plsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:22 schreef VeerEli het volgende:
Ik dacht dat het kleine neushoorntjes waren en een grote
Tik 'm aan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat ik bruin boven blond verkies.
Ik trollde niet, lijkt me duidelijk. Maar zie niet in waarom dat mij direct dom maakt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
plsals je serieus NIET trollde ben je echt dom.
swagg -2
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:22 schreef VeerEli het volgende:
Ik dacht dat het kleine neushoorntjes waren en een grote
Ja zoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:23 schreef Germano het volgende:
Zoek de verschillen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit kost haar de nodige honderden Dagdag-punten.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
plsals je serieus NIET trollde ben je echt dom.
swagg -2
Als niemand wat had gezegd verder had ik je ook niet dom genoemd, maar na 3 opmerkingen er over nog volhouden is gewoon dom.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik trollde niet, lijkt me duidelijk. Maar zie niet in waarom dat mij direct dom maakt.
Ja, dat noemen ze slachttanden.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja zoMaar ik dacht dat op dat gifje die kleintjes ook van die hoorns op hun neuzen hadden.
Omg neequote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:23 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja zoMaar ik dacht dat op dat gifje die kleintjes ook van die hoorns op hun neuzen hadden.
Nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omg nee
DAT HEBBEN EVERZWIJNEN OOK VEEER GVD
Niet waarquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omg nee
Hoezo is dat dom, als ik niet begrijp waarom iedereen mij uitlacht?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als niemand wat had gezegd verder had ik je ook niet dom genoemd, maar na 3 opmerkingen er over nog volhouden is gewoon dom.
punt.
Ja, lijkt daar net een hoorn manquote:
quote:
HUEHEUEHUEHEHEH NU FAAL JE ZELF OOK MUQHUWHUWHWUHWUHAUHWUAHWU!!!!! LOSERRRRRRRRRRRRquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Omg nee
Ja maar geen hoorn hun neus.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
JA SLACHTTANDEN JA
tering
Ja ZIJN GEEN HOORNS HEH OF WEL SOMS. Ga nu niet ineens goedpraten ik geef mn faal tenminste toe, zou jij nu ook moeten doen. Dan staan we weer quitte.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
JA SLACHTTANDEN JA
tering
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
JA SLACHTTANDEN JA
tering
Vieze redneckquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
JA SLACHTTANDEN JA
tering
Ik vind dat dom... mijn mening. Feiten laat ik mij niet over uit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoezo is dat dom, als ik niet begrijp waarom iedereen mij uitlacht?Als jullie nou gewoon gelijk zeggen van ey veer, das een zwijntje en die ander een neushoorn. Dan had ik het gelijk begrepen
[..]
Ja, lijkt daar net een hoorn manIs toch onduidelijk filmpje.. Keek maar even want vond zielig
Zoiets leer je toch al van The Lion King?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:25 schreef LudoSanders het volgende:
Jullie moeten echt een keer naar de dierentuin gaan of zo.
Mja, ik dacht dat dat wel duidelijk was. Dom van mij jaquote:
Mag je die timeout zelf ook nemen met je gefaal over zwijnen hebben ook hoorns. En dan snel zeggen 'jajaja slagtanden ja'quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind dat dom... mijn mening. Feiten laat ik mij niet over uit.
Verder pleit ik voor een timeout voor jou in een of ander hoekje.
Zoek jij even een linkje voor ze op?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zoiets leer je toch al van The Lion King?
Ik vind dat we al quitte staan met dit en mijn spelling.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja ZIJN GEEN HOORNS HEH OF WEL SOMS. Ga nu niet ineens goedpraten ik geef mn faal tenminste toe, zou jij nu ook moeten doen. Dan staan we weer quitte.
Ok. Nou rust kan weer wederkeren dan.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind dat we al quitte staan met dit en mijn spelling.
Haha dit is echt een serieus goeie kunst van vrouwenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mag je die timeout zelf ook nemen met je gefaal over zwijnen hebben ook hoorns. En dan snel zeggen 'jajaja slagtanden ja'
Maar ik ben wel één van de weinigen hier die ooit toegeeft dat ze faalt/fout zitquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Haha dit is echt een serieus goeie kunst van vrouwengauw over hun faal heen praten en de focus op anderen leggen.
Nicely done.
Nee, er zijn wel meer. En als je dat gaat tegenspreken...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar ik ben wel één van de weinigen hier die ooit toegeeft dat ze faalt/fout zit
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zoek jij even een linkje voor ze op?
Nee, klopt niet. Die everzwijn heeft zijn slagtanden aan de bovenlip en niet onder zoals het hoortquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Snappen jullie het nu jongens?
Van de damesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, er zijn wel meer. En als je dat gaat tegenspreken...geen woorden voor.
True dat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |