Blond...quote:
Hihi, thanks.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze heeft wel een leuk gezichtje. Ik houd gewoon van brunettes. Mooi donker haar, mysterieuze uitstraling.![]()
Heb je helemaal gelijk in... heb precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze heeft wel een leuk gezichtje. Ik houd gewoon van brunettes. Mooi donker haar, mysterieuze uitstraling.![]()
boksquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ook. Behalve grijs, wit, platina blond.quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh god, nee.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
Liefst gewoon een zuid amerikaanse temperamentje erbij
Als het maar een gat en een hartslag heeft.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:45 schreef LudoSanders het volgende:
Als er maar een gat in zit jatoch niet dan.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:45 schreef LudoSanders het volgende:
Als er maar een gat in zit jatoch niet dan.
Nee dat vind ik dan weer niks, iets te bitchy uitstralingquote:
"Hoiiiquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook. Behalve grijs, wit, platina blond.
Ohja en blond
Ja maar jou vroegen we niks.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:46 schreef VeerEli het volgende:
Ik vind brunettes vaak ook mooier dan blondines.
Samen een vest batikken en handenarbeid uitvoeren iddquote:
Die pindaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Hoiiizin om met mij mee te gaan?
"
[ afbeelding ]
"Hehe als je je haar eerst verft"
[ afbeelding ]
Ik niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:46 schreef VeerEli het volgende:
Ik vind brunettes vaak ook mooier dan blondines.
Gvd.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
"Hoiiizin om met mij mee te gaan?
"
[ afbeelding ]
"Hehe als je je haar eerst verft"
[ afbeelding ]
Jou wordt ook niet alles gevraagd, maar weerhoudt je ook niet om het dan toch te zeggen/doen.quote:
quote:
Wow wow wow... ik maakte maar een grapje hoor.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jou wordt ook niet alles gevraagd, maar weerhoudt je ook niet om het dan toch te zeggen/doen.
Klinkt wel gezellig, ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Samen een vest batikken en handenarbeid uitvoeren iddleuk.
Ik kan blond heel mooi vinden bij een dame hoor, ik ben echt niet zo van uhh nee blond bahquote:
Hihi, je vleit me.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik kan blond heel mooi vinden bij een dame hoor, ik ben echt niet zo van uhh nee blond bahzoals een paar shenkies hier. Maar ik vind brunettes vaak wat chiquer, en inderdaad, mysterieuzer. Het straalt heel wat anders uit als een blondine. En dan heb ik het niet over zo'n ordinaire del met witblond haar.
zag haar ogen eerstquote:
Echt he. Meteen oordelen. Walgelijk dit.quote:
Het moet ook een eigen mening en wil hebbenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee dat vind ik dan weer niks, iets te bitchy uitstraling
Ja, beetje onnodig. Geen idee wat een shenkie is thoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Echt he. Meteen oordelen. Walgelijk dit.
Liever niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:50 schreef Germano het volgende:
[..]
Het moet ook een eigen mening en wil hebben.
Wil niet stoken hoor, maar het klinkt niet erg positief.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, beetje onnodig. Geen idee wat een shenkie is tho
Die in de koelkast.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huilliesquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:
Jij bent geen fan van stoken hequote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wil niet stoken hoor, maar het klinkt niet erg positief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |