Haha.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit soort dingen moet je prijzen, Zosk. Vrouwen en eerlijkheid gaat vaak niet samen
Het is nooit goed, wise... noooit!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:24 schreef wise het volgende:
[..]
true, ze willen dat je eerlijk bent, als je dat vervolgens doet is het niet goed
quote:
Volgende week laatste weekquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Na vandaag nog 2 weken. Dit weekend maar eens m'n opdrachten afmaken.
zou doenquote:
In sub?quote:
quote:
quote:
Nee, nog één slot schrijven en nog een berekening. Dan kan ik helemaal in de stand by-stand. Jij?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgende week laatste week![]()
Moet je al je opdrachten nog maken?
Volgens mij kan het niet groter ..quote:
Ik moet 25% van mijn scriptie nog schrijven en ik heb ongeveer 4 wekenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, nog één slot schrijven en nog een berekening. Dan kan ik helemaal in de stand by-stand. Jij?
Wel, die van mij is groter.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij kan het niet groter ..
Ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:27 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Geen e-mail hebbenKom jij uit de middeleeuwen?
Hoeveel pagina's moet het zijn?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet 25% van mijn scriptie nog schrijven en ik heb ongeveer 4 weken
quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij kan het niet groter ..
Geen flauw idee, volgens mij gewoon net zo veel waar je zin in hebt...quote:
Wauw, mijn ogen.quote:
Oh.. je denkt ik doe het gewoon in proportie? dacht al dat ik meer hield van jou dan andersom :Squote:
niet TEeerlijk neequote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:24 schreef wise het volgende:
[..]
true, ze willen dat je eerlijk bent, als je dat vervolgens doet is het niet goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |