PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
Voor GJE:quote:Bajegeeftjeenergie ( baje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Henry, Donovan,Beckham,De Rosario,Zusiquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:10 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wie zitten er allemaal in dat team? Henry, Donovan, Frings, Beckham enzo?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:31 schreef Rijst het volgende:
Voor de mensen die mn vid gemist hebben
je hebt zoveel coins, waarom nog echt geld aan uit geven'quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:34 schreef Djeetje het volgende:
Borderlands 2 kopen van me psn store geld of packs met TOTY ?
ah vetquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:31 schreef Rijst het volgende:
heb nog maar 3 miljoen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
je hebt zoveel coins, waarom nog echt geld aan uit geven'
[..]
ah vetsloop 'm
Nee, maar wel met Borderlands 1 en dat was een bazenspel.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
heb nog maar 3 miljoen.
heeft iemand hier ervaring met Borderlands 2 ?
sommige zeggen dat Borderlands 2 nog vetter is.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee, maar wel met Borderlands 1 en dat was een bazenspel.
CpThugLife 1 seconde geledenquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:31 schreef Rijst het volgende:
dislike gedaan je care't toch nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:31 schreef Rijst het volgende:
Sommige wat?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
sommige zeggen dat Borderlands 2 nog vetter is.
ik 1 maand eerder dan jij, was toen net een maand 15 volgens mijquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:36 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]!!!!!
Ik begon toen ik 15 was
Van die mensen op het web die de hele dag aan het gamen zijn.quote:
Sommigen*quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Van die mensen op het web die de hele dag aan het gamen zijn.
WTF, Quace heeft al kinderenquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik 1 maand eerder dan jij, was toen net een maand 15 volgens mij
Hoe duur?quote:
ah niet raar toch? Die was wel een aantal jaren ouderquote:
Tijd gaat snelquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah niet raar toch? Die was wel een aantal jaren ouder
Dat zekerquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tijd gaat sneloude vent heeft ze.
Zij heeft ook verhipte veel foto's op haar facebook van iemand die ik wel ken. Die is even oud als mij.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Dat zekerHahah verbaast me niks, toen ook altijd al van die vage verhalen
als ikquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zij heeft ook verhipte veel foto's op haar facebook van iemand die ik wel ken. Die is even oud als mij.
Tr gemacht. Je mag geen tweede account als de ander is gebandquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:46 schreef vandermar het volgende:
Nu genoeg gestalked
Ah men, mijn eerste account heeft nogsteeds een ban
Koop hem dan gewoon bij een webshop voor 30quote:
handig zo voor dat toty teamquote:
Beide waren gebandquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:51 schreef Baje het volgende:
[..]
Tr gemacht. Je mag geen tweede account als de ander is geband
Ach, dalen doet het toch wel.. En aangezien ik er een hekel aan heb om niks met coins te doen, die ik toch in bezit heb.. Doe ik het maar zo..quote:
nee maar heb nog 70 euro op me account staan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:51 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Koop hem dan gewoon bij een webshop voor 30_
Je hebt Fifa zeker ook voor 75 euro gekocht?
Dan mag het nog nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beide waren gebandnu mag ik weer op de ene.
Ja, vooral op de PS3. Goede ervaringen ookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:00 schreef Baje het volgende:
Trouwens slim om met zn alle pato op te kopen?
Ik heb juist het tegenovergestelde, ik wil zo veel mogelijk geld op de bank hebben en zo weinig mogelijk in spelers hebben zitten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:53 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ach, dalen doet het toch wel.. En aangezien ik er een hekel aan heb om niks met coins te doen, die ik toch in bezit heb.. Doe ik het maar zo..
Waarschijnlijk hebben ze je voor de gek gehouden en lachen ze je nu allemaal uit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:00 schreef Baje het volgende:
Trouwens slim om met zn alle pato op te kopen?
Niet dus?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, vooral op de PS3. Goede ervaringen ook
De verleiding om packs te kopen tussendoor is hier te groot, maar het heeft er ook vooral mee te maken dat er nu niet veel te handelen is..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik heb juist het tegenovergestelde, ik wil zo veel mogelijk geld op de bank hebben en zo weinig mogelijk in spelers hebben zitten.
Taiwo was mislukt iddquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze je voor de gek gehouden en lachen ze je nu allemaal uit.
Dan heb je er niets aan :$$$quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik heb juist het tegenovergestelde, ik wil zo veel mogelijk geld op de bank hebben en zo weinig mogelijk in spelers hebben zitten.
Zilveren spelers nog steeds. En spelers die UP's krijgen opkopen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:07 schreef Alovenac het volgende:
[..]
De verleiding om packs te kopen tussendoor is hier te groot, maar het heeft er ook vooral mee te maken dat er nu niet veel te handelen is..
Of waar richten jullie jezelf nu vooral op?
Noem eens een aantal spelers, desnoods via DM..Dan ga ik de komende tijd, mezelf toch eens een beetje aan het traden wagen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:12 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Zilveren spelers nog steeds. En spelers die UP's krijgen opkopen.
En packs ben ik op tegen, ga alleen bij TOTY alles boven een bepaald bedrag aan packs uitgeven.
Wat is ook alweer je YT kanaal? Ik weet niet of ik al gesubscribed hebquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
© DS2 2012
IF Grabban wordt nu voor meer verkocht dan waarvoor ik hem gisteren verkocht (102k)
ik heb het recht om dat te zeggen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
© DS2 2012
IF Grabban wordt nu voor meer verkocht dan waarvoor ik hem gisteren verkocht (102k)
www.youtube.com/user/DS9269quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:13 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wat is ook alweer je YT kanaal? Ik weet niet of ik al gesubscribed heb.
Veel tijd ga ik er waarschijnlijk toch niet insteken, voor gouden spelers is het altijd welkom.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:14 schreef Tim86 het volgende:
Met silver spelers is het niet zo handig om je tradegeheimen te delen doorgaans
Krul kreeg vorig jaar 99% zeker een UP en was een 74..dat was op papier wel een leuke investering. Toen kocht ik er een hoop half januari, waarna de prijs nog keihard kelderde en ik ze 2 maanden later met moeite voor hetzelfde geld kwijt kon..ondanks de gouden UPquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:15 schreef Thorb het volgende:
Waarom koop je spelers op die UP's krijgen, ik zie het niet?
Die stijgen im waarde.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:15 schreef Thorb het volgende:
Waarom koop je spelers op die UP's krijgen, ik zie het niet?
Dit. Mensen undercutten toch waardoor de prijs daalt. De silver Cleverley werd ook alleen maar goedkoper toen hij een gold UP kreeg.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Krul kreeg vorig jaar 99% zeker een UP en was een 74..dat was op papier wel een leuke investering. Toen kocht ik er een hoop half januari, waarna de prijs nog keihard kelderde en ik ze 2 maanden later met moeite voor hetzelfde geld kwijt kon..ondanks de gouden UP
Nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die stijgen im waarde.
Vorig jaar Mangala bijvoorbeeld. Dit jaar Juan en Verratti en nog vele anderen.
Haha.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jij kunt het weten natuurlijk.
Jij hebt die ekspirijens.
god weet hoeveel mensen daar nog intrappen ookquote:
"deze" jaar...eerste zin loopt ook al lekkerquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:43 schreef Tobi-wan het volgende:
Cesc Fabregas in een pakje... Nog geen 15k....
Maar hijs wel fijn. Ik vind hem echt fijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:43 schreef Tobi-wan het volgende:
Cesc Fabregas in een pakje... Nog geen 15k....
Zo fijnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
[..]
Maar hijs wel fijn. Ik vind hem echt fijn.
ETS2quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:46 schreef Dudeweiser het volgende:
Far Cry 3 uitgespeeldwat moet ik nou met mijn leven
Ik heb hem lekker verkocht en 2 pakjes gehaald. Nu heb ik lekker weer nietsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
[..]
Maar hijs wel fijn. Ik vind hem echt fijn.
Oud nieuwsquote:
fokheadquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:08 schreef DutchSL het volgende:
Die hele Pato pagina op futhead gaat over grammatica
quote:
quote:
Die Jap is ook nog wat waard btwquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja, die houd ik wordt mijn LM in Brasilvers
Ja als ik die alleen al had in was het al een aardig goeie packquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die Jap is ook nog wat waard btw
Kon het maarquote:
2k ofzo toch heb er een poos mee getrade namelijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja als ik die alleen al had in was het al een aardig goeie pack
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Misschien als ik dronken zou zijn.
Vond hem vorig jaar echt fijn. Vanaf links en finessen =goal. Hij heeft de trait en toen waren Finesse nog OPquote:
Stuur: Du bist gut in hochhalten!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:56 schreef vandermar het volgende:
Hehe, ik sta 6-1 voor tegen een duitser, hij is nu al 30 minuten aan het hooghouden lol
Ja jammer dat finesse nu een beetje zaad isquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vond hem vorig jaar echt fijn. Vanaf links en finessen =goal. Hij heeft de trait en toen waren Finesse nog OP
pas maar op, echte rasduitser knalt er zo opeens 6 inquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:56 schreef vandermar het volgende:
Hehe, ik sta 6-1 voor tegen een duitser, hij is nu al 30 minuten aan het hooghouden lol
Dan heb je geluk gehadquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:58 schreef TBakkert het volgende:
LOL, ik had ongeveer 30 bronze pakketjes gekocht van 400 in de loop der dagen, want mocht ik Rojas krijgen, dan
maar niet gehad natuurlijk
op een of andere manier zijn alle spelers die ik te koop had gezet verkocht + alle contracten, fitnesses etc.
gewoon bijna 900 coins winst per pakketje
Jij doet alleen mooie dames als je dronken bent?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Misschien als ik dronken zou zijn.
nuchter heeft ie geen eckte hosselskills jwz g ja tog g?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:00 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij doet alleen mooie dames als je dronken bent?
Ik moet altijd 30 keer op een avond naar het toilet als ik aan het tanken ben, lekker een gesprek aanknopen gaat dan niet zo makkelijk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nuchter heeft ie geen eckte hosselskills jwz g ja tog g?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:07 schreef vandermar het volgende:
Cavani is fucking goed en Miccoli staat niet als linkerspits en raak ik geen knikker meeSneijder is trouwens ook een held, 2x van 30 meter erin.
Gevonden via Pepper of wat?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:09 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds een jaar of 5 weer eens een echte date.
Prima speler in het echt maar het moet niet om hem draaien.quote:
Hij moet gewoon lekker z'n koffers pakken in Milaan en vertrekken richting good ol' Amsterdam. Hoe vaak is 'ie nou landskampioen geworden sinds z'n vertrek bij Ajax? Gewoon dit jaar lekker die schaal in de lucht houden dit jaar in Amsterdam.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Prima speler in het echt maar het moet niet om hem draaien.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij moet gewoon lekker z'n koffers pakken in Milaan en vertrekken richting good ol' Amsterdam. Hoe vaak is 'ie nou landskampioen geworden sinds z'n vertrek bij Ajax? Gewoon dit jaar lekker die schaal in de lucht houden dit jaar in Amsterdam.
Of United als Scholes en Giggs stoppenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:14 schreef vandermar het volgende:
[..]is hij veel te jong en te goed voor. Hij kan beter naar Atletico Madrid als Turan weg gaat.
Hij heeft Serie A, Primera Division en CL gewonnen in 6 jaar tijd. En in 5 jaar Ajax 1x de Eredivisie. Dus geen reden om terug te gaan naar Ajax (nu nog niet)quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hij moet gewoon lekker z'n koffers pakken in Milaan en vertrekken richting good ol' Amsterdam. Hoe vaak is 'ie nou landskampioen geworden sinds z'n vertrek bij Ajax? Gewoon dit jaar lekker die schaal in de lucht houden dit jaar in Amsterdam.
hij moet pas teruggaan als v.d Vaart dat ook doet, geen Ajax-fan, maar iedereen twijfelde altijd aan die samenwerking, maar ik vond het best okéquote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij heeft Serie A, Primera Division en CL gewonnen in 6 jaar tijd. En in 5 jaar Ajax 1x de Eredivisie. Dus geen reden om terug te gaan naar Ajax (nu nog niet)
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Secondlove. Net gedaan of ik een miljonair van 51 ben.
Zou best nog een goede club nu voor hem zijn ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:14 schreef vandermar het volgende:
[..]is hij veel te jong en te goed voor. Hij kan beter naar Atletico Madrid als Turan weg gaat.
Weet ik.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij heeft Serie A, Primera Division en CL gewonnen in 6 jaar tijd. En in 5 jaar Ajax 1x de Eredivisie. Dus geen reden om terug te gaan naar Ajax (nu nog niet)
Haha, dan kom je ook bedrogen uit als het een 21-jarige FOK!er blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Secondlove. Net gedaan of ik een miljonair van 51 ben.
Willen jullie me na dit statement alsjeblieft niet voor GJE uitmaken?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:21 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Weet ik.Bij Inter zelfs de Treble gewonnen in z'n eerste seizoen. Hopelijk komt 'ie wel ooit terug, maar dan wel in Serie A vorm.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Willen jullie me na dit statement alsjeblieft niet voor GJE uitmaken?
Ik vind dat Sneijder na het 09/10 seizoen zelfs recht had op de Ballon d'Or
Tsja, UEFAlona hè.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Willen jullie me na dit statement alsjeblieft niet voor GJE uitmaken?
Ik vind dat Sneijder na het 09/10 seizoen zelfs recht had op de Ballon d'Or
ooh, ik was dus niet de enigequote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:23 schreef ThadCastle het volgende:
Waarom wordt die Nong op 100k gehoudenDavies is slechts 140k..
@TBakkert vond ik ook
maar Ballon d'Or is FIFAquote:
Daarbij speelde Sneijder ook in een kwalitatief minder elftal dan Ronaldo en Messi, dus des te knapper is het dat hij met Intert de treble pakte.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ooh, ik was dus niet de enige
maar wat ik vooral zo apart vond, was de manier van redeneren van de FIFA...
Sneijder won de treble, kwam in de WK-finale. Messi won de gouden bal, want had meer gescoord.
10/11; Ronaldo scoort meer dan Messi en breekt zelfs een aantal doelpuntenrecords. Messi wint Ballon d'Or omdat hij de dubbel pakte.
die 2 jaren zijn zo tegenstrijdig als maar kan
ja, en hij was daar ook nog eens de grote man, die bijna eigenhandig Barcelona in de halve finale van de CL had afgemaakt...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Daarbij speelde Sneijder ook in een kwalitatief minder elftal dan Ronaldo en Messi, dus des te knapper is het dat hij met Intert de treble pakte.
Edit zie ik nu pasquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:36 schreef vandermar het volgende:
Italiaanse competitie is niet speciaal en zo groots was Inter in de CL niet. Eigenlijk alleen counteren. Milito verdiende het alsnog dan meer.
Inter was toen echt de zieligste ploeg die ik ooit zag spelen idd...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:36 schreef vandermar het volgende:
Italiaanse competitie is niet speciaal en zo groots was Inter in de CL niet. Eigenlijk alleen counteren. Milito verdiende het alsnog dan meer.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:42 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Inter was toen echt de zieligste ploeg die ik ooit zag spelen idd...
Komt door de trainer. Laffe haas is het. Jammer dat het werkt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:42 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Mourinhoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Komt door de trainer. Laffe haas is het. Jammer dat het werkt.
NEEEEEEEEEEEEEEE!!! Ben jij ook weer terug?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:42 schreef stoereboii het volgende:
[..]
kun je Yaya Touré betalen voor CDM? dan moet je hem kopenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 04:47 schreef tuan84 het volgende:
wil met deze spelers gaan spelen. feedback?
http://www.futhead.com/fifa/squads/3250579/
Ik heb het drie dagen geprobeerd met Aguero en RVP, ik vond het werkelijk tranentrekkendquote:Op vrijdag 4 januari 2013 04:47 schreef tuan84 het volgende:
Prima team alleen schijnt Koscielny niet zo goed te zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 04:47 schreef tuan84 het volgende:
Hosogai + 1000cquote:
Enige wat je nu nog hoeft te doen is zorgen dat je niet meer uit je mond ruiktquote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:58 schreef Toefjes het volgende:
Zojuist op mijn nieuwe werkplek mijn droomvrouw gezien. Ik ben verliefd
Lekker fifaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:10 schreef BDIL het volgende:
Vroeg opgestaan en alles gedaan wat ik moest doenWat nu ?
Terug je bed in kruipen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:10 schreef BDIL het volgende:
Vroeg opgestaan en alles gedaan wat ik moest doenWat nu ?
FIFA is zaad buiten clubs omquote:
Viel om 15 voor 9 in slaapquote:
Ik zag haar bij het roken. Dus dat wordt lastig. Ze keek me aan, en lachte lief.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Enige wat je nu nog hoeft te doen is zorgen dat je niet meer uit je mond ruikt
Ze heeft interesse in je.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zag haar bij het roken. Dus dat wordt lastig. Ze keek me aan, en lachte lief.
ja, want dat deed ze meerdere malen. Ze was in gesprek met anderen, dus ik heb alleen het oogcontact beantwoord met een glimlachquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ja, want dat deed ze meerdere malen. Ze was in gesprek met anderen, dus ik heb alleen het oogcontact beantwoord met een glimlach
Nu nog even je goede voornemens bijstellenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:56 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Prima manier om het nieuwe jaar mee te beginnen toch.
?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:09 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds een jaar of 5 weer eens een echte date.
Sommige mensen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor een Fokker is dat toch een vrij normale termijn?
Als je tussendoor toch hebt geneukt maakt het geen bal uit ofwatquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor een Fokker is dat toch een vrij normale termijn?
Maar dat heeft hij waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als je tussendoor toch hebt geneukt maakt het geen bal uit ofwat
Prachtigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:40 schreef Ozz-03 het volgende:
Het speelt gewoon fijn.
Rijst jij bent echt een baas jongen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah als het TOTY weer gespreid erin geknald wordt daalt hij nog een stuk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:46 schreef Ajacied7 het volgende:
IF Jones zal geen discardwaarde worden. Wel zit de laagste BIN nu al op 22k.
Het is pas vrijdag hequote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:46 schreef Ajacied7 het volgende:
IF Jones zal geen discardwaarde worden. Wel zit de laagste BIN nu al op 22k.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:45 schreef Thorb het volgende:
Mocht iemand de gok willen nemenIk heb er net wel 1 gekocht voor 52kSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Baje is kloon van of GJE / Marcie / SBquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En jij kan het weten, want jij spreekt ze vaak, toch??
Dan moet je deze ook pakken, pricefix hem jonge.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb er net wel 1 gekocht voor 52k
Ik zag het te laat, die van 50k is nu al weg.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan moet je deze ook pakken, pricefix hem jonge.
Voorvochtkind. Duidelijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Baje is kloon van of GJE / Marcie / SB
Ik heb die van mij erop gezet voor 58k, dat is evenveel als de laagste BIN maar die heeft 5 atb.quote:
Ik had em zelf al gezien , en toen las ik het hier pasquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:56 schreef Thorb het volgende:
Niet eens een bedankje
Of had je hem zelf gezien
Ja. Filmpje. Sommige mensen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En jij kan het weten, want jij spreekt ze vaak, toch??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:06 schreef Ajacied7 het volgende:
Hier valt ook veel winst op te behalen(PS3):
[ afbeelding ]
2 op de markt, laagste BIN is 164k en de andere 190k.Niet doen hij doet prijsfikxsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:06 schreef Ajacied7 het volgende:
Hier valt ook veel winst op te behalen(PS3):
[ afbeelding ]
2 op de markt, laagste BIN is 164k en de andere 190k.Dat is toch geen winst manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan je 2K verdienen op een speler die straks verschrikkelijk gaat zakken en het duurt ook nog eens eeuwen voordat hij verkocht wordt. Omdat er weinig vraag naar hem is.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
quote:
2k is winstquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat is toch geen winst manKan je 2K verdienen op een speler die straks verschrikkelijk gaat zakken en het duurt ook nog eens eeuwen voordat hij verkocht wordt. Omdat er weinig vraag naar hem is.
Als je hem kwijt kan voor 164K ja, maar die staat er nu niet voor niks voor 153 op.quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:16 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]Nou dat zou toch fantastisch zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe gaat het met je MacBook?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:18 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Als je hem kwijt kan voor 164K ja, maar die staat er nu niet voor niks voor 153 op.
Ik leer van de bestequote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat autotune stukje is zo vet van jouw filmpjeChris Smoove achtig
Misschien ben ik niet bekend genoeg. ik gooi er ff 1k inquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Joey heeft wel gereageerd op iets anders, maar nog niet op de reacties omtrent jou
Is geen 1k fifa coins hequote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Misschien ben ik niet bekend genoeg. ik gooi er ff 1k in
[ afbeelding ]
Ik snap de clooneyquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Voor Rijst speelt geld geen Rolex #mathijsgrappen
Maaaaaaaaaaaaandagquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:11 schreef Rijst het volgende:
Wanneer komt de TOTY dan uit? Tis al 2013
7 Januari volgens mijquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:11 schreef Rijst het volgende:
Wanneer komt de TOTY dan uit? Tis al 2013
Topscorer BPL, Arsenal naar een respectabele positie geleid. Zonder RvP was Arsenal maar een degradatie kandidaat.quote:
Geen echte prijs dus. En hij was slecht op het EK.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Topscorer BPL, Arsenal naar een respectabele positie geleid. Zonder RvP was Arsenal maar een degradatie kandidaat.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:12 schreef vandermar het volgende:
[..]
Topscorer BPL, Arsenal naar een respectabele positie geleid. Zonder RvP was Arsenal maar een degradatie kandidaat.
RvP is de reden dat het hele EK een fiasco was. Ik zei het van te voren al maar toen wou niemand het horenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Geen echte prijs dus. En hij was slecht op het EK.
Jij zei toch ook dat hij alleen bij Arsenal kon scoren?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
RvP is de reden dat het hele EK een fiasco was. Ik zei het van te voren al maar toen wou niemand het horen
Falcao heeft prijzen gewonnen en hij speelt in een minder team dan RvP.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:14 schreef Vijf_voor het volgende:
Falcao heeft ook niks gepresteerd op het EK
Daarom maak RvP belangrijk wil je wat halen op een EK.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:13 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Geen echte prijs dus. En hij was slecht op het EK.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij zei toch ook dat hij alleen bij Arsenal kon scoren?
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:15 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Falcao heeft prijzen gewonnen en hij speelt in een minder team dan RvP.
Nee ik zei dat hij het beste is als je het hele systeem op hem afgestemd hebt. Bij United scoort iedere spits wel zelfs Saha was daar succesvolquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij zei toch ook dat hij alleen bij Arsenal kon scoren?
Noem is een speler die het best is als je het systeem juist niet op hem afstemt danquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee ik zei dat hij het beste is als je het hele systeem op hem afgestemd hebt. Bij United scoort iedere spits wel zelfs Saha was daar succesvol
Ronaldoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Noem is een speler die het best is als je het systeem juist niet op hem afstemt dan
eens*quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Noem is een speler die het best is als je het systeem juist niet op hem afstemt dan
Bij Oranje draait het niet om RvP daar heb je veel meer aan Huntelaar.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja dat zagen we op het EK welquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bij Oranje draait het niet om RvP daar heb je veel meer aan Huntelaar.
Is het bij Barca allebei dan ?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Een systeem afstemmen is iets anders dan alle ballen erop spelen he
[..]
Wat een domme fout
Nee, Niet alle ballen gaan op Messi.quote:
En die kreeg RvP ook nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nogal lastig als je geen bal krijgt
Op een paar leuke spelers na is Atletico Madrid ook niet heel bijzonder hoor.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:16 schreef vandermar het volgende:
[..]Atletico Madrid is beter dan Arsenal hoor.
Bij Barca is het afgestemd op hun keeper. Die kan er niks van, dus ze houden de bal bij hem uit de buurtquote:
quote:
Arsenal is helemaal niet bijzonder.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 13:22 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Op een paar leuke spelers na is Atletico Madrid ook niet heel bijzonder hoor.
quote:
En die bal op Huntelaar van Sneijder die Huntelaar vakkundig om zeep hielp waarbij hij alleen voor de keeper stond? En die ballen van Robben in de WK finale?quote:
Shit, je was eerderquote:
Die verprutste alles wat hij kreeg. Bovendien is het ook een misselijke kwal vind het ook jammer dat hij bij United zitquote:
Wax is sowieso een grotere baas dan die Dumbfoundead.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |