quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:17 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je gaat me toch niet vertellen dat je dit serieus mooi vindt, hoop ik.
safe, i require sum of ur musical expertise matequote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:23 schreef krioro het volgende:
[..]
HAHAHA gvd
[..]
Nutten naw gwaan bruv. U?
Wel lekker hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:17 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je gaat me toch niet vertellen dat je dit serieus mooi vindt, hoop ik.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:27 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
safe, i require sum of ur musical expertise mate
Ik zoek deze instrumental, in de comments staat dat het "Term - Termoil Shine" is, maar daar kan ik ook niks op vinden.
Whehe, ja zo vond ik hem dus. Aardige zaagstep.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:33 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Aightik zocht net op "termoil shine" met quotes en toen vond ik hem ook
.
Ik vind die grime-achtige bars op dit soort beats wel hard.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:36 schreef krioro het volgende:
[..]
Whehe, ja zo vond ik hem dus. Aardige zaagstep.
Joa precies, vind het met lyricist leuker klinken dan zonder.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:37 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ik vind die grime-achtige bars op dit soort beats wel hard.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:10 schreef Pharkus het volgende:
Zeg is het nou eens afgelopen met dat topic openen zonder de lapo te hebben.
Wil niet stoken hoor, maar ik zou d'r een ban geven.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:10 schreef Pharkus het volgende:
Wow mooie UIquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat was duidelijk ja, pielewapper. Moest IK als dame gewoon het initiatief nemen. Kannie mang.
Je moet dit gelijk afstraffen hoor, anders leren ze het nooitquote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:10 schreef Pharkus het volgende:
quote:
jaja en dan de halve SC weer free Vas plaatjes makenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je moet dit gelijk afstraffen hoor, anders leren ze het nooit
Dat is echt tering triest.. nojokequote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
jaja en dan de halve SC weer free Vas plaatjes maken
Wat?quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:09 schreef Pharkus het volgende:
[..]
jaja en dan de halve SC weer free Vas plaatjes maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |