PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
Voor GJE:quote:Bajegeeftjeenergie ( baje)
Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Henry, Donovan,Beckham,De Rosario,Zusiquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:10 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Wie zitten er allemaal in dat team? Henry, Donovan, Frings, Beckham enzo?
quote:
quote:
quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:31 schreef Rijst het volgende:
Voor de mensen die mn vid gemist hebben
je hebt zoveel coins, waarom nog echt geld aan uit geven'quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:34 schreef Djeetje het volgende:
Borderlands 2 kopen van me psn store geld of packs met TOTY ?
ah vetquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:31 schreef Rijst het volgende:
heb nog maar 3 miljoen.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
je hebt zoveel coins, waarom nog echt geld aan uit geven'
[..]
ah vetsloop 'm
Nee, maar wel met Borderlands 1 en dat was een bazenspel.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
heb nog maar 3 miljoen.
heeft iemand hier ervaring met Borderlands 2 ?
sommige zeggen dat Borderlands 2 nog vetter is.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:36 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Nee, maar wel met Borderlands 1 en dat was een bazenspel.
CpThugLife 1 seconde geledenquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:31 schreef Rijst het volgende:
dislike gedaan je care't toch nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:31 schreef Rijst het volgende:
Sommige wat?quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
sommige zeggen dat Borderlands 2 nog vetter is.
ik 1 maand eerder dan jij, was toen net een maand 15 volgens mijquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:36 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]!!!!!
Ik begon toen ik 15 was
Van die mensen op het web die de hele dag aan het gamen zijn.quote:
Sommigen*quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Van die mensen op het web die de hele dag aan het gamen zijn.
WTF, Quace heeft al kinderenquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik 1 maand eerder dan jij, was toen net een maand 15 volgens mij
Hoe duur?quote:
ah niet raar toch? Die was wel een aantal jaren ouderquote:
Tijd gaat snelquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah niet raar toch? Die was wel een aantal jaren ouder
Dat zekerquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Tijd gaat sneloude vent heeft ze.
Zij heeft ook verhipte veel foto's op haar facebook van iemand die ik wel ken. Die is even oud als mij.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Dat zekerHahah verbaast me niks, toen ook altijd al van die vage verhalen
als ikquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zij heeft ook verhipte veel foto's op haar facebook van iemand die ik wel ken. Die is even oud als mij.
Tr gemacht. Je mag geen tweede account als de ander is gebandquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:46 schreef vandermar het volgende:
Nu genoeg gestalked
Ah men, mijn eerste account heeft nogsteeds een ban
Koop hem dan gewoon bij een webshop voor 30quote:
handig zo voor dat toty teamquote:
Beide waren gebandquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:51 schreef Baje het volgende:
[..]
Tr gemacht. Je mag geen tweede account als de ander is geband
Ach, dalen doet het toch wel.. En aangezien ik er een hekel aan heb om niks met coins te doen, die ik toch in bezit heb.. Doe ik het maar zo..quote:
nee maar heb nog 70 euro op me account staan.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:51 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Koop hem dan gewoon bij een webshop voor 30_
Je hebt Fifa zeker ook voor 75 euro gekocht?
Dan mag het nog nietquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beide waren gebandnu mag ik weer op de ene.
Ja, vooral op de PS3. Goede ervaringen ookquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:00 schreef Baje het volgende:
Trouwens slim om met zn alle pato op te kopen?
Ik heb juist het tegenovergestelde, ik wil zo veel mogelijk geld op de bank hebben en zo weinig mogelijk in spelers hebben zitten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 23:53 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ach, dalen doet het toch wel.. En aangezien ik er een hekel aan heb om niks met coins te doen, die ik toch in bezit heb.. Doe ik het maar zo..
Waarschijnlijk hebben ze je voor de gek gehouden en lachen ze je nu allemaal uit.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:00 schreef Baje het volgende:
Trouwens slim om met zn alle pato op te kopen?
Niet dus?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, vooral op de PS3. Goede ervaringen ook
De verleiding om packs te kopen tussendoor is hier te groot, maar het heeft er ook vooral mee te maken dat er nu niet veel te handelen is..quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik heb juist het tegenovergestelde, ik wil zo veel mogelijk geld op de bank hebben en zo weinig mogelijk in spelers hebben zitten.
Taiwo was mislukt iddquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze je voor de gek gehouden en lachen ze je nu allemaal uit.
Dan heb je er niets aan :$$$quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:06 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik heb juist het tegenovergestelde, ik wil zo veel mogelijk geld op de bank hebben en zo weinig mogelijk in spelers hebben zitten.
Zilveren spelers nog steeds. En spelers die UP's krijgen opkopen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:07 schreef Alovenac het volgende:
[..]
De verleiding om packs te kopen tussendoor is hier te groot, maar het heeft er ook vooral mee te maken dat er nu niet veel te handelen is..
Of waar richten jullie jezelf nu vooral op?
Noem eens een aantal spelers, desnoods via DM..Dan ga ik de komende tijd, mezelf toch eens een beetje aan het traden wagen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:12 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Zilveren spelers nog steeds. En spelers die UP's krijgen opkopen.
En packs ben ik op tegen, ga alleen bij TOTY alles boven een bepaald bedrag aan packs uitgeven.
Wat is ook alweer je YT kanaal? Ik weet niet of ik al gesubscribed hebquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
© DS2 2012
IF Grabban wordt nu voor meer verkocht dan waarvoor ik hem gisteren verkocht (102k)
ik heb het recht om dat te zeggen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
© DS2 2012
IF Grabban wordt nu voor meer verkocht dan waarvoor ik hem gisteren verkocht (102k)
www.youtube.com/user/DS9269quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:13 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wat is ook alweer je YT kanaal? Ik weet niet of ik al gesubscribed heb.
Veel tijd ga ik er waarschijnlijk toch niet insteken, voor gouden spelers is het altijd welkom.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:14 schreef Tim86 het volgende:
Met silver spelers is het niet zo handig om je tradegeheimen te delen doorgaans
Krul kreeg vorig jaar 99% zeker een UP en was een 74..dat was op papier wel een leuke investering. Toen kocht ik er een hoop half januari, waarna de prijs nog keihard kelderde en ik ze 2 maanden later met moeite voor hetzelfde geld kwijt kon..ondanks de gouden UPquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:15 schreef Thorb het volgende:
Waarom koop je spelers op die UP's krijgen, ik zie het niet?
Die stijgen im waarde.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:15 schreef Thorb het volgende:
Waarom koop je spelers op die UP's krijgen, ik zie het niet?
Dit. Mensen undercutten toch waardoor de prijs daalt. De silver Cleverley werd ook alleen maar goedkoper toen hij een gold UP kreeg.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Krul kreeg vorig jaar 99% zeker een UP en was een 74..dat was op papier wel een leuke investering. Toen kocht ik er een hoop half januari, waarna de prijs nog keihard kelderde en ik ze 2 maanden later met moeite voor hetzelfde geld kwijt kon..ondanks de gouden UP
Nietquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Die stijgen im waarde.
Vorig jaar Mangala bijvoorbeeld. Dit jaar Juan en Verratti en nog vele anderen.
Haha.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:23 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Jij kunt het weten natuurlijk.
Jij hebt die ekspirijens.
god weet hoeveel mensen daar nog intrappen ookquote:
"deze" jaar...eerste zin loopt ook al lekkerquote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:43 schreef Tobi-wan het volgende:
Cesc Fabregas in een pakje... Nog geen 15k....
Maar hijs wel fijn. Ik vind hem echt fijn.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:43 schreef Tobi-wan het volgende:
Cesc Fabregas in een pakje... Nog geen 15k....
Zo fijnquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
[..]
Maar hijs wel fijn. Ik vind hem echt fijn.
ETS2quote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:46 schreef Dudeweiser het volgende:
Far Cry 3 uitgespeeldwat moet ik nou met mijn leven
Ik heb hem lekker verkocht en 2 pakjes gehaald. Nu heb ik lekker weer nietsquote:Op vrijdag 4 januari 2013 00:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
[..]
Maar hijs wel fijn. Ik vind hem echt fijn.
Oud nieuwsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |