei.
Ik zie u graagquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh.. je denkt ik doe het gewoon in proportie? dacht al dat ik meer hield van jou dan andersom :S
Kan niet korter.quote:
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:32 schreef Germano het volgende:
[..]
Als ik eenmaal bezig ben dan heb ik het binnen no time af, maar het moeilijkste is dat ik er ook echt voor ga zitten.
Je bent in vormquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
Nou zeg, ik dacht eindelijk eens open te worden ontvangen dan krijg je dit.
quote:
bij mijn afstudeen moest het minimaal 60 pagina's zijn. maar dat was in duitsland. ik hoorde toen van allemaal nederlandse studenten dat hun verslagen max 50 pagina's mochten zijn aders waren de leraren te lui om het te lezenquote:
Dat is niet waarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:33 schreef wise het volgende:
[..]
jij ziet iedereen graag [ afbeelding ]
Oh ik dacht dat jij je momenten had?quote:
Klopt, maar dat werd zo'n standaard antwoord.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij je momenten had?
Ik las mijn vriendin is begin 50quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:36 schreef Zosk het volgende:
Mijn vriendin is begonnen aan die 50 tinten grijs reeks hè, nu zegt ze dat het aardig overeenkomt met ons seksleven. Ik dacht dat het er best ruw aan toeging in dat boek, maar dat valt wel mee dus.
dubbele regelafstand lettersize 14?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja zoiets hoorde ik ook van studenten op een andere locatie, maar geen idee.. geen commentaar gekregen op mijn stuk over bladzijdenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij mijn afstudeen moest het minimaal 60 pagina's zijn. maar dat was in duitsland. ik hoorde toen van allemaal nederlandse studenten dat hun verslagen max 50 pagina's mochten zijn aders waren de leraren te lui om het te lezen
Sowiesoquote:
Lieve belgquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dubbele regelafstand lettersize 14?
In zweeds of nederlands?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:36 schreef Zosk het volgende:
Mijn vriendin is begonnen aan die 50 tinten grijs reeks hè, nu zegt ze dat het aardig overeenkomt met ons seksleven. Ik dacht dat het er best ruw aan toeging in dat boek, maar dat valt wel mee dus.
Doe dat maar eens.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dan zal ik mijn gezicht hier binnenkort weer laten zien, tot weerziens
nee, niet als vriendin, agreequote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Uiteraard zijn sommigen gewoon.Maar niet als vriendin.
ohquote:
En waarom ben ik dan nog geen BN'er?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, die hebben zich niet echt waargemaakt. Sowieso in NL ben je al BNer als je je als een mongool gedraagt dus daar is niet echt veel voor nodig.
Tot ziensquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dan zal ik mijn gezicht hier binnenkort weer laten zien, tot weerziens
Mooie kaaklijnquote:
ben jij dat niet dan?quote:
quote:
Walgelijke aantijging, wordt verworpenquote:
Ik word nog niet achtervolgd door paparazzi iig :$quote:
Ja dat vraag ik me ook af.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |