Vroegah, toen er nog geen SC was, liep ik wel eens te trollen in topics. Man man man, waar mensen zich soms druk over kunnen makenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:59 schreef 2NutZ het volgende:
Prachtig als je echt mensen daar mad op ziet gaan en als reactie WEER een hele lap tekst postenhahahaha
Demi Lovatoquote:
Doe ik nu nog wel eens. En dan op een frustratie post gewoon 'ok' replyenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vroegah, toen er nog geen SC was, liep ik wel eens te trollen in topics. Man man man, waar mensen zich soms druk over kunnen maken
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe ik nu nog wel eens. En dan op een frustratie post gewoon 'ok' replyen
Is zo'n Disney snol.quote:Demi Lovato?nooit van gehoord. Geefbaar wel.
is dat dezelfde? jammer van de kinquote:
gvd ja, een nog grotere kin dan bruce campbellquote:
dat je iets zelf niet kan, wil toch niet zeggen dat je niet kan horen, zien, voelen, weet ik t, of een ander het kan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:04 schreef BobbyB het volgende:
Toch wel mooi dat er 2 non-talenten oordelen over andermans capaciteiten
Boeiend, vind Nikki Plessen en Germano ook knap.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:07 schreef wise het volgende:
[..]
gvd ja, een nog grotere kin dan bruce campbell
[ afbeelding ]
ligt aan de foto, vind Wel meer mensen echt helemaal niks als ze breeduit lachenquote:
Ja maar neem dan mensen die er echt verstand van hebben. Zij zitten er echt alleen maar omdat ze bekend zijn en/of zelf een zangcarriere hebben (gehad), niet omdat ze verstand van de business hebben.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat je iets zelf niet kan, wil toch niet zeggen dat je niet kan horen, zien, voelen, weet ik t, of een ander het kan.
Of denk jij dat al die kunstcritici een rembrandt kunnen schilderen?
Als mensen hun mening kracht bij willen zetten posten ze sws altijde de mooiste of lelijkste foto die ze kunnen vinden natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ligt aan de foto, vind Wel meer mensen echt helemaal niks als ze breeduit lachen
Zij zat in Joey?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zij speelde dat geile mokkel in Joey. Hoop op gefapt.
Op bed gooien en helemaal kapot stotenquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Boeiend, vind Nikki Plessen en Germano ook knap.
mwa, ik denk dat ze overhet algemeen wel kunnen horen of iemand kan zingen of zien of iemand kan dansen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja maar neem dan mensen die er echt verstand van hebben. Zij zitten er echt alleen maar omdat ze bekend zijn en/of zelf een zangcarriere hebben (gehad), niet omdat ze verstand van de business hebben.
À la IDH.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe ik nu nog wel eens. En dan op een frustratie post gewoon 'ok' replyen
wut?quote:
Nee.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:11 schreef Nestalgie het volgende:
eey willen jullie een forum waar je shockshit mag posten als aanrijding enz. en executies?
Alleen als het jou betreft.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:11 schreef Nestalgie het volgende:
eey willen jullie een forum waar je shockshit mag posten als aanrijding enz. en executies?
klopt, alleen denk ik ook dat mensen vaak hun mening baseren op een of een paar mooie of lelijke fotos die ze van iemand kunnen vinden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als mensen hun mening kracht bij willen zetten posten ze sws altijde de mooiste of lelijkste foto die ze kunnen vinden natuurlijk.
Ik zie hem dat wel eens doen ja, net als een heleboel andere users.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:13 schreef Germano het volgende:
[..]
De man achter de replies oh en/of oké.
Toch vind ik het krom als iemand die zelf nog geen noot kan houden oordeelt over het talent van een ander, maar goed, ik heb het sowieso niet zo op talentenjachten.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mwa, ik denk dat ze overhet algemeen wel kunnen horen of iemand kan zingen of zien of iemand kan dansen.
En natuurlijk zetten ze bekende mensen in juries, dat trekt meer publiek.
Sowieso mensen met een andere meningquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
klopt, alleen denk ik ook dat mensen vaak hun mening baseren op een of een paar mooie of lelijke fotos die ze van iemand kunnen vinden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Nu is Carice van Houten niet echt een goed voorbeeld, want daar vind ik sowieso niet zoveel aan, maar ok.
Kolder. Blockquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso mensen met een andere meningde brutaliteit.
Ik vind Carice ook niet lelijk. Boohoo, bite me.
Mag gewoon hier hoor.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:11 schreef Nestalgie het volgende:
zeg dat maar niet tegen Aquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toch vind ik het krom als iemand die zelf nog geen noot kan houden oordeelt over het talent van een ander, maar goed, ik heb het sowieso niet zo op talentenjachten.
De enige artiest die uit een talentenjacht gekomen is en zich waargemaakt heeft is Kelly Clarkson. Voor de rest hoor je van niemand meer wat.
Nog steeds bovengemiddeld, ondanks het puingebit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
klopt, alleen denk ik ook dat mensen vaak hun mening baseren op een of een paar mooie of lelijke fotos die ze van iemand kunnen vinden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Nu is Carice van Houten niet echt een goed voorbeeld, want daar vind ik sowieso niet zoveel aan, maar ok.
quote:
Wat te denken van Jim en Jamai.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toch vind ik het krom als iemand die zelf nog geen noot kan houden oordeelt over het talent van een ander, maar goed, ik heb het sowieso niet zo op talentenjachten.
De enige artiest die uit een talentenjacht gekomen is en zich waargemaakt heeft is Kelly Clarkson. Voor de rest hoor je van niemand meer wat.
Dat gaat voor meer vrouwen op, dat mond dicht gedeelte.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb het alleen over haar uiterlijk met mond dicht btw.
ik nam haar als voorbeeld omdat ik niet begrijp dat ze in het openbaar breeduit durft te lachenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sowieso mensen met een andere meningde brutaliteit.
Ik vind Carice ook lelijk. Boohoo, bite me.
Daar valt geen stok tussen te krijgen, nee.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat gaat voor meer vrouwen op, dat mond dicht gedeelte.
Hahaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik nam haar als voorbeeld omdat ik niet begrijp dat ze in het openbaar breeduit durft te lachen
Mwa, die hebben zich niet echt waargemaakt. Sowieso in NL ben je al BNer als je je als een mongool gedraagt dus daar is niet echt veel voor nodig.quote:
Gewoon niet doen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ligt aan de foto, vind Wel meer mensen echt helemaal niks als ze breeduit lachen
one directionquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, die hebben zich niet echt waargemaakt. Sowieso in NL ben je al BNer als je je als een mongool gedraagt dus daar is niet echt veel voor nodig.
Zo veel BN'er hier.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, die hebben zich niet echt waargemaakt. Sowieso in NL ben je al BNer als je je als een mongool gedraagt dus daar is niet echt veel voor nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |