FIFA is zaad buiten clubs omquote:
Viel om 15 voor 9 in slaapquote:
Ik zag haar bij het roken. Dus dat wordt lastig. Ze keek me aan, en lachte lief.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Enige wat je nu nog hoeft te doen is zorgen dat je niet meer uit je mond ruikt
Ze heeft interesse in je.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zag haar bij het roken. Dus dat wordt lastig. Ze keek me aan, en lachte lief.
ja, want dat deed ze meerdere malen. Ze was in gesprek met anderen, dus ik heb alleen het oogcontact beantwoord met een glimlachquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ja, want dat deed ze meerdere malen. Ze was in gesprek met anderen, dus ik heb alleen het oogcontact beantwoord met een glimlach
Nu nog even je goede voornemens bijstellenquote:Op vrijdag 4 januari 2013 09:56 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Prima manier om het nieuwe jaar mee te beginnen toch.
?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 02:09 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb voor het eerst sinds een jaar of 5 weer eens een echte date.
Sommige mensen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor een Fokker is dat toch een vrij normale termijn?
Als je tussendoor toch hebt geneukt maakt het geen bal uit ofwatquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor een Fokker is dat toch een vrij normale termijn?
Maar dat heeft hij waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 11:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als je tussendoor toch hebt geneukt maakt het geen bal uit ofwat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |