Prachtigquote:Op vrijdag 4 januari 2013 10:40 schreef Ozz-03 het volgende:
Het speelt gewoon fijn.
Rijst jij bent echt een baas jongen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah als het TOTY weer gespreid erin geknald wordt daalt hij nog een stuk.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:46 schreef Ajacied7 het volgende:
IF Jones zal geen discardwaarde worden. Wel zit de laagste BIN nu al op 22k.
Het is pas vrijdag hequote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:46 schreef Ajacied7 het volgende:
IF Jones zal geen discardwaarde worden. Wel zit de laagste BIN nu al op 22k.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:45 schreef Thorb het volgende:
Mocht iemand de gok willen nemenIk heb er net wel 1 gekocht voor 52kSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Baje is kloon van of GJE / Marcie / SBquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En jij kan het weten, want jij spreekt ze vaak, toch??
Dan moet je deze ook pakken, pricefix hem jonge.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb er net wel 1 gekocht voor 52k
Ik zag het te laat, die van 50k is nu al weg.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan moet je deze ook pakken, pricefix hem jonge.
Voorvochtkind. Duidelijkquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Baje is kloon van of GJE / Marcie / SB
Ik heb die van mij erop gezet voor 58k, dat is evenveel als de laagste BIN maar die heeft 5 atb.quote:
Ik had em zelf al gezien , en toen las ik het hier pasquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:56 schreef Thorb het volgende:
Niet eens een bedankje
Of had je hem zelf gezien
Ja. Filmpje. Sommige mensen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En jij kan het weten, want jij spreekt ze vaak, toch??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:06 schreef Ajacied7 het volgende:
Hier valt ook veel winst op te behalen(PS3):
[ afbeelding ]
2 op de markt, laagste BIN is 164k en de andere 190k.Niet doen hij doet prijsfikxsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:06 schreef Ajacied7 het volgende:
Hier valt ook veel winst op te behalen(PS3):
[ afbeelding ]
2 op de markt, laagste BIN is 164k en de andere 190k.Dat is toch geen winst manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan je 2K verdienen op een speler die straks verschrikkelijk gaat zakken en het duurt ook nog eens eeuwen voordat hij verkocht wordt. Omdat er weinig vraag naar hem is.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
quote:
2k is winstquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:14 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dat is toch geen winst manKan je 2K verdienen op een speler die straks verschrikkelijk gaat zakken en het duurt ook nog eens eeuwen voordat hij verkocht wordt. Omdat er weinig vraag naar hem is.
Als je hem kwijt kan voor 164K ja, maar die staat er nu niet voor niks voor 153 op.quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:16 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]Nou dat zou toch fantastisch zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe gaat het met je MacBook?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:18 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Als je hem kwijt kan voor 164K ja, maar die staat er nu niet voor niks voor 153 op.
Ik leer van de bestequote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:27 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat autotune stukje is zo vet van jouw filmpjeChris Smoove achtig
Misschien ben ik niet bekend genoeg. ik gooi er ff 1k inquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Joey heeft wel gereageerd op iets anders, maar nog niet op de reacties omtrent jou
Is geen 1k fifa coins hequote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Misschien ben ik niet bekend genoeg. ik gooi er ff 1k in
[ afbeelding ]
Ik snap de clooneyquote:Op vrijdag 4 januari 2013 12:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Voor Rijst speelt geld geen Rolex #mathijsgrappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |