ooh, ik was dus niet de enigequote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:23 schreef ThadCastle het volgende:
Waarom wordt die Nong op 100k gehoudenDavies is slechts 140k..
@TBakkert vond ik ook
maar Ballon d'Or is FIFAquote:
Daarbij speelde Sneijder ook in een kwalitatief minder elftal dan Ronaldo en Messi, dus des te knapper is het dat hij met Intert de treble pakte.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ooh, ik was dus niet de enige
maar wat ik vooral zo apart vond, was de manier van redeneren van de FIFA...
Sneijder won de treble, kwam in de WK-finale. Messi won de gouden bal, want had meer gescoord.
10/11; Ronaldo scoort meer dan Messi en breekt zelfs een aantal doelpuntenrecords. Messi wint Ballon d'Or omdat hij de dubbel pakte.
die 2 jaren zijn zo tegenstrijdig als maar kan
ja, en hij was daar ook nog eens de grote man, die bijna eigenhandig Barcelona in de halve finale van de CL had afgemaakt...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Daarbij speelde Sneijder ook in een kwalitatief minder elftal dan Ronaldo en Messi, dus des te knapper is het dat hij met Intert de treble pakte.
Edit zie ik nu pasquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:36 schreef vandermar het volgende:
Italiaanse competitie is niet speciaal en zo groots was Inter in de CL niet. Eigenlijk alleen counteren. Milito verdiende het alsnog dan meer.
Inter was toen echt de zieligste ploeg die ik ooit zag spelen idd...quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:36 schreef vandermar het volgende:
Italiaanse competitie is niet speciaal en zo groots was Inter in de CL niet. Eigenlijk alleen counteren. Milito verdiende het alsnog dan meer.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:42 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Inter was toen echt de zieligste ploeg die ik ooit zag spelen idd...
Komt door de trainer. Laffe haas is het. Jammer dat het werkt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:42 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Mourinhoquote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Komt door de trainer. Laffe haas is het. Jammer dat het werkt.
NEEEEEEEEEEEEEEE!!! Ben jij ook weer terug?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:42 schreef stoereboii het volgende:
[..]
kun je Yaya Touré betalen voor CDM? dan moet je hem kopenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 04:47 schreef tuan84 het volgende:
wil met deze spelers gaan spelen. feedback?
http://www.futhead.com/fifa/squads/3250579/
Ik heb het drie dagen geprobeerd met Aguero en RVP, ik vond het werkelijk tranentrekkendquote:Op vrijdag 4 januari 2013 04:47 schreef tuan84 het volgende:
Prima team alleen schijnt Koscielny niet zo goed te zijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 04:47 schreef tuan84 het volgende:
Hosogai + 1000cquote:
Enige wat je nu nog hoeft te doen is zorgen dat je niet meer uit je mond ruiktquote:Op vrijdag 4 januari 2013 08:58 schreef Toefjes het volgende:
Zojuist op mijn nieuwe werkplek mijn droomvrouw gezien. Ik ben verliefd
Lekker fifaquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:10 schreef BDIL het volgende:
Vroeg opgestaan en alles gedaan wat ik moest doenWat nu ?
Terug je bed in kruipen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:10 schreef BDIL het volgende:
Vroeg opgestaan en alles gedaan wat ik moest doenWat nu ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |