Ja, en dan morgen een e-mail van FOK! hebben welk abonnement in de aanbieding isquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Welke mongool heeft tegenwoordig nou geen mailadrestuurlijk heb je die wel.
Mensen met brillen die zoenen komen maken altijd klunck kling clunck geluidjesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik haat dat zoenen man![]()
Mwah mwah mwah...!
3 kaakbotsingen en dan mensen die luchtzoenen geven.
Hij heeft zich geregistreerd op FOK! zonder.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Welke mongool heeft tegenwoordig nou geen mailadrestuurlijk heb je die wel.
Oke, even kijken hoe ik dit ga doen.. iemand van onder mijn bureau wegtrappen MET naaldhakken en nog eens een picca ervan maken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij lijkt mij geen naaldhaktype, dus doe maar meten pics.
??quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:18 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, en dan morgen een e-mail van FOK! hebben welk abonnement in de aanbieding is.
Connecties achter de schermen. Dochter van een keertje geneuktquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hij heeft zich geregistreerd op FOK! zonder.
.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Connecties achter de schermen. Dochter van een keertje geneukt [ afbeelding ].
Oh jaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:18 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Mensen met brillen die zoenen komen maken altijd klunck kling clunck geluidjes
Je bent vrouw, die kunnen van alles tegelijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, even kijken hoe ik dit ga doen.. iemand van onder mijn bureau wegtrappen MET naaldhakken en nog eens een picca ervan maken.
Onmogelijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hij heeft zich geregistreerd op FOK! zonder.
Zeuren en ademhalen tegelijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je bent vrouw, die kunnen van alles tegelijk
Moet je eerst uit je stoel zien te komen met die vleselijke zuignap van je.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, even kijken hoe ik dit ga doen.. iemand van onder mijn bureau wegtrappen MET naaldhakken en nog eens een picca ervan maken.
I love youquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeuren en ademhalen tegelijk
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Moet je eerst uit je stoel zien te komen met die vleselijke zuignap van je.
Ewwwww ...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Moet je eerst uit je stoel zien te komen met die vleselijke zuignap van je.
Wat een belhamels.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh en ze willen mail van de user zelf. Van mij accepteren ze niet.
Na vandaag nog 2 weken. Dit weekend maar eens m'n opdrachten afmaken.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ewwwww ...
Ben je nou nog aan het stagelopen btw?
Dit soort dingen moet je prijzen, Zosk. Vrouwen en eerlijkheid gaat vaak niet samenquote:
Doe altijd met mijn voeten... mijn handen zijn dan bezig bij mijn rectumquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:24 schreef Germano het volgende:
[..]
Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw, vanavond gebruik ik mijn hand, maar denk ik aan jou.
true, ze willen dat je eerlijk bent, als je dat vervolgens doet is het niet goedquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit soort dingen moet je prijzen, Zosk. Vrouwen en eerlijkheid gaat vaak niet samen
Haha.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit soort dingen moet je prijzen, Zosk. Vrouwen en eerlijkheid gaat vaak niet samen
Het is nooit goed, wise... noooit!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:24 schreef wise het volgende:
[..]
true, ze willen dat je eerlijk bent, als je dat vervolgens doet is het niet goed
quote:
Volgende week laatste weekquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:23 schreef Germano het volgende:
[..]
Na vandaag nog 2 weken. Dit weekend maar eens m'n opdrachten afmaken.
zou doenquote:
In sub?quote:
quote:
quote:
Nee, nog één slot schrijven en nog een berekening. Dan kan ik helemaal in de stand by-stand. Jij?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgende week laatste week![]()
Moet je al je opdrachten nog maken?
Volgens mij kan het niet groter ..quote:
Ik moet 25% van mijn scriptie nog schrijven en ik heb ongeveer 4 wekenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, nog één slot schrijven en nog een berekening. Dan kan ik helemaal in de stand by-stand. Jij?
Wel, die van mij is groter.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij kan het niet groter ..
Ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:27 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Geen e-mail hebbenKom jij uit de middeleeuwen?
Hoeveel pagina's moet het zijn?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet 25% van mijn scriptie nog schrijven en ik heb ongeveer 4 weken
quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij kan het niet groter ..
Geen flauw idee, volgens mij gewoon net zo veel waar je zin in hebt...quote:
Wauw, mijn ogen.quote:
Oh.. je denkt ik doe het gewoon in proportie? dacht al dat ik meer hield van jou dan andersom :Squote:
niet TEeerlijk neequote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:24 schreef wise het volgende:
[..]
true, ze willen dat je eerlijk bent, als je dat vervolgens doet is het niet goed
veel te veelquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen flauw idee, volgens mij gewoon net zo veel waar je zin in hebt...
Heb nu 81 blz incl bijlagen
Als ik eenmaal bezig ben dan heb ik het binnen no time af, maar het moeilijkste is dat ik er ook echt voor ga zittenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jammer.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:31 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dan kan ik daar rekening mee houdenIk ben weer weg, doei.
Ik zie u graagquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh.. je denkt ik doe het gewoon in proportie? dacht al dat ik meer hield van jou dan andersom :S
Kan niet korter.quote:
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:32 schreef Germano het volgende:
[..]
Als ik eenmaal bezig ben dan heb ik het binnen no time af, maar het moeilijkste is dat ik er ook echt voor ga zitten.
Je bent in vormquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:33 schreef Ga.aguyim het volgende:
Nou zeg, ik dacht eindelijk eens open te worden ontvangen dan krijg je dit.
quote:
bij mijn afstudeen moest het minimaal 60 pagina's zijn. maar dat was in duitsland. ik hoorde toen van allemaal nederlandse studenten dat hun verslagen max 50 pagina's mochten zijn aders waren de leraren te lui om het te lezenquote:
Dat is niet waarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:33 schreef wise het volgende:
[..]
jij ziet iedereen graag [ afbeelding ]
Oh ik dacht dat jij je momenten had?quote:
Klopt, maar dat werd zo'n standaard antwoord.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij je momenten had?
Ik las mijn vriendin is begin 50quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:36 schreef Zosk het volgende:
Mijn vriendin is begonnen aan die 50 tinten grijs reeks hè, nu zegt ze dat het aardig overeenkomt met ons seksleven. Ik dacht dat het er best ruw aan toeging in dat boek, maar dat valt wel mee dus.
dubbele regelafstand lettersize 14?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja zoiets hoorde ik ook van studenten op een andere locatie, maar geen idee.. geen commentaar gekregen op mijn stuk over bladzijdenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij mijn afstudeen moest het minimaal 60 pagina's zijn. maar dat was in duitsland. ik hoorde toen van allemaal nederlandse studenten dat hun verslagen max 50 pagina's mochten zijn aders waren de leraren te lui om het te lezen
Sowiesoquote:
Lieve belgquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dubbele regelafstand lettersize 14?
In zweeds of nederlands?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:36 schreef Zosk het volgende:
Mijn vriendin is begonnen aan die 50 tinten grijs reeks hè, nu zegt ze dat het aardig overeenkomt met ons seksleven. Ik dacht dat het er best ruw aan toeging in dat boek, maar dat valt wel mee dus.
Doe dat maar eens.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dan zal ik mijn gezicht hier binnenkort weer laten zien, tot weerziens
nee, niet als vriendin, agreequote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Uiteraard zijn sommigen gewoon.Maar niet als vriendin.
ohquote:
En waarom ben ik dan nog geen BN'er?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa, die hebben zich niet echt waargemaakt. Sowieso in NL ben je al BNer als je je als een mongool gedraagt dus daar is niet echt veel voor nodig.
Tot ziensquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Dan zal ik mijn gezicht hier binnenkort weer laten zien, tot weerziens
Mooie kaaklijnquote:
ben jij dat niet dan?quote:
quote:
Walgelijke aantijging, wordt verworpenquote:
Ik word nog niet achtervolgd door paparazzi iig :$quote:
Ja dat vraag ik me ook af.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |