jadoei.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:32 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Pfffffffffff... Eindelijk! Ik kan weer verder met mijn leven.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, klopt niet. Die everzwijn heeft zijn slagtanden aan de bovenlip en niet onder zoals het hoort
ja ja back je geslacht maar een keer gewoon vieze white knightquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja ja back je geslacht maar een keer gewoon vieze white knight
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, klopt niet. Die everzwijn heeft zijn slagtanden aan de bovenlip en niet onder zoals het hoort
Keer bijna zo'n zwijn vermoord.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:33 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja ja back je geslacht maar een keer gewoon vieze white knight
Dit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
Ik vind dit ook wel een faal btw, hoorde het op de radio vanochtend
'Katy Perry meest sexy vrouw'
Vind katy best geil, maar meest sexy vrouw?never.
Steun van bobbyquote:
Net zoals mensen die zeggen dat Kate Upton de meest sexy vrouw is, gtfoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
quote:
Kate Uptonquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Net zoals mensen die zeggen dat Kate Upton de meest sexy vrouw is, gtfo
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jaman als je homo bent en van die jongensheupen houdquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kate Upton![]()
![]()
![]()
Die staat op 14 ofso.. die had op 1 moeten staan.. echt vage lijst
Al vind ik haar wel leuker dan nummer 2 en 3 in die lijst.quote:
Dit meen je niet?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kate Upton![]()
![]()
![]()
Die staat op 14 ofso.. die had op 1 moeten staan.. echt vage lijst
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Keer bijna zo'n zwijn vermoord.
Dit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit meen je niet?Ze heeft totaal geen mooi lichaam, zit geen vorm of niets in. Enige lekkere aan haar zijn haar tieten en die wil ik denk ik ook niet liever zonder bh zien.
Dat is ze idd niet, wel kapot lekker.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:34 schreef 2NutZ het volgende:
Die zien er anders best goed uit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dit meen je niet?Ze heeft totaal geen mooi lichaam, zit geen vorm of niets in. Enige lekkere aan haar zijn haar tieten en die wil ik denk ik ook niet liever zonder bh zien.
Gebroken lekker.quote:
Ben ikquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jaman als je homo bent en van die jongensheupen houd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Typische vrouwenkift reactie ditquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:39 schreef tliciouz het volgende:
Mooi hoor.Klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Vooral vroegerquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:38 schreef BobbyB het volgende:
Er sowieso maar vrouw het meest sexy en dat is Tli
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:39 schreef tliciouz het volgende:
Mooi hoor.Oh moet je weer de meest onflatteuze foto er bij halen? Kinderachtig hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ordinair wijfquote:
Blondquote:
Nee totaal niet. Want iedereen heeft me vaak gehoord over Mila en Megan Fox die ik wel lekker vind.quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Vooral vroeger.
Vals om dit te posten zomaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
BlondNatuurlijk zie ik dan eerst die tekentjes. En ik heb niet eens een PS gehad
Weet ikquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Want iedereen heeft me vaak gehoord over Mila en Megan Fox die ik wel lekker vind.
Ik vind Kate Upton niet lelijk qua gezicht, maar vind haar lichaam alles behalve mooi. Er zit totaal geen vorm in.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Vooral vroeger.
Even mezelf terugtrekkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ze heeft wel een leuk gezichtje. Ik houd gewoon van brunettes. Mooi donker haar, mysterieuze uitstraling.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet ikik vind haar heupen ook echt lelijk en dat ze geen kont heeft. Maar het bovenste gedeelte maakt zoveel goed.. kijk haar gezichtje dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |